
Директор з маркетингу
Контакти
Деталі
Пробне заняття | Ні |
---|---|
Вік аудиторії | Студенти, дорослі |
Початок курсу |
Регулярний набір
|
Тривалість | Середньостроковий курс (до 6 місяців) |
Формат | Онлайн |
Графік | пн/ср, вт/чт |
Розмір групи | До 6 осіб |
Рівень | Будь-який рівень |
Документ про проходження | Так |
Мова | Українська, Інші мови |
Домашні завдання | Так |
Іспит / випускна робота | Фінальне тестування/іспит |
Програма курсу
- Програма курсу - дивитись тут
- Викладач курсу - дивитись тут - Богаєнко Ольга Ігорівна
- Тривалість: 60 академ.годин, 5 місяців.
- Формат навчання: онлайн ZOOM, группа або індивідуальний формат.
Навчальний центр «Континент Логік» – це сучасний освітній простір, де навчання базується на реальному бізнес-досвіді. Ми допомагаємо опанувати нові професії, поглибити знання та розвинути навички, які справді потрібні в роботі. Наші випускники вже працюють у провідних компаніях або успішно розвивають власний бізнес.
Мета цього курсу:
- Дати слухачам комплексні знання та навички, необхідні для керівництва відділом маркетингу, розробки стратегій, оптимізації ресурсів та досягнення бізнес-цілей. Курс спрямований на формування управлінських навичок і створення маркетингових стратегій для ефективного просування брендів та продуктів на різних ринках.
Кому підходить навчання?
- Маркетологи середнього та старшого рівня.
- Менеджери та керівники маркетингових команд.
- Власники бізнесу.
- Фахівці, які хочуть змінити кар’єрний напрямок.
- Бренд-менеджери та Product-менеджери,HR та керівники по роботі з персоналом.
- Фрилансери та консультанти з маркетингу.
- Початківці в маркетингу, які прагнуть зайняти керівні посади.
- Люди, які керують власними брендами (особистими або продуктами).
- Фахівці з digital-маркетингу.
Методи нашого навчання:
- Лекції з теоретичним матеріалом та практичними кейсами.
- Практичні завдання і групові проекти.
- Індивідуальна робота над розробкою стратегії маркетингових кампаній та управлінням.
- Обговорення реальних бізнес-ситуацій та зворотній зв’язок від викладачів.
Після курсу учасники:
- Зможуть розробляти та реалізовувати маркетингові стратегії на корпоративному рівні.
- Вміють управляти маркетинговими командами та працювати з міжфункціональними підрозділами.
- Зрозуміють, як оптимізувати маркетингові ресурси та досягати бізнес-цілей.
- Будуть готові до виконання ролі директора з маркетингу в будь-якій компанії або організації.
- Курс завершується складанням підсумкового тесту та захистом індивідуального проекту. Успішні слухачі отримають сертифікат про проходження курсу.
- 10 модулів
- 60 годин
Дивіться також усі онлайн-курси, репетиторів онлайн, онлайн-тренінги.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.