
Таргетолог, робота з Meta Ads
Контакти
Деталі
Пробне заняття | Ні |
---|---|
Вік аудиторії | Студенти, дорослі |
Початок курсу |
Регулярний набір
|
Тривалість | Середньостроковий курс (до 6 місяців) |
Формат | Онлайн |
Графік | пн/ср, вт/чт |
Розмір групи | До 6 осіб |
Рівень | Будь-який рівень |
Документ про проходження | Так |
Мова | Українська, Інші мови |
Домашні завдання | Так |
Іспит / випускна робота | Фінальне тестування/іспит |
Програма курсу
- Програма курсу - дивитись тут
- Викладач курсу - дивитись тут - Богаєнко Ольга Ігорівна
- Тривалість: 18 академ.годин, 1,5 місяці.
- Формат навчання: онлайн ZOOM, группа або індивідуальний формат.
Навчальний центр «Континент Логік» – це сучасний освітній простір, де навчання базується на реальному бізнес-досвіді. Ми допомагаємо опанувати нові професії, поглибити знання та розвинути навички, які справді потрібні в роботі. Наші випускники вже працюють у провідних компаніях або успішно розвивають власний бізнес.
Mета цього курсу:
- Навчити слухачів професійно працювати з Meta Ads Manager, створювати ефективні рекламні кампанії, оптимізувати бюджети та аналізувати результати для досягнення бізнес-цілей.
Кому підходить навчання?
- Підприємці та власники малого бізнесу.
- Фрілансери та початківці SMM-спеціалісти .
- Маркетологи та PR-спеціалісти.
- Креативні спеціалісти: блогери, фотографи, контент-мейкери.
- Студенти та випускники.
- Ті, хто планує змінити професію або працювати дистанційно.
Методи нашого навчання:
- Лекції з інтерактивними елементами.
- Практичні завдання та аналіз кейсів.
- Групові обговорення і робота над реальними проєктами.
- Індивідуальні консультації.
Підсумковий проєкт
Студенти створять та захистять повноцінну рекламну кампанію для обраного бізнесу, включно з:
- Аналізом цільової аудиторії.
- Стратегією реклами.
- Налаштуванням тестової кампанії в Meta Ads Manager.
- Аналізом результатів і пропозиціями для покращення.
Після курсу учасники:
- Вмітимуть працювати з Meta Ads Manager.
- Знатимуть, як створювати аудиторії та налаштовувати рекламні кампанії.
- Будуть готові до роботи з реальними проєктами як таргетологи.
- Оптимізуватимуть рекламу для досягнення максимальної ефективності.
- Курс завершується складанням підсумкового тесту та захистом індивідуального проекту. Успішні слухачі отримають сертифікат про проходження курсу.
- 6 модулів
- 18 годин
Дивіться також усі онлайн-курси, репетиторів онлайн, онлайн-тренінги.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.