Веб-аналітика 4.0

  • 16 500 грн за курс


Пробне заняття Так (Є можливість безкоштовного першого заняття)
Вік аудиторії Студенти, дорослі
Початок курсу 4 лютого
Тривалість Середньостроковий курс (до 6 місяців)
Формат Онлайн
Графік Вівторок і четвер з 18:30 до 20:30
Розмір групи 6-10 осіб
Рівень Початковий
Документ про проходження Так (Сертифікат після завершення навчання)
Мова Українська
Домашні завдання Так (Тестування для закріплення знань)
Іспит / випускна робота Проміжне тестування

  • https://im.uamaster.com/web-analytics-online

    Основи веб-аналітики

Що таке веб-аналітика

Принципи веб-аналітики

Огляд основних метрик у веб-аналітиці (клік, конверсія, види трафіку і т.д.)

Бізнес-цілі, маркетингові цілі та цілі у веб-аналітиці. “План відстеження”

Базовий набір інструментів та знань для маркетолога та веб-аналітика

  • Знайомство з GA4 і GTM

    Що таке event-centric аналітика

    Особливості роботи трекера.

    ClientID (що таке, як працює)

    Реєстрація акаунтів

    Інтерфейс GTM

    Типи доступів в GA4 та GTM

  • Налаштування збору даних на сайтах

    Встановлення систем аналітики через Google Tag Manager

    UTM-мітки та інші ідентифікатори для трекінгу

    Налаштування збору даних про події на сайті через Google Tag Manager

    Налаштування конверсій в Google Analytics 4

  • Огляд Google Analytics 4 для аналізу трафіку

    Структура акаунту GA4

    Огляд стандартних звітів в GA4

    Робота з фільтрами та додатковими параметрами у стандартних звітах

    E-mail оповіщення

    Оцінка ефективності реклами в інтернеті на основі даних Google Analytics

  • Поглиблений аналіз за допомогою Google Analytics 4

    Аналіз шляхів користувачів

    Моделі атрибуції

    Сегментація користувачів при роботі зі звітністю

    Користувацькі звіти. Робота з новим редактором звітів

    Налаштування аудиторій ремаркетингу Ads через Google Analytics

  • Розширені можливості Google Tag Manager. Частина 1

    Відстеження відправки форм лідогенерації через Google Tag Manager

    Використання віртуальних сторінок для побудови воронок

    Відправлення подій за таймером

    Відстеження більш деталізованого (у порівнянні зі стандартним відстеженням у GA4) скролінгу в Google Analytics

  • Розширені можливості Google Tag Manager. Частина 2

    Відстеження точного часу перебування на сторінці

    Facebook Pixel

    Динамічний ремаркетинг в Facebook та Google Ads

  • Налаштування електронної торгівлі в Google Analytics 4

    DataLayer і принцип його роботи

    Особливості налаштування блоку розширеної електронної торгівлі GTМ

    Як написати технічне завдання програмісту для налаштування розширеної електронної торгівлі

    Налаштування тегів для відправки даних по електронній торгівлі в Google Analytics

  • Проведення A / B тестів на сайті для підвищення конверсії

    Як шукати зони росту на сайті і формувати гіпотези щодо поліпшення конверсії

    Що таке А / В тестування і навіщо його використовувати

    Запуск першого тестування сайту

    Аналіз результатів тестування сайту

  • Наскрізна аналітика

    Побудова наскрізної аналітики

    Знайомство з Google BigQuery для побудови наскрізної аналітики

  • Огляд платформи PowerBI та її компонентів для створення дашбордів на основі даних з різних джерел

    Підключення power BI до різних типів джерел

    Інструменти очищення та перетворення даних

    Побудова моделі даних

    Додаткові розрахунки та інструменти аналізу

    Публікація дашбордів та розмежовування доступу

  • Огляд Looker Studio

    Що таке конектори, та які конектори підтримує Looker Studio

    Знайомство з робочою областю Looker Studio. Типи візуалізації даних

    Імпорт даних та побудова звіту

    Об'єднання даних з різних джерел в межах одного звіту

    Обчислювані поля та формули

  • Google Analytics для Firebase

    Поняття Firebase

    Google Signals для ресурсів Google Analytics 4

    Налаштування збирання даних для додатка

    Створення UAC кампаній

  • Мобільна аналітика застосунку

    Відмінності mobile і web аналітики.

    Інструменти

    Кейси

  • Аналіз даних

    Аналіз ефективності реклами

    Аналіз продуктів

    Аналіз аудиторії та клієнтів

    Що таке LTV і які є методи його підрахунку

    Регулярні вирази в роботі аналітика

    Використання технології динамічного колл-трекінгу для аналізу джерел трафіку відвідувачів, які роблять замовлення по дзвінках

    Формування висновків та прогнозування результату

  • Додаткові інструменти веб-аналітики. QA сесія

    Огляд Hotjar, Plerdy, Microsoft Clarity


Навчання проводиться онлайн. Формат: live трансляція, запис лекції, доступ до чату, презентації, додаткові матеріали. Після закінчення навчання доступ до відео надається на 2 тижні.
Є опція оплати курсу частинами.


  • налаштовувати події в Google Tag Manager
  • встановлювати код Google Analytics4 на сайт через Google Tag Manager
  • аналізувати дані за допомогою настройки сегментації і фільтрації даних
  • налаштовувати блок електронної торгівлі
  • запускати A/B тестування сайту аналізувати результати
  • створювати звіти в Google Looker Studio
  • користуватись стандартними звітами та створювати користувацькі в Google Analytics 4
  • налаштовувати динамічний ремаркетинг в Facebook та Google Ads через Google Tag Manager
  • базово використовувати Google Analytics 4 для Firebase
  • базово використовувати інструменти мобільної аналітики для застосунку

Залишити коментар
Введіть ваше ім’я.
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Введіть ел. пошту.
або Відмінити

Дивіться також усі онлайн-курси, репетиторів онлайн, онлайн-тренінги.

  • 14 100 грн за курс
  • Професійні, підвищення кваліфікації - Digital marketing, SMM, SEO, Маркетинг, реклама, PR.
  • Студенти, дорослі, пенсіонери.
  • Онлайн
  • 2 100 грн за курс (Діють знижки (88%) до кінця місяця)
  • Професійні, підвищення кваліфікації - Digital marketing, SMM, SEO, Маркетинг, реклама, PR, Психологія, саморозвиток.
  • Студенти, дорослі, пенсіонери.
  • Онлайн
  • 15 000 грн за курс
  • Професійні, підвищення кваліфікації - Digital marketing, SMM, SEO, Маркетинг, реклама, PR.
  • Студенти, дорослі.
  • Creative SMM
  • Онлайн