Школа СЕО: Практичні інструменти для зростання прибутку та масштабування вашого бізнесу

Школа СЕО: Практичні інструменти для зростання прибутку та масштабування вашого бізнесу

  • 15 540 грн за курс

-40% Black Friday! (замість 25900)



Пробне заняття Так (у записі)
Вік аудиторії Дорослі
Початок курсу 29 січня 2025
Тривалість 3 місяці, 14 занять по 3 години + 2 мастермайнди
Формат Онлайн
Графік 18.30-21.30, 14 занять щосереди
Група До 15
Рівень Для всіх
Сертифікат Надається (електронний)
Мова Українська
Домашні завдання Так
Іспит / випускна робота Ні

Розгорнута програма представлена нижче. 

Заняття 1. Ввідне заняття-знайомство з керівниками/власниками та їх бізнесом

  • Сутність і базові принципи управління організацією.
  • Визначення життєвого циклу компанії. Де знаходиться ваш бізнес з точки зору «Життєвого циклу компанії».
  • Трансформація бізнесу. Екстремальне Парето в бізнесі: які 5% зусиль забезпечать 95% результатів.
  • Постановка амбітної мети по зростанню вашого бізнесу.
  • Gap аналіз. Розриви та як ми їх будемо долати.

Кейси:

  • Визначення Життєвого циклу компанії та проблем, які їй притаманні.
  • Формулювання Амбітної цілі бізнесу по зростанню в 2025 році.
  • Gap-аналіз розриву для досягнення цілей і напрямки, за рахунок яких будемо долати розрив.

За дослідженням Bain & Company (# 4 в світи консалтингу), Бізнес стратегія - інструмент №1 в світі у CEO, а BSC інструмент - №3 для реалізації бізнес-стратегії.

Заняття 2. Як забезпечити зростання та розвиток бізнесу

  • Оцінка стратегічних можливостей і бар'єрів прибуткового зростання та розвитку бізнесу.
  • Визначаємо стратегічні можливості та барєри зростання.
  • Організаційна діагностика компанії/Експрес-аналіз вашого бізнесу «Як є…» та модель «Як треба».
  • Де компанія буде заробляти гроші:
    • Які сегменти клієнтів є стратегічно важливими і з якими ми плануємо зростати.
    • На яких ринках/регіонах ми плануємо працювати (які найбільш привабливі).
    • Які продукти та послуги дозволять нам забезпечити зростання.
  • Визначення ТОП-проблем та Сфер, які потребують покращень. Ключові бар'єри зростання:
    • Неактивний відділ продажів? / Немає спеціалістів у продажах?
    • Проблема з менеджментом? / Чи проблема з людьми?
    • Проблема з показниками? / Проблема з фінансами? / Проблема із продуктом?
    • Ринок не росте?

Кейси:

  • Пошук стратегічно важливих сегментів клієнтів.
  • Пошук стратегічно важливих ринків та регіонів збуту.
  • Які продукти дозволять зростати.
  • Опитувальник: що перешкоджає зростанню бізнесу; Вікно Можливостей. 
  • Експрес-аналіз бізнесу та Стратегічна діагностика у ключових напрямках.
  • Напрямки Х-кратного зростання продажів та N-кратного зростання прибутку.

Заняття 3. Розробка та формування Бізнес-Стратегії (Частина 1)

Ви навчитеся створювати стратегію розвитку компанії, формувати конкурентні переваги, планувати ресурси та реалізацію. Зможете прогнозувати розвиток ринку та збільшити прибуток бізнесу.

  • Розробка бачення та стратегії розвитку компанії.
  • Визначення точок зростання, карта заростання.
  • Формування Стратегічних цілей в Перспективах: «Фінанси», «Клієнти».
  • Переведення Стратегії бізнесу на операційний рівень: щорічні, щоквартальні, щомісячні, щотижневі цілі бізнесу в перспективах "Фінанси" та "Клієнти".

Кейси:

  • Формування стратегічних цілей в 2-х перспективах.
  • Формування Стратегічної Карти.
  • Формування конкурентної переваги.
  • Формування проектів реалізації Стратегії в 2-х напрямках.
  • План дій, відповідальні, терміни.

Заняття 4. Розробка та формування Бізнес-Стратегії (Частина 2)

  • Формування Стратегічних цілей в Перспективах «Процеси» та «Персонал».
  • Переведення Стратегії бізнесу на операційний рівень: щорічні, щоквартальні, щомісячні, щотижневі цілі бізнесу.
  • Розбиття стратегії на етапи та складання «дорожньої карти» її реалізації. Як складати презентацію проекту.
  • Проекти зростання (Сфери, які потребують покращень, Коло підтримки ТОП-3 та їх мотивація, Команда чемпіонів, Команда Х-кратного зростання продажів та залучення клієнтів, Команда зростання прибутку, Команди конкурентної переваги). Короткий План щорічного зростання.

Кейси:

  • Формування стратегічних цілей в 2х перспективах (Процеси, Персонал).
  • Формування Стратегічної Карти.

Заняття 5. Ціннісна пропозиція, канали лідогенерації, канали продажів, план продажів

  • Детальний опис цільових клієнтських сегментів.
  • Формулювання ціннісної пропозиції для кожного цільового сегмента.
  • Визначення конкурентних переваг, програма дій по їх створенню.
  • Визначення каналів та моделі просування для цільових клієнтів.
  • Визначення методів лідогенерації.

Кейси:

  • Сформулюйте ціннісну пропозиції для своїх цільових сегментів.
  • Визначте конкурентні переваги. Скрипт тексту переваг для вашого сайту та продавців.
  • Визначте основні канали лідогенерації. Прогноз плану генерації лідів, конверсії та середнього чеку для кожного з каналів.

Заняття 6. Операційна модель продажів. Стандарти, регламенти, найм та розвиток персоналу

  • Визначення моделі та каналів продажу.
  • Формування структури відділу продажів. Розподіл зон відповідальності.
  • Опис стандартів комерційної активності.
  • Планування та набір торгового персоналу.
  • Вибудова системи морального та матеріального стимулювання продавців.
  • Модель адміністрування продажів.
  • CRM як панель керування для керівника та менеджерів відділу продажів.

Кейси:

  • Сформуйте штат та організаційну структуру відділу продажів.
  • Визначте модель матеріального стимулювання продавців.
  • Пропишіть перелік базових регламентів для відділу продажів.

Заняття 7. Кращі способи керування фінансовими результатами бізнесу по крокам

  • Дашборд СЕО для контролю за бізнесом. Найважливіші «контрольні точки».
  • Про що говорять цифри вашого бізнесу. Аналіз ефективності бізнесу. Модель DuPont.
  • Які сигнали про небезпеку не варто ігнорувати.
  • Як контролювати бізнес: огляд та аналіз управлінських звітів P&L, CF, BS.
  • Де гроші? Чому прибуток є, а грошей нема.Як за допомогою звітів визначити, куди подівся прибуток.
  • Фінансова стратегія бізнесу та Управлінська облікова політика, які варто затверджувати CEO.
  • Роль CFO в залежності від рівня розвитку компанії.

Кейси:

  • Розрахунок золотого правилу економіки.
  • Розрахунок та оцінка ефективності бізнесу.
  • Оцінка фінансового лівериджу та кризи банкрутства.
  • Оцінка, коли можна брати кредити.
  • Розрахунок відмінності суми прибутку та грошей.

Заняття 8. Система планування, цілі / бюджети з погляду СЕО, в часи невизначеності

  • Як спланувати показники бізнесу. Просто та коротко для CEO: Планування прибутків та грошових потоків; Планування дивідендів, капітальних інвестицій та нерозподіленого прибутку.
  • Фінансова модель бізнесу за 3-ма сценаріями та розрахунок потреби у фінансуванні.
  • Директиви для керівників для Планування бюджетів. Роль СЕО в бюджетному процесі.
  • Хто за які показники відповідає в компанії, KPI та матриця фінансової відповідальності.
  • Як управляти фінансовими результатами за допомогою бюджетів.
  • Життя без касових розривів для СЕО. Просте та швидке Планування надходжень та виплат.
  • Короткострокове та довгострокове планування CF. Платіжний календар.

Кейси:

  • Розрахунок потреби у фінансуванні бізнесу.
  • Розрахунок показника Збалансованого зростання.
  • Розрахунок чистого оборотного капіталу та скільки грошей буде авторе інвестовано.
  • Прогнозування продажів та індекс сезонності.
  • Планування прибутку, дивідендів та CAPEX.
  • Бюджет руху грошових потоків та платіжний календар.

Заняття 9. Як підвищити прибуток в бізнесі. Професійне ціноутворення з погляду СЕО та власника бізнесу

  • Ціни та прибуток, як забезпечити максимальний можливий прибуток бізнесу. Як оптимізація системи ціноутворення може забезпечити компанії збільшення прибутку від 20% до 45%+
  • Еластичність попиту.
  • Модель прибутку компанії. Яке ціноутворення забезпечить максимальний прибуток бізнесу.
  • Як максимізувати прибуток товарних категорій та окремих SKU за допомогою ціноутворення.
  • Оптимізатор прибутку на рівні SKU та категорій.
  • Стратегії ціноутворення.
  • Звіти та відстеження динаміки показників.

Кейси:

  • Розрахунок моделі зміни / підвищення цін та вплив на прибуток компанії.
  • Розрахунок еластичності попиту.
  • Розрахунок оптимального ціноутворення для Max прибутку.

Заняття 10. Круг Управління. Прийняття та виконання рішень

  • Як виміряти керованість компанії і підрозділу.
  • Круг Управління. Основні функції керівника.
  • Сутність управлінського рішення. Етапи прийняття рішення.
  • Види та горизонти управлінських рішень.
  • Факторний аналіз як інструмент відпрацювання альтернатив.
  • План як шлях виконання Рішення та досягнення Цілі.
  • Система контролю – ключовий інструмент забезпечення виконання рішення.
  • Етапи та інструменти контролю.
  • Методи розвиваючого та мотивуючого зворотного зв’язку. Мистецтво конструктивної критики.

Кейс:

  • Прийміть рішення щодо досягнення планових показників.
  • Оформіть план заходів по його виконанню.
  • Надайте розвиваючий зворотній зв'язок недостатньо ефективному співробітнику.

Заняття 11. Нематеріальна мотивація. Типологічна концепція Герчікова

  • Робітник та Керівник – конфлікт Цілей та очікувань.
  • Моделі поведінки працівників. Типологічна концепція В. І. Герчикова.
  • Види мотивації та мотиваційні типи працівників.
  • Діагностика індивідуальних мотиваційних типів підлеглих.
  • Можливості керівника щодо стимулювання співробітників. Чому той самий стимул одного співробітника мотивує, а іншого демотивує?
  • Що впливає на лояльність працівників та допомагає нам їх утримати?

Кейс:

  • Визначте стимули для кожного мотиваційного типу.
  • Поставьте завдання підлеглому, виходячи з його мотиваційного типу.

Заняття 12. Матеріальна мотиваціяї. KPI для кожного підрозділу та співробітника

  • Як побудувати систему KPI-мотивації, орієнтованої на прибуток.
  • Як виміряти 3D оцінка результативності співробітників.
  • Як впроваджувати KPI-мотивацію в компанії та отримувати максимальну віддачу.
  • Як мінімізувати конфлікти між підрозділами.
  • Як впроваджувати KPI, коли є складнощі з визначенням норм.
  • Визначення структури постійної та змінної частини.
  • Ситуація: у компанії прибутку немає, а всі заробили премії.

Кейси:

  • Хто за що відповідає: побудова матриці фінансової відповідальності.
  • Визначення KPI для доход утворюючих підрозділів.
  • Визначення KPI для сервісних підрозділів на прикладі бухгалтерії та фінслужби.
  • Визначення KPI для проектних команд.

Заняття 13. Концепція лідерства. Емоційний інтелект лідера

  • Влада, вплив, відповідальність.
  • Сучасні концепції лідерства. Лідер: слуга чи пан?
  • Закони лідерства. Лідер та команда.
  • Місія та чесноти лідера. Особиста Конституція.
  • Емоційний інтелект Лідера. Як посилити свою стресостійкість.

Вправа: 

  • В чому моя "родзинка"? Що мене надихає? Що я ціную?
  • ДЗ: Моя особиста конституція.

Заняття 14. Тайм-менеджмент для Керівника. Принципи та техніки делегування

  • Місія, цінності, цілі керівника.
  • Співвідношення власних та чужих цілей, на які ви працюєте. Як визначити пріоритети.
  • Аудит власної ефективності. Техніка хронометражу та обліку часу.
  • Методика планування цілей та завдань. Співвідношення запланованих та спонтанних завдань.
  • Особистий робочий стиль та його вплив на управління.
  • Принципи делегування. Психологічні бар’єри делегування.
  • Що необхідно і що не можна делегувати.
  • Підготовка роботи до делегування. Особливості делегуючої бесіди.

Кейси: 

  • Мої пріоритети року.
  • Підготуйте до делегування та делегуйте функцію підлеглому.

Окрім занять, курс включає 2 сесії мастермайнду. Майстермайнд – це додаткова зустріч, на якій розглядаються ваші кейси, гострі питання та ситуації, які потребують вирішення. 


Сокуренко Ігор

Сокуренко Ігор

Бізнес-тренер, консультант з управління

  • Сертифікований (ICMCI) консультант з управління.
  • Бізнес-тренер з 1995 року (25 років у навчанні та управлінському консультуванні).
  • PhD (к.е.н.) за спеціальністю Менеджмент
  • Член Національного Інституту Консультантів з Управління.
  • Провів понад 20 000 тренінг-годин, навчив понад 15 000 менеджерів з продажів та топ-менеджерів.
Інна Старожукова

Інна Старожукова

Консультант з фінансів підприємства

  • 15 років в консалтингу. Співвласниця тренінгово-консалтингової компанії
  • 19 років досвіду в фінансах та побудові управлінського обліку, CFO
  • 150 проектів з побудови /реорганізації «Фінансів бізнесу», в т.ч. управлінського обліку та звітності для власників
  • Співавтор 3-х книг, хітів продажу в СНД: «Розробка та реалізації стратегії за допомогою Системи збалансованих показників», «Видатний керівник», «Від Стратегії до бюджету. Покрокове керівництво». 
  • Досвід CFO, керування фінансами в холдинговій структурі
  • Навчила 5000+ Власників, ТОП-менеджерів та CFO компаній

За 3 місяці інтенсивного навчання ви:

  • Дізнаєтесь, як забезпечити Системність бізнесу. Вибудуєте Бачення та стратегію довгострокового розвитку бізнесу в умовах невизначеності.
  • Винайдете як збільшити прибуток та забезпечите Х-кратне зростання бізнесу в умовах зростаючих витрат.
  • Забезпечите адаптування бізнесу до нових реалій ринку за рахунок гнучких бізнес моделей.
  • Навчитесь планувати, та переносити стратегічні цілі в операційні річні та щомісячні бюджети, а також KPI.
  • Зробите бізнес прозорим, навчитесь керувати фінансами та контролювати бізнес за допомогою дашбордів.
  • Навчитесь ефективно делегуватикерувати власною ефективністю, визначати Пріоритети.
  • Оптимізуєте ключові бізнес-процесита внесете необхідні покращення в усіх сферах бізнесу.
  • Навчитесь визначати KPI для топ-менеджменту та повʼязувати оплату праці з результатами бізнесу.
  • Навчитесь формувати сильну Команду та мотивувати, спираючись на мотиваційний тип кожного співробітника.

Переваги курсу

Переваги курсу

У чому унікальність курсу?

  • 80% практики! Рішення конкретних бізнес-задач: від розробки Бізнес-стратегії, продажів, маркетінгу, планування бюджетів та дашбордів - до підвищення прибутку. Курс охоплює всі основні аспекти бізнесу.
  • Фокус на Х-кратне зростання бізнесу та прибутку за допомогою готових рішень та шаблонів.
  • Груповий формат та Мастер-майнди. Можливість обмінюватися досвідом та отримувати зворотний зв'язок від колег.
  • Ви пройдете тестування на визначення вашого особистого Мотиваційного Типу та зможете протестувати свою Команду, що допоможе побудувати оптимальну систему мотивації та індивідуального стимулювання. 
  • Станете членом закритої Телеграм-групи, де зможете спілкуватись зі спікерами та іншими учасниками. 
  • Учасники курсу: власники бізнесів, CEO, технічні та операційні директори (CTO, COO), Head of Sales, директори зі стратегічних партнерств, Product Owners, Team Leads, Project Managers, HRs, People Partners, Recruiters, Heads of Operations, IT and People, L&D Managers.

Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Дивіться також усі онлайн-курси, репетиторів онлайн, онлайн-тренінги.

  • 300 грн за курс (для груп від 10 осіб - знижка)
  • Професійні, підвищення кваліфікації - Time management, управління часом, Лідерство, тімбілдинг, Менеджмент, управління.
  • Студенти, дорослі.
  • Онлайн
  • 14 900 грн за курс (Доступна оплата в розстрочку)
  • Професійні, підвищення кваліфікації - MBA, бізнес освіта, Time management, управління часом, Менеджмент, управління.
  • Дорослі.
  • Онлайн
  • 25 200 грн за курс (доступна оплата частинами)
  • Професійні, підвищення кваліфікації - Project management, управління проектами, Менеджмент, управління.
  • Студенти, дорослі.
  • Laba Group
  • Онлайн