Практична бухгалтерія від чайника до профі

  • 5 940 грн на місяць

Тривалість курсу 4 місяці



Пробне заняття Прийняти рішення щодо участі у навчанні допоможуть 4 пробні у роки у відеозаписі
Вік аудиторії Студенти, дорослі
Початок курсу 14.01.2025
Тривалість 4 місяці
Формат В адуиторії у Львові та онлайн + відеозаписи
Графік Двічі на тиждень у вівторок та четвер з 10:00-13:15
Група 10
Рівень початковий
Сертифікат По завершенню видається сертифікат
Мова українська
Домашні завдання Куратор допомагає із домашнім завданням
Іспит / випускна робота Після уожного модулю присутні тести

Курс: Практична бухгалтерія від чайника до профі

Новий курс 2025 рік  (4 модулі)

  • При оплаті за усі 4-ри модулі діє знижка - 5%  29 700 грн  28 215,00 грн
  • Усі учасники отримують підручник на кожен модуль (онлайн учасникам відправляємо Новою поштою)
  • Усі учасники отримують доступ до відеозапису кожного заняття
  • Усі учасники отримують доступ до закритої VIBER групи де можна писати питання в позанавчальний час
  • Навчання в аудиторії у Львові по вулиці Пасічна 93

Модуль № 1 Первинні документи

Дати проведення на 2025 рік:

ВТ 14.01| ЧТ 16.01 |ВТ 21.01| ЧТ 23.01 | ВТ 28.01| ЧТ 30.01 (Час проведення з 10:00 до 13:15)

6 занять по 4 академічні години (24 академічних годин)

Пряма трансляція по всій Україні

Можливість задати питання (учасникам, які беруть участь онлайн - в чаті)

Включено кава-перерви

Повний зміст програми

  • Основні види первинних документів. Нормативна база , що регулює правила оформлення первинних документів. Обов’язкові реквізити та основні принципи щодо створення первинних документів. Загальні вимоги та особливі випадки. Визнання документа первинним. Як діяти, якщо первинний документ не містить всіх обов’язкових реквізитів.
  • Документи на реалізацію товарів, робіт, послуг: рахунки, накладні, товарно-транспортні накладні; акти виконаних робіт, наданих послуг, довіреності, акти приймання-передачі.
  • Банківські та касові документи: платіжні доручення, прибуткові, видаткові касові ордери, касова книга, звіт про використання коштів виданих під звіт. Первинні документи при розрахунках через РРО. Чек як первинний документ, що підтверджує сплату коштів та придбання. 
  • Документи обліку основних засобів: акти введення в експлуатацію, акти списання (ліквідації) основних засобів, інвентарні картки. Документальне оформлення ремонту та/чи модернізації.
  • Облік руху матеріалів, малоцінних та швидкозношуваних предметів та товарів: оприбуткування, переміщення, продаж, списання. Внутрішній документообіг при переміщенні запасів на підприємстві у виробництво.
  • Податкові накладні: правила заповнення, дата виписки та реєстрації, обов’язкові реквізити.
  • Інші документи: табель обліку робочого часу; акт звіряння розрахунків; закупівельний акт; повідомлення про прийняття на роботу; бухдовідка та ін.
  • Правила формування реєстрів первинних документів. Терміни зберігання. Відповідальність за несвоєчасне чи неправильне оформлення первинних документів.

Вартість участі у Львові та онлайн 5940,00 грн

Зареєструватись на Модуль №1 https://forms.gle/S3LSB3GKDHj1z6cQ7

  • 4 модулі
  • 120 годин
  • 30 відеоуроків
  • Підручник надсилаємо новою поштою для онлайн учасників
  • 30 майстер-класів
  • 365

Модуль № 1 Первинні документи

 - створюємо доречно, оформляємо вірно, обліковуємо вчасно!

Дати проведення на 2025 рік:

ВТ 14.01| ЧТ 16.01 |ВТ 21.01| ЧТ 23.01 | ВТ 28.01| ЧТ 30.01 (Час проведення з 10:00 до 13:15)

6 занять по 4 академічні години (24 академічних годин)

Пряма трансляція по всій Україні

Можливість задати питання (учасникам, які беруть участь онлайн - в чаті)

Включено кава-перерви

Повний зміст програми

  • Основні види первинних документів. Нормативна база , що регулює правила оформлення первинних документів. Обов’язкові реквізити та основні принципи щодо створення первинних документів. Загальні вимоги та особливі випадки. Визнання документа первинним. Як діяти, якщо первинний документ не містить всіх обов’язкових реквізитів.
  • Документи на реалізацію товарів, робіт, послуг: рахунки, накладні, товарно-транспортні накладні; акти виконаних робіт, наданих послуг, довіреності, акти приймання-передачі.
  • Банківські та касові документи: платіжні доручення, прибуткові, видаткові касові ордери, касова книга, звіт про використання коштів виданих під звіт. Первинні документи при розрахунках через РРО. Чек як первинний документ, що підтверджує сплату коштів та придбання. 
  • Документи обліку основних засобів: акти введення в експлуатацію, акти списання (ліквідації) основних засобів, інвентарні картки. Документальне оформлення ремонту та/чи модернізації.
  • Облік руху матеріалів, малоцінних та швидкозношуваних предметів та товарів: оприбуткування, переміщення, продаж, списання. Внутрішній документообіг при переміщенні запасів на підприємстві у виробництво.
  • Податкові накладні: правила заповнення, дата виписки та реєстрації, обов’язкові реквізити.
  • Інші документи: табель обліку робочого часу; акт звіряння розрахунків; закупівельний акт; повідомлення про прийняття на роботу; бухдовідка та ін.
  • Правила формування реєстрів первинних документів. Терміни зберігання. Відповідальність за несвоєчасне чи неправильне оформлення первинних документів.

Вартість участі у Львові та онлайн 5940,00 грн

Зареєструватись на Модуль №1 https://forms.gle/S3LSB3GKDHj1z6cQ7


Дати проведення на 2025 рік: 

ВТ 04.02 |ЧТ 06.02 | ВТ 11.02| ЧТ 13.02| ВТ 18.02 |ЧТ 20.02 (Час проведення з 10:00 до 13:15)

6 занять по 4 академічні години (24 академічних годин)

Пряма трансляція по всій Україні

Можливість задати питання (учасникам, які беруть участь онлайн - в чаті)

Повний зміст програми

  1. Нормативна база: ЗУ «Про бухгалтерський облік»; План рахунків та Інструкція про його застосування. Національні стандарти бухгалтерського обліку. Основні принципи створення облікової політика. Аналіз існуючих облікових політик учасників курсу.
  2. Основи  теорії бухгалтерського обліку. Ази та правила бухгалтерського обліку: все що треба знати для старту та розуміння як діє облік в цілому. Подвійний запис – не подвійний облік, або чому все сходиться? Аналіз рахунку бухгалтерського обліку – як інструменту для відображення операцій підприємства. Журнали – ордери та оборотно-сальдові відомості.
  3. Відображення в обліку операцій з придбання:

- основних засобів, введення в експлуатацію, списання;

- сировини, матеріалів, передачу у виробництво чи списання;

 - товарів, послуг. Облік розрахунків з постачальниками.

  1. Методи нарахування зносу основних засобів та практичні розрахунки. Відображення в бухгалтерському обліку.
  2. Методи списання товарно-матеріальних цінностей та відображення в обліку підприємства.
  3. Операції з  продажу готової продукції,товарів, послуг. Облік розрахунків з покупцями. Варіанти із застосуванням рахунків по розрахунках за авансами.
  4. Готівкові та безготівкові розрахунки – відображаємо вчасно та достовірно. Облік операцій з підзвітними особами.

Вартість участі:

Вартість участі у Львові та онлайн  5940,00 грн

Зареєструватись на Модуль №2 https://forms.gle/S3LSB3GKDHj1z6cQ7


Модуль № 3 «З БухОбліком на ТИ»

Дати проведення 2025: 

ВТ 25.02 |ЧТ 27.02 | ВТ 04.03| ЧТ 06.03| ВТ 11.03| ЧТ 13.03| ВТ 18.03 | ЧТ 20.03 | ВТ 25.03|ЧТ 27.03 

(Час проведення з 10:00 до 13:15)

10 занять по 4 академічні години (40 академічних годин)

Пряма трансляція по всій Україні

Можливість задати питання (учасникам, які беруть участь онлайн - в чаті)

Включено кава-перерви

Повний зміст програми

  • Фінансова звітність. Взаємозв’язок форм звітності. Основні види та пакети фінансової звітності. Види організаційно-правових форм суб’єктів господарювання. Поняття суб’єктів підприємництва. Відмінність між ФОПом та юридичною особою.
  • Створення підприємства – чи потрібен бухгалтеру статут? Облік статутного капіталу. Облікова політика підприємства. Вибираємо оптимальні правила для обліку. Зміни в обліковій політиці.
  • Облік операцій з основними засобами: надходження, ремонт (капітальний та поточний),нарахування зносу, ліквідація, продаж. Інвентаризація.
  • Собівартість готової продукції та товарів на реалізацію. Основні принципи формування первісної вартості, виробничої собівартості товарно-матеріальних цінностей.
  • Облік валютних операцій. Розрахунок курсових різниць. Відображення в обліку валютних розрахунків.
  • Принципи нарахування заробітної плати, відпускних, соціальних виплат по непрацездатності, премій, матеріальної допомоги. Відрахування з заробітної плати утримань на аліменти і т.д. Основні відмінності між трудовими та цивільно-правовими договорами. Основні штрафи за порушення норм трудового законодавства
  • Облік дебіторів та кредиторів. Довгострокова та короткострокова заборгованість. Основні принципи обліку та відображення у фінансовій звітності.
  • Облік доходів та витрат. Закриваючі проведення. Визначення фінансового результату діяльності підприємства. Виправлення помилок в обліку.
  • Складання облікових регістрів та формування фінансової звітності (баланс та звіт про фінансові результати).

Вартість участі у Львові та онлайн 9 900,00 грн

Зареєструватись на Модуль №3  https://forms.gle/S3LSB3GKDHj1z6cQ7


Модуль № 4  «Податки для чайників» 

(Час проведення з 10:00 до 13:15)

8 занять по 4 академічні години (32 академічних годин)

Пряма трансляція по всій Україні 

Можливість задати питання (учасникам, які беруть участь онлайн - в чаті)

Включено кава-перерви

Повний зміст програми:

  • Податковий кодекс України. Огляд існуючих систем оподаткування. Взяття на облік в органах ДФС як платника податків. Терміни подання звітності по податках та терміни сплати податків. Види податків. Терміни подання звітності по податках та терміни сплати податків.
  • Податковий облік у юридичних осіб та СПД ФО. Відмінності та подібності. Застосування тих чи інших податків. Обмеження.
  • Податок на додану вартість. Загальні поняття щодо нарахування та сплати ПДВ. Податкова накладна. Правила виписки та реєстрації в ЄРПН. Формула по ПДВ. Облік на ПДВ рахунку.
  • Податкове зобов’язання та база нарахування. Стандартні операції та особливі моменти. Визначення місця постачання. Податковий кредит та підтверджуючі документи. Особливості блокування реєстрації ПН. Бюджетне відшкодування. Заповнення податкової декларації з податку на додану вартість.
  • Податок на прибуток. Основні моменти визначення доходів та витрат. Принципи обчислення податку та звітування. Заповнення декларації з податку на прибуток.
  • Спрощена система оподаткування. Правила обчислення єдиного податку та визначення бази для оподаткування. Ведення книги обліку доходів та витрат. Звітність: формування, подача та сплата податку. Обмеження застосування спрощеної системи. Заповнення Звіту для платників єдиного податку (ФОПа та ЮО)
  • Податок на доходи фізичних осіб та Єдиний соціальний внесок у підприємницькій діяльності. Платники, податкові агенти, умови сплати та форми звітування. Заповнення форми 1Ф, Декларації для ФОПа на загальній системі оподаткування
  • Особливі операції: позики від засновника та інших осіб. Правила оподаткування перехідних операцій  при зміні системи оподаткування. Задача на вибір оптимальної системи оподаткування.

Вартість участі: у Львові та онлайн 7 920,00 грн 

Зареєструватись на Модуль №4 https://forms.gle/S3LSB3GKDHj1z6cQ7


Шахно Людмила

Шахно Людмила

лектор

Директор ТОВ «Академія професійного бухгалтера».

Понад 20 років практики у сфері бухгалтерського обліку, аудиту та фінансів.

Тренер тематичних тренінгів та практикумів на бухгалтерську та податкову тематики.

Міжнародний сертифікований професійний бухгалтер САР, СІРА.

Судовий експерт (2014-2017рр).


Чи обов'язково проходити усі модулі?

Ви можете вибрати будь-який один або декілька модулів. Обираючи з якого модулю розпочинати навчання, слід звернути увагу на рівень знань і досвіду роботи. Якщо ви раніше не працювали у сфері бухгалтерського обліку рекомендуємо розпочати з Модуля №1 "Первинні документи"

Як відбувається навчання онлайн?

Після здійснення оплати ви отримуєте свій підручник у найближчому відділенні пошти (Нова пошта чи Укрпошта на вибір). Перед кожним заняттям ми надсилаємо на електронну пошту посилання для участі у прямому ефірі, презентацію та додаткові матеріали, які можна завантажити та роздрукувати. Під час прямого ефіру працює чат, у якому можна ставити запитання та отримувати відповіді від лектора.

Як я можу поставити питання спікеру, якщо навчатимусь онлайн?

Під час трансляції працює чат, у якому можна ставити запитання та отримувати відповіді від лектора у прямому ефірі. Крім того, обговорювати навчальні моменти можна в закритій вайбер-групі протягом всього періоду навчання.

Чи буде у мене відеозапис заняття?

Усі учасники (в аудиторії та онлайн) матимуть доступ до відеозаписів кожного заняття протягом періоду навчання та 2 тижні після його завершення.

Які матеріали я отримаю?

На початку курсу учасники отримують підручник, а напередодні кожного заняття ми надсилаємо презентацію, завдання та додаткові матеріали в електронному вигляді.

Якщо я пропущу заняття?

Протягом періоду навчання і 2 тижні після переглядати заняття можна у відеозаписі, а питання ставити викладачу в закритій вайбер-групі. 

Чи можна згодом перейти на навчання онлайн?

На віддалене навчання можна перейти в будь-який момент.

Чи можна згодом перейти з онлайн групи в аудиторію? 

За умови, якщо в аудиторії кількість учасників не перевищуватиме 12 студентів.

Скільки учасників в аудиторії?

В групі, яка навчається в аудиторії до 12 учасників.

Як відбувається оплата за навчання?

Оплата здійснюється безготівковим платежем за допомогою інтернет-банкінгу,  платіжного термінала або у відділенні будь-якого банку із використанням банківських реквізитів ПП "Академії професійного бухгалтера", які ви отримаєте в рахунку на оплату навчання.

Якщо платник юридична особа чи ФОП?

Якщо замовником виступає юридична чи фізична особа-підприємець, за потреби, складаємо договір про надання послуг. Після завершення навчання підписуємо акт наданих послуг.

Чи отримаю я сертифікат?

Після завершення курсу ми видаємо сертифікат, який підтверджує вашу участь у навчанні. Якщо завершите лише один чи кількох модулів, про це буде вказано у сертифікаті.


Методика навчання на курсах для бухгалтерів зрозуміла, а знання, які подаються слухачам, легко та швидко засвоюються. Нам вдалося досягти цього завдяки тому, що всі теоретичні положення одразу розбираються та застосовуються на практиці. На бухгалтерських курсах для початківців на вас чекає корисна та насичена програма, яка буде викладатися у такій послідовності:

  • розгляд основних видів типової первинної документації підприємства;
  • ознайомлення з формами документів на паперових носіях, а також із реквізитами, які повинні бути заповнені на них в обов’язковому порядку;
  • навчання створенню первинних документів, заповнення бланків із зразками з урахуванням різних ситуацій та господарських операцій;
  • вивчення нормативно-правових актів, які регулюють подачу обов’язкової звітності, розгляд актуальних форм та заповнення зразків;
  • вирішення тестових завдань, їх перевірка, виявлення помилок та організація роботи над ними з аналізом кожного конкретного випадку, повторна перевірка та виконання завдань разом із практикуючими спеціалістами.

Особливість наших курсів для бухгалтерів – відсутність традиційних систем оцінювання. Ми даємо можливість кожному слухачеві застосувати на практиці набуті знання.


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Дивіться також усі курси у Львові, ЗВО/ВНЗ у Львові, коледжі у Львові, репетиторів у Львові, тренінги у Львові, роботу у Львові.