Операційний менеджмент в умовах викликів: аналітика, ризики, персонал
Контакти
Деталі
Пробне заняття | - |
---|---|
Вік аудиторії | Дорослі |
Початок курсу | йде набір |
Тривалість | 24 акад.години |
Формат | онлайн/оффлайн |
Графік | узгоджується перед стартом |
Група | до 8 осіб (можливий індивідуальний формат) |
Рівень | Початковий/середній |
Сертифікат | видається після закінчення курсу |
Мова | українська/російська |
Домашні завдання | є |
Іспит / випускна робота | Практикум наприкінці навчання |
Програма курсу
Три головні питання, на які допомагає відповісти тренінг . сьогодні - це залучення персоналу, усвідомлена аналітика та боротьба з ризиками ":
Цілі курсу:
- Освоїти управління бізнесом у складні часи : допомогти підприємцям адаптувати щоденні процеси під нові виклики, пов'язані з поточною ситуацією країни.
- Навчитися підтримувати та мотивувати співробітників : показати, як зберегти залучення команди, навіть якщо співробітники знаходяться в різних регіонах або працюють віддалено.
- Ефективно використовувати дані для прийняття рішень : навчити працювати з аналітикою, щоб швидко адаптуватися до змін та зберігати стійкість бізнесу.
- Розробити план управління ризиками : допомогти підприємцям справлятися з викликами, пов'язаними з нестабільною економікою, змінами робочої сили та іншими факторами.
Для кого:
ТОП-менеджери , власники малого та середнього бізнесу, керівники філій, представництв, HRD .
- 8 модулів
- 24 години
Ситуація невизначеності. Малий і середній бізнес-ситуація в умовах воєнного стану
2 заняття · 3 години
- Статистка у сегменті МСБ
- Приклади успішного розвитку та планування в умовах невизначеності (грантові заявки, бізнес створений в умовах воєнного стану – приклади)
- Авторитетні думки та поради експертів
Персонал
2 заняття · 3 години
- Ринок праці, процеси, статистика та виклики
- Залучення, мотивація та формула успішного співробітника
- Найм, адаптація та розвиток – як формувати команду професіоналів в умовах нестабільності
- Нові категорії: ВПО, ветерани та нове покоління. Інструменти взаємодії та комунікації
Інструменти
2 заняття · 4 години
- Команда чи колектив – у чому відмінності
- Інструменти вимірювання та розвитку залученості
- Розбір кейсів
Планування та аналітика – це відповідь на питання, де взяти фінанси.
1 заняття · 2 години
- Планування в рамках грантових заявок – приклади успішної роботи з бізнес-плану
- Як планувати в умовах невизначеності
Інструменти усвідомленого аналізу
1 заняття · 2 години
- Навіщо потрібна аналітика?
- Інструменти усвідомленого аналізу:
- продаж та закупівля – хто головний?
- АВС ( маржа + оборотність );
- - Доходи/витрати – економити чи витрачати?
Алгоритм та етапи управління ризиками
1 заняття · 3 години
- Особливості управління ризиками у малому та середньому бізнесі
- Виявляємо, оцінюємо, розробляємо заходи щодо управління ризиками. Аналізуємо результат.
- Кейс: аналіз на прикладі конкретної компанії
Ризики можливості чи загрози
1 заняття · 1 година
- ТОП-3 причини чому потрібно ризикувати
- ТОП-3 правила, як ризикувати з користю
Ризики та алгоритм управління у дії
1 заняття · 3 години
- методи ухилення від ризику;
- методи локалізації ризику;
- методи дисипації ризику;
- методи компенсації ризику
Поради
1 заняття · 3 години
- які soft skils важливо розвивати підприємцю
- як планувати діяльність в умовах невизначеності
- як підбирати/розвивати персонал
- розбір кейсів учасників
Дивіться також усі курси в Дніпрі, ЗВО/ВНЗ в Дніпрі, коледжі в Дніпрі, репетиторів в Дніпрі, тренінги в Дніпрі, роботу в Дніпрі.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.