Операційний менеджмент в умовах викликів: аналітика, ризики, персонал

Операційний менеджмент в умовах викликів: аналітика, ризики, персонал

  • 9 000 грн за курс


Пробне заняття -
Вік аудиторії Дорослі
Початок курсу йде набір
Тривалість 24 акад.години
Формат онлайн/оффлайн
Графік узгоджується перед стартом
Група до 8 осіб (можливий індивідуальний формат)
Рівень Початковий/середній
Сертифікат видається після закінчення курсу
Мова українська/російська
Домашні завдання є
Іспит / випускна робота Практикум наприкінці навчання

Три головні питання, на які допомагає відповісти тренінг . сьогодні - це залучення персоналу, усвідомлена аналітика та боротьба з ризиками ":

Цілі курсу:

  1. Освоїти управління бізнесом у складні часи : допомогти підприємцям адаптувати щоденні процеси під нові виклики, пов'язані з поточною ситуацією країни.
  2. Навчитися підтримувати та мотивувати співробітників : показати, як зберегти залучення команди, навіть якщо співробітники знаходяться в різних регіонах або працюють віддалено.
  3. Ефективно використовувати дані для прийняття рішень : навчити працювати з аналітикою, щоб швидко адаптуватися до змін та зберігати стійкість бізнесу.
  4. Розробити план управління ризиками : допомогти підприємцям справлятися з викликами, пов'язаними з нестабільною економікою, змінами робочої сили та іншими факторами.

Для кого:

ТОП-менеджери , власники малого та середнього бізнесу, керівники філій, представництв, HRD .

  • 8 модулів
  • 24 години
  1. Статистка у сегменті МСБ
  2. Приклади успішного розвитку та планування в умовах невизначеності (грантові заявки, бізнес створений в умовах воєнного стану – приклади)
  3. Авторитетні думки та поради експертів

  1. Ринок праці, процеси, статистика та виклики
  2. Залучення, мотивація та формула успішного співробітника
  3. Найм, адаптація та розвиток – як формувати команду професіоналів в умовах нестабільності
  4. Нові категорії: ВПО, ветерани та нове покоління. Інструменти взаємодії та комунікації

  1. Команда чи колектив – у чому відмінності
  2. Інструменти вимірювання та розвитку залученості
  3. Розбір кейсів

  1. Планування в рамках грантових заявок – приклади успішної роботи з бізнес-плану
  2. Як планувати в умовах невизначеності

  1. Навіщо потрібна аналітика?
  2. Інструменти усвідомленого аналізу:
  • продаж та закупівля – хто головний?
  • АВС ( маржа + оборотність );
  1. - Доходи/витрати – економити чи витрачати?

  1. Особливості управління ризиками у малому та середньому бізнесі
  2. Виявляємо, оцінюємо, розробляємо заходи щодо управління ризиками. Аналізуємо результат.
  3. Кейс: аналіз на прикладі конкретної компанії

  • ТОП-3 причини чому потрібно ризикувати
  • ТОП-3 правила, як ризикувати з користю

    • методи ухилення від ризику;
    • методи локалізації ризику;
    • методи дисипації ризику;
    • методи компенсації ризику

    • які soft skils важливо розвивати підприємцю
    • як планувати діяльність в умовах невизначеності
    • як підбирати/розвивати персонал
    • розбір кейсів учасників

Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Дивіться також усі курси в Дніпрі, ЗВО/ВНЗ в Дніпрі, коледжі в Дніпрі, репетиторів в Дніпрі, тренінги в Дніпрі, роботу в Дніпрі.

  • 9 000 грн за курс
  • Професійні, підвищення кваліфікації - Project management, управління проектами, Бізнес-планування, аналітика, Управління персоналом, адаптація та розвиток.
  • Дорослі.
  • вул. Виконкомівська, 24, оф. 22, м. Дніпро