Побудування результативного відділу продажів

Побудування результативного відділу продажів

  • 8 960 грн за курс

Доступна оплата в розстрочку



Пробне заняття Так (у записі)
Вік аудиторії Дорослі
Початок курсу з 25 листопада
Тривалість 1 місяць, 5 занять по 3 години
Формат Онлайн
Графік 18.30-21.30, 5 занять щопонеділка
Група до 12
Рівень Для всіх
Сертифікат Надається (електронний)
Мова Українська
Домашні завдання Так
Іспит / випускна робота Ні

Тема 1. Функціонал та зони відповідальності КВП (керівника відділу продажів)

  • Реперні точки та метрики для аудиту та експрес-діагностики процесу продажу.

Тема 2. Суть ринкової стратегії

  • Формалізовані ринкові цілі та пріоритети розвитку бізнесу.
  • Річний пул проектів КВП для забезпечення ринкових пріоритетів.

Тема 3. Визначення та корекція каналів та моделі продажів

  • Цільовий клієнтський сегмент.
  • Аналіз каналів лідогенерації.
  • Модель та канали продажів.
  • Вимоги до компетенцій продавців для кожного каналу.

Тема 4. Види організаційної структури департаменту продажів

  • Формування оптимальної структури відділу продажів для вашого бізнесу.
  • Розподіл зон відповідальності та взаємодії.

Тема 5. Методологія планування продажів

  • Горизонт планування.
  • Глибина та рівні деталізації плану.
  • Процедура планування.
  • Повноваження та відповідальність за ініціацію, погодження, затвердження, оцінку та корекцію плану продажів.

Тема 6. Методологія планування та набору торгового персоналу

  • Горизонт планування.
  • Профіль посади.
  • Етапи відбору.
  • Зміст первинного навчання та адаптації.
  • Методи та інструменти покращення конверсії та зниження витрат при відборі, первинному навчанні та адаптації продавців.

Тема 7. Функціонал спеціалістів відділу продажів

  • Оптимальне співвідношення творчої свободи та обов'язкових правил та обмежень.
  • Перелік та зміст базових регламентів для менеджера з продажів.
  • І все-таки, чи потрібні скрипти менеджерам з продажів?

Тема 8. Панель приладів управління відділом продажів

  • Запізнювальні та випереджаючі показники результативності.
  • Стандарти комерційної активності для продавців.
  • Операційна модель роботи спеціаліста відділу продажів. Метрики основних операцій, способи їх обліку та виміру.

Тема 9. Вибудовування системи морального та матеріального стимулювання відділу продажів

  • Типові помилки під час створення системи оплати праці. Чому відсоток від продажів - поганий метод стимулювання і що необхідне ефективного стимулювання?
  • Сучасні інструменти нематеріальної мотивації та енергетизації менеджерів з продажів.

Тема 10. Система навчання менеджерів з продажів

  • Цілі та вимірювані показники результативності навчання.
  • Планування та циклічність навчання.
  • Програми навчання для новачків та досвідчених продавців.

Тема 11. Командоутворення та управління моральним кліматом, зарядженістю та афініті команд продавців

  • Як виростити та утримати «зірку» продажів?
  • Плюси та мінуси роботи із «зіркою». 

Тема 12. Налаштування регулярного менеджменту продажів

  • Регулярні дії КВП з управління підлеглими та відповідне бюджетування часу.
  • Методологія аналізу та прийняття управлінських рішень.
  • Структура, зміст та таймінг нарад із відділом продажів.
  • Особливості роботи з чек-листом та зворотним зв'язком за результатами прослуховувань дзвінків, зустрічей та спільних польових виїздів.
  • Структура та утримання щомісячної мотиваційної бесіди з продавцем.

Тема 13. Особливості роботи з клієнтською базою

  • Цільовий клієнт для кожного каналу продажу.
  • Оптимальний клієнтський портфель для вашого відділу продажу та кожного з менеджерів.
  • Система роботи зі створення та утримання конкурентних переваг для цільового клієнта.

Тема 14. Автоматизація процесу продажу. Роль CRM у роботі продавця

  • Вибір оптимальної CRM для відділу продажів.
  • Процедура налаштування CRM під логіку вашого процесу продажів.
  • Особливості та етапи впровадження CRM у роботу продавців.
  • Методи профілактики та подолання опору.
  • 5 модулів
  • 15 годин
  • Книги, таблиці, презентації
  • Доступ до запису занять - назавжди

Сокуренко Ігор

Сокуренко Ігор

Бізнес-тренер, консультант з управління

  • Сертифікований (ICMCI) консультант з управління.
  • Бізнес-тренер з 1995 року (25 років у навчанні та управлінському консультуванні).
  • PhD (к.е.н.) за спеціальністю Менеджмент
  • Член Національного Інституту Консультантів з Управління.
  • Провів понад 20 000 тренінг-годин, навчив понад 15 000 менеджерів з продажів та топ-менеджерів.

За 5 днів інтенсивного навчання ви:

  • Опануєте ключові елементи стратегічного маркетингу, необхідного для налаштування системи продажу вашої компанії.
  • Розберетеся з оптимальною для вашого бізнесу моделлю продажів та орг.штатною структурою.
  • Опануєте принципи планування, набору, адаптації та навчання торгового персоналу.
  • Опануєте принципи планування продажів та стандартів комерційної активності.
  • Складете перелік необхідних документів, які регламентують діяльність вашого відділу продажів.
  • Засвоїте принципи впровадження філософії та технології CRM у роботі продавців.

Переваги курсу

Переваги курсу

У чому унікальність тренінгу?

  • Тренінг побудований на 20-річному досвіді реалізації проектів з налаштування системи продажів для сотень торгових та виробничо-торогових підприємств.
  • Усі інструменти, які ви отримаєте, пройшли апробацію та впровадження у процесі реалізації проектів.
  • Запропоновані інструменти ефективні як прокачування діючих керівників, так підготовки кадрового резерву.


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Дивіться також усі онлайн-курси, репетиторів онлайн, онлайн-тренінги.