Побудування результативного відділу продажів
Контакти
Деталі
Пробне заняття | Так (у записі) |
---|---|
Вік аудиторії | Дорослі |
Початок курсу | з 25 листопада |
Тривалість | 1 місяць, 5 занять по 3 години |
Формат | Онлайн |
Графік | 18.30-21.30, 5 занять щопонеділка |
Група | до 12 |
Рівень | Для всіх |
Сертифікат | Надається (електронний) |
Мова | Українська |
Домашні завдання | Так |
Іспит / випускна робота | Ні |
Програма курсу
Тема 1. Функціонал та зони відповідальності КВП (керівника відділу продажів)
- Реперні точки та метрики для аудиту та експрес-діагностики процесу продажу.
Тема 2. Суть ринкової стратегії
- Формалізовані ринкові цілі та пріоритети розвитку бізнесу.
- Річний пул проектів КВП для забезпечення ринкових пріоритетів.
Тема 3. Визначення та корекція каналів та моделі продажів
- Цільовий клієнтський сегмент.
- Аналіз каналів лідогенерації.
- Модель та канали продажів.
- Вимоги до компетенцій продавців для кожного каналу.
Тема 4. Види організаційної структури департаменту продажів
- Формування оптимальної структури відділу продажів для вашого бізнесу.
- Розподіл зон відповідальності та взаємодії.
Тема 5. Методологія планування продажів
- Горизонт планування.
- Глибина та рівні деталізації плану.
- Процедура планування.
- Повноваження та відповідальність за ініціацію, погодження, затвердження, оцінку та корекцію плану продажів.
Тема 6. Методологія планування та набору торгового персоналу
- Горизонт планування.
- Профіль посади.
- Етапи відбору.
- Зміст первинного навчання та адаптації.
- Методи та інструменти покращення конверсії та зниження витрат при відборі, первинному навчанні та адаптації продавців.
Тема 7. Функціонал спеціалістів відділу продажів
- Оптимальне співвідношення творчої свободи та обов'язкових правил та обмежень.
- Перелік та зміст базових регламентів для менеджера з продажів.
- І все-таки, чи потрібні скрипти менеджерам з продажів?
Тема 8. Панель приладів управління відділом продажів
- Запізнювальні та випереджаючі показники результативності.
- Стандарти комерційної активності для продавців.
- Операційна модель роботи спеціаліста відділу продажів. Метрики основних операцій, способи їх обліку та виміру.
Тема 9. Вибудовування системи морального та матеріального стимулювання відділу продажів
- Типові помилки під час створення системи оплати праці. Чому відсоток від продажів - поганий метод стимулювання і що необхідне ефективного стимулювання?
- Сучасні інструменти нематеріальної мотивації та енергетизації менеджерів з продажів.
Тема 10. Система навчання менеджерів з продажів
- Цілі та вимірювані показники результативності навчання.
- Планування та циклічність навчання.
- Програми навчання для новачків та досвідчених продавців.
Тема 11. Командоутворення та управління моральним кліматом, зарядженістю та афініті команд продавців
- Як виростити та утримати «зірку» продажів?
- Плюси та мінуси роботи із «зіркою».
Тема 12. Налаштування регулярного менеджменту продажів
- Регулярні дії КВП з управління підлеглими та відповідне бюджетування часу.
- Методологія аналізу та прийняття управлінських рішень.
- Структура, зміст та таймінг нарад із відділом продажів.
- Особливості роботи з чек-листом та зворотним зв'язком за результатами прослуховувань дзвінків, зустрічей та спільних польових виїздів.
- Структура та утримання щомісячної мотиваційної бесіди з продавцем.
Тема 13. Особливості роботи з клієнтською базою
- Цільовий клієнт для кожного каналу продажу.
- Оптимальний клієнтський портфель для вашого відділу продажу та кожного з менеджерів.
- Система роботи зі створення та утримання конкурентних переваг для цільового клієнта.
Тема 14. Автоматизація процесу продажу. Роль CRM у роботі продавця
- Вибір оптимальної CRM для відділу продажів.
- Процедура налаштування CRM під логіку вашого процесу продажів.
- Особливості та етапи впровадження CRM у роботу продавців.
- Методи профілактики та подолання опору.
- 5 модулів
- 15 годин
- Книги, таблиці, презентації
- Доступ до запису занять - назавжди
Викладач
- Сертифікований (ICMCI) консультант з управління.
- Бізнес-тренер з 1995 року (25 років у навчанні та управлінському консультуванні).
- PhD (к.е.н.) за спеціальністю Менеджмент
- Член Національного Інституту Консультантів з Управління.
- Провів понад 20 000 тренінг-годин, навчив понад 15 000 менеджерів з продажів та топ-менеджерів.
Які навички ви отримаєте
За 5 днів інтенсивного навчання ви:
- Опануєте ключові елементи стратегічного маркетингу, необхідного для налаштування системи продажу вашої компанії.
- Розберетеся з оптимальною для вашого бізнесу моделлю продажів та орг.штатною структурою.
- Опануєте принципи планування, набору, адаптації та навчання торгового персоналу.
- Опануєте принципи планування продажів та стандартів комерційної активності.
- Складете перелік необхідних документів, які регламентують діяльність вашого відділу продажів.
- Засвоїте принципи впровадження філософії та технології CRM у роботі продавців.
Переваги курсу
У чому унікальність тренінгу?
- Тренінг побудований на 20-річному досвіді реалізації проектів з налаштування системи продажів для сотень торгових та виробничо-торогових підприємств.
- Усі інструменти, які ви отримаєте, пройшли апробацію та впровадження у процесі реалізації проектів.
- Запропоновані інструменти ефективні як прокачування діючих керівників, так підготовки кадрового резерву.
Фото
Дивіться також усі онлайн-курси, репетиторів онлайн, онлайн-тренінги.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.