Ефективний cейлз. Техніки активних продажів

Ефективний cейлз. Техніки активних продажів

  • 6 900 грн за курс

Доступна оплата в розстрочку



Пробне заняття Так (у записі)
Вік аудиторії Дорослі
Початок курсу з 20 листопада
Тривалість 1 місяць, 5 занять по 3 години
Формат Онлайн
Графік 18.30-21.30, 5 занять щосереди
Група до 15
Рівень Для всіх
Сертифікат Надається (електронний)
Мова Українська
Домашні завдання Так
Іспит / випускна робота Ні

Модуль 1. Як закохати клієнта з першого контакту?

  • Формула вашого доходу.
  • Без яких вмінь та навичок ви ніколи не зробите продажі на високий чек? 
  • 7 кроків до продажу з ефектом WOW!
  • Підготовка до контакту. Збираємо Досьє на клієнта.
  • Кому та чому довіряють люди? Експерний підхід у продажах. Гіпнотична техніка переконання.
  • Як керувати емоційним тоном Клієнта? Техніка компліменту, техніка якоріння, техніка подарунку. 
  • 6 прийомів активного слухання. Як розговорити мовчазного клієнта?

Практика (на занятті):

  • Вступний Практикум "Зірка Команди".
  • Практикум в командах "Розслідування". Робота з кейсом. 
  • Практикум "Відкриті вуха".

Домашнє Завдання:

  • 13 прийомів для подолання бар'єру секретаря. Вихід на ОПР (факультативний відео-урок для тих, хто працює з холодними дзвінками).
  • Практичний кейс після заняття (на самостійне відпрацювання зі зворотнім зв'язком від тренерів).


Модуль 2. Виявлення потреб клієнта. Питання як головний інструмент продавця

  • Чому ваш клієнт не готовий купувати "тут і зараз"? Етапи прийняття рішення. Як працювати з клієнтом на кожному етапі.
  • Питання як головний інструмент Продавця. Техніка роботи питаннями.
  • Які потреби хочуть задовільнити ваші клієнти? Емоційна та раціональна складова при прийнятті рішень.
  • Які питання необхідно обов'язково задати клієнту?
  • Типи Клієнтів за Референцією та Мотивацією, як з ними працювати.

Практика (на занятті):

  • Практикум "Задай питання на гарантоване ТАК".
  • Практикум в командах "Бриф Очікувань".
  • Демонстраційний кейс "Визнач тип мотивації".
  • Розбір аудіо-записів ваших комунікацій (або скриншотів переписок). Мегатонни зворотнього зв'язку!

Домашнє Завдання:

  • Практичний кейс після заняття (на самостійне відпрацювання зі зворотнім зв'язком від тренерів).

Модуль 3. Секрети успішної презентції

  • Чому ваша презентація не продає? Приклади успішних та провальних презентацій. Помилки, які ви робите.
  • Що насправді купує ваш клієнт? 
  • Презентація за формулою продажу вигоди. Як розказати про свій продукт (послугу) так, щоб клієнт відчув БАЖАННЯ КУПИТИ прямо зараз.
  • Таблиця порівняння з конкурентами. 

Практика (на занятті):

  • Демонстраційний практикум "Характеристика чи Оцінне судження?"
  • Практикум в командах "Презентуй свій продукт за формулою".
  • Розбір аудіо-записів ваших комунікацій (або скриншотів переписок). 

Домашнє Завдання:

  • Практичний кейс після заняття (на самостійне відпрацювання зі зворотнім зв'язком від тренерів).

Модуль 4. Мистецтво роботи з запереченнями. Як позбутися сумнівів клієнта? Відбудова від конкурентів

  • Чому клієнт заперечує? Природа та види заперечень.
  • Як не втратити клієнта в перші 60 секунд? Заперечення на етапі первинного контакту: "Не цікаво", "У нас вже є партнери", "Надішліть все на пошту". Прийоми та приклад скриптів.
  • Як подолати будь-яке заперечення? 5 простих кроків.
  • Заперечення, на якому зривається 80% ваших угод! 6 відтінків заперечення ДОРОГО.
  • Формуючі питання - унікальний інструмент зняття складних заперечень.
  • "Я вже купую в інших" або "Чим ви краще?". Технологія відбудови від конкурентів.

Практика (на занятті):

  • Практикум в командах "Продай свій продукт та доведи, що він кращій за продукт конкурента".
  • Розбір аудіо-записів ваших комунікацій (або скриншотів переписок). 

Домашнє Завдання:

  • Практичний кейс після заняття (на самостійне відпрацювання зі зворотнім зв'язком від тренерів).

Модуль 5. Як дотиснути клієнта на оплату? Робота з конфліктним клієнтом

  • Що ви вже вмієте? Резюмування отриманих навичок.
  • "Я подумаю!". Як не втратити клієнта на фінальному етапі? Технологія завершення угоди в залежності від типу клієнта.
  • Як працювати з клієнтом-маніпулятором? Основи складних перемовин.
  • Способи управління конфліктом за методом трансактного аналізу Е. Берна.
  • 4 кроки успішного відпрацювання рекламації. Як повернути лояльність незадоволеного клієнта?

Практика (на занятті):

  • Практичний кейс "Рекламація від клієнта" (в парах на групі).
  • Розбір аудіо-записів ваших комунікацій (або скриншотів переписок). 
  • 5 модулів
  • 15 годин
  • Книги, таблиці, презентації
  • Доступ до запису занять - назавжди

Сокуренко Ігор

Сокуренко Ігор

Бізнес-тренер, консультант з управління

  • Сертифікований (ICMCI) консультант з управління.
  • Бізнес-тренер з 1995 року (25 років у навчанні та управлінському консультуванні).
  • PhD (к.е.н.) за спеціальністю Менеджмент
  • Член Національного Інституту Консультантів з Управління.
  • Провів понад 20 000 тренінг-годин, навчив понад 15 000 менеджерів з продажів та топ-менеджерів.
Сокуренко Олена

Сокуренко Олена

Бізнес-тренер, консультант з продажів

  • Тренер-практик. Консультант у сфері продажів.
  • 16 років у продажах.
  • 12 років в управлінні відділом продажів.
  • 10 років керую компанією.
  • Успішний досвід створення 14 Корпоративних Книг Продажів у сферах: готельний бізнес, дистрибуція світлотехніки, продаж нерухомості, продаж побутової продукції, продаж добрив, експедиторські послуги, доставка авто зі США, продаж засобів індивідуального захисту, виробництво лакофарбових матеріалів, виробництво кабельно-провідникової продукції.

За 5 інтенсивних занять ви навчитеся:

  • "Закохувати" клієнта з першого контакту і викликати безумовну довіру до себе та свого продукту.
  • Визначати типи клієнтів та знаходити індивідуальний підхід до кожного.
  • Виявляти потреби клієнта, ставлячи правильні питання.
  • Проблематизувати клієнта, в якого "і так все добре".
  • Презентувати свій продукт так, щоб клієнт по-справжньому ЗАХОТІВ купити.
  • Знімати заперечення на всіх етапах продажу: «Дорого!», «Мені не цікаво», «Я вже з кимось працюю» та інші.
  • Переконливо відповідати на питання "А чим ви краще за конкурентів?".
  • Дотискати на оплату клієнтів, що сумніваються. Налагоджувати з ними довгострокові стосунки.
  • Створювати Трансляційних клієнтів (тих, що вас рекомендують).

Переваги курсу

Переваги курсу

У чому унікальність курсу?

  • Після курсу учасники збільшують власний дохід від 30% до 200% (в залежності від ніші).
  • Застосовується унікальний інструмент розвитку ваших компетенцій - на кожному занятті експерти аналізують аудіо-записи (або скриншоти) ваших комунікацій з клієнтом та дають індивідуальний зворотній зв'язок.
  • На вас чекають 5 живих онлайн занять.
  • 21 практичне завдання! Всі знання ви закріпите на практиці.
  • Навчання у групі до 15 осіб.
  • Закрита група Telegam із підтримкою 24/7.
  • Запис занять залишається вам назавжди!
  • В кінці курсу ви отримаєте Сертифікат.


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити
Наталя Савченко. Керівник відділу електронної комерції "Ощадбанк,07.10.2024, 19:26
Якщо загалом взяти, то у мене практично зараз кожен дзвінок закінчується передзвоном та зустріччю. Тобто в мене "холостих" зараз немає взагалі. Я раніше працювала більше з бюджетною сферою, а зараз саме працюю з господарниками. Як не дивно, мені самій сподобалося в такому форматі, це набагато цікавіше. Пішов страх, тому що до цього у мене був якийсь страх комунікацій, я думала: «А от якщо я подзвоню і мені скажуть ні?» І головне, що я зрозуміла, що ще дуже важливо записувати, слухати, слухати і слухати. Чим більше ти це робиш, тим більше у тебе моменти (проблемні) йдуть, і ти можеш пожартувати... ти вільно поводиться, і співрозмовник, який слухає тебе з того боку, він це теж відчуває. Якось так. Тому для мене курс дуже корисний. Ну, просто дуже!

Дивіться також усі онлайн-курси, репетиторів онлайн, онлайн-тренінги.