Ефективний cейлз. Техніки активних продажів
Контакти
Деталі
Пробне заняття | Так (у записі) |
---|---|
Вік аудиторії | Дорослі |
Початок курсу | з 27 листопада |
Тривалість | 1 місяць, 5 занять по 3 години |
Формат | Онлайн |
Графік | 18.30-21.30, 5 занять щосереди |
Група | до 15 |
Рівень | Для всіх |
Сертифікат | Надається (електронний) |
Мова | Українська |
Домашні завдання | Так |
Іспит / випускна робота | Ні |
Програма курсу
Модуль 1. Як закохати клієнта з першого контакту?
- Формула вашого доходу.
- Без яких вмінь та навичок ви ніколи не зробите продажі на високий чек?
- 7 кроків до продажу з ефектом WOW!
- Підготовка до контакту. Збираємо Досьє на клієнта.
- Кому та чому довіряють люди? Експерний підхід у продажах. Гіпнотична техніка переконання.
- Як керувати емоційним тоном Клієнта? Техніка компліменту, техніка якоріння, техніка подарунку.
- 6 прийомів активного слухання. Як розговорити мовчазного клієнта?
Практика (на занятті):
- Вступний Практикум "Зірка Команди".
- Практикум в командах "Розслідування". Робота з кейсом.
- Практикум "Відкриті вуха".
Домашнє Завдання:
- 13 прийомів для подолання бар'єру секретаря. Вихід на ОПР (факультативний відео-урок для тих, хто працює з холодними дзвінками).
- Практичний кейс після заняття (на самостійне відпрацювання зі зворотнім зв'язком від тренерів).
Модуль 2. Виявлення потреб клієнта. Питання як головний інструмент продавця
- Чому ваш клієнт не готовий купувати "тут і зараз"? Етапи прийняття рішення. Як працювати з клієнтом на кожному етапі.
- Питання як головний інструмент Продавця. Техніка роботи питаннями.
- Які потреби хочуть задовільнити ваші клієнти? Емоційна та раціональна складова при прийнятті рішень.
- Які питання необхідно обов'язково задати клієнту?
- Типи Клієнтів за Референцією та Мотивацією, як з ними працювати.
Практика (на занятті):
- Практикум "Задай питання на гарантоване ТАК".
- Практикум в командах "Бриф Очікувань".
- Демонстраційний кейс "Визнач тип мотивації".
- Розбір аудіо-записів ваших комунікацій (або скриншотів переписок). Мегатонни зворотнього зв'язку!
Домашнє Завдання:
- Практичний кейс після заняття (на самостійне відпрацювання зі зворотнім зв'язком від тренерів).
Модуль 3. Секрети успішної презентції
- Чому ваша презентація не продає? Приклади успішних та провальних презентацій. Помилки, які ви робите.
- Що насправді купує ваш клієнт?
- Презентація за формулою продажу вигоди. Як розказати про свій продукт (послугу) так, щоб клієнт відчув БАЖАННЯ КУПИТИ прямо зараз.
- Таблиця порівняння з конкурентами.
Практика (на занятті):
- Демонстраційний практикум "Характеристика чи Оцінне судження?"
- Практикум в командах "Презентуй свій продукт за формулою".
- Розбір аудіо-записів ваших комунікацій (або скриншотів переписок).
Домашнє Завдання:
- Практичний кейс після заняття (на самостійне відпрацювання зі зворотнім зв'язком від тренерів).
Модуль 4. Мистецтво роботи з запереченнями. Як позбутися сумнівів клієнта? Відбудова від конкурентів
- Чому клієнт заперечує? Природа та види заперечень.
- Як не втратити клієнта в перші 60 секунд? Заперечення на етапі первинного контакту: "Не цікаво", "У нас вже є партнери", "Надішліть все на пошту". Прийоми та приклад скриптів.
- Як подолати будь-яке заперечення? 5 простих кроків.
- Заперечення, на якому зривається 80% ваших угод! 6 відтінків заперечення ДОРОГО.
- Формуючі питання - унікальний інструмент зняття складних заперечень.
- "Я вже купую в інших" або "Чим ви краще?". Технологія відбудови від конкурентів.
Практика (на занятті):
- Практикум в командах "Продай свій продукт та доведи, що він кращій за продукт конкурента".
- Розбір аудіо-записів ваших комунікацій (або скриншотів переписок).
Домашнє Завдання:
- Практичний кейс після заняття (на самостійне відпрацювання зі зворотнім зв'язком від тренерів).
Модуль 5. Як дотиснути клієнта на оплату? Робота з конфліктним клієнтом
- Що ви вже вмієте? Резюмування отриманих навичок.
- "Я подумаю!". Як не втратити клієнта на фінальному етапі? Технологія завершення угоди в залежності від типу клієнта.
- Як працювати з клієнтом-маніпулятором? Основи складних перемовин.
- Способи управління конфліктом за методом трансактного аналізу Е. Берна.
- 4 кроки успішного відпрацювання рекламації. Як повернути лояльність незадоволеного клієнта?
Практика (на занятті):
- Практичний кейс "Рекламація від клієнта" (в парах на групі).
- Розбір аудіо-записів ваших комунікацій (або скриншотів переписок).
- 5 модулів
- 15 годин
- Книги, таблиці, презентації
- Доступ до запису занять - назавжди
Викладачі
- Сертифікований (ICMCI) консультант з управління.
- Бізнес-тренер з 1995 року (25 років у навчанні та управлінському консультуванні).
- PhD (к.е.н.) за спеціальністю Менеджмент
- Член Національного Інституту Консультантів з Управління.
- Провів понад 20 000 тренінг-годин, навчив понад 15 000 менеджерів з продажів та топ-менеджерів.
- Тренер-практик. Консультант у сфері продажів.
- 16 років у продажах.
- 12 років в управлінні відділом продажів.
- 10 років керую компанією.
- Успішний досвід створення 14 Корпоративних Книг Продажів у сферах: готельний бізнес, дистрибуція світлотехніки, продаж нерухомості, продаж побутової продукції, продаж добрив, експедиторські послуги, доставка авто зі США, продаж засобів індивідуального захисту, виробництво лакофарбових матеріалів, виробництво кабельно-провідникової продукції.
Які навички ви отримаєте
За 5 інтенсивних занять ви навчитеся:
- "Закохувати" клієнта з першого контакту і викликати безумовну довіру до себе та свого продукту.
- Визначати типи клієнтів та знаходити індивідуальний підхід до кожного.
- Виявляти потреби клієнта, ставлячи правильні питання.
- Проблематизувати клієнта, в якого "і так все добре".
- Презентувати свій продукт так, щоб клієнт по-справжньому ЗАХОТІВ купити.
- Знімати заперечення на всіх етапах продажу: «Дорого!», «Мені не цікаво», «Я вже з кимось працюю» та інші.
- Переконливо відповідати на питання "А чим ви краще за конкурентів?".
- Дотискати на оплату клієнтів, що сумніваються. Налагоджувати з ними довгострокові стосунки.
- Створювати Трансляційних клієнтів (тих, що вас рекомендують).
Переваги курсу
У чому унікальність курсу?
- Після курсу учасники збільшують власний дохід від 30% до 200% (в залежності від ніші).
- Застосовується унікальний інструмент розвитку ваших компетенцій - на кожному занятті експерти аналізують аудіо-записи (або скриншоти) ваших комунікацій з клієнтом та дають індивідуальний зворотній зв'язок.
- На вас чекають 5 живих онлайн занять.
- 21 практичне завдання! Всі знання ви закріпите на практиці.
- Навчання у групі до 15 осіб.
- Закрита група Telegam із підтримкою 24/7.
- Запис занять залишається вам назавжди!
- В кінці курсу ви отримаєте Сертифікат.
Фото
Дивіться також усі онлайн-курси, репетиторів онлайн, онлайн-тренінги.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.