Тривимірна графіка в Rhinoceros 3D, моделювання ювелірних виробів
Контакти
Деталі
Вік аудиторії | Середня школа, студенти, дорослі, пенсіонери |
---|
Програма курсу
Програма курсу Rhino 3D
Тема №1. Вивчення інтерфейсу програми Rhino
- Індивідуальне налаштування середовища моделювання. Знайомство з меню, панелями інструментів, довідка, командний рядок, введення команд, відображення історії команд, функції миші, керування видами вікон проекцій, виділення об'єктів, переміщення об'єктів, копіювання об'єктів. Налаштування програми (Options), збереження моделі, шари. Створення найпростіших ювелірних деталей.
Тема № 2. Створення базових об'єктів у Rhinoceros 3D
- Створення двовимірних об'єктів: точки, лінії, криві вільної форми, криві з контрольними точками. Точне моделювання: осі координат, введення значень довжини, відстані, об'єктова прив'язка (Osnap), прив'язки курсору, команди аналізу (Analyse), малювання кіл, дуг, еліпси та багатокутники. Використання обмежень відстані та кута з об'єктними прив'язками. Створення, маніпулювання, збереження та відновлення індивідуальних конструкторських планів. Поверхні та тверді тіла. Полігональні сітки. Створення браслета.
Тема №3. Методи перетворення об'єктів. Точне моделювання в курсі Rhino 3D
- Редагування об'єктів: кромка (Fillet), фаска (Chamfer), переміщення (Move), копіювання (Copy), повтор та скасування (Undo, Redo), обертання (Rotate), угруповання (Groupe), дзеркальне відображення (Mirror), об'єднання ( Join), масштабування (Scale), масив (Array), обрізка (Split), розбиття (Explode), продовження (Extend), усунення (Offset). Редагування властивостей об'єктів. Точкове редагування: Контрольні точки. Керування відображенням об'єктів. Шари та групи. Модифікація кривих та поверхонь командами редагування. Групування об'єктів. Використання контрольних точок для редагування кривих. Створення сітчастого кільця.
Тема №4. Робота з поверхнями. Методи побудови складних об'єктів у курсі Rhino 3D
- Команди Extend, Fillet, Match, Merge, Untrim, Unroll. Інші команди меню Surface. Створення поверхонь на каркасній моделі. Основні прийоми створення об'єктів, видавлювання, обертання (Revolve), натягування по напрямних (Sweep1 та Sweep2), лофтинг. Команди Rail Revolve, Curve Network, Patch, Edge curves. Створення фасок. Розміщення тексту поверх об'єкта чи на повехності. Інструменти для редагування полігональних об'єктів. Команди Fill hole, Mesh offset, Split, Trim та Intersection. Створення кілець та сережок.
Тема №5. Робота з твердими тілами в курсі Rhinoceros 3D
- Моделювання твердих тіл. Команди Boolean. Інші команди меню Solid. Створення моделей довільної форми. Створення форм, що деформуються: Виготовлення фігурних накладок для ювелірних виробів. Моделювання та редагування тіл, інструменти створення тіл: куб, сфера, конус, циліндр тощо. Створення 3-D моделей з 2-D креслень та сканованих малюнків. Створення печатки, кулона, складного браслета.
Тема № 6. Аналіз об'єктів у курсі Rhino 3D
- Вимірювання довжини та відстані. Інформація про об'єкт. Аналіз кривих та поверхонь. Аналіз збудованої моделі. Перегляд будь-якої частини моделі. Побудова та аналіз ювелірних виробів з камінням.
Тема № 7. Робота з матеріалами та візуалізація
- Оздоблення моделей матеріалами. Використання візуалізатора VRay у Rhino для отримання реалістичних матеріалів. Анімація моделей у програмі. Застосування матеріалів на раніше створені моделі та їхня візуалізація.
Тема № 8. Експорт із Rhino
- Налаштування експорту. Експорт та імпорт моделей у різних форматах файлів. Експорт у 3dsMax. Експортування у сітку.
Дивіться також усі курси в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, репетиторів в Києві, тренінги в Києві, роботу в Києві.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.