Microsoft Dynamics 365 Business Central IW Торгівля

  • 7 000 грн за курс


Вік аудиторії Дорослі

Microsoft Dynamics 365 Business Central пропонує ідеальне рішення для ведення торгівлі. Програма даного курсу передбачає знайомство із функціоналом програмного забезпечення.

Модуль 1: Товари. У системі для кожного окремого товару створюється відповідна Картка товару, яка містить всю інформацію про нього. На Картці товару визначається тип і категорія товару, базова одиниця виміру товару, відображається наявна кількість товару в запасах, зберігається інформація про собівартість та ціну продажу товару, інформація для обліку товару. Також, на Картці товару можна визначити спосіб поповнення товару (закупівля, збірка або виробництво) та інформацію для планування поповнень запасів товару.

    За необхідності на Картці товару можна визначити інформацію для відстеження товарів за допомогою серійних номерів або номерів партій. Окрім базової одиниці виміру, для товару можна визначити альтернативні одиниці виміру та використовувати їх у документах продажу та закупівлі. 

    Модуль 2: Управління та облік запасів. Функціональність системи Business Central передбачає можливість здійснення обліку товарно-матеріальних цінностей за допомогою Акту оприбуткування та Акту списання. Для процесу списання передбачені такі друковані форми, як: Акт списання ТМЦ, Акт списання МБП (МШ-8). Важливим процесом для обліку товарно-матеріальних цінностей є інвентаризація. Для ведення процесу інвентаризації та відображення її результатів у системі існує Акт інвентаризації. Функціональність системи розраховує очікувану кількість запасів на основі всіх облікованих операцій. Після фізичного підрахунку відповідальна особа має ввести актуальну кількість запасів. Результатом обліку Акту інвентаризації є операції, що відображають різницю між очікуваною та актуальною кількістю запасів. Із Акту інвентаризації є можливість сформувати друковані форми: Інвентаризаційний опис та Акт контрольної перевірки.

    Модуль 3: Управління цінами та знижками Даний модуль дозволить вам освоїти найважливіші функції для управління та обліку товарів у Microsoft Dynamics 365 Business Central. Окрім фіксованої ціни товару, що визначається на картці товару, функціональність системи дозволяє визначати спеціальні ціни та знижки для товарів, гарантуючи, що ваш прибуток завжди буде оптимальним. Система автоматично розрахує найкращу ціну в документах продажу та закупівлі, залежно від визначених цін і знижок для товарів, що обрані в замовленні. Спеціальна ціна або знижка для продажу може бути налаштована для певної комбінації клієнта, товару, мінімальної кількості одиниць товару в замовленні, одиниці виміру товару, валюти або дати початку/закінчення спеціальної пропозиції.

    Модуль 4: Закупівля товарів. Даний функціонал дозволить вам ефективно управляти замовленнями на закупівлю. Ви дізнаєтесь, як зберігати і використовувати інформацію про постачальників, цінові угоди, угоди про знижки, домовленості про доставку та отримання. Ви також навчитеся порівнювати умови пропозицій та знаходити найкращий варіант закупівлі необхідних товарів. Модуль навчить вас використовувати загальні замовлення на закупівлю для запису угод із постачальником та фіксувати вартість закупівель. Ви навчитесь динамічно оновлювати рівень запасів, щоб мінімізувати витрати на запаси та забезпечити краще обслуговування клієнтів.

   Модуль 5: Продаж товарів. Даний модуль навчить вас ефективно обслуговувати клієнтів компанії та підвищувати їх задоволеність від співпраці. Ви дізнаєтесь, як працювати з документом “Пропозиція з продажу”, щоб дати клієнтам уявлення про умови продажу та ціни. Модуль навчить вас ефективно працювати з активним Замовленням на продаж або Рахунком-фактурою.

    Модуль 6: Управління складами. У системі Business Central можна налаштувати необхідну для вас кількість складів. Склади – це місцезнаходження, де можуть зберігатися товари, куди вони можуть доставлятися або звідки вони можуть відвантажуватися. Управління складами дозволяє відстежувати товар та його кількість за складами. У будь-якому документі продажу або закупівлі завжди є можливість переглянути наявну кількість визначеного товару на певному складі та визначити склад куди або звідки має постачатися товар із замовлення.. 

    Модуль 7: Переміщення товарів. Функціональність системи дозволяє відображати переміщення товарів між складами. Цей процес здійснюється за допомогою “Замовлення на переміщення”, яке містить всю інформацію, необхідну для фізичного переміщення товарів із одного складу на інший. Із “Замовлення на переміщення” також є можливість сформувати друковану форму “Накладна-вимога на переміщення” (М 11).

    Модуль 8: Товари-замінники. Якщо товар, який ви плануєте продати, недоступний через брак запасів або час доставки занадто довгий, тоді ви можете продати товар-замінник замість цього товару. Товари-замінники налаштовуються для кожного товару окремо. Це налаштування включає в себе визначення номера товару та номера товару-замінника, і, за необхідності, умови заміни. Далі налаштовані товари-замінники можна використовувати в замовленнях на продаж та закупівлю, підтягнувши їх замість попередньо визначених товарів.

    Модуль 9: Товарні витрати. Включайте додаткові витрати в облік та збільшуйте свій прибуток. Відстежуйте всі витрати на перевезення, завантаження та розвантаження товарів, митний збір, страхування та інші. Облік додаткових витрат допоможе вам встановити реальну вартість продажу товарів та збільшити дебіторську заборгованість клієнта.

Модуль 10: Збірка товарів. Щоб підтримати компанії, які постачають товари своїм клієнтам, поєднуючи компоненти в простих процесах без залучення виробничої функціональності, Business Central включає функціональність збірки товарів, яка інтегруються з такими процесами, як продажі, планування, резервування та зберігання.

Товар, що збирається, в системі визначається як типовий товар, який має відповідну картку товару. Його відмінність полягає у необхідності створення специфікації на збірку для цього товару. Процес відображення збірки товарів відбувається за допомогою Замовлення на збірку. Замовлення на збірку відрізняються від інших видів замовлення тим, що воно передбачає як випуск продукції, так і споживання компонентів під час його обліку.

     Замовлення на збірку може створюватися автоматично, як тільки буде створено замовлення на продаж для відповідного товару, таким чином такі товари не зберігаються на складі, а збираються тільки під Замовлення на продаж. Також, “Замовлення на збірку” можуть створюватися вручну, щоб відповідні зібрані товари зберігалися на складі, а їх продаж відбувався з наявної кількості запасів. Політика створення “Замовлень на збірку” визначається на Картці відповідного товару.

Зміст

Розділ 1. Загальносистемні принципи та механізми

  1. Як створити організацію? 
  2. Як копіюється база з організацією?
  3. Як змінити організацію? 
  4. Як налаштувати, щоб при зміні документа чи довідника запитувало зберегти чи ні? 
  5. Як налаштувати аналітики (субконто?
  6. Як змінити інтерфейс? 
  7. Яка кількість аналітик (субконто) можливо мати в системі? 
  8. Де налаштовуються параметри обліку? 
  9. Як подивитися значення аналітик?
  10. Як налаштувати модуль запаси?
  11. Як налаштувати модуль продажу? 
  12. Як налаштувати модуль покупки?
  13. Як налаштувати модуль Виробництво?
  14. Як налаштувати рахунки групи? 
  15. Як переглянути права доступу? 
  16. Як можна налаштувати глобальні аналітики?
  17. Де можна переглянути схему реалізації товарів? 
  18. Як налаштовується облік 

Розділ 2. Стартові налаштування 

   19. Як заповнити параметри організації? 

Закладка «Загальні» 

Закладка «Зв'язок» 

Закладка «Оплати»

Закладка «Відвантаження» 

Закладки «Емблема організації»/ «Досвід користувача»/ «Звітність» 

20. Як налаштувати серії номерів на прикладі співробітника? 

21. Як довідник «банківські рахунки» перемістити у навігаційній панелі в навігаційну панелі? 

22. Як створити довідник «банківські рахунки»? 

23. Як створити довідник «Банківські рахунки»?

24. Як заповнити довідник «банки»?

25. Як створити довідник «каси»?

26. Як заповнити довідник «валюти»? 

27. Як створити статтю доходів? 

28. Як налаштувати довідник «схеми реалізації»? 

29. Як створити статтю витрат?

30. Як створити типи цін номенклатури?

31. Як створити класифікатор одиниць виміру? 

32. Як створити довідник номенклатур? 

33. Як створити довідник номенклатурні групи? 

34. Як заповнити реєстр відомостей про рахунок обліку номенклатури? 

35. Як створити довідник складів? 

36. Як створити довідник контрагенти (Постачальники)? 

37. Як налаштувати аналітичний облік розрахунків із контрагентами? 

38. Як створити довідник договори контрагентів (Постачальників)?

39. Як створити додаткову угоду з контрагентом (Постачальником)? 

40. Як створити загальне замовлення (Специфікацію до договору з постачальником)? 

41. Як заповнити реєстр відомостей про рахунки обліку розрахунків з контрагентами? 

42. Як створити довідник контрагенти (Клієнти)? 

43. Як створити довідник договори контрагентів (Клієнтів)?

44. Як створити додаткову угоду з контрагентом (Клієнтом)? 

45. Як створити загальне замовлення (Специфікацію до договору з клієнтом)?

46. Як створити елемент довідника фізичні особи?

47. Як створити звіт валовий прибуток? 

48. Де можна побачити стандартні бухгалтерські звіти? 

49. Де можна побачити оборотно сальдову відомість? 

50. Де можна побачити звіт «Аналіз рахунку»? 

51. Де можна побачити звіти «Аналіз субконто» та «Статті витрат»?

52. Де можна переглянути регламентовані звіти? 

Розділ 3. Торгові операції

53. Як внести початкові залишки Товарів? 

54. Як налаштувати автоматичний облік собівартості?

55. Як налаштувати автоматичне коригування собівартості запасів?

56. Як вести облік товарів в розрізі партій?

57. Як внести початкові залишки взаєморозрахунків із контрагентами? 

58. Як створити рахунок на оплату постачальника?

59. Як створити документ надходження товарів від постачальника ? 

60. Як зафіксувати закупівельні ціни по Товарам?

61. Як зафіксувати надходження додаткових витрат на придбання?

62. Як відобразити отримання послуг від постачальника?

63. Як відобразити надходження від постачальника?

64. Як відобразити повернення товарів від постачальника? 

65. Як відобразити надходження імпортного товару та ВМД? 

66. Як відобразити курсові різниці ? 

67. Як купити ТМЦ через авансовий звіт?

68. Як відобразити витрати на відрядження?

69. Як відобразити реалізацію ТМЦ покупцю? 

70. Як відобразити повернення товарів від покупця?

71. Як відобразити реалізацію послуг покупцю?

Розділ 4. Складські операції

72. Як створити документ інвентаризація товарів? 

73. Як зробити переміщення між складами?

Розділ 5. Операції з грошима 

74. Як внести початкові залишки статутного капіталу? 

75. Як внести залишки коштів на розрахунковий рахунок

76. Як проаналізувати заборгованість покупця?

77. Як відобразити отримання коштів від покупця?

78. Як зробити звірку взаєморозрахунків з контрагентом?. 

79. Як зробити оплату постачальнику? 

80. Як відобразити оплату покупця через касу? 

81. Як отримати готівку у банку? 

82. Як видати готівку підзвітній особі?

Розділ 6. Облік ПДВ 

83. Як внести глобальні налаштування з ПДВ? 

84. Як налаштувати ПДВ бізнес групи? 

85. Як зареєструвати вхідні податкові накладні?

86. Як знайти податкові накладні на покупку? 

87. Як зпівставити вхідну податкову накладну із рахунком на купівлю?

88. Як створити вихідну податкову накладну? 

89. Як експортувати податкову накладну?

90. Як завантажити дані з ЄДРН?

91. Як облікувати податкову накладну?

92. Як створити коригування податкової накладної? 

93. Як експортувати додаток 2?

94. Як створити реєстр ПДВ? 

95. Як закрити ПДВ періоди? 

96. Як створити декларацію з ПДВ?

97. Якім чином подивитись рахунки по ПДВ? 

Розділ 8. ОЗ, МНА, МШП 

98. Як створити довідник основних засобів?

99. Як купити основний засіб? 

100. Як заповнити способи відображення витрат на амортизацію?

101. Як створити довідник об'єктів будівництва?

102. Як ввести в експлуатацію ОС? 

103. Як нарахувати амортизацію? 

104. Як внести початкові залишки по ОС

105. Як внести початкові залишки з НМА? 

106. Як придбати обладнання малоцінних активів? 

107. Як ввести в експлуатацію малоцінних активів?

108. Как ввести в експлуатацию МШП? 

109. Як списати малоцінку з експлуатації?

110. Як виконати ремонт ОЗ?

111. Як списати ОЗ?

112. Як виконати продаж ОЗ? 

Розділ 10. Фінансова звітність

113. Які операції потрібно провести перед визначенням фінансового результату?

114. Як закрити період для зміни даних?

115. Як налаштувати облікові періоди? 

116. Як визначити фінансовий результат? 

117. Як подивитися Обігову відомість у додатковій звітній валюті (USD або EUR)


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Дивіться також усі онлайн-курси, репетиторів онлайн, онлайн-тренінги.

  • 5 100 грн за курс (Індивідуально - 8100 грн)
  • Професійні, підвищення кваліфікації - Аудит, стандартизація, ISO, Економіка, бухгалтерія та облік.
  • Студенти, дорослі, пенсіонери.
  • Онлайн
  • 4 800 грн за курс (група / 15 занять по 2 години)
  • Професійні, підвищення кваліфікації - Економіка, бухгалтерія та облік.
  • Студенти, дорослі, пенсіонери.
  • RASK. центр навчання
  • Онлайн