ITILv4: Основи
Контакти
Деталі
Вік аудиторії | Студенти, дорослі, пенсіонери |
---|
Програма курсу
ITILv4 Основи (ITILv4 Foundation)
Тривалість: 3 дні / 24 години
🔥 Актуальні дати початку занять
Курс призначений для всіх співробітників ІТ, для отримання загального уявлення кращих практик у формуванні та надання сервісів через ланцюг створення Цінності (Service Value Chain).
- Нова версія ITIL 4 надає організаціям всебічний комплексний посібник для управління ІТ-послуг у сучасній цифровій економіці. ITIL 4 заснований на усталеній практиці ITSM і охоплює нові галузі, наприклад, питання customer experience, потоків створення цінності та цифрового перетворення, а також враховує такі підходи, як Lean, Agile та DevOps.
- Він забезпечує комплексну цифрову модель для створення, надання та постійного вдосконалення продуктів та послуг, зав’язаних на технології, та має допомогти створити вам гнучку, скоординовану та інтегровану систему для ефективного керівництва та управління ІТ-послугами.
- Основний упор ITIL 4 робить на системний підхід, спільне створення цінності для організації замовника та постачальника послуг та гнучку адаптацію до постійно змінних внутрішніх та зовнішніх умов роботи організації за рахунок постійного вдосконалення, включеного у всі аспекти діяльності.
- Курс «Основи ITIL® 4» – це знайомство з 4 версією ITIL. Курс покликаний дати спільну мову, пояснити ключові поняття сервіс-менеджменту в сучасному цифровому світі і закласти основу для подальшого навчання за спеціалізованими поглибленими програмами ITIL 4.
Ціль курсу
- Ознайомлення з керуванням сучасними ІТ-послугами, пояснення ключових понять керування послугами.
- Надання єдиної, спільної мови.
- Демонструвати, як можна вдосконалити роботу організації, використовуючи рекомендації ITIL 4.
- Супутня мета – підготовка до складання сертифікаційного іспиту «ITIL® 4 Foundation».
Цільова аудиторія
- Керівники та інші співробітники ІТ-підрозділів.
- Керівники та інші співробітники будь-яких сервісних організацій.
- Співробітники бізнес-підрозділів, що взаємодіють із ІТ з питань надання ІТ-послуг.
- Консультанти та тренери в галузі ІТ.
- Аудитори, які беруть участь у перевірках ІТ-організацій.
- Студенти профільних напрямків (ІТ, менеджмент).
Програма курсу:
- Що таке ITIL.
- Структура ITIL v.4.
- Ключові концепції, терміни і поняття управління:
- Цінність, спільне створення цінності.
- Організація, постачальники послуг, споживачі послуг та інші зацікавлені сторони.
- Сервісні відносини.
- Обговорення: “Ключові характеристики послуги”.
- Цінність:
- результат, витрати, ризики;
- корисність і гарантія.
- Вправа: “Ідентифікація ключових елементів управління послугами”.
- Продукти та послуги.
- Сервісне пропозиція.
- Вправа: “Ідентифікація ключових сутностей і ролей сервісних відносин”.
- Чотири розмірності моделі управління послугами:
- Організація і люди.
- Інформація і технології.
- Партнери та постачальники.
- Потоки створення цінності і процеси.
- Зовнішні чинники.
- Вправа: “Застосування чотиривимірної моделі управління послугами”.
- Система створення цінності ITIL:
- Огляд.
- Можливість, попит і цінність.
- Принципи ITIL.
- Керівництво.
- Ланцюжок створення цінності.
- Вправа: “Проектування потоку створення цінності”.
- Постійне поліпшення.
- Практики.
- Управлінські практики ITIL:
- Загальні управлінські практики.
Курс містить практичні заняття, для закріплення прослуханого матеріалу.
По закінченню курсу, слухачі отримають сертифікат про прослуховування, і додаткові матеріали в електронному вигляді.
Надіслати заявку на цей курс
Написати нам у Телеграм
Дивіться також усі онлайн-курси, репетиторів онлайн, онлайн-тренінги.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.