Рекрутинг. Basic level
Контакти
Деталі
Пробне заняття | ні |
---|---|
Вік аудиторії | Дорослі |
Початок курсу | 18 жовтня 2024, 14 листопада 2024 |
Тривалість | 1,5 міс |
Формат | онлайн |
Графік | група вечірня / вихідного дня |
Група | до 6 |
Рівень | початковий |
Сертифікат | сертифікат |
Мова | українська |
Домашні завдання | так |
Іспит / випускна робота | ні |
Програма курсу
Наш курс – це шлях для вас та ваших фахівців вийти на рівень свідомої компетентності, отримавши всебічні, системні і, звичайно ж, актуальні знання при підборі персоналу, максимально відгукнувшись на запит сучасного українського бізнесу. Ви отримаєте систематичний погляд на підбір персоналу, отримаєте системні знання, готові стратегії підбору персоналу, іншими словами: будете знати / розуміти, що саме потрібно зробити для успішного заповнення будь-яких вакансій і досягнення бізнес-цілей.
Програма курсу
Вступ до рекрутингу
- Парадигма процесу рекрутингу та його значення для бізнесу
- Професія рекрутера: цілі посади, її функції та ролі, спеціалізація рекрутерів в сучасному бізнесі. Можливі сценарії кар’єри.
- 4 Тактики підбору персоналу: класичний підбір персоналу, Headhunting, Executive serch, прелімінарінг
База знань рекрутера
- Етапи підбору персоналу
- Заявка на підбір персоналу
- Експрес-оцінка ринку праці
- Компетенції для підбору персоналу
- Необхідна психологія: типи темпераментів, типи і структура особистості.
- Значення. Теорія поколінь
- Внутрішні мотиви роботи. Карта мотиваторів
- Профілювання позиції
- Джерела пошуку персоналу
Співбесіда як основний інструмент оцінки кандидатів і продажу вакансій
- Види інтерв’ю
- Структуроване інтерв’ю
- Проведення інтерв’ю з питань компетентності: питання оцінки ефективності компетентності
- Організація та проведення групових інтерв’ю
- Тематичне дослідження
- Кейси та тестові завдання для оцінювання кінцевих кандидатів
Рекрутинг – це також про продажі
- Методи і етапи продажу вакансії
- Продаж через основну ціннісну пропозицію Компанії
- Продаж через мотивацію кандидатів:
- Чого хочуть кандидати?
- Мотиви «ОТ» і «К»
- Сегментація кандидатів: у кожного свої кнопки «Включено»
- Процес прийняття рішення про вихід на роботу
- Доведення кандидата до фінальної співбесіди
Комунікації в рекрутингу
- Формула спілкування з кандидатами: усна + письмова
- Правила спілкування з кандидатами: перше звернення; Запрошення на співбесіду
- Методи впливу:
- Стратегія «VIN-VIN»
- Освоєння «мови вигоди»
- Слова-магніти
- «Гачки» і «токсини» спілкування
- “Теорія брехні”
- Технології роботи з відмовами та відмовами кандидатам
- Робота зі складними кандидатами
Специфіка в підборі персоналу
- Особливості підбору ТОП-менеджерів, менеджерів
- Особливості підбору менеджерів з продажу
- Організація масового відбору
Організаційні аспекти
- Заповнення анкети на персонал
- Організація рекламної кампанії на вакансії, покупка інтернет-ресурсів
- Збираємо рекомендації
- Пропозиція про роботу
- Підготовка та затвердження Job-пропозиції
- Онбординг: підготовка до роботи кандидата
Додаткова інформація:
Форма навчання: онлайн-заняття (вечірня група, група вихідного дня)
Методи навчання: міні-лекції, дискусії, ділові ігри, кейси, мозковий штурм.
Тривалість Курсу: 24 Астр. Год.– 1-1,5 Місяці
У вартість входить: авторські навчальні та роздаткові матеріали.
Після закінчення курсу видається сертифікат
Для юридичних осіб (при оплаті за безготівковим розрахунком) до вартості додається 10%.
- 3 модулі
- 16 годин
- так
Дивіться також усі онлайн-курси, репетиторів онлайн, онлайн-тренінги.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.