Ментальна арифметика

  • 1 700 грн на місяць


Пробне заняття Безкоштовне та обов'язкове. Познайомимося з дитиною, оцінимо, як дитина сприймає нову інформацію, дитина побачить, як відбуваються заняття. Батьки з нашим тренером підберуть відповідний графік занять
Вік аудиторії Дошкільники, молодша школа
Початок курсу Заняття у новій групі розпочинаються після комплектування групи.
Тривалість 2-2,5 рокі
Формат Офлайн/онлайн/групови/індвивидуальни
Графік Заняття один раз на тиждень по два уроки (пара)
Група 6 - 10
Рівень Початковий
Сертифікат так
Мова укр
Домашні завдання Домашні завдання в ігровому тренажері щоденні та обов'язкові
Іспит / випускна робота Іспити по кожной теме

Як навчити точну півкулю працювати з образами, а образну з цифрами? Як ми уявляємо цифри в голові? Абстрактні, незрозумілі, нічого символи, які нічого не означають. Схожі на лебідь, змійку і т.д. Саме так би бачив їх незнайомий з арабськими цифрами іншопланетянин. Як відбувається складання 2+3 – з 2-х незрозумілих символів з’явився третій незрозумілий. Отже, будь-яка арифметична операція в традиційному розумінні ускладнюється непотрібною операцією з декодування цифр у звучання (нехай і про себе), після перекидання результатів до лівої півкулі, обчислення, перекидання до правої півкулі та, врешті-решт, знову кодування звучання в символ.

А чи не занадто тернистий шлях для, здавалося б, простої операції?
Як дитина бачить цифри на рахівницях? Символи, котрі вона може замалювати, якими відає виключно права півкуля, вже мають для неї значення. Арифметична операція – це трансформування, зміна одного символу на інший. Розпізнавання цифри. Наша образна півкуля мозку завантажена. І її роботу контролює точна, ліва півкуля. Ми знайшли посередника, який вмикає синхронну роботу півкуль одночасно.

Однією з відмінностей нашої школи від традиційних, японських, є те, що робота на рахівницях відбувається одночасно двома руками. Така техніка складніша для вивчання, проте наша мета не в тому, щоб за 10 секунд дитина складала 8, а не 7 чисел, а в тому, щоб розвинути її. Синхронна робота 2-х рук допомагає синхронній роботі півкуль.
В японських рахівницях Соробан 5 кісточок на розряд, і в результаті людина «бачить», а не «розпізнає» цифру.

Ще декілька слів – чому ми не користуємося традиційними для нашої землі рахівницями з 10 кісточками. У цих рахівниць 2 недоліки. По-перше, у традиційних рахівницях одне й те саме число можна представити 2-ма різними способами, а це вже веде до плутанини. По-друге, наш мозок так влаштований, що здатний «сфотографувати» до 7 предметів одночасно. За великою кількістю необхідно буде вже вмикати запам’ятовування та перерахування. У японських рахівницях Соробан 5 кісточок на розряд, і в результаті людина саме «бачить», а не «розпізнає» цифру.


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Дивіться також усі курси в Ірпені, ЗВО/ВНЗ в Ірпені, коледжі в Ірпені, репетиторів в Ірпені, роботу в Ірпені.