Інтернет-маркетинг
Контакти
Деталі
Вік аудиторії | Студенти, дорослі |
---|
Програма курсу
Об’єм курса:
- Digital-маркетинг і його місце в загальному маркетингу. Відмінність від offline маркетингу;
- Бізнес-моделі в онлайні. Їх цілі та KPI;
- Канали комунікації в digital. Підбір цільової аудиторії. Digital-стратегія;
- Основи Seo. Історія. Фактори Ранжуванння;
- Семантика, підбір ключових слів, типи запитів;
- Внутрішня оптимізація. Мета-теги, перелінковка і мікророзмітки;
- Зовнішня оптимізація. Оптимізація структури сайту. Робота з посилальною масою;
- Контент-маркетинг. Побудова контент-стратегії. Inbound-маркетинг;
- User Experience (відмінності між напрямками AI, UX, UI). Методи UX досліджень (опитування, Google Analytics, Yandex Metrika);
- Складання портретів користувачів. Customer journey map;
- SMM. Огляд соціальних мереж і платформ. Побудова стратегії роботи в соцмережах (Facebook / Intagram);
- Відстеження трендів і оперативні зміни згідно нових трендів. Створення вірусного контенту;
- Реклама в соціальних мережах. Практика роботи з рекламним кабінетом Facebook / Instagram;
- PPC. Формати реклами. Пошукова, медійна і відео-реклама;
- Google Ads. Підбір і Угруповання ключових слів. Типи відповідних ключових слів. Написання ефективних оголошень;
- Показники ефективності рекламних кампаній. Аналіз і оптимізація;
- Email marketing. Комплекс інструментів. Створення списків. Створення лідо-магніту. Сегментація аудиторії;
- Чат-боти до різних мессенджерів (Facebook, Telegram, Viber та іншим) і сайтам;
- Як створити групу чату ботів для різних платформ без програмування;
- Google Analytics і Google Tag Manager. Кроки по правильному встановленню та налагодженню;
- Налаштування цілей. Розуміння мікро і макро конверсії;
- Сегментування аудиторії. Визначення поняття якості трафіку для будь-якого сайту;
- Налаштування груп ремаркетингу. Створення "складних" аудиторій;
- Плагіни для зручної роботи з даними. Регулярні вирази;
- Засоби автоматизації рутинних завдань без навичок програмування;
Час проведення: 2 рази на тиждень по 2 навчальні парі. Четвер та суботу (вечірній час з 18:30 до 21:20)
Деталі на сайті: https://lutsk.itstep.org/internet-marketing?utm_source=facebook&utm_medium=cpc&utm_campaign=internet_marketing
Соцмережі академії IT Step:
Соцмережі школи IT Step:
Дивіться також усі курси в Луцьку, ЗВО/ВНЗ в Луцьку, коледжі в Луцьку, репетиторів в Луцьку, роботу в Луцьку.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.