BAS, 1С бухгалтерія з одночасним веденням бухгалтерії вашої фірми, підприємця

  • 700 грн за заняття

індивідуальне



Вік аудиторії Студенти, дорослі, пенсіонери

Курси – консультації з одночасним веденням обліку вашої фірми (підприємця)

Навчаючи вас, наш головний бухгалтер одночасно із вами веде бухгалтерію вашої фірми (підприємця) протягом періоду необхідного для повного розуміння бухгалтерії та самостійного виконання обов’язків

Курси для власників фірм, підприємців і бухгалтерів із питань бухгалтерії, податків, звітності та BAS, 1С Бухгалтерії

Ми з нашими клієнтами пройшли сотні різнопланових перевірок, у нас є знання та досвід, які ми готові передати вам.

Консультації надають практикуючі головні бухгалтера зі значним досвідом роботи у сфері обліку, аудиту та юриспруденції. Головбух ставить свій підпис у звітах та документах, несе відповідальність перед державою та підприємством, слідкує за змінами у законодавстві – і лише такий бухгалтер дасть вам змістовні практичні знання, зсилаючись на законодавство та судову практику.

Під час навчання адміністративний доступ до програми 1С, БАС Бухгалтерії буде лише у вас, координувати навчання та ведення обліку компанії буде наш головний бухгалтер.

Ми навчаємо та надаємо консультації лише  одному  клієнту, ви маєте можливість ставити питання, які вас цікавлять, ви впливаєте на процес навчання, де список завдань можете розширювати та ускладнювати.

Найефективніше навчання – це фактичне виконання обов’язків бухгалтера на реальній фірмі.

Перед початком навчання ви маєте можливість поспілкуватися з нашими фахівцями, оцінити їх рівень знань та ознайомитись із різними авторськими навчальними програмами. Ми готові знання та досвід підтвердити рекомендаціями та дипломами.

Тривалість та час навчання ви вибираєте самі.

Курси керівників, підприємців, для головних бухгалтерів, менеджерів, логістів, кадровиків та інших офісних працівників:

  • 1С Бухгалтерія 8.3, BAS Бухгалтерія, BAF Підприємство, Медок, практика, звітність;
  • бухгалтерський фінансовий і податковий облік, кадровий та управлінський облік, звітність;
  • все про податки: ПДВ, податок на прибуток, єдиний податок, ПДФО, ЄСВ;
  • 1С Бухгалтерія, кадри-зарплата, торгівля-склад;
  • складська логістика, транспортна логістика, ЗЕД логістика, зовнішньоекономічна діяльність;
  • менеджер по персоналу, кадрове діловодство, зарплата, звітність, трудове законодавство, охорона праці;
  • менеджер із постачання, менеджер із купівлі-продажу, менеджер по туризму, офіс-менеджер;
  • юриспруденція, діловодство, секретар-референт.

Курси з організації бізнесу, курси як розпочати свою справу

Курси підприємців

  • підприємницька діяльність, реєстрація підприємства (ТОВ, ПП) та підприємця, відмінності між фірмою та підприємцем, відмінності між формами господарювання;
  • відмінності між різними системами оподаткування: між підприємцем на загальній системі оподаткування та підприємцем на спрощеній системі оподаткування, ФОП якої групи вибрати? 1 групи, 2 групи чи 3 групи;
  • різниця між фірмою на загальній системі оподаткування та фірмою на спрощеній системі оподаткування, юридична особа – єдинник 3 групи чи 4 групи;
  • організація обліку, впровадження та налаштування 1С БАС, юридичне оформлення документів;
  • податкова перевірка, оскарження рішень, аналіз судової практики.

Дистанційна курсова підготовка по бухгалтерії та 1С – це прямий контакт із працюючим головбухом

Навчаючи вас – ми одночасно із вами ведемо облік фірми, розглядаємо офісні програми на вибір: БАС Бухгалтерія, Інфо-Бухгалтер, Турбо-Бухгалтер, Клієнт-банк, Інтернет-банк Приват24, Соната, Сота, АРТ-Звіт, ін. Разом із вами формуємо звітність підприємства (підприємця) та аналізуємо господарську діяльність, проводимо перевірку (аудит) обліку, виправляємо бухгалтерські помилки, закриваємо період, готуємо документи до перевірки, беремо участь у перевірці, формуємо справи до зберігання та передачі до архіву.

На онлайн курсах 1С розглядаються у т.ч. теми: як вести облік фірми (ФОПа), нараховувати зарплату, облікувати склад, нараховувати та оптимізувати податки, заповнювати звіти (повний перелік курсової програми наведений в кінці сторінки). На курсах підприємницької діяльності ми допоможемо зареєструвати фірму (підприємця). Проконсультуємо, що реєструвати вигідніше у вашому випадку – фірму чи підприємця, наведемо відмінності між загальною та спрощеною системою оподаткування, ін. Ставте будь-які запитання – дамо змістовні обґрунтовані відповіді.

Центр професійних бухгалтерів та юристів також пропонує

послуги з ведення обліку та аудиту, автоматизація підприємства, впровадження бухгалтерських програм БАФ, БАС та 1С, консультації, юридичне обслуговування, реєстрація суб’єктів підприємницької діяльності.

Основний ресурс нашої компанії – це знання та досвід. Наше завдання – проведення якісного практичного навчання, розкрити внутрішній потенціал кожного клієнта та по максимуму передати накопичений досвід.

Навчальна програма розроблена фахівцями зі значним досвідом роботи у сфері обліку, аудиту та права. 90% курсу – це практичне виконання обов'язків бухгалтера на діючих фірмах із різними видами діяльності та системами оподаткування. Навчальна програма відображає всебічну господарську діяльність підприємств, розкриває всі законодавчі аспекти та механізми проведення перевірок.

Освітній план  враховує побажання кожного клієнта, список тем може доповнюватися та розширюватися, завдання перед вами ставимо ті самі, які роботодавець ставить перед працівником.

Ваша задача не кнопочки завчити в програмі 1С, а поглиблено розуміти функціонал програми, бачити звідки цифри беруться, як проходять по системі та на що впливають.

Якщо ви плануєте працювати головним бухгалтером, єдиним бухгалтером, аудитором – ви і лише ви відповідаєте за свою роботу, тому вимоги до навчання потрібно ставити ті самі, що контролер буде ставити до вас під час перевірки.

Лише змістовні знання дадуть гарні результати, впевненість, любов до своєї професії та спокій під час перевірок, перевірка без штрафів – основна ціль нашої співпраці.

Наші переваги

  • за бажанням клієнтів період практики може бути внесений до трудової книжки з наданням характеристики для подальшого працевлаштування;
  • проходження стажування на реальних фірмах;
  • комплексні навчальні програми побудовані на практичних заняттях таким чином, що після закінчення стажування, навчання ви дійсно зможете працювати за фахом;
  • навчальна програма підбирається під вимоги кожного клієнта, список тем може доповнюватись;
  • по закінченню навчання ви отримуєте сертифікат;
  • допомога у працевлаштуванні;
  • розпочати навчання ви зможете у любий зручний для вас час;
  • вільний графік навчання;
  • консультаційна підтримка.

Тривалість та форма навчання

  • об'єм курсу залежить від побажань клієнта та рівня підготовки;
  • заняття проводяться у будь-який зручний для клієнта час, у т.ч. у вихідні та святкові дні;
  • клієнт сам вибирає коли розпочати навчання, тривалість і частоту уроків;
  • навчання є стаціонарне, напівстаціонарне, заочне, дистанційне онлайн навчання та комбіноване навчання.

Додаткова інформація

Надаємо бухгалтерські послуги, пропонуємо ведення бухгалтерії "під ключ" або окремих ділянок обліку, здача звітності, перевірка правдивості бухгалтерського та податкового обліку, подання податкової та фінансової звітності, впровадження, обслуговування та супровід 1С Підприємства, експрес-аудит, надання рекомендацій щодо усунення порушень і недоліків у веденні обліку, відновлення обліку, оптимізація податкового навантаження, представництво у контролюючих органах, ін.

Здійснюємо кадровий супровід найму працівників – ведення кадрового обліку, формування графіків і табелів робочого часу, нарахування авансу та заробітної плати, відпустки та лікарняних, здача звітності, аналіз зарплатних і відрядних витрат; оформлення документів: підготовка договорів, інструкцій, правил, протоколів, наказів, особових справ, особових рахунків, довідок; ведення трудових книжок, інструктажів, ін.; кадровий аудит та аудит охорони праці з постановкою кадрового та військового обліку; підготовка документів до перевірки та участь у перевірках, оскарження рішень органів контролю.

Юридичне обслуговування, юридичний аналіз та розробка договорів, додаткових угод (господарських, трудових, зовнішньоекономічних договорів), розробка внутрішніх документів (наказів, інструкцій, положень, розпоряджень, інших нормативних документів), написання листів, звернень, претензій, скарг, заяв та відповідей на запити, правовий аудит бізнесу, досудова підготовка, складання процесуальних документів та захист інтересів клієнта у судових процесах.

Реєстрація підприємства (підприємця), реєстрація змін, реєстрація платника податку на додану вартість, реєстрація платника єдиного податку, вибір організаційно-правової форми господарювання, обґрунтування системи оподаткування, організація обліку на підприємстві та впровадження системи документообороту, створення облікової політики, положення про ведення бухгалтерського та податкового обліку на фірмі.

Курси підприємницької діяльності – це практикуми: 1С курси, курси бухгалтера, курси підприємця, курси менеджера, курси управління персоналом, курси кадровика, курси логіста, курси бухгалтерського обліку, курси податкового обліку, курси практичної бухгалтерії 1С. Знання сприяють кар'єрному росту до посад: керівник підприємства, фінансовий директор, комерційний директор, HR-менеджер, начальник відділу кадрів, економіст, фінансист, аналітик, ін.

Курси підприємницької діяльності та практичного аудиту – це шлях до розвитку власної справи та контролю за якістю ведення бізнесу.

Інтернет-освіта – доступне навчання, професійне навчання для тих, хто хоче володіти популярними професіями, підвищити свій рівень знань у царині бізнесу, економіки та права, яке базується на українському законодавстві, національних стандартах бухгалтерського обліку та міжнародних стандартах обліку. Дистанційні курси сприяють реалізації власних бізнес-проектів у сфері менеджменту. Курс унікальний тим, що після його закінчення ви надалі отримуєте консультації телефоном, по скайпу або за допомогою програми віддаленого доступу. Дистанційне навчання проводиться лише українською мовою. Після закінчення курсу видається сертифікат завірений печаткою.

Перелік онлайн-курсів для керівників та інших офісних працівників на базі 1С Підприємства, BAF

  • курси головних бухгалтерів, курси помічників бухгалтерії, курси бухгалтерів, курси підвищення кваліфікації бухгалтерів, курси для керівників, курси аудиторів;
  • курси БАС Бухгалтерія, курси 1С Бухгалтерія, кадри-зарплата, торгівля-склад, курси підвищення кваліфікації;
  • курси бухгалтерського фінансового та податкового обліку, кадрового і управлінського обліку, курси звітність, курси все про податки: ПДВ, податок на прибуток, єдиний податок, ПДФО;
  • курси бухгалтер-початківець, курси основи бухгалтерії, курси базові знання, курси первинна документація;
  • курси менеджер по персоналу, курси кадрове діловодство, курси зарплата та звітність, курси трудове законодавство, охорона праці та пожежна безпека;
  • курси складська логістика, курси транспортна логістика, курси ЗЕД логістика, курси зовнішньоекономічна діяльність, курси логіст-експедитор;
  • курси менеджер із постачання та купівлі, менеджер по туризму, курси адміністратор;
  • курси офіс-менеджер, курси секретар-референт, курси юриспруденції та діловодства.

Підготовка до екзаменів і вступання у вищі навчальні заклади. Консультації з написання дипломних робіт, курсових робіт, рефератів по дисциплінах: статистика, контроль, ревізія, податкова система, інформаційна система, електронна звітність, судово-бухгалтерська експертиза, облік на підприємствах малого бізнесу, автоматизація обліку, митна справа, 1С Підприємство, 1С Управління невеликою фірмою, 1С Управління торговельним підприємством, державний фінансовий контроль, податковий менеджмент, електронний документообіг, законодавчо-нормативна регламентація обліку, ін.

Курси розраховані також на студентів навчальних закладів, які вивчать спеціальність 071 Облік і оподаткування спеціалізація бухгалтерський облік, фінансовий контроль та аудит; спеціальність 072 Фінанси, банківська справа та страхування; спеціальність 073 Менеджмент спеціалізація менеджмент організацій і адміністрування, менеджмент зовнішньоекономічної діяльності; спеціальність 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність спеціалізація інформаційна діяльність підприємства, економіка підприємства, 4112 Оператор комп'ютерного набору, офісний службовець (бухгалтерія), ін.

Працевлаштування

Якщо ви закінчили курси ми допоможемо знайти роботу, якщо ви роботодавець – порадимо професійного бухгалтера

Робота по запиту головний бухгалтер, єдиний бухгалтер, помічник головного бухгалтера, робота для бухгалтера на дому – є досить популярною. Наша база вакансій до ваших послуг.

Вам потрібний головний бухгалтер?

Ми підберемо вам бухгалтера, адаптуємо його до нового робочого місця, підтягнемо професійні уміння та допрацюємо прогалини в обліку. У випадку, якщо ваш бухгалтер захворіє чи звільниться – ми тимчасово його замінимо.

/Із резюме на посаду бухгалтера: «У випадку раптової перевірки готова з'їсти всю документацію»/

Якщо ви влаштовуєтесь на роботу головбухом чи єдиним бухгалтером

Ми допоможемо прийняти бухгалтерські справи, оцінимо в якому стані знаходиться бухгалтерія, якщо є помилки виправимо. Підготуємо документи підприємства (підприємця) до перевірки, візьмемо участь у перевірці, оскаржимо податкові рішення.

На офісі ознайомимо вас з різними освітньо-професійними програмами з підготовки працівників бухгалтерії та по автоматизації 1С, ви можете вибрати будь-яку навчальну програму відповідно до ваших потреб.

Навчання можливе також у форматі запитання – відповідь, проконсультуємо вас відповідно до поставлених задач посадової інструкції, ви також маєте можливість запропонувати свою версію курсової підготовки.

Пропонуємо для ознайомлення одну із курсових програм

"Бухгалтерський і фінансовий облік, податковий та управлінський облік, кадровий облік, звітність на базі програми БАС 1С Бухгалтерія"

/Ви можете розширити список тем або відхилити теми, які вас не цікавлять/

Оперативний облік. Види обліку, предмет і методи обліку. Завдання та вимоги обліку. Баланс

Поняття господарського обліку. Види обліку. Вимоги до обліку. Види підприємств відповідно до форм власності. Предмет бухгалтерського обліку. Об’єкти бухгалтерського обліку. Завдання бухгалтерського фінансового обліку. Організація бухгалтерської служби. Призначення облікової політики та положення про бухгалтерію. Структура та основи побудови балансу та звіту про фінансові результати: актив, пасив, деталізація рахунків. Господарські операції та формування балансу. Господарські засоби підприємства і джерела їх утворення.

Система рахунків та їх класифікація

План рахунків бухгалтерського обліку: активні, пасивні, активно-пасивні рахунки. Поняття: дебет, кредит, сальдо. Система подвійного запису. Бухгалтерські проводки. Обороти і сальдо. Синтетичні та аналітичні рахунки. Субрахунки. Кореспонденція рахунків. Оборотні відомості. Позабалансові рахунки. Класифікація рахунків бухгалтерського обліку. Взаємозв'язок між балансом і рахунками.

Документація. Облікові регістри. Інвентаризація. Форми ведення бухгалтерського обліку

Юридичне оформлення та призначення первинних документів. Виправлення помилок у первинних документах. Організація документообігу. Зберігання документів. Інвентаризація. Форми ведення бухгалтерського обліку: меморіально-ордерна форма обліку, журнально-ордерна форма обліку, спрощена форма бухгалтерського обліку, журнальна форма обліку. Методичні рекомендації із застосування регістрів бухгалтерського обліку журнальної форми обліку.

Механізовані форми ведення бухгалтерського обліку на платформі БАС та 1С. Ознайомлення з компонентами: бухгалтерський та податковий облік, фінансовий облік, кадровий, управлінський та оперативний облік, розрахунок, функціонал програми, інтерфейс, панелі інструментів. Ознайомлення з різними конфігураціями 1С та БАС. Заповнення констант, первинне впровадження програми, первинне заповнення довідників та внесення залишків.

Розгляд нових бухгалтерських програм БАС Бухгалтерія, БАФ підприємство.

/Ознайомлення з новим програмним продуктом «1С: подвійна бухгалтерія» (жарт)/

Облік запасів (клас 2 рахунки), товарів і готової продукції

Поняття запаси. Організація обліку виробничих запасів, їх класифікація. Визнання та оцінка запасів згідно з П(С)БО 9 «Запаси»: первісна вартість запасів, оцінка вибуття виробничих запасів, оцінка запасів на дату балансу. Первинна документація з обліку запасів, товарів, виробленої продукції. Документальне оформлення надходження запасів на склад, відпустку зі складу, відпуску виробничих запасів. Облік запасів на складі: придбання запасів, безплатне отримання запасів, внесення до статутного капіталу, переміщення, відображення запасів у калькуляції, оприходування лишків, повернення запасів постачальнику, уцінка, націнка, списання запасів, продаж запасів, крадіжка, повернення від покупців, бартер, інвентаризація, ін. Підрахунок первісної вартості запасів, підрахунок балансової вартості запасів, транспортні витрати. Облік і реалізація готової продукції, товарів (рахунок 26, 27, 28, клас 9 рах. 90). Облік поточних біологічних активів. Облік малоцінних та швидкозношуваних предметів (МШП 22 рахунок): придбання, передача в експлуатацію, переміщення, списання. Кореспонденція рахунків з обліку запасів. Виписка податкових документів, контроль касового методу та правила першої події для виписки податкових, коригуючих податкових накладних. Відображення даних по запасах у регістрах обліку, аналітичних відомостях, головній книзі, фінансовій звітності та податковій звітності. Зіставлення даних аналітичних відомостей по запасах з даними головної книжки. Порівняння даних головної книжки із даними фінансової звітності. Нормативні джерела.

Проведення господарських операцій програмі 1С БАС Бухгалтерія. Складські операції: формуємо первинні документи з придбання запасів, товарів, матеріалів, палива, МШП, повернення запасів, внутрішнє переміщення, продаж, переоцінка, інвентаризація, передача в експлуатацію МШП, списання запасів для власного використання, оформлення операцій внутрішньоскладського обліку, відображення результатів інвентаризації у прикладному рішенні 1С. Розгляд типових помилок: документ не проводиться, нема товарів на залишку, еска не бачить собівартості, відсутня проводка, невірна проводка, пересорт товару, недостовірна інформація по боргах, на залишку нема товару - але є мінусова сума вартості, ми продали товар - якого нема на залишку, питання націнки, товар поставили на прихід у програмі - проводки не відображаються; ін. І щоб ми не робили у програмі - контролюємо проводки, підтягування статей у аналітичних відомостях, журналах-ордерах, головній книзі та фінансовій звітності.

/Насправді у нас наочність по цій темі складається із дев’яти товстих папок, це понад 2000 різнопланових документальних зразків і практичних завдань пов'язаних з даною темою, це все неможливо розписати, цифра 2000 легко пишеться, а насправді це праця протягом 20 років на посаді бухгалтера./

/Візьміть на замітку – це одна із підказок, по якій можна визначити насиченість і якість курсу./

Облік грошових коштів, розрахунків та інших активів (клас 3 рах. 31, 33, 36, 37, 39)

Відкриття рахунків у банках. Форми безготівкових розрахунків в Україні. Облік коштів на рахунках у банках (рахунок 31). Порядок ведення обліку грошових коштів на поточному рахунку в банку (субрахунок 311). Кореспонденція рахунків. Валютний контроль, облік операцій у іноземній валюті при зовнішньоекономічній діяльності, купівля, продаж, переоцінка валюти. Проводки. Користування банківською програмою клієнт-банк. Облік касових операцій (рахунок 30). Застосування програмних реєстраторів розрахункових операцій (електронних касових апаратів). Нові поняття як програмний реєстратор розрахункових операцій, електронний розрахунковий документ, електронний фіскальний звітний чек, електронний фіскальний звіт (закон України про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг). Оформлення, реєстрація ПКО і ВКО. Порядок організації та ведення касових операцій, відповідальність і зобов’язання касира згідно з договором. Інвентаризація каси. Порядок одержання готівки в банку і здавання до банку, касова книга, журнал реєстрації прибуткових та видаткових касових операцій, звіт касира. Облік касових операцій. Кореспонденція рахунків з обліку готівкових коштів (рах. 30). Облік інших коштів (рах. 33). Облік розрахунків з покупцями та замовниками (бухрах. 36). Облік розрахунків з різними дебіторами (рах. 37). Облік розрахунків з підзвітними особами (субрах. № 372), службові відрядження в межах України та за кордон, норми відшкодування витрат на відрядження. Облік розрахунків. Порядок видачі грошових коштів під звіт, оформлення авансового звіту за витратами на відрядження (добові, витрати на проїзд, витрати на проживання, ін.). Витрати на придбання ТМЦ. Облік розрахунків за нарахованими доходами (субрах. №373). Облік розрахунків за відшкодуванням завданих збитків (субрах. №375). Облік розрахунків за претензіями (субрах. №374). Облік розрахунків з іншими дебіторами (субрах. №377). Кореспонденція рахунків. Відображення грошових коштів, розрахунків та інших активів у регістрах обліку, аналітичних відомостях, головній книзі, фінансовій звітності та податковій звітності. Порівняння даних аналітичних відомостей із даними головної книжки. Співставлення даних головної книжки із даними фінансової звітності. Нормативні джерела.

Практичні заняття в БАС 1С Бухгалтерії. Проведення касових операцій за готівковими грошовими коштами у програмі. Касові апарати. Відображення надходження грошових коштів від покупців за товари, роботи, послуги. Внесення готівки в статутний капітал. Інші надходження. Видача заробітної плати. Видача коштів під звіт. Відрядження працівників.

/Анекдот. Бухгалтер перевіряє звіт у відрядженого працівника. – що це за сума? – рахунок за готель. – а хто вам доручив його купувати?/

Документальне оформлення обліку грошових коштів, розрахунків та інших активів. Відображення банківських операцій у есці. Внесення грошових коштів в статутний капітал. Отримання коштів від покупців, позик, кредитів, інші операції. Оплати постачальникам за товари, роботи, послуги. Оплата податків і внесків. Оплата послуг банку та інших операцій. Формування банківських виписок, платіжок. Сплата податків. Робота у банківській програмі приват 24. Аналіз грошових проводок, обороту коштів, контроль бюджету. Помилки системи: документ не проводиться, нема коштів на залишку, еска не бачить курсу валюти, нема проводки, невірна проводка, кошти пропали або подвоїлись, відсутня деталізація руху коштів, інші. Контроль кореспонденції рахунків. Відображення операцій в облікових регістрах, аналітичних відомостях, журналах-ордерах, головній книзі та фінансовій звітності.

Облік розрахунків підприємства за поточними зобов’язаннями (клас 3, клас 6)

Розрахунки з покупцями та постачальниками (дебіторська, кредиторська заборгованості). Облік операцій з надходження товарів, робіт чи послуг від постачальників. Повернення товарів, оплата. Облік операцій з покупцями, оформлення операцій продажу товарів, повернень від покупців, перерахунок коштів. Банківські операції. Облік розрахунків із бюджетом за податками та платежами. Облік розрахунків з учасниками. Облік розрахунку за іншими операціями. Кореспонденція рахунків з обліку поточних зобов’язань підприємства за іншими операціями. Виписка рахунків, інвойсів, специфікацій, видаткових накладних, актів виконаних робіт, податкових накладних. Договірні відносини, претензійна робота, судова практика. Відображення обліку розрахунків підприємства за поточними зобов’язаннями у регістрах обліку, аналітичних відомостях, головній книзі, фінансовій звітності та податковій звітності. Співставлення даних аналітичних відомостей із даними головної книжки. Порівняння даних головної книжки із даними фінансової звітності. Нормативні джерела.

Завдання в БАСі. Проведення господарських операцій з придбання та продажу товарів, робіт і послуг. Перерахування коштів постачальникам, отримання коштів від покупців, повернення коштів. Розрахунки з іншими контрагентами. Внесення у програму розрахункових і видаткових документів. Формування рахунків, видаткових накладних, актів виконаних робіт (послуг), актів повернень. Проведення звірки взаєморозрахунків із контрагентами. Аналізуємо борги. Аналіз журналу проведень та господарських операцiй. Виясняємо чому програма дає збій: документ провівся - нема проводки чи суми, недостовірна інформація по боргах, інші помилки. Відображення розрахункових операцій в облікових регістрах, аналітичних відомостях, оборотці, звітності.

Облік необоротних активів:  основних засобів (ОЗ), малоцінних необоротних матеріальних активів (МНМА), нематеріальних активів (НА) (клас 1 рахунки 10-15, 17, 19)

Положення (стандарт) бухгалтерського обліку 7 «Основні засоби». Необоротні активи підприємства (рах. 10, 12). Облік основних засобів. Облік малоцінних необоротних матеріальних активів. Облік нематеріальних активів. Поділ на групи, первісна вартість, переоцінка, ремонт, знос і амортизація, методи амортизації основних засобів (рах. №13). Амортизація, ремонт, модернізація, реконструкція основних фондів. Інвентаризація основних засобів, терміни проведення. Порядок визначення розміру збитків від нестач: розкрадання, знищення (псування) матеріальних цінностей. Облік капітальних інвестицій (рах. №15). Введення в експлуатацію ОЗ, МНМА, НА. Інвентарні картки, інвентарні номери. Застосування рахунків класу 10, 12, 15, кореспонденція рахунків. Облік орендованих необоротних активів. Облік фінансової та оперативної оренди. Орендна плата, методика розрахунку, дебіторська заборгованість орендодавця. Кореспонденція рахунків. Відображення обліку необоротних активів у регістрах обліку, аналітичних відомостях, головній книзі, фінансовій та податковій звітності. Аналізя даних аналітичних відомостей та головної книги. Співставлення даних головної книжки із даними фінансової звітності. Нормативні джерела.

Відображення господарських операцій в БАСі. Документальне оформлення необоротних активів. ОЗ, МНМА, НА: придбання, введення в експлуатацію, нарахування амортизації, ремонт, продаж, списання, безкоштовне отримання, внесення до статутного капіталу. Формування у програмі актів прийняття на облік, актів на списання, амортизаційних відомостей, інвентарних карток, ін. Контроль кореспонденції рахунків. Аналізуємо: чому документ не проводиться, чому не правильно сформована первісна вартість, відсутня балансова вартість, основний засіб є на залишку, а суми вартості нема; нематеріальний актив продали, а амортизація лишилась; ін. Робота з обліковими регістрами та оборотними відомостями. Відображення необоротних активів у фінансовій звітності.

Облік праці та її оплати (клас 6 рахунок 66)

Прийняття працівників. Основне місце роботи, сумісництво, суміщення, стажування, виконання обов’язків на безоплатній основі (чи можна?), виконання обов’язків за договором підряду. Різниця між трудовим договором і цивільно-правовим договором. Формування кадрових документів: особові картки, накази особового складу, протоколи зборів трудового колективу, штатний розпис, посадові інструкції, інструктажі … /в акті перевірки інспекції з питань праці зазначено величезний перелік зарплатних і кадрових документів, які інспектори ревізують (перевірять), ці ж документи інспектори-ревізори хочуть бачити під час рейдових перевірок, про це докладно розповімо під час навчання/. Фонд оплати праці. Мінімальна заробітна плата та мінімальний прожитковий мінімум. Форми та системи оплати праці. Облік використання робочого часу. Облік виробітку. Тарифна система оплати праці. Нарахування заробітної праці працівникам підприємства. Види відпусток, тривалість, оплата. Індексація грошових коштів громадян. Обчислення середньої заробітної плати. Нарахування заробітної плати, відпусток, лікарняних, зарплатні пільги, нарахування єдиного соціального внеску, утримання із зарплати податку з доходів громадян, військового податку, інші відрахування. Розрахунково-платіжна відомість. Облік заробітної плати в системі рахунків (рах. 66). Кореспонденція рахунків по оплаті праці з використанням рахунків 9, 8 класу (витрати діяльності). Звіт при прийнятті працівника на роботу. Медогляди. Звіти по заробітній платі та податках. Квоти. Нормативні джерела з обліку оплати праці та їх регуляторна політика.

Робота в БАС Бухгалтерії, прийняття на роботу працівників, порядок заповнення довідників фізичних осіб і працівників організації (введення відомостей про пенсіонерів, осіб з інвалідністю, податкові пільги, ін). Порядок введення даних про прийнятих працівників (встановлення посад, штатних окладів, нарахувань і утримань для конкретних працівників), формування витрат на зарплату. Порядок зміни даних про працівників (переміщення, зміна окладів, звільнення). Порядок заповнення регламентованого виробничого календаря та графіку змін. Формування табеля обліку робочого часу. Порядок нарахування, виплати авансу та заробітної плати. Аналіз розрахункових листів працівників. Створення платіжних відомостей. Оформлення виплати зарплати через касу підприємства, перерахування зарплатних виплат на особисті банківські рахунки. Контроль кореспонденції рахунків. Відображення зарплатних операцій в облікових бухгалтерських регістрах, головній книзі та фінансовій звітності, аналіз правильності оформлення кадрових документів, звітів.

Формування, облік власного капіталу, забезпечення зобов’язань (клас 4 рахунки 40-49)

Реєстрація підприємства, КВЕДи, постановка на облік, вибір системи оподаткування, ліцензування. Формування власного капіталу та забезпечення зобов’язань. Облік статутного капіталу (рахунок 40). Формування та облік пайового капіталу (рахунок 41). Формування та облік рахунків додаткового капіталу (рахунок 42). Облік нерозподіленого прибутку (непокритого збитку) (рахунок 44). Облік неоплаченого капіталу (рахунок 46). Облік цільового фінансування та цільових надходжень (рах. 48). Кореспонденція рахунків. Нормативні джерела.

Ознайомлення з реєстраційними документами: рішення, протокол, статут, виписка, витяг, довідка із статистики, довідка із податкової, витяг платника ПДВ, ін. Внесення та облік власного капіталу в бухгалтерській програмі, звіт по проводках. Аналіз субконто. Відображення інформації у регламентних звітах.

Облік витрат виробництва, калькулювання собівартості продукції, робіт та послуг (клас 2 рахунки 20 – 25, клас 9 рахунки 91-99)

Нормативні джерела з обліку витрат. Групування витрат. Облік витрат діяльності (клас 9). Собівартість продукції (робіт, послуг) за статтями калькуляції. Облік витрат виробничої собівартості продукції (клас 2 рахунок 23). Облік незавершеного виробництва, облік собівартості робіт, послуг. Методи калькулювання собівартості продукції. Кореспонденція рахунків з обліку витрат на виробництво продукції.

Заняття в системі 1С БАС. Автоматизація обліку виробничих процесів. Правильність заповнення первинних документів. Формуємо калькуляції, звіти виробництва за зміну, інші. Відображення виробничих операцій у програмі. Аналізуємо виробничі витрати: матеріалів та сировини, палива, МШП, амортизаційні нарахування, зарплатні витрати, витрати на податки, інші витрати. Контроль кореспонденції рахунків. Відображення собівартості продукції в картках обліку, шахматних відомостях, аналітичних відомостях, журналах-ордерах, головній книзі та фінансовій звітності.

Облік поточних довгострокових зобов’язань (клас 6 рахунок 60, 61, клас 5 рахунок 50)

Кредитування банками підприємств. Види кредитів. Довгострокові зобов’язання. Поточні забезпечення та інші згідно із П(С)БО 11 „Зобов’язання”. Облік короткострокових зобов’язань за розрахунками з банками, кореспонденція рахунків з обліку довгострокових позик банків. Облік поточної заборгованості за довгостроковими зобов’язаннями. Нормативні джерела. Відображення зобов’язань в 1С.

/Вам напевно вже абревіатура «1С» намозолила очі:)/

Облік доходів та витрат, фінансових результатів діяльності підприємства (клас 7, клас 9)

Нормативні джерела обліку доходів і витрат. Визначення та класифікація доходу підприємства. Облік доходів підприємства від реалізації продукції, товарів (робіт, послуг). Облік інших операційних доходів. Облік інших фінансових доходів. Облік інших доходів. Облік витрат. Облік фінансових результатів діяльності підприємства. Проводки. Облік нерозподіленого прибутку (непокритих збитків), формування і використання нерозподіленого прибутку.

Введення різнопланових господарських операцій в програму 1С 8 та 1С 7.7. Закриваємо період. Аналізуємо дані головної книжки. Проводимо оцінку господарської діяльності підприємства.

Фінансова звітність для підприємств

Баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів, звіт про власний капітал, примітки до фінансової звітності. Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва. Виправлення помилок при складанні підприємствами фінансової звітності. Електронна звітність.

Ведення обліку 1С. Формуємо фінансову звітність, аналізуємо дохідні та витратні статті, проводимо нарахування податків, робимо висновок про рентабельність підприємства. Робота в програмі Медок (m.e.doc), робота в модулі реєстр звітів. Порядок збереження, друку і перегляду звітів, імпортування звітів та інших документів.

Система оподаткування

Податкове законодавство України. Обов'язки та права платників податків. Податки і збори, обов’язкові платежі: ПДВ, податок на прибуток, єдиний податок, ПДФО, податок на землю, ЄСВ. Податкова звітність, порядок складання і подання звітності.

Податок на додану вартість

Обов'язкова та добровільна реєстрація платників ПДВ. Анулювання реєстрації платників ПДВ, податкові наслідки. База оподаткування. Ставки ПДВ. Податкова накладна. Правила складання податкових накладних, правило першої події, касовий метод виписки податкових накладних, дата виникнення податкових зобов’язань та податкового кредиту. Порядок нарахування податку на додану вартість, строки сплати, правила бюджетного відшкодування, формування декларації з ПДВ. Типові помилки при виписуванні податкових накладних. Особливості використання програми 1С Бухгалтерія 8.2 при виписці та корегуванні податкових накладних. Формування деки ПДВ.

Спрощена система оподаткування

Платники єдиного податку: фізичні особи-підприємці  1, 2 та 3 групи, юрособи на 3 та 4 групи, сільськогосподарські товаровиробники. Види діяльності, чисельність працівників та ставки єдиного податку. Об'єкт і база для нарахування єдиного податку. Порядок визначення доходів і витрат. Строки сплати єдиного податку. Облік і звітність суб’єктів підприємництва. Практичний приклад зі складання декларації по єдиному податку, обґрунтування даних звіту.

Податок з доходів фізичних осіб

Податкові соціальні пільги, платники податку. Об'єкт і база оподаткування. Не грошові доходи, натуральний коефіцієнт. Ставки податку. Порядок нарахування, утримання та сплати ПДФО в бюджет. Бухгалтерський облік ПДФО. Практичний навчальний приклад із заповнення податкового розрахунку форми 1ДФ.

Єдиний соціальний внесок

Порядок нарахування, утримання та сплати ЄСВ. Межі суми доходів для нарахування ЄСВ. Порядок відображення ЄСВ в бухгалтерському обліку. Порядок нарахування і сплати ЄСВ за трудовими договорами та цивільно-правовими договорами підряду. Нарахування оплати праці, складання звіту по ЄСВ.

Податок на прибуток

Платники податку на прибуток. Об'єкт, база, ставки, порядок нарахування податку. Порядок визнання доходів у податковому обліку. Порядок визнання витрат у податковому обліку. Правила ведення податкового обліку. Правило нарахувань. Амортизація як складова частина витрат підприємства. Нарахування амортизації в податковому обліку. Відображення результатів діяльності фірми у декларації з прибутку на прибуток. Відображення на рахунках бухгалтерського обліку доходів, витрат, прибутку, збитку, нарахування та сплата податку на прибуток. Основні бухгалтерські проводки. Використання даних бухгалтерського обліку для складання декларації з податку на прибуток у 1С.

/Як каже анекдот «До лівої бухгалтерії нас привчили ще у школі, коли говорили – один пишемо, два в умі»/

Бажаєте оптимізувати податки (менше платити) – лише глибокі практичні знання вам дадуть можливість це зробити на законних підставах. І пам'ятайте, постулат бухгалтера «Бухгалтер рахує, податковий інспектор перераховує, а суддя зараховує».

Висновок:     знання – сила

Навчання дає не лише знання, а нове бачення, світогляд, зароджує комерційну жилку, отримуючи новий досвід у вас росте я: впевненість, логічне мислення – які вам будуть у пригоді завжди, незалежно від займаної посади.


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Дивіться також усі онлайн-курси, репетиторів онлайн, онлайн-тренінги.

  • 18 600 грн за курс (Знижка за умови ранньої реєстрації.)
  • Професійні, підвищення кваліфікації - Аудит, стандартизація, ISO, Економіка, бухгалтерія та облік.
  • Дорослі.
  • Онлайн