Управління проєктами, як вірно побудувати роботу, щоб проєкти були успішними
Контакти
Деталі
Вік аудиторії | Дорослі |
---|
Програма курсу
Даний захід повністю побудований на практичних кейсах роботи. Він сформує загальну картину роботи неприбуткової організації і правила проєктної діяльності. Зможе сформувати у персоналу бачення і розуміння проєктної і фінансової складової на кожному етапі життєвого циклу проєктної діяльності. Даний захід може бути проведений як в корпоративному форматі, так і відкритому форматі.
Програма заходу:
1 день
Блок перший (теоретична частина):
- Життєвий цикл проєкту і стратегія діяльності неприбуткової організації.
- Модель проєктної діяльності.
- Податкові правила і статутні вимоги, коли проєкт не вигідний для організації.
- Основні ризики, які потрібно проконтролювати при подачі грантової заявки і при укладанні договорів на виконання проєктів.
- Правила та процедури управління проєктною діяльністю, що повинні регламентувати.
- Тендерні процедури в проєктній діяльності.
Блок другий (практична частина):
- Формуємо графік виконання проєкту.
- Формуємо команду проекту під графік проєкту (кількість, зайнятість, оплату) та організаційну структуру проєкту.
- Розраховуємо податкове навантаження при різних формах співпраці з персоналом.
- Формуємо Work breakdown structure (WBS ) для проєктної діяльності.
2 день
Блок перший (теоретична частина):
- Фінансове управління в проєктній діяльності.
- Принципи дозволеності витрат і основні вимоги фінансуючих сторін.
- Доходи та витрати, основні податкові правила, які потрібно планувати в проєкті.
- Прямі та непрямі витрати, правила розподілу витрат.
- Фінансові питання, які потрібно контролювати нефінансовому менеджеру.
- Фінансування за фіксованою ціною, що це за вид грантів.
- Як скласти графік виконання та погодити графік фінансування даного проєкту.
- Як звітуватись за даним видом проєктів.
- Власний внесок в проєкт.
Блок другий (практична частина):
1. Складаємо бюджет проєкту і плануємо документальне звітування за видами витрат:
-
- Заробітна плата;
- Залучені консультанти;
- Витрати на закупівлі;
- Робота з бенефіціарами;
- Витрати на відрядження;
- Робота за субгрантингом;
- Витрати на заходи;
- Інші види витрат.
2. Узгоджуємо робочий план проєкту з рухом грошових коштів за проєктом, аналізуємо касові розриви і вносимо зміни до графіку робіт.
3.Визначаємо основні точки контролю і питання, які узгоджуємо з донором.
4. Правила закриття проєкту і як пройти аудит.
Реєстрація на програму: https://bit.ly/4ipduSw
Дивіться також усі курси в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, репетиторів в Києві, тренінги в Києві, роботу в Києві.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.