Адміністратор ресторану, онлайн
Контакти
- Логос і Ергос
- Харків · пл. Конституції, 1, оф. 63-16
- logos-ergos.com
Деталі
Вік аудиторії | Студенти, дорослі, пенсіонери |
---|
Програма курсу
logos-ergos.com
Курси в навчальнiй компанiї "Логос і Ергос" це:
- Навчання ефективним технологіям управління ресторанним бізнесом;
- Курси, бізнес-практикуми ,тренінги для персоналу ресторанів,підприємств громадського харчування,самого різного рівня;
- Навчання ресторанній справі слухачів різного рівня початкової підготовки;
У нас Ви можете пройти навчання по курсам ресторанного бізнесу:
- Курс "Організація ресторанного бізнесу"
- Бізнес-практикум "Організація ресторанного бізнесу"
- Управління рестораном виїзного обслуговування-кейтеринг
- Директор ресторану
- Менеджер-керуючий в ресторані
- Фінансовий - управлінський облік в ресторані
- Адміністратор (менеджер) ресторану та ін.
Час проведення навчання он-лайн: - Стандартне навчання до 1,5 місяців - 2 рази на тиждень по 2 години - вранці , вдень , ввечері.
- Інтенсивний графік навчання від 5 до 10 днів , навчаєтеся щодня.
Час та дні розглядаються у всіх випадках.
Представляємо Вам програму навчання
"МЕНЕДЖЕР-АДМІНІСТРАТОР РЕСТОРАНУ"
1. Концепція і орієнтація підприємства загального харчування.
- Ідеї, ціль на напрям (кафе, паб, кав'ярня).
- Посадові обов'язки менеджера, його ціль та завдання.
- Перше знайомство з об'єктом. Трудовий договір. Внутрішній режим підприємства.
- Стажування. Стажування на рядових позицях.
- Стажування в залі, барі, суші-барі.
- Кухня. Стажування з менеджером, керівником.
2. Організація роботи залу.
- Прийняття зміни.
- Підготовка офіціантів.
- Підготовка торгового залу до обслуговування.
- Сервірування столів.
- Станція офіціантів, стоп-лист, хіт-лист, лист-резерв. Інновації в обслуговуванні торгового залу.
- Вітання гостей (зустріч, підбір столика, подача меню, спецпропозиція).
- Допомога у виборі страв і напоїв.
- Пропозиція, прийняття замовлення.
- Подача страв і напоїв до столика.
- Послідовність, час приготування і час подачі, швидкість таланту.
- Робота з підносом. Правило правої руки.
- Розставляння страв на столі. Правильне прибирання зі столу, послідовність.
- Стандарт подачі напоїв і страв.
- Візуальний контроль і утримання стола в порядку.
- Розрахунок з гостем, кредитна картка, накопичувальна картка знижок.
- Прощання з гостем. Перенакривання стола.
- Проведення ранкової 5-хвилинки (новини дня, інформація про минулий робочий день, обговорення всіх робочих моментів, дисципліни офіціантів, заряд персонала на продуктивну позитивну роботу).
- Розподіл офіціантів за позиціями, готовність до роботи, зовнішній вигляд, підготовка і перевірка торгового залу до обслуговування.
- Санітарно-гігієнічна підготовка залу, вимоги.
- Обладнання в залі, правила експлуатації, технічне обслуговування, заходи щодо усунення, взаємодія з технічними службами (телефон, форми заявок).
3. Робочий час менеджера.
- Контроль чистоти торгового залу протягом зміни за роботою офіціантів, стандарти обслуговування напоїв і страв.
- Робота в залі за принципом "вісімки". Обход всіх приміщень, залу, гостьових туалетів, офіса, кухні, бару, склада та ін.
- Ведення журнала резервів.
При так званій "метушні" допомога зі сторони менеджера (прийняття замовлення, подача меню, подача напоїв і страв, розрахунок гостя).
4. Організація роботи бару.
- Обладнання бару, технічне устаткування для виготовлення напоїв. Правила експлуатації. Правила техніки безпеки.
- Посадові обов'язки бармена, матеріальна відповідальність.
- Зв'язок кухня - бар, форма обліку продукції бару і кухні.
- Барний посуд, інвентар. Ведення обліку, форма обліку посуду скла.
- Замовлення на бар з торгового залу. Час пригутування і подача в зал.
- Робота зі складом або постачальниками на пряму. Форма заявок на продукцію.
- Інвентаризація, переоблік бару. Відповідальність.
- Прийом і передача зміни.
Тема 5. Організація роботи каси (r-keeper).
- Відповідальна особа каси.
- Форми касових документів.
- Програма навчання інструкції.
- Правила прийому, видачі, обліку і зберігання грошових засобів.
- Порядок ведення касової книги.
- Складання касової звітності.
- Зняття каси. Закриття касового дня.
Тема 6. Організація роботи кухні.
- Обладнання на кухні. Правила експлуатації. Дотримання правил безпеки.
- Вимоги до посуду, інвентаря, обладнання.
- Санітарно-гігієнічні форми і вимоги до кухні.
- Правила зберігання продуктів і напівфабрикатів.
- Дотримання норм віддачі страв в зал. Час, якість, зовнішній вигляд.
- Акти списання, стоп-листи, дошка продаж хіт-листів.
- Інвентаризація, форма обліку, відповідальна особа.
Тема 7. Організація роботи складу.
- Матеріально-відповідальна особа складу.
- Прийом замовлень (заявок), рух - транспортування товару, зберігання сировини. Вимоги до складу, форма обліку. Інвентаризація, звіт за документами.
Тема 8. Документація, необхідна для перевірок.
- Дозволена документація (пакет документів для відкриття і роботи підприємства).
- Дошка споживача (список документів).
- Технічна документація (інструкції по експлуатації, гарантійні талони).
- Бланки, форми, накладні по переміщенню та ін. необхідне для роботи.
- Документація для бухгалтерії, своєчасне оформлення та відпралення (рахунок - фактура, накладні, акти).
- Сертифікати на продукти та алкоголь.
- Журнали по техніці безпеки, медичні книжки.
Тема 9. Лінійний персонал.
- Підбір, адаптація, тестування, навчання.
- "Положення при прийом на роботу і звільнення робітників компанії".
- Процедура стажування, оплата праці під час стажування.
- Штатний розклад, складання графіка роботи персоналу.
- Підбір персоналу (підбір, навчання, тестування).
- Планування численності робітників. "Текучка" персоналу. Заходи пониження.
- ОРганізація навчання робітника (з нуля, із середнім потенціалом, VIP-обслуговування).
- Навчальний матеріал, тренер по начанню, тестування і здача заліку.
Тема 10. Функції менеджера.
- Керівництво, організація, контроль.
- Організація процесу продаж.
- Планування залу, розміщення столів.
- Аналіз і планування продаж.
- Методи зниження витрат.
- Делегування повноважень, мотивація персоналу.
- Програма премій + АТО, критерії оцінки роботи співпрацівників.
Тема 11. Формування корпоративного іміджу.
- Субординація і корпоративна етика з персоналом. Участь і оцінка в перевірках АТО. Нормативні акти, що регулюють перевірку представників державних органів, порядок дії при перевірці, повноваження перевіряючих і права.
- Забезпечення безпеки підприємства.
Тема 12. Знання:
- Страв і напоїв, їх опис і перелік продуктів, що входять в склад.
- Вимоги до якості (смак, запах, колір, температурний режим).
- Відповідність напою або страви за технологічною картою.
- Класифікація спиртних напоїв. Карта вин і напоїв, основна характеристика.
Дивіться також усі курси в Харкові, ЗВО/ВНЗ в Харкові, коледжі в Харкові, репетиторів в Харкові, тренінги в Харкові, роботу в Харкові.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.