Культура комунікації в бізнесі, діловий етикет
Контакти
Деталі
Пробне заняття | ні |
---|---|
Вік аудиторії | Студенти, дорослі |
Початок курсу | 09.01.2025 |
Тривалість | 1 міс |
Формат | онлайн |
Графік | 2 дні на тиждень |
Група | 4-6 |
Рівень | усі рівні |
Сертифікат | є |
Мова | українська |
Домашні завдання | є |
Іспит / випускна робота | ні |
Програма курсу
Етика та етикет ділового спілкування
- Концепція етикету. Види етикету
- Діловий етикет, його основні засади.
- Основні засади етики ділових відносин.
- Етика ділового спілкування. Характеристика ділового спілкування. Цілі та зміст ділового спілкування.
- Міжособистісний простір у ділових контактах.
- Правила привітання, уявлення, знайомства, звернення.
- Невербальний канал спілкування. Формування невербального іміджу.
- Етикетно – неприпустимі жести, пози, міміка у діловому спілкуванні.
- Правила ділового спілкування усередині організації.
- Бізнес – субординація. Основні правила ділової взаємодії: керівник, співробітник компанії, відвідувачі, VIP-персона, колеги.
Основні вимоги до культури мови.
- Культура діалогу.
- Основні вимоги до мови. Правила мовлення.
- Формули ввічливості. Основні види ввічливості: коректність, делікатність, чемність, тактовність, пунктуальність.
- Використання мовних стандартів щодо ділової розмови (ввічливі форми відмови, прохання, вибачення, уточнення, повідомлення негативної інформації…)
- Привітання та подання. Самопрезентація. Правила рукостискання. Звернення «Ви» – «ти».
- Неформальна бесіда – small talk – обов’язкова частина всіх ділових зустрічей.
- Заборонені теми для small talk
- Критика. Види критики
- Як реагувати на критику
- Алгоритм відповіді конструктивну критику.
Імідж ділової людини. Формування зовнішнього іміджу
- Значення іміджу у діловій сфері
- Загальні критерії ділового іміджу та дрес-коду. Особливості формування ділового іміджу
- Види дрес-коду, визначення виду дрес-коду для компанії
- Особистісний імідж, Професійний імідж та кар’єра.
- Вимоги до одягу та зовнішнього вигляду ділової людини. Особливості ділового стилю
- Формування професійного іміджу (одяг, взуття, аксесуари, зачіска та ін.) що й куди можна вдягати.
Етикет спілкування з клієнтами
Прийом відвідувачів та гостей компанії в офісі
- Ділова зустріч. Правила підготовки до ділової зустрічі
- Організація прийому гостей, клієнтів, партнерів
- Правила поведінки при прийомі гостей, клієнтів
- Важливість першого враження. Контакт із відвідувачем з перших секунд.
- Навичка швидкого вирішення питань: як виходити із нестандартних ситуацій.
- Техніка конструктивної відмови.
- Завершення зустрічі. Етикетні правила
Етикет телефонного спілкування
- Основні вимоги етикету щодо ведення ділової телефонної розмови
- Особливості ділової телефонної розмови
- Телефонний етикет. Дзвінки вхідні та вихідні. Особисті дзвінки
- Етикет розмови по мобільному телефону
- Як відповідати на «незручні» питання
- Прощання та завершення розмови
Ділове листування у бізнесі
- Цілі та завдання ділового листування
- Правила та принципи ведення ділового листування
- Стиль та структура ділового листа
- Ключові принципи складання ділових листів
- Види ділових листів
- Методи побудови ділового листа. Технологія та концепція ділових листів
- Основні помилки при складанні ділових листів
- Службове листування
Етикет ділового листування
- Класифікація ділової кореспонденції
- Комерційні та некомерційні листи
- Листи, які не потребують відповіді (лист-нагадування, лист-попередження, лист-повідомлення, лист-заява, супровідний лист)
- Листи, які вимагають відповіді (комерційний ініціативний лист, лист-запит, лист-пропозиція, лист-рекламація, лист-прохання, лист-звернення)
- Написання ділового листа: Структура та зміст
Етапи написання ділових листів
- Використання стандартизованих фраз в офіційно-діловому стилі під час підготовки листа
- Стильно правильне розташування частин мови при написанні ділового листа
- Вступна частина – формулювання мети листа.
- Основна частина – робота над змістом листа.
- Заключна частина листа – прийоми впливу адресата, формулювання заклику до дії. Вираз поваги, подяки.
- Правила відмови у зовнішньому листуванні.
- Основні помилки при складанні ділових листів
- Практика листування. Алгоритми написання ділових листів
Етикет листування електронною поштою
- Сетикет – етикет ділового спілкування електронною поштою
- Структура e-mail листа
- Правила написання e-mail листів
- Правила листування у месенджерах
Викладач
- Засновник та Директор Першого Спеціалізованого Тренінг — Центру HR-MASTER®
- Співзасновник Міжнародної Школи Менеджменту (Україна/США)
- Співзасновник Mindful Awakening Academy (США)
- Бізнес-консультант, бізнес — тренер
- Консультант з питань менеджменту, управління персоналом
- Психолог, гештальт-терапевт
Понад 23 роки практичного досвіду роботи у сфері менеджменту. Працювала в компаніях різних сфер діяльності, пройшовши професійний шлях від позиції фахівця до керівника.
Веде індивідуальне консультування, коуч-сесії, стратегічні сесії з питань управління персоналом, побудови системи управління в компанії, вирішення конфліктних ситуацій, особистісного розвитку.
Має досвід розробки та впровадження всіх HR процесів у компанії, досвід створення відділу персоналу з «нуля», розробила та впровадила ряд мотиваційних та адаптаційних програм для персоналу, володіє алгоритмами та методиками створення програм підвищення ефективності роботи персоналу.
Весь напрацьований практичний досвід втілила в авторських тренінгах.
Авторська програма «HR-Management.Corporate development program» акредитована європейською сертифікаційною агенцією Baltum Büroo OÜ для підготовки та складання сертифікаційного іспиту на отримання міжнародної кваліфікації CPHRM. В програму включені авторські розробки та дослідження.
Також ця програма має акредитацію Американської Асоціації Якості онлайн – навчання.
Автор та тренер навчальних програм: HR – Менеджмент, бізнес — курс, «Технології ефективної адаптації», «Практикум для бізнесу: побудова системи мотивації в компанії», Оцінка ефективності роботи персоналу», «Практикум для керівників: ефективне управління підлеглими», «Розвиток лідерських якостей», «Лідерство та керівництво», «Жіноче лідерство», «Управління емоціями», «Стрес-менеджмент», «Управління конфліктами» та ін.
Веде спеціально розроблені авторські HR-тренінги для Національного центру підготовки банківських співробітників України.
За напрямом «Психологія» – створила в 2015 році авторський проект Шлях Жінки. Проводить учбово-терапевтичні групи, індивідуальні консультації.
Веде тренінги з 2008 року. Провела більше 50 000 годин тренінгів, як для приватних клієнтів, так і для корпоративних клієнтів малого, середнього та великого бізнесу.
Веде тренінги та консультації в України, країнах СНД, країнах Східної Європи та США.
Автор публікацій в українських та закордонних виданнях, що спеціалізуються на питаннях управління персоналом («Новини менеджменту», «Кадровик», «Праця і Закон», «Управління персоналом магазину», «Продажі по телефону», «Лояльність персоналу», та ін.).
Запрошений експерт на TV каналах.
Як проходить навчання
- Формат: Онлайн.
- Групи: Міні-групи до 6 осіб для максимальної уваги кожному учаснику.
- Структура: Поєднання інтерактивних лекцій і практичних завдань та рольових ігор для закріплення знань.
- Додаткові матеріали: Учасники отримують доступ до методичних матеріалів та післятренінгової підтримки.
Які навички ви отримаєте
Які навички ви отримаєте?
- Ефективна комунікація в бізнес-середовищі.
- Побудова професійного іміджу та підтримання авторитету.
- Ведення small talk та уникнення комунікаційних конфліктів.
- Впевнене дотримання правил ділового етикету в комунікації та листуванні.
- Розуміння ієрархії та меж у бізнес-спілкуванні.
Переваги курсу
- Практичність: Ви одразу зможете застосовувати знання у своїй роботі.
- Персоналізація: Індивідуальний підхід до кожного учасника.
- Сертифікація: По завершенню ви отримаєте сертифікат, який підтвердить ваші навички.
- Бонуси: Доступ до додаткових матеріалів та консультацій після завершення курсу.
- Готові вдосконалити свої навички комунікації?
Реєструйтеся вже зараз та розкрийте свій потенціал у світі бізнесу!
Дивіться також усі онлайн-курси, репетиторів онлайн, онлайн-тренінги.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.