Культура комунікації в бізнесі, діловий етикет

  • 10 250 грн за курс


Пробне заняття ні
Вік аудиторії Студенти, дорослі
Початок курсу 09.01.2025
Тривалість 1 міс
Формат онлайн
Графік 2 дні на тиждень
Група 4-6
Рівень усі рівні
Сертифікат є
Мова українська
Домашні завдання є
Іспит / випускна робота ні

Етика та етикет ділового спілкування

  • Концепція етикету. Види етикету
  • Діловий етикет, його основні засади.
  • Основні засади етики ділових відносин.
  • Етика ділового спілкування. Характеристика ділового спілкування. Цілі та зміст ділового спілкування.
  • Міжособистісний простір у ділових контактах.
  • Правила привітання, уявлення, знайомства, звернення.
  • Невербальний канал спілкування. Формування невербального іміджу.
  • Етикетно – неприпустимі жести, пози, міміка у діловому спілкуванні.
  • Правила ділового спілкування усередині організації.
  • Бізнес – субординація. Основні правила ділової взаємодії: керівник, співробітник компанії, відвідувачі, VIP-персона, колеги.

Основні вимоги до культури мови.

  • Культура діалогу.
  • Основні вимоги до мови. Правила мовлення.
  • Формули ввічливості. Основні види ввічливості: коректність, делікатність, чемність, тактовність, пунктуальність.
  • Використання мовних стандартів щодо ділової розмови (ввічливі форми відмови, прохання, вибачення, уточнення, повідомлення негативної інформації…)
  • Привітання та подання. Самопрезентація. Правила рукостискання. Звернення «Ви» – «ти».
  • Неформальна бесіда – small talk – обов’язкова частина всіх ділових зустрічей.
  • Заборонені теми для small talk
  • Критика. Види критики
  • Як реагувати на критику
  • Алгоритм відповіді конструктивну критику.

Імідж ділової людини. Формування зовнішнього іміджу

  • Значення іміджу у діловій сфері
  • Загальні критерії ділового іміджу та дрес-коду. Особливості формування ділового іміджу
  • Види дрес-коду, визначення виду дрес-коду для компанії
  • Особистісний імідж, Професійний імідж та кар’єра.
  • Вимоги до одягу та зовнішнього вигляду ділової людини. Особливості ділового стилю
  • Формування професійного іміджу (одяг, взуття, аксесуари, зачіска та ін.) що й куди можна вдягати.

Етикет спілкування з клієнтами

Прийом відвідувачів та гостей компанії в офісі

  • Ділова зустріч. Правила підготовки до ділової зустрічі
  • Організація прийому гостей, клієнтів, партнерів
  • Правила поведінки при прийомі гостей, клієнтів
  • Важливість першого враження. Контакт із відвідувачем з перших секунд.
  • Навичка швидкого вирішення питань: як виходити із нестандартних ситуацій.
  • Техніка конструктивної відмови.
  • Завершення зустрічі. Етикетні правила

Етикет телефонного спілкування

  • Основні вимоги етикету щодо ведення ділової телефонної розмови
  • Особливості ділової телефонної розмови
  • Телефонний етикет. Дзвінки вхідні та вихідні. Особисті дзвінки
  • Етикет розмови по мобільному телефону
  • Як відповідати на «незручні» питання
  • Прощання та завершення розмови

Ділове листування у бізнесі

  • Цілі та завдання ділового листування
  • Правила та принципи ведення ділового листування
  • Стиль та структура ділового листа
  • Ключові принципи складання ділових листів
  • Види ділових листів
  • Методи побудови ділового листа. Технологія та концепція ділових листів
  • Основні помилки при складанні ділових листів
  • Службове листування

Етикет ділового листування

  • Класифікація ділової кореспонденції
  • Комерційні та некомерційні листи
  • Листи, які не потребують відповіді (лист-нагадування, лист-попередження, лист-повідомлення, лист-заява, супровідний лист)
  • Листи, які вимагають відповіді (комерційний ініціативний лист, лист-запит, лист-пропозиція, лист-рекламація, лист-прохання, лист-звернення)
  • Написання ділового листа: Структура та зміст

Етапи написання ділових листів

  • Використання стандартизованих фраз в офіційно-діловому стилі під час підготовки листа
  • Стильно правильне розташування частин мови при написанні ділового листа
  • Вступна частина – формулювання мети листа.
  • Основна частина – робота над змістом листа.
  • Заключна частина листа – прийоми впливу адресата, формулювання заклику до дії. Вираз поваги, подяки.
  • Правила відмови у зовнішньому листуванні.
  • Основні помилки при складанні ділових листів
  • Практика листування. Алгоритми написання ділових листів

Етикет листування електронною поштою

  • Сетикет – етикет ділового спілкування електронною поштою
  • Структура e-mail листа
  • Правила написання e-mail листів
  • Правила листування у месенджерах

Лейдерман Марія

Лейдерман Марія

Засновник і директор Тренінг-Центру, бізнес-тренер

  • Засновник та Директор Першого Спеціалізованого Тренінг — Центру HR-MASTER®
  • Співзасновник Міжнародної Школи Менеджменту (Україна/США)
  • Співзасновник Mindful Awakening Academy (США)
  • Бізнес-консультант, бізнес — тренер
  • Консультант з питань менеджменту, управління персоналом
  • Психолог, гештальт-терапевт

Понад 23 роки практичного досвіду роботи у сфері менеджменту. Працювала в компаніях різних сфер діяльності, пройшовши професійний шлях від позиції фахівця до керівника.

Веде індивідуальне консультування, коуч-сесії, стратегічні сесії з питань управління персоналом, побудови системи управління в компанії, вирішення конфліктних ситуацій, особистісного розвитку.

Має досвід розробки та впровадження всіх HR процесів у компанії, досвід створення відділу персоналу з «нуля», розробила та впровадила ряд мотиваційних та адаптаційних програм для персоналу, володіє алгоритмами та методиками створення програм підвищення ефективності роботи персоналу.

Весь напрацьований практичний досвід втілила в авторських тренінгах.

Авторська програма «HR-Management.Corporate development program» акредитована європейською сертифікаційною агенцією Baltum Büroo OÜ для підготовки та складання сертифікаційного іспиту на отримання міжнародної кваліфікації CPHRM. В програму включені авторські розробки та дослідження.

Також ця програма має акредитацію Американської Асоціації Якості онлайн – навчання.

Автор та тренер навчальних програм: HR – Менеджмент, бізнес — курс, «Технології ефективної адаптації», «Практикум для бізнесу: побудова системи мотивації в компанії», Оцінка ефективності роботи персоналу», «Практикум для керівників: ефективне управління підлеглими», «Розвиток лідерських якостей», «Лідерство та керівництво», «Жіноче лідерство», «Управління емоціями», «Стрес-менеджмент», «Управління конфліктами» та ін.

Веде спеціально розроблені авторські HR-тренінги для Національного центру підготовки банківських співробітників України.

За напрямом «Психологія» – створила в 2015 році авторський проект Шлях Жінки. Проводить учбово-терапевтичні групи, індивідуальні консультації.

Веде тренінги з 2008 року. Провела більше 50 000 годин тренінгів, як для приватних клієнтів, так і для корпоративних клієнтів малого, середнього та великого бізнесу.

Веде тренінги та консультації в України, країнах СНД, країнах Східної Європи та США.

Автор публікацій в українських та закордонних виданнях, що спеціалізуються на питаннях управління персоналом («Новини менеджменту», «Кадровик», «Праця і Закон», «Управління персоналом магазину», «Продажі по телефону», «Лояльність персоналу», та ін.).

Запрошений експерт на TV каналах.


  • Формат: Онлайн.
  • Групи: Міні-групи до 6 осіб для максимальної уваги кожному учаснику.
  • Структура: Поєднання інтерактивних лекцій і практичних завдань та рольових ігор для закріплення знань.
  • Додаткові матеріали: Учасники отримують доступ до методичних матеріалів та післятренінгової підтримки.

Які навички ви отримаєте?

  • Ефективна комунікація в бізнес-середовищі.
  • Побудова професійного іміджу та підтримання авторитету.
  • Ведення small talk та уникнення комунікаційних конфліктів.
  • Впевнене дотримання правил ділового етикету в комунікації та листуванні.
  • Розуміння ієрархії та меж у бізнес-спілкуванні.

Переваги курсу

Переваги курсу
  1. Практичність: Ви одразу зможете застосовувати знання у своїй роботі.
  2. Персоналізація: Індивідуальний підхід до кожного учасника.
  3. Сертифікація: По завершенню ви отримаєте сертифікат, який підтвердить ваші навички.
  4. Бонуси: Доступ до додаткових матеріалів та консультацій після завершення курсу.
  • Готові вдосконалити свої навички комунікації?
    Реєструйтеся вже зараз та розкрийте свій потенціал у світі бізнесу!

Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Дивіться також усі онлайн-курси, репетиторів онлайн, онлайн-тренінги.

  • 4 500 грн за курс
  • Професійні, підвищення кваліфікації - Діловодство, секретаріат, Менеджмент, управління, Професійно-технічна підготовка.
  • Студенти, дорослі.
  • Онлайн
  • 6 175 грн за курс (свідоцтво держ. зразка від МАУП)
  • Професійні, підвищення кваліфікації - HR, менеджер з персоналу, рекрутинг, Діловодство, секретаріат, Управління персоналом, адаптація та розвиток.
  • Дорослі.
  • Професійні видання
  • Онлайн