Стратегічний менеджмент
Контакти
Деталі
Вік аудиторії | Студенти, дорослі |
---|
Програма курсу
Детальна інформація доступна за посиланням.
Графік навчання:
- Група 1: 09, 10, 11 серпня, Київ+онлайн. Літня ціна лише 11 900 грн.
- Група 2: 18 – 20 жовтня, Київ+онлайн
Вартість:
- при оплаті до 31.08.24 – 12 900 грн.
- з 01.09.24 – 13 900 грн.
Цільова аудиторія навчального курсу:
Для керівників, фінансових директорів компаній, фінансових аналітиків, економістів, головних бухгалтерів, бухгалтерів та аудиторів.
Програма:
1. Стратегічне позиціонування
1.1. Мета стратегічного менеджменту
- Основи стратегічного фінансового менеджменту (СФМ)
- Конфлікти інтересів зацікавлених осіб
- Керування компанією. Роль і відповідальність директора
- Корпоративне управління та відповідальне підприємство
- Ділова етика і культура фірми
1.2. Визначення стратегії
- визначення стратегії
- Підходи до досягнення цілей фірми
- Основні етапи раціонального довгострокового планування
1.3. Ієрархія цілей бізнесу
- Різниця понять: бачення, місія, цілі та завдання
- Оцінка впливу зацікавлених осіб на стратегічний вибір фірми
- Як фірма доносить суспільству свої ключові цінності та місію
- Цінності і культура фірми
1.4. Аналіз навколишнього середовища (можливості і небезпеки)
- Визначення можливостей і небезпек, які містить довкілля
- Оцінка макро-середовища (PESTEL)
- Вплив національних конкурентних особливостей («Діамант» Портера)
- Оцінка галузі («П’ять сил» Портера)
1.5. Аудит стратегічного положення підприємства (сильні і слабкі сторони)
- Аудит наявних ресурсів і «бенч-маркінг»
- SWOT аналіз
2. Генерування стратегічних альтернатив: аналіз і оцінка
2.1. Генерування стратегічних альтернатив
- Оцінка стратегічних альтернатив, доступних для організації
- Критерії оцінки обраної стратегії
- Внутрішньокорпоративні взаємини (материнська – дочірня компанії)
2.2. Впровадження стратегії: маркетинг
- визначення маркетингу
- Маркетинг-мікс: 4 «Пі» і 7 «Пі»
- Розробка комплексної стратегії маркетингу
2.3. Впровадження стратегії: управління персоналом
- Цикл управління персоналом
- Принципи відповідності стратегії і мотивації
- Принципи влади і лідерства
3. Впровадження. Вдосконалення бізнес-процесів в компанії, дизайн організаційної структури. Використання інформаційних систем.
3.1. Організаційна структура і процес контролю
- Дизайн організації
- процеси контролю
- ССП як спосіб стратегічного контролю
3.2. Вдосконалення бізнес процесів
- Розуміння бізнес процесів
- Зміна бізнес процесів
- управління змінами
- Система управління якістю
- Автоматизація бізнес-процесів
Тренери:
Баришнікова Олена – директор BES і АФ “Лекс Сервіс”; сертифікований аудитор; викладач Единбурзької Бізнес Школи, Києво-Могилянської Академії та Бізнес Школи Економіки; міжнародні кваліфікації АССА, МВА, CIMA, IFA.
Поворотній Валерій – більш ніж 25-річний практичний досвід в управлінні бізнесом; великий досвід в управлінні збутом і маркетингом; міжнародні сертифікати EBCL (A, B), Principal’s Training Center, TEAM TRAINING Intl.
Документ про закінчення
Після завершення заходу кожен учасник отримує сертифікат. За умови успішного написання вихідного тестування, слухач отримує Диплом Інституту фінансових бухгалтерів.
Дивіться також усі курси в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, репетиторів в Києві, тренінги в Києві, роботу в Києві.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.