Мистецтво бути корисним
Контакти
- Центр позитивних бiзнес-технологiй, навчально-консалтинговый центр
- Харків · просп. Людвіга Свободи, 46-а, каб. 102
- positivbusinestechology.tilda.ws
Деталі
Вік аудиторії | Студенти, дорослі |
---|
Програма курсу
Оглядовий курс людино-центрированних продажiв «Мистецтво бути корисним» - призначений для менеджерів з продажів, керівників відділів продажів, власників малого та середнього бізнесу.
Мета курсу – ознайомити учасників з основами технології людино-центрированих продажів, що підвищує ефективність роботи менеджера з продажів на 30-60%.
Суть курсу - знайомство з основними поняттями, принципами і правилами людино-центрированных продажів, і закріплюємо отримане на вирішення конкретних бізнес-завдань - продаж конкретного продукту/послуги на конкретному ринку
В результаті проходження курсу - учасники отримають і перевірять на практиці інноваційну інструментальну технологію зменшення кількості відмов і збільшення кількості постійних клієнтів - в рази!
Програма курсу
Частина1
1. Введення
- Ситуація з продажами на ринку товарів і послуг - в цілому
- Причини відсутності замовлень у менеджерів.
- Як зробити так, щоб замовники і замовлення були завжди.
2. Ключ до успіху – основні правила і принципи людино-центрированных продажiв
2.1. Основні принципи
- Правильна роль менеджера.
- Правильне ставлення до продажу.
- Правильне ставлення до клієнта, собі, до товару, до своєї фірми.
- Правильні дії в правильній ролі.
2.2. Основні правила
- Право на продаж свого товару потрібно заслужити.
- Наявність замовлень - відповідальність самого менеджера.
- Ініціатива завжди повинна бути в руках менеджера – в цьому танці веде продавець
- Процес менеджера і час життя менеджера – священні.
- Процес клієнта і час життя клієнта – священні.
3. Що дає менеджеру дотримання принципів і правил людино-центрированных продажу
4. Відповіді на питання
Частина 2. Правильні дії в правильній ролі - алгоритм ефективності.
- Етапи ефективних продажів - суть, правила дотримання
- Загальні правила ведення телефонних переговорів.
- Підготовка до дзвінка.
- Перший дзвінок.Правила написання мовних модулів для дзвінка.
- Перший дзвінок. Правила роботи з запереченнями.
- Інтерв'ю. Отримання технічного завдання для комерційного пропозиції.
- Тренінг, відповіді на питання
Частина 3. Правильні дії в правильній ролі - алгоритм ефективність (продовження).
- Підготовка комерційної пропозиції - основні правила.
- Представлення та захист комерційної пропозиції.
- Основні правила ведення переговорів.
- Проведення угоди (організація, супровід, завершення угоди, документообіг, післяпродажне обслуговування)
- Договір про подальшу співпрацю. Ведення клієнта між угодами.
- Тренінг
- Відповіді на запитання
Частина 4. Правильні дії в правильній ролі - алгоритм ефективності (продовження)
- Робота з базою даних – як заповнювати, структурувати, яку шукати інформацію і записувати на кожній стадії переговорів та ведення операції,
- Автоматизація роботи з базами даних - CRM системи
- Планування роботи менеджера– день, тиждень, місячний план-графік.
- Організація робочого дня – принципи ефективності (на що скільки часу виділяти)
- Тренінг
- Відповіді на запитання
Час проведення: 16 годин (8 занять по 2 години)
Вт. Птн. с 11.00 до 13.00
Дивіться також усі курси в Харкові, ЗВО/ВНЗ в Харкові, коледжі в Харкові, репетиторів в Харкові, тренінги в Харкові, роботу в Харкові.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.