Менеджер із продажу. Маркетинг
Контакти
- Гарант-освіта, спеціалізований навчальний центр підготовки, перекваліфікації та працевлаштування
- Черкаси · вул. Смілянська, 44/1, оф. 301, 18000
- garant-1c.ck.ua
Деталі
Вік аудиторії | Студенти, дорослі, пенсіонери |
---|
Програма курсу
Навчання проводиться за рівнями : базовий, професійний(для працюючих менеджерів,як підвищення кваліфікації) та корпоративний..Мета курсу – сприяти розвитку комунікативних та аналітичних якостей успішного менеджера, а саме: вміння говорити переконливо, розуміти та зацікавити клієнта (замовника), вести переговори та завершувати кейси продажів.
Мета курсу передбачає розв’язання таких завдань:
- сформувати рівень знань, умінь та навичок для підготовки та здійснення успішних переговорів з клієнтом (замовником) та завершення кейсу продажів;
- виробити навички дотримання основних методів, технік і правил продажів та послуговуватися ними під час комунікації з клієнтами (замовниками);
- розвивати культуру ділового спілкування, взаємодії з клієнтами (замовниками), використовуючи вербальні та невербальні засоби комунікації.
Тематика курсу:
- Вступ. Налагодження контакту та взаємодії з клієнтом (замовником). Успішні інструменти та техніки комунікації. Вербальні та невербальні засоби спілкування (Вправа на вміння виявити в словах співрозмовника щирість або награність).
- Встановлення характеру клієнта (замовника). Виявлення потреб. Мистецтво задавати запитання. Як переконати кого завгодно та що робити із запереченнями. Алгоритм роботи із клієнтами (замовниками) (Вправа «Як ми схожі» допомагає краще пізнати один одного та налагодити контакт із співрозмовником).
- Переконлива презентація можливостей компанії (продукції, товарів, послуг). Планування роботи в продажах. Система CRM (Практичне заняття на підготовку презентації про компанію та її обговорення).
- Специфіка роботи в сегменті В2В. Сучасні тенденції (тренди) продажів та показники ефективності (Вправа на побудову «воронки продажів» із 5-8 стратегічно важливих кроків).
- Техніка ведення успішних переговорів та завершення кейсу продажів (Практичне заняття на підготовку та проведення переговорів).
- Тренди в продажах.Тренди для онлайн бізнеса у 2022-2023 р.
- Підсумкове заняття. Як підтримувати взаємовідносини з клієнтом після завершення кейсу та збільшити продажі.
Курс допоможе слухачу:
- ефективно користуватися інструментами та техніками вербальної та невербальної комунікації під час взаємодії з клієнтами (замовниками);
- обирати й застосовувати сучасні тенденції роботи з клієнтами (замовниками) для досягнення позитивного результату;
- вести розгорнутий монолог, конструктивну бесіду та ефективні переговори з метою успішного завершення кейсу продажів.
В курс також включено(за потреби слухача) робота в програмному комплексі 1С:УТП,BAS. Ви дізнаєтеся як в прикладному рішенні вести облік купівлі-продажу товарів при різних видах торгівлі (опт, роздріб), ціноутворення і планування постачання запасів, складський облік, методи списання витрат на господарські потреби. Аналіз собівартості, доходів, рівня продажів і інше.
Курс розроблений таким чином, що складається з 40% практичних завдань. У загальному курс триває 12-24 академічних годин (6 занять по 1 год). Інтенсивність проведення занять – 2-3 заняття на тиждень.
Курс розрахований на менеджерів із продажу, фахівців по роботі з клієнтами, продавців-консультантів,операторів кол-центрів
Категорія слухачів: молодь, студенти, дорослі.
Дивіться також усі курси в Черкасах, ЗВО/ВНЗ в Черкасах, коледжі в Черкасах, репетиторів в Черкасах, роботу в Черкасах.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.