Офіс-менеджер, секретар зі знаням загального діловодства, кадровох справи, ПК та первинної документації в програмі ВАS Бухгалтерія

  • 8 880 грн за курс

Ціна вказана за мінімальний курс



Вік аудиторії Середня школа, студенти, дорослі, пенсіонери

Курс "Офіс-менеджер/секретар зі знанням секретарської справи,кадрової справи,ПК та первинної документації в програмі ВАS" заняття проводяться індивідуально або в міні групах,очно або дистанційно по всій Україні.

У сучасних умовах на ринку роботи насамперед цінується професіоналізм та багатофункціональність співробітника. Якщо говорити про професію офіс-менеджера (адміністратора, секретаря), то цінність працівника полягає в умінні чудово справлятися з безліччю різноманітних функцій. Офіс-менеджер має бути як помічником керівника, вміти ефективно вести документообіг, так і вміти працювати з людьми (персоналом, відвідувачами). Адже саме за професіоналізмом офіс-менеджера судять і про компанію загалом.

Унікальність курсів офісу-менеджменту полягає в тому, що навчання побудовано за принципом міні-тренінгів. Вся теорія закріплена практичними завданнями.

Як відбувається навчання офіс-менеджменту:

Даний курс проходить тільки в індивідуальній формі - віч-на-віч з викладачем. Графік та програма курсу узгоджуються зі слухачем. Заняття побудовані таким чином, що в них одразу поєднуються теоретичний матеріал із практичними завданнями, які максимально наближені до реального робочого процесу. Також передбачено домашні завдання для закріплення пройденого матеріалу.

У нашому навчальному центрі курси офісу-менеджменту можна проходити очно або онлайн. Після закінчення навчання та виконання необхідних завдань випускники одержують сертифікат про проходження курсів офіс менеджменту.

Прослухавши курс, Ви дізнаєтеся:

  • Які існують сучасні вимоги до роботи секретаря,
  • Що потрібно знати для правильного і ефективного спілкування в діловому середовищі,
  • Як ефективно планувати свій робочий час і робочий час керівника,
  • Які бувають підводні камені в роботі та як їх правильно обходити,
  • Як скласти кадровий документ, щоб він зміг успішно витримати будь-яку перевірку,
  • Як уникнути помилок в роботі, які можуть призвести до проблем та штрафів,
  • Як правильно зберігати кадрову документацію, щоб згодом без проблем передати її в державний архів.

Програма курсу.

1. Сучасні вимоги до функціонального напрямку офісу-менеджменту:

  • Професійна класифікація офісних працівників;
  • Організація роботи служби;
  • Імідж професіонала (портрет ідеального помічника керівника);
  • Принципи нормування робіт "офісного" типу;

2. Культура усного та письмового ділового спілкування:

  • Правила ділового спілкування;
  • Психологічні закономірності ділового спілкування;
  • Усні переговори;
  • Мистецтво телефонного спілкування;
  • Правила складання ділових листів;
  • Правила листування;
  • Складаємо листи з проблемних ситуацій;
  • Правила публічних виступів;

3. Основи ділового етикету та ділового спілкування:

  • Норми ділового етикету та їх значення в бізнесі;
  • Корпоративний стиль;
  • Організація ділових заходів: переговори, презентації, ділові прийоми, фуршети;
  • Офіційний діловий протокол. Ділові подарунки;
  • Мовний етикет;

4. Організація роботи:

  • Організація робочого часу, самоорганізація;
  • Визначення та розстановка цілей та пріоритетів, делегування;
  • Організація робочого місця;
  • Норми, модель і паспорт робочого місця;.

5. Психологічний настрій і саморегулювання:

  • Управління емоційним станом;
  • Впевнений, непевний і агресивне поводження;
  • Методи саморегулювання;
  • Основи конфліктології;
  • Технологія управління конфліктом;
  • Реакція в стресі;
  • Методи реагування на критику (конструктивні і неконтруктивні);

6. Загальне діловодство:

  • Нормативно-правові акти, які регламентують ведення діловодства на підприємстві;
  • Функції служби документального забезпечення;
  • Вимоги до змісту й розташування реквізитів документів;
  • Основні вимоги до оформлення бланків документів;
  • Правила затвердження і узгодження документів;
  • Оформлення копій документів;
  • Оформлення додатків до документів;

7. Правила складання службових документів:

  • Реєстрація службових документів. Форми реєстрації. Виконання документів. Службові відмітки на документах;
  • Організаційні документи (положення, статути, інструкції);
  • Договори. Їх види та оформлення;
  • Інформаційні документи (ділові листи, службові телеграми, телефонограми, довідки, доповідні записки);

8. Номенклатура справ і передача справ до архіву:

  • Формування номенклатури справ;
  • Формування та оформлення справ;
  • Підготовка справ до архівного зберігання;
  • Передача справ до архіву;.

9. Документація по кадрам:

  • Первинна кадрова документація: шаблони, практика складання;
  • Наказ як основний розпорядчий документ;
  • Накази з основної діяльності, з загальних питань та кадрам, їх відмінність;
  • Особливості оформлення й складання наказів. Кадровий наказ: побудова, юридичний фундамент, робота з кадровим наказом. Реєстрація наказів;
  • Організаційні документи в кадровій роботі (порядок оформлення).

10. Тренінг з комунікації та ділової української мови.

11. Модуль з курсу ПК.

12. Модуль первинна документація ВАS Бухгалтерія(1С)

Залікове заняття.

Базовий курс складається з 24-30 занять.

Переваги навчання в центрі "Гарант - Освіта":

  • індивідуальне навчання;
  • кваліфіковані фахівці;
  • тільки в нашому центрі діють акційні ціни на навчання;
  • видається офіційний документ про проходження навчання;
  • надаються рекомендації роботодавцю;
  • тільки у нас докладні консультації і посткурсовое супровід для учнів;
  • по закінченню навчання надається допомога в працевлаштуванні.
  • 3 модулі
  • 30 годин
  • В кінці навчання ви отримаєте пакет методичних матеріалів, що включає в себе практичну інформацію по курсу.
  • постійний

Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити
Ірина,02.10.2023, 23:08
Вітаю. Яка тривалість одного заняття?!
Гарант-Освіта,03.10.2023, 10:57
Ірино,доброго дня! Тривалість одного заняття- 2 астроном/год. За більш детальною консультаціє,стосовно курсового навчання, звертайтесь за т. 093 575 69 40. З повагою "Гарант-Освіта"
Тетяна,16.08.2023, 12:47
А яка тривалість курсу?
Гарант-Освіта,16.08.2023, 13:08
Тетяно,доброго дня! Курсове навчання по даному напрямку проводиться від одного до трьох місяців. Заняття проводяться індивідуально і тільки онлайн. Більш детальніша консультація надається за т. 093 575 69 40. З повагою НЦ "Гарант-Освіта".

Дивіться також усі курси в Черкасах, ЗВО/ВНЗ в Черкасах, коледжі в Черкасах, репетиторів в Черкасах, роботу в Черкасах.

  • 14 900 грн за курс
  • Професійні, підвищення кваліфікації - Діловодство, секретаріат.
  • Студенти, дорослі, пенсіонери.
  • вул. Смілянська, 44/1, оф. 305, м. Черкаси