Основи ІТ. Апаратне та програме забезпечення ПК, в. 5.0

  • 300 грн за заняття

для уточнення вартості, звертайтеся до менеджера



Вік аудиторії Студенти, дорослі

Набридло жити на мінімальну зарплату? Ніяк не можеш знайти роботу ?! Хочеш спокійно забезпечувати себе, кохану людину і допомагати рідним?

У тебе є чудова можливість змінити життя на краще. Академія Cisco і Linux Professional Institute на платформі SEDICOMM University з радістю нададуть тобі такий шанс.

Ми гарантує працевлаштування і окупність інвестицій. Допомагаємо студентам почати IT-кар'єру, IT-фахівцям підвищити експертність і заробляти більше, компаніям вирішити проблему нестачі IT-фахівців.

Не відкладай рішення в «довгий ящик», кількість місць обмежена!

Документ про закінчення: індустріальний сертифікат Cisco CCNA.

Програма:

Глава 1: IT Essentials. Введення в Canvas і галузь інформаційних технологій.

  • Перехід до курсу. Введення у функції переходів Canvas.
  • Введення в інформаційні технології. Введення в основні поняття глави.
  • Галузь ІТ. Розповідь про сертифікати та різні інженерні посади в галузі ІТ.

Глава 2: Знайомство з персональним комп'ютером. Огляд компонентів базової персональної комп'ютерної системи .

  • Системи персональних комп'ютерів. Опис персональних комп'ютерних систем.
  • Вибір компонентів комп'ютера для заміни. Опис ситуацій, в яких необхідна заміна компонентів комп'ютера.
  • Комплектації спеціалізованих комп'ютерних систем. Опис комплектацій обладнання комп'ютерів для вирішення специфічних завдань.

Глава 3: Лабораторні процедури і використання інструментів. Демонстрація безпечних процедури роботи в лабораторії, правильного використання інструментів і способів складання персонального комп'ютера.

  • Процедури безпечної роботи в лабораторії. Розповідь про умови безпечної роботи та безпечні лабораторні процедури.
  • Правильне використання інструментів. Визначення інструментів та програмного забезпечення, які використовуються з компонентами персонального комп'ютера, і їх призначення.

Глава 4: Збір комп'ютера. Збір настільного комп'ютера з сумісних компонентів і оновлення комп'ютерної системи відповідно до вимог.

  • Збір комп'ютера. Збір комп'ютера.
  • Завантаження комп'ютера. Виконання першого завантаження комп'ютера.
  • Оновлення та налаштування ПК. Виконання оновлення та налаштування компонентів комп'ютерної системи відповідно до вимог клієнта.

Глава 5: Огляд профілактичного обслуговування. Розповідь про цілі і основні правила профілактичного обслуговування та процедуру пошуку та усунення неполадок.

  • Профілактичне обслуговування. Опис цілей і переваг профілактичного обслуговування персональних комп'ютерів.
  • Процедура пошуку та усунення неполадок. Визначення етапів процедури пошуку та усунення неполадок і її виконання для основних неполадок ПК.

Глава 6: Операційні системи. Установка і використання операційної системи.

  • Сучасні операційні системи. Розповідь про призначення операційної системи.
  • Установка операційної системи. Виконання установки операційної системи.
  • Графічний інтерфейс користувача і Панель управління Windows. Вивчення основних засобів і аплетів графічного інтерфейсу користувача Windows.
  • Клієнтська віртуалізація. Розповідь про клієнтську віртуалізацію.
  • Стандартні методи профілактичного обслуговування для операційних систем. Визначення та застосування стандартних прийомів профілактичного обслуговування для операційних систем.
  • Основна процедура пошуку та усунення неполадок для операційних систем. Пошук і усунення неполадок операційних систем.

Глава 7: Мережі. Введення в принципи, стандарти і призначення мереж.

  • Принципи організації мереж. Розповідь про принципи організації мереж.
  • Ідентифікація мереж. Опис типів мереж.
  • Основні поняття і технології організації мереж. Опис основних понять і технологій організації мереж.
  • Фізичні компоненти мережі. Опис фізичних компоненти мережі.
  • Топології мереж. Опис топологій мереж.
  • Стандарти Ethernet. Опис стандартів Ethernet.
  • Моделі даних OSI і TCP / IP. Розповідь про моделі даних OSI і TCP / IP.
  • Підключення комп'ютера до мережі. Підключення комп'ютера до дротової і бездротової мережі.
  • Вибір типу підключення до постачальника послуг доступу до Інтернету. Визначення назв, цілей і характеристик інших технологій, застосовуваних для встановлення зв'язку.
  • Стандартні методики профілактичного обслуговування для мереж. Визначення та застосування стандартних методик профілактичного обслуговування для мереж.
  • процедура пошуку та усунення неполадок для мереж. Пошук і усунення неполадок мереж.

Глава 8: Портативні комп'ютери. Огляд компонентів базового портативного комп'ютера.

  • Компоненти портативних комп'ютерів. Опис призначення функціональних компонентів портативного комп'ютера.
  • Компоненти монітора портативного комп'ютера. Опис компонентів монітора портативного комп'ютера.
  • Харчування портативного комп'ютера. Опис налаштування параметрів живлення для портативного комп'ютера.
  • Технології бездротового зв'язку в портативних комп'ютерах. Опис технологій бездротового зв'язку в портативних комп'ютерах.
  • Встановлення та налаштування обладнання та компонентів портативного комп'ютера. Опис зняття і установки компонентів портативного комп'ютера.
  • Стандартні методи профілактичного обслуговування для портативних комп'ютерів. Визначення стандартних методів профілактичного обслуговування для портативних комп'ютерів.
  • Основна процедура пошуку та усунення неполадок для портативних комп'ютерів. Пошук і усунення неполадок портативних комп'ютерів.

Глава 9: Мобільні пристрої. Опис безлічі функцій і можливостей мобільних пристроїв.

  • Огляд устаткування мобільних пристроїв. Розповідь про обладнання мобільних пристроїв.
  • Операційні системи мобільних пристроїв. Опис функцій і характеристик операційних систем мобільних пристроїв.
  • Мережева зв'язок і електронна пошта. Установка базової мережевої зв'язку і налаштування електронної пошти.
  • Способи захисту мобільних пристроїв. Порівняння і виділення відмінностей способів захисту мобільних пристроїв.
  • Основна процедура пошуку та усунення неполадок для мобільних пристроїв. Пошук і усунення неполадок мобільних пристроїв.

Глава 10: Принтери. Установка, використання і спільне використання принтерів.

  • Загальні функції принтерів. Опис функцій, які є загальними для більшості принтерів.
  • Типи принтерів. Опис різних типів принтерів.
  • Встановлення та налаштування принтерів. Встановлення та налаштування принтера.
  • Спільне використання принтерів. Опис процедур спільного використання принтерів і настройка принтера для спільного використання.
  • Методи профілактичного обслуговування для принтерів. Опис методів профілактичного обслуговування для принтера.
  • Основна процедура пошуку та усунення неполадок для принтерів. Пошук і усунення неполадок принтерів.

Глава 11: Безпека. Опис атак, які загрожують безпеці комп'ютерного обладнання і даних, а також способів зниження збитків від них.

  • Загрози безпеки. Опис загроз безпеки.
  • Процедури безпеки. Визначення процедур безпеки.
  • Стандартні методи профілактичного обслуговування для забезпечення безпеки. Визначення основних методів профілактичного обслуговування для забезпечення безпеки.
  • Основна процедура пошуку та усунення неполадок для забезпечення безпеки. Пошук і усунення неполадок забезпечення безпеки.

Глава 12: Спеціаліст з ІТ. Опис ролей і відповідальностей фахівця з ІТ.

  • Навички спілкування і фахівець з ІТ. Розповідь про те, чому хороші навички спілкування є найважливішою частиною роботи у сфері ІТ.
  • Етичні та юридичні питання в галузі ІТ. Опис юридичних і етичних питань, що виникають у галузі ІТ, і адекватної моделі поведінки при зіткненні з ними.
  • Інженери центру обробки викликів. Опис середовища та обов'язків інженера центру обробки викликів.

Глава 13: Додатковий пошук і усунення неполадок. Пошук і усунення складних неполадок обладнання та програмного забезпечення.

  • Компоненти комп'ютера і периферійні пристрої. Пошук і усунення неполадок компонентів комп'ютера і периферійних пристроїв.
  • Операційні системи. Пошук і усунення неполадок операційних систем.
  • Мережі. Пошук і усунення неполадок мереж.
  • Портативні комп'ютери. Пошук і усунення неполадок портативних комп'ютерів.
  • Принтери. Пошук і усунення неполадок принтерів.
  • Безпека. Пошук і усунення неполадок забезпечення безпеки.

Додаткова інформація

Мережева Академія Cisco проводить авторизовані тренінги, курси Cisco в Києві, курси Cisco в Москві, курси Cisco в СПб і курси linux Київ, курси linux Харків, курси linux Одеса і курси linux Москва.

Якщо Вас цікавить: навчання лінукс, дистанційні курси linux, курси для сисадмінів Linux, вивчення linux з нуля, linux курси онлайн, то курси від Академії Cisco - це саме те, що ви шукали.

Записуючись на навчальний курс Linux від Cisco, Ви можете вибрати: вивчення linux для початківців, адміністрування linux для початківців, адміністрування linux сервера, введення в лінукс, курси Red Hat Linux, курс Linux Ubuntu, курс Linux Debian, курс Linux CentOS.

Курси Лінукс і Циско нашої Академії Cisco і Linux Professional Institute на платформі SEDICOMM University- це надійні інвестиції в майбутнє. До зустрічі на заняттях!

Відповіді на поширені питання: http://edu-cisco.org/docs/welcome.pdf

http://edu-cisco.org

http://vk.com/educisco

http://www.facebook.com/educisco

https://twitter.com/educisco

e-mail: [відкрити контакти][email protected]

skype: edu-cisco.org


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Дивіться також усі онлайн-курси, репетиторів онлайн, онлайн-тренінги.

  • 300 грн за заняття (для уточнення вартості, звертайтеся до менеджера)
  • Інформаційні технології, IT - Системне адміністрування.
  • Студенти, дорослі.
  • Онлайн
  • 10 800 грн за курс (20 занять)
  • Інформаційні технології, IT - Системне адміністрування; Професійні, підвищення кваліфікації - Менеджмент, управління.
  • Студенти, дорослі.
  • Онлайн
  • 21 000 грн за курс
  • Інформаційні технології, IT - Системне адміністрування.
  • Студенти, дорослі.
  • ActPro
  • Онлайн