Основи ІТ. Апаратне та програме забезпечення ПК, в. 5.0
Контакти
Деталі
Вік аудиторії | Студенти, дорослі |
---|
Програма курсу
Набридло жити на мінімальну зарплату? Ніяк не можеш знайти роботу ?! Хочеш спокійно забезпечувати себе, кохану людину і допомагати рідним?
У тебе є чудова можливість змінити життя на краще. Академія Cisco і Linux Professional Institute на платформі SEDICOMM University з радістю нададуть тобі такий шанс.
Ми гарантує працевлаштування і окупність інвестицій. Допомагаємо студентам почати IT-кар'єру, IT-фахівцям підвищити експертність і заробляти більше, компаніям вирішити проблему нестачі IT-фахівців.
Не відкладай рішення в «довгий ящик», кількість місць обмежена!
Документ про закінчення: індустріальний сертифікат Cisco CCNA.
Програма:
Глава 1: IT Essentials. Введення в Canvas і галузь інформаційних технологій.
- Перехід до курсу. Введення у функції переходів Canvas.
- Введення в інформаційні технології. Введення в основні поняття глави.
- Галузь ІТ. Розповідь про сертифікати та різні інженерні посади в галузі ІТ.
Глава 2: Знайомство з персональним комп'ютером. Огляд компонентів базової персональної комп'ютерної системи .
- Системи персональних комп'ютерів. Опис персональних комп'ютерних систем.
- Вибір компонентів комп'ютера для заміни. Опис ситуацій, в яких необхідна заміна компонентів комп'ютера.
- Комплектації спеціалізованих комп'ютерних систем. Опис комплектацій обладнання комп'ютерів для вирішення специфічних завдань.
Глава 3: Лабораторні процедури і використання інструментів. Демонстрація безпечних процедури роботи в лабораторії, правильного використання інструментів і способів складання персонального комп'ютера.
- Процедури безпечної роботи в лабораторії. Розповідь про умови безпечної роботи та безпечні лабораторні процедури.
- Правильне використання інструментів. Визначення інструментів та програмного забезпечення, які використовуються з компонентами персонального комп'ютера, і їх призначення.
Глава 4: Збір комп'ютера. Збір настільного комп'ютера з сумісних компонентів і оновлення комп'ютерної системи відповідно до вимог.
- Збір комп'ютера. Збір комп'ютера.
- Завантаження комп'ютера. Виконання першого завантаження комп'ютера.
- Оновлення та налаштування ПК. Виконання оновлення та налаштування компонентів комп'ютерної системи відповідно до вимог клієнта.
Глава 5: Огляд профілактичного обслуговування. Розповідь про цілі і основні правила профілактичного обслуговування та процедуру пошуку та усунення неполадок.
- Профілактичне обслуговування. Опис цілей і переваг профілактичного обслуговування персональних комп'ютерів.
- Процедура пошуку та усунення неполадок. Визначення етапів процедури пошуку та усунення неполадок і її виконання для основних неполадок ПК.
Глава 6: Операційні системи. Установка і використання операційної системи.
- Сучасні операційні системи. Розповідь про призначення операційної системи.
- Установка операційної системи. Виконання установки операційної системи.
- Графічний інтерфейс користувача і Панель управління Windows. Вивчення основних засобів і аплетів графічного інтерфейсу користувача Windows.
- Клієнтська віртуалізація. Розповідь про клієнтську віртуалізацію.
- Стандартні методи профілактичного обслуговування для операційних систем. Визначення та застосування стандартних прийомів профілактичного обслуговування для операційних систем.
- Основна процедура пошуку та усунення неполадок для операційних систем. Пошук і усунення неполадок операційних систем.
Глава 7: Мережі. Введення в принципи, стандарти і призначення мереж.
- Принципи організації мереж. Розповідь про принципи організації мереж.
- Ідентифікація мереж. Опис типів мереж.
- Основні поняття і технології організації мереж. Опис основних понять і технологій організації мереж.
- Фізичні компоненти мережі. Опис фізичних компоненти мережі.
- Топології мереж. Опис топологій мереж.
- Стандарти Ethernet. Опис стандартів Ethernet.
- Моделі даних OSI і TCP / IP. Розповідь про моделі даних OSI і TCP / IP.
- Підключення комп'ютера до мережі. Підключення комп'ютера до дротової і бездротової мережі.
- Вибір типу підключення до постачальника послуг доступу до Інтернету. Визначення назв, цілей і характеристик інших технологій, застосовуваних для встановлення зв'язку.
- Стандартні методики профілактичного обслуговування для мереж. Визначення та застосування стандартних методик профілактичного обслуговування для мереж.
- процедура пошуку та усунення неполадок для мереж. Пошук і усунення неполадок мереж.
Глава 8: Портативні комп'ютери. Огляд компонентів базового портативного комп'ютера.
- Компоненти портативних комп'ютерів. Опис призначення функціональних компонентів портативного комп'ютера.
- Компоненти монітора портативного комп'ютера. Опис компонентів монітора портативного комп'ютера.
- Харчування портативного комп'ютера. Опис налаштування параметрів живлення для портативного комп'ютера.
- Технології бездротового зв'язку в портативних комп'ютерах. Опис технологій бездротового зв'язку в портативних комп'ютерах.
- Встановлення та налаштування обладнання та компонентів портативного комп'ютера. Опис зняття і установки компонентів портативного комп'ютера.
- Стандартні методи профілактичного обслуговування для портативних комп'ютерів. Визначення стандартних методів профілактичного обслуговування для портативних комп'ютерів.
- Основна процедура пошуку та усунення неполадок для портативних комп'ютерів. Пошук і усунення неполадок портативних комп'ютерів.
Глава 9: Мобільні пристрої. Опис безлічі функцій і можливостей мобільних пристроїв.
- Огляд устаткування мобільних пристроїв. Розповідь про обладнання мобільних пристроїв.
- Операційні системи мобільних пристроїв. Опис функцій і характеристик операційних систем мобільних пристроїв.
- Мережева зв'язок і електронна пошта. Установка базової мережевої зв'язку і налаштування електронної пошти.
- Способи захисту мобільних пристроїв. Порівняння і виділення відмінностей способів захисту мобільних пристроїв.
- Основна процедура пошуку та усунення неполадок для мобільних пристроїв. Пошук і усунення неполадок мобільних пристроїв.
Глава 10: Принтери. Установка, використання і спільне використання принтерів.
- Загальні функції принтерів. Опис функцій, які є загальними для більшості принтерів.
- Типи принтерів. Опис різних типів принтерів.
- Встановлення та налаштування принтерів. Встановлення та налаштування принтера.
- Спільне використання принтерів. Опис процедур спільного використання принтерів і настройка принтера для спільного використання.
- Методи профілактичного обслуговування для принтерів. Опис методів профілактичного обслуговування для принтера.
- Основна процедура пошуку та усунення неполадок для принтерів. Пошук і усунення неполадок принтерів.
Глава 11: Безпека. Опис атак, які загрожують безпеці комп'ютерного обладнання і даних, а також способів зниження збитків від них.
- Загрози безпеки. Опис загроз безпеки.
- Процедури безпеки. Визначення процедур безпеки.
- Стандартні методи профілактичного обслуговування для забезпечення безпеки. Визначення основних методів профілактичного обслуговування для забезпечення безпеки.
- Основна процедура пошуку та усунення неполадок для забезпечення безпеки. Пошук і усунення неполадок забезпечення безпеки.
Глава 12: Спеціаліст з ІТ. Опис ролей і відповідальностей фахівця з ІТ.
- Навички спілкування і фахівець з ІТ. Розповідь про те, чому хороші навички спілкування є найважливішою частиною роботи у сфері ІТ.
- Етичні та юридичні питання в галузі ІТ. Опис юридичних і етичних питань, що виникають у галузі ІТ, і адекватної моделі поведінки при зіткненні з ними.
- Інженери центру обробки викликів. Опис середовища та обов'язків інженера центру обробки викликів.
Глава 13: Додатковий пошук і усунення неполадок. Пошук і усунення складних неполадок обладнання та програмного забезпечення.
- Компоненти комп'ютера і периферійні пристрої. Пошук і усунення неполадок компонентів комп'ютера і периферійних пристроїв.
- Операційні системи. Пошук і усунення неполадок операційних систем.
- Мережі. Пошук і усунення неполадок мереж.
- Портативні комп'ютери. Пошук і усунення неполадок портативних комп'ютерів.
- Принтери. Пошук і усунення неполадок принтерів.
- Безпека. Пошук і усунення неполадок забезпечення безпеки.
Додаткова інформація
Мережева Академія Cisco проводить авторизовані тренінги, курси Cisco в Києві, курси Cisco в Москві, курси Cisco в СПб і курси linux Київ, курси linux Харків, курси linux Одеса і курси linux Москва.
Якщо Вас цікавить: навчання лінукс, дистанційні курси linux, курси для сисадмінів Linux, вивчення linux з нуля, linux курси онлайн, то курси від Академії Cisco - це саме те, що ви шукали.
Записуючись на навчальний курс Linux від Cisco, Ви можете вибрати: вивчення linux для початківців, адміністрування linux для початківців, адміністрування linux сервера, введення в лінукс, курси Red Hat Linux, курс Linux Ubuntu, курс Linux Debian, курс Linux CentOS.
Курси Лінукс і Циско нашої Академії Cisco і Linux Professional Institute на платформі SEDICOMM University- це надійні інвестиції в майбутнє. До зустрічі на заняттях!
Відповіді на поширені питання: http://edu-cisco.org/docs/welcome.pdf
http://vk.com/educisco
http://www.facebook.com/educisco
https://twitter.com/educisco
e-mail: [відкрити контакти]
skype: edu-cisco.org
Дивіться також усі онлайн-курси, репетиторів онлайн, онлайн-тренінги.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.