Керівник ресторану
Контакти
Деталі
Вік аудиторії | Студенти, дорослі |
---|
Програма курсу
Старт 2 липня в онлайн форматі!
Цільова аудиторія
Керівники ресторану, адміністратори ресторану, старші офіціанти, які планують перейти на посаду адміністраторів.
Мета тренінгу
Покращити навики менеджера, розвинути навики лідерства та харизми мотивувати команду, зрозуміти краще психологію роботи з гостем та командою, будувати правильну внутрішню комунікацію. Підвищити якість обслуговування. Покращити знання вирішення конфліктів. Збільшити продажі.
Програма
Основні завдання керівника:
- Сервіс у компанії
- Тенденції та зміни у Світі : як міняється підхід до сервісу
- Роль керівника у сервісній роботі
- Робота з гостями-військовими
- Як будувати систему сервісу для працівників
- Різниця між менеджером та лідером?
Комунікація в команді:
- Емоційний інтелект у роботі керівника
- 4 рівні зрілості працівників
- Як правильно управляти командою основуватись на рівнях зрілості кожного
- Навчання команди відповідно до зрілості
Постановка завдань команді:
- Інструменти для постановки завдань команді
- Комунікація у поставлені завдань
- Трикутник карпмана в комунікації з командою
- Як взрощувати в своїх колегах свідомість та відповідальність
Мотивація та виконання завдання:
- Кого і як краще мотивувати опираючись на командні ролі
- Рівні мотивації та самомотивації
- Як правильно давати розвиваючий зворотній зв'язок ?
Делегування:
- Як слід делегувати завдання та що слід враховувати щоб все виконувалось правильно ?
- Головні принципи делегування
- Які завдання краще не делегувати своїм працівникам?
Дивіться також усі онлайн-курси, репетиторів онлайн, онлайн-тренінги.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.