Менеджер-адміністратор ресторану, очно та онлайн
Контакти
Деталі
Вік аудиторії | Середня школа, студенти, дорослі |
---|
Програма курсу
Бізнес-курс
Для підготовки на посаду менеджера-адміністратора, кафе, ресторанів,фаст-фудів,різних підприємств громадського харчування. (а також ми пропонуємо навчання - онлайн)
Програма курсу
1. Концепція і орієнтація підприємства громадського харчування:
- Ідея, мета, на напрям (кафе, паб, кав'ярні).
- Посадові обов'язки менеджера, його мета і завдання.
- Перше знайомство з об'єктом.
- Трудовий договір. Внутрішній розпорядок підприємства.
- Стажування на рядових позиціях.
- Стажування в залі, барі, суші-барі.
- Кухня. Стажування з менеджером, керівником.
2. Організація роботи залу.
- Прийняття зміни.
- Підготовка офіціантів.
- Підготовка торгового залу до обслуговування.
- Сервірування столів.
- Станція офіціантів, стоп-лист, хіт-лист, лист-резерв - нововведення в обслуговуванні торгового залу.
- Вітання гостей (зустріч, підбір столика, подача меню, спец. пропозиція).
- Допомогу у виборі страв і напоїв.
- Пропозиція, прийняття замовлення.
- Подача страв і напоїв до столу.
- Послідовність, час приготування і подачі, швидкість таланту.
- Робота з підносом. Правила правої руки.
- Розміщення страв на столі. Правильна прибирання зі столу, послідовність.
- Стандарт подачі напоїв і страв.
- Візуальний контроль та утримання столу в порядку.
- Розрахунок з гостем, перед. чек гостя, кредитна карта, накопичувальна картка знижок.
- Прощання з гостем. Перекриття столу.
- Проведення ранкової 5-хвилинки (новини, інформація щодо попереднього робочого дня, обговорення всіх робочих моментів, дисципліни офіціантів, заряд персоналу на продуктивну позитивну роботу.)
- Розподіл офіціантів щодо позицій, готовність до роботи, зовнішній вигляд, підготовка і перевірка торгового залу до обслуговування.
- Санітарно - гігієнічна підготовка залу, вимога.
- Обладнання в залі, правила експлуатації, технічне обслуговування, заходи щодо усунення, взаємодія з технічними службами (телефон, форми заявок)
3. Робочий час менеджера.
- Контроль чистоти торгового залу протягом зміни. за роботою офіціантів, стандарти обслуговування напоїв і страв.
- Робота в залі за принципом «вісімки». Обходити всі приміщення зал, гостьові туалети, офіс, кухня, бар, склад та ін.
- Введення журналу резервів.
За так званою «запарці» допомога з боку менеджера (прийняття замовлення, подача меню, подача напоїв і страв, розрахунок гостя).
4 .Організація роботи бару.
- Обладнання бару, технічне пристрої для приготування напоїв. Правила експлуатації. Правила техніки безпеки.
- Посадові обов'язки бармена, матеріальна відповідальність.
- Зв'язок кухня - бар, форма обліку продукції бару та кухні.
- Барна посуд, інвентар. Введення обліку, форма обліку посуду скла.
- Замовлення на бар з торгового залу. Час приготування і віддачі в зал.
- Робота зі складом або постачальниками на пряму. Форма заявок на продукцію.
- Інвентаризація, переоблік бару. Відповідальність.
- Прийом і передача зміни.
5. Організація роботи каси(r-kuper).
- Відповідальна особа каси.
- Форми касових документів.
- Програма її навчання інструкції .
- Правила прийому, видачі, обліку і зберігання грошових коштів.
- Порядок введення касової книги.
- Складання касової звітності.
- Зняття каси. Закриття касового дня.
6. Організація роботи кухні.
- Обладнання на кухні. Правила експлуатації. Дотримання техніки безпеки.
- Вимога до посуду, інвентарю, обладнання.
- Санітарно - гігієнічні норми і вимоги до кухні.
- Правила зберігання продуктів і напівфабрикатів.
- Дотримання норм віддачі страв в зал. Час, якість, зовнішній вигляд.
- Акти списання, стоп - листи, дошка продажу хіт - листів.
- Інвентаризація, форма обліку, відповідальна особа.
7. Організація роботи складу.
- Матеріально - відповідальна особа складу.
- Прийом замовлень (заявок), рух транспортування товару, введення і зберігання сировини. Вимоги до складу, форма обліку. Інвентаризація, звіт за документами.
8. Документація, необхідна для перевірок.
- Дозвільна документація (пакет документів для відкриття і роботи підприємства).
- Дошка споживача (перелік документів).
- Технічна документація (інструкції з експлуатації, гарантійні талони).
- Бланки, форми, накладні по переміщенню та ін. необхідне для роботи.
- Документація для бухгалтерії, своєчасне оформлення та відправку(рахунок - фактури, накладні, акти та ін)
- Сертифікати на продукти і алкоголь.
- Журнали з техніки безпеки, мед. Книжки.
9. Лінійний персонал.
- Набір, адаптація, тестування, навчання.
- «Положення про прийом на роботу та звільнення співробітників компанії».
- Процедура стажування, оплата праці під час стажування.
- Штатний розклад, складання графіку роботи персоналу.
- Підбір персоналу (підбір, навчання, тестування)
- Планування чисельності працівників. Плинність персоналу. Заходи зниження.
- Організація навчання працівника (з нуля, з середнім потенціалом, VIP-обслуговування).
- Навчальний матеріал, тренер з навчання, тестування і здача заліку.)
10. Функції менеджера.
- Керівництво, організація, контроль.
- Організація процесу продажу.
- Планування залу, розміщення столів.
- Аналіз і планування продажів.
- Методи зниження витрат.
- Делегування. Повноважень, мотивація персоналу.
- Програма премій + АТО, критерії оцінки роботи співробітників.
11.Формування корпоративного іміджу.
- Субординація та корпоративна етика з персоналом.
- Участь і оцінка у перевірках АТО.
- Нормативні акти, що регулюють перевірку представників державних органів, порядок дії при перевірці, повноваження перевіряючих і права.
- Забезпечення безпеки підприємства.
12.Знання:
- Страв і напоїв, їх опис та перелік продуктів, що входять у склад.
Дивіться також усі курси в Дніпрі, ЗВО/ВНЗ в Дніпрі, коледжі в Дніпрі, репетиторів в Дніпрі, тренінги в Дніпрі, роботу в Дніпрі.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.