Менеджер з маркетингу
Контакти
- Анастасія, навчальний бізнес-центр
- Київ · вул. Патріарха Мстислава Скрипника, 58, оф. 4, 03035
- anastasi.kiev.ua
Деталі
Пробне заняття | є, перше теоретичне |
---|---|
Вік аудиторії | Студенти, дорослі |
Початок курсу | 08.01, 09.01, 14.01, 16.01, 22.01, 29.01 |
Тривалість | 1-1,5 місяці |
Формат | офлайн/онлайн |
Графік | денні групи з 9:30 до 12:30; з 12:30 до 15:30, з 15:30 до 18:30+ субота з 10:00 до 16:00 (не всі суботи). вечірні групи з 18:30 до 21:30, з 18:45 до 21:45 + субота з 10:00 до 16:00 (не всі суботи). |
Група | 8-10 |
Рівень | з нуля |
Сертифікат | Диплом |
Мова | Українська |
Домашні завдання | так |
Іспит / випускна робота | випускна робота |
Програма курсу
48 ак години (12 занять по 4 ак години, 1 ак год = 45 хв). Тривалість: від 1 до 1,5 місяців. 3-5 разів в тиждень (на вибір). Можні підлаштувати під свій графік роботи.
Час навчання в групі (на вибір):
- денні групи з 9:30 до 12:30; з 12:30 до 15:30, з 15:30 до 18:30+ субота з 10:00 до 16:00 (не всі суботи).
- вечірні групи з 18:30 до 21:30, з 18:45 до 21:45 + субота з 10:00 до 16:00 (не всі суботи).
Вартість навчання (очно або онлайн) без контекстної реклами (48 ак години) для фіз осіб:
- 6 480 грн. (при оплаті за весь курс (передоплата)
Вартість навчання (очно або онлайн) з контекстною рекламою (за бажанням) (84 ак годин) для фізосіб:
- 11 340 грн. (при оплаті частинами - за кожні 12 занять - 6480 грн),
- 10 206 грн. (при оплаті за весь курс (передоплата) - знижка 10% - (економія 1134 грн).
Структура навчальної програми:
В програму входять наступні дисципліни:
- Маркетинг та маркетингова стратегія
- Брендінг
- Управління рекламою
- Медіапланування та бюджетування
- Trade -маркетинг
- Практичний маркетинг
- Психологія спілкування з клієнтами
- Тайм-менеджмент
Контекстна реклама (36 ак години) додатково за бажанням:
- Google Реклама. Ефективна реклама в інтернеті (1)
- Google Реклама. Ефективна реклама у КМС, ТР, ремаркетинг (2).
- Google Analytics . Професійна аналітика та оцінка ефективності сайтів.
- Маркетинг та просування в соціальних мережах
- Інтернет - маркетинг, просування та пошукова оптимізація сайтів (SEO)
Навчальна програма:
Маркетинг та маркетингове управління:
Розвиток стратегічного маркетингового мислення
- Основні елементи стратегії маркетингу
- Основні тенденції у сучасному маркетингу
- Функції маркетингу у компанії
Бізнес-стратегія та планування маркетингу
- Цілі маркетингової стратегії
- Джерела зростання продажів
- Зв'язок товарної та цінової стратегії компанії, брендингу, комунікаційної та товарної стратегії
- Побудова диференціації товарів та послуг
- Стратегічний план маркетингу: етапи створення маркетингової стратегії та планування.
- Матриця Абеля, маркетингова стратегія Портера, стратегія зростання Ансоффа .
- Конкурентна стратегія
- Довгострокове та короткострокове планування
Управління комплексом маркетингу
- Елементи комплексу маркетингу (4P)
- Комплекс маркетингу у сфері послуг
- Розробка комплексу маркетингу
Побудова ефективного маркетингу у компанії
- Основні концепції управління фірмою з погляду маркетингу
- Маркетинг як функція управління та як функція обслуговування
- Організаційна структура служби маркетингу
- Аналіз типових помилок та шляхів їх вирішення при створенні та організації служби маркетингу
Маркетинговий аудит
- Зовнішній маркетинговий аудит та PEST-аналіз
- Оцінка рушійних сил ринку
- Внутрішній маркетинговий аудит та SWOT-аналіз
Аналіз конкурентів
- Поняття маркетингового середовища: макро-, мікро- та мезофактори .
- DEPEST – аналіз.
- Оцінка розміру ринку, його ємності та потенціалу
Swot- аналіз
- Оцінка ринкових можливостей та загроз
- Визначення критичних факторів успіху компанії
Розуміння споживача у маркетингу
- Потреби споживачів
- Система цінностей споживачів
- Моделі поведінки споживачів та покупців
- Customer Journey Map (виявлення точок і каналів взаємодії зі споживачами, визначення проблем клієнтів, усунення перешкод на шляху до покупки)
- Perceptual map - карти сприйняття брендів
Внутрішнє середовище компанії
- Аналіз внутрішнього середовища компанії
- Business model canvas
- Модель Остервальдера _
- Модель оцінки організації 7S,
- Модель SERVQUAL
- Модель збалансованих показників
- Розрахунок рентабельності товарних ліній та одиниць товару (послуги)
- Аналіз привабливості інвестицій на основі даних ROI, NPV, IRR, вартості бренду та його капіталу
Сегментування, вибір цільового ринку, позиціонування
- Сегментування ринку та визначення найбільш привабливих сегментів
- Позиціювання
- Критерії стратегії сегментування
- Макро- та мікро-сегментація
- Вибір цільового ринку
Особливості промислового маркетингу
- Закупівельний центр та його структура
- Зміна ролі продажів на промислових ринках
- Створення нових ринкових ніш
Аналіз продуктового портфеля компанії
- Життєвий цикл продукту
- Методи портфельного аналізу
- Маркетингові інструменти підвищення прибутковості компанії
Оперативний маркетинг
- Товарна політика компанії
- Цінова політика компанії
- Управління просуванням
- Розвиток каналів збуту
Оцінка ефективності маркетингу
- Комунікаційна ефективність
- Економетрична ефективність
- Економічна ефективність
Маркетингове управління
- Маркетингові стратегії зростання
- Сучасне розуміння маркетингу та його місце у структурі компанії
- Аналіз поточних ресурсів та можливостей компанії, визначення переваг компанії
- Позбавляємося пожирачів ресурсів: кількісний та якісний аналіз пропозиції компанії
- Пошук вікон можливостей: 5 напрямків для пошуку точок зростання
- Моделі отримання прибутку за Андріаном Сливоцьким та їх застосування в практиці компанії
- Оцінка ефективності маркетингу та завдання цільових показників
- Концепції, що використовуються: Життєвий цикл, моделі отримання прибутку Андріана Сливоцьки , концепція ключових компетенцій, матриці BCG, McKinsey та інші.
Управління сервісом та лояльність споживачів
- Способи отримання прибутку від сервісу
- Способи оцінки споживчої задоволеності
- Розрахунок прибутковості клієнтів для оцінки економічної ефективності сервісу
- Визначення розривів у сфері сервісу: методика SERQUAL
- Як відійти від належних інструкцій та підвищити рівень обслуговування
- Вимоги до персоналу сервісно-орієнтованої організації
- Поняття внутрішньої клієнтоорієнтованості
- Взаємозв'язок задоволеності, захоплення та лояльності
- Нове розуміння лояльності споживачів
- Способи керування споживчою лояльністю
- Концепції, що використовуються: довічна цінність клієнтів (CLV), SERQUAL, концепції споживчої лояльності і т.д.
Маркетингові дослідження та поведінка споживачів
- Постановка аналітичної функції маркетингу та системи маркетингової інформації та маркетингових досліджень на підприємстві
- Як часто та в яких ситуаціях необхідно проводити маркетингові дослідження?
- Типи маркетингових досліджень: моніторинги маркетингового середовища, інноваційні та ситуативні дослідження.
- Основні види та джерела отримання маркетингової інформації. Методи оцінки релевантності, вартість придбання.
- Методи та способи оцінки доцільності придбання готових досліджень.
- Методи конкурентної розвідки Інтернет.
Маркетингові дослідження
- Процедура маркетингового дослідження: основні етапи та їх зміст. Розробка концепції дослідження: основні етапи, прийоми запобігання непереборним помилкам дослідження.
- Загальні підходи розробки робочого інструментарію. Пілотування робочого інструментарію: сутність та призначення етапу, основні правила пілотування.
- Вибір підходу до проведення маркетингового дослідження: проведення досліджень самостійно або за допомогою сторонніх організацій – аргументи за та проти, розбір типових ситуацій.
- Основні джерела потенційних помилок у польовому маркетинговому дослідженні
- Форми та методи контролю якості польової роботи дослідницьких організацій, польових бригад. Багатоликий фальсифікат і як з ним боротися.
- Поняття одиниці спостереження, генеральної сукупності, вибірки, загальні засади проведення вибіркових маркетингових досліджень.
- Методи вибірки (випадкові, невипадкові): особливості та межі застосування. Приклади побудови вибірок маркетингових досліджень.
- Методи визначення обсягу генеральної сукупності. Джерела інформації про розмір та структуру генеральної сукупності.
- Визначення ємності ринку товарів та послуг: базові підходи, їх переваги та недоліки. Вихідна інформація визначення ємності ринку.
- Розробка research brief (запиту на проведення маркетингового дослідження) та рекомендації щодо аналізу research proposals (комерційні пропозиції від дослідницьких організацій).
- Рекомендації щодо вибору партнера з проведення маркетингового дослідження розробці технічного завдання для проведення маркетингового дослідження.
Поведінка споживачів
- Сучасні уявлення про процес прийняття рішення про купівлю на ринках товарів та послуг B2C (домогосподарство, індивідуум) та В2В (підприємство).
- Використання знань про мотиваційну структуру споживачів у брендингу та маркетингових комунікаціях.
- Споживча цінність товару та її складові. Класифікація потреб та властивостей продуктів по Норіякі Кано. Використання технології Кано у розвитку продуктів.
- Аналіз конкурентоспроможності брендів шляхом спільного аналізу.
Сегментація споживачів
- Сегментація споживачів: суть, основні підходи, алгоритм.
- Базові критерії та основні моделі сегментації споживачів на ринках В2В та В2С.
- Складання та порівняння «профілів» сегментів споживачів.
- Критерії та основні методики відбору цільових сегментів ринку.
- Аналіз позиціонування підприємства (товару, бренду) над ринком. Принципи побудови та аналіз карт позиціонування (сприйняття).
Методи якісних польових досліджень споживачів
- Польові дослідження споживачів та конкурентів: ринкові проблеми, що потребують польових досліджень, переваги та недоліки емпіричної інформації, отриманої в результаті польових досліджень.
- Якісні дослідження споживачів: засекречені та відкриті, області їх застосування. Фокус-групи та глибинні інтерв'ю: призначення, переваги та недоліки, основні правила проведення.
- Розбір інструментарію реальних маркетингових досліджень методом фокус-груп (групова робота).
Методи кількісних польових досліджень кінцевих споживачів
- Опитування досліджень споживачів: анкетування, особисті формалізовані інтерв'ю, телефонні інтерв'ю, он-лайн дослідження. Їх переваги та недоліки.
- Критерії вибору методу опитування. Методи зниження недосяжності респондентів.
- Структура анкети, основні вимоги до складання анкет, порядок складання анкети.
- Містері -шопінг на споживчому ринку та ринку В2В: галузі застосування, методи організації та проведення.
Польові дослідження споживачів сектора В2В та конкурентів
- Методи отримання релевантної польової маркетингової інформації конкурентів.
- Дослідницькі методи виділення основних конкурентів підприємства.
- Специфіка дослідження корпоративних споживачів.
- Методи легендованих (засекречених) опитувань корпоративних споживачів та конкурентів. Ефективні інформаційні легенди-прикриття та прийоми стимулювання респондентів до участі у дослідженні.
Бренд та брендинг
- Що таке бренд – Основні визначення бренду та брендингу. Ролі бренду для споживачів та власників бренду.
- Можливості та переваги брендингу. Його обмеження. Відмінності бренду від товару та товарного знаку.
- Ринок товару, ринок споживача, ринок виробника, ринок місця продажу, ринок дистрибуції, ринок бренду.
- Місце брендингу у маркетинговій діяльності.
- Вигода споживачам від використання брендів.
- Вигода для виробників від користування брендами.
- Що можна брендувати: товари, послуги, організації, людей, місця продажу, канали дистрибуції, країни, географічні місця, політичні партії, події, ідеї тощо.
Образ бренду
- Що таке бренд?
- Що таке капітал бренду: Проінформованість про бренд. Якість бренду, що сприймається. Лояльність до бренду. Асоціація з брендом.
- Створення потужних брендів: чому це складно.
- Практичний кейс: створення бренду Saturn компанії General Motors.
Ідентичність бренду
- Історія компанії Virgin Atlantic Airlines. Визначення та пастки ідентичності бренду. Модель планування ідентичності бренду.
- Чотири аспекти ідентичності: бренд як товар. Бренд як організація. Бренд як «особистість». Бренд як символ.
- Пропозиція цінності бренду. Забезпечення довіри.
- Підсумок: встановлення взаємовідносин між брендом та споживачами. Робота з множинними ідентичностями бренду.
Асоціації з організацією
- Історія бренду The Body Shop. Бренд як організація.
- Асоціації з організацією і як вони працюють.
Індивідуальність бренду
- Історія бренду Harley Davidson.
- Вимірювання індивідуальності бренду.
- Як створюється індивідуальність бренду.
- Модель задоволення потреб у самовираженні. Модель взаємин «бренд-клієнт».
- Модель надання функціональних вигод. Індивідуальність бренду та образ користувача.
- Індивідуальність бренду як підтримки конкурентної переваги.
Реалізація та ідентичність бренду
- Позиція бренду – Як досягти визначних результатів у позиціонуванні бренду. Трекінг та стратегічний аналіз брендів.
- Сила ідентичності та позиції бренду. Стратегії розвитку бренду у часі. Історія бренду Smirnoff.
- Навіщо потрібно змінювати ідентичність, позицію чи реалізацію бренду? Використання принципу сталості у часі.
- Пошук джерел молодості для бренду.
Архітектура бренду
- Історія бренду Marriott.
- Що таке архітектура брендів? Схеми взаємин брендів. Роль спонукаючого бренду.
- Роль підтримуючого бренду. Стратегічні бренди.
- Ролі суббрендів.
- Брендінг вигод.
- «Срібні кулі»
- Скільки брендів включатимуть у марочний портфель.
Створення бренду – реклама не найголовніше
- Уроки створення брендів Adidas та Nike. Роль спонсорства.
- Роль Інтернету.
- Створення брендів за рамками реклами та ЗМІ. Що таке брендбук?
- Структура брендбуку – практичні кейси.
Вимірювання капіталу бренду за товарними категоріями та ринками
- Для чого проводять вимірювання капіталу бренду за товарними категоріями та ринками. Оцінка активів бренду за методом Young & Rubicam
- Система Equi Trend компанії Total Research.
- "Десятка" показників капіталу бренду.
Організація процесу створення бренду
- Відповідальність та обов'язки співробітників компанії, що займаються створенням брендів.
Введення у рекламу
- Цілі та завдання рекламної діяльності.
- Реклама у бізнесі та соціумі.
- Фахівці та рекламні агенції
- Основні професійні поняття.
Реклама як важлива частина комплексу просування.
- Напрями реклами. Класифікація та види реклами.
- Реклама як частина рекламного комплексу.
- Зв'язок реклами з цілями бізнесу та цілями маркетингу.
- Постановка рекламних цілей та завдань.
- Моделі спілкування.
- AIDA та інші формули ефективної комунікації.
- Компоненти рекламного повідомлення.
Види реклами, особливості розробки та застосування. Взаємодія та зв'язок з іншими інструментами просування. Інтегровані маркетингові комунікації (ІМК).
- Інтегровані маркетингові комунікації (ІМК).
- Класична реклама (ATL): ТВ-реклама, друкована реклама, радіореклама, зовнішня реклама. Особливості застосування.
- Реклама та BTL
- Реклама та трейд-маркетинг (POS-матеріали та ін.)
- Реклама та digital -просування.
- Реклама та SMM
- Реклама та директ-маркетинг.
- Реклама та PR
- Реклама та брендинг.
- Специфічні види реклами (вірусна реклама тощо).
- Контекстна реклама
Елементи рекламного дизайну.
- Логотип. Його різновиди, призначення, структура, образна мова.
- Фірмовий стиль.
- Шрифт. Взаємозв'язок форми та семантики. Правила конструювання, використання та поєднання шрифтів у рекламному повідомленні.
- Піктографіка. Універсальність комунікативного інструментарію, особливості стильових рішень.
- Інфографіки. Принципи візуалізації інформації. Типи інфографіки, напрями її використання.
- Дизайн рекламного модуля.
- Комплексний підхід до вирішення рекламної задачі.
Креативність та логіка у створенні дизайну реклами.
- Правила, що є основою створення рекламних повідомлень.
- Бриф як основа впорядкованої взаємодії. Логічна структура рекламної діяльності.
- Використання стандартних та креативних прийомів у різних видах реклами.
- Виробництво реклами. Основні принципи та правила. Рекламні носії
- Рекламні носії Тенденція розвитку, життєвий цикл.
- Виробництво друкованої реклами
- Фотографія та реклама
- Виробництво ТВ-реклами, відеореклами
- Виробництво радіореклами
- Виробництво зовнішньої реклами
- Виробництво POS –матеріалів та рекламних матеріалів для трейд-маркетингу та BTL.
- Виробництво реклами для digital та SMМ.
- Нативна реклама
- Виробництво специфічної реклами (вірусної, прихованої, технології хайпа тощо).
Створення брендбуку. Різні аспекти рекламної діяльності.
- Брендбук. Його розробка та використання для цілей рекламного дизайну. Варіанти та структура брендбука.
- Дизайн-проект від ескізу варіантів до подачі та супроводу.
Рекламна діяльність фірми
- Планування рекламної кампанії: основні етапи її підготовки та здійснення.
- Аналіз впливу реклами обсяги продажів.
Промо акції
- Чому промо-акції - з погляду компанії та покупця?
- Відмінності між рекламою загалом та промо-акціями.
- Порівняння промо-акцій коїться з іншими видами реклами.
- Основні питання промо-акцій.
- Що можуть, а що не можуть зробити акції?
- Коли ми маємо використовувати промо-акції?
- Чинники впливають ефективність промо-акций.
- Два основних види промо-акцій - trade (робота з торговими точками) та consumer (робота зі споживачами). Їх цілі та стратегії.
- Види промо-акцій, орієнтованих на покупця: Купони, Конкурси, Лотереї, Розпродаж, Відшкодування, Пропозиція премій, Реклама на спеціальних товарах, Програма пропозиції, Зразки, Семплінг , Інтерактивне просування.
- Види промо-акцій, орієнтовані на посередника (торгові точки/ trade ): Стенди в місцях продажу, Конкурси та лотереї для посередників, Торгові ярмарки, виставки та презентації, Гроші за просування, Дилерська премія, Торговельна угода, Таємничий покупець.
- Cross-promo (спільна промо-акція). Наскільки це потрібне?
- Flash Mob – новий вид промо. Що це таке та як його можна використовувати.
- Розрахунок ефективності промо-акцій – розрахунок Incremental volume .
- Чинники, що впливають обсяг продажів. Оптимальний час початку та проведення промо-акцій.
- Розробка, підготовка промо-акцій.
- Правила оформлення рекламних матеріалів, оголошень у пресі та ін. Обов'язкові пункти.
- Бюджет акцій. Типи акцій з бюджетів. Категорії витрат.
- Вибір виконавця.
- Здійснення та підбиття підсумків.
- Типові помилки промо-акцій. Дрібниц немає! Зекономлені 200 доларів можуть обернутися даремно витраченим бюджетом.
- Аудит промо-акцій. Цілі аудиту. Механіка аудиту. Використання результатів.
- Законодавство та промо-акції.
- Бази даних, отримані в результаті промо-акцій - зміст, структура та подальше використання.
Special Events (спеціальні заходи)
- Класифікація в залежності від завдань, за спрямованістю, за цільовою аудиторією, за територіальним охопленням, за термінами проведення.
- Створення нових заходів, участь у існуючих.
- Завдання, які можна вирішити за допомогою спеціальних заходів
- Спонсорство.
- Виставки, конференції
- Спеціальні заходи як логічне завершення промо-акцій.
Програми лояльності
- Цілі, завдання.
- Ключові фактори набуття лояльності.
- Ключові фактори втрати лояльності.
- 12 законів клієнтської лояльності.
- Цільові аудиторії програм лояльності
- Здійснення, витрати, результати.
- Бонусні системи заохочення лояльних споживачів. Їхні види.
- Сфери застосування програм.
Медіапланування і бюджетування:
Медіапланування
- Роль та місце медіапланування в системі маркетингових комунікацій;
- Цілі та завдання медіапланування;
- Стратегічне та тактичне медіапланування.
- Процес формування медіастратегії
- Аналіз категорії.
- Аналіз аудиторії.
- Бюджетування.
- Флоучарт.
- Оцінка ефективності кампанії.
- Способи визначення та опису цільової аудиторії (ЦА);
- Сегментація ЦА, основна та додаткова ЦА, ядро ЦА;
- Специфічні цільові групи та ситуації: особливості медіапланування.
Основні медіа характеристики
- Рейтинг, охоплення, частка аудиторії, їхній взаємозв'язок;
- Індекс відповідності. GRPs , TRPs , OTS, середня частота;
- Поняття частотного розподілу рекламної дії;
- Поняття рекламного навантаження (ad clutter) носія.
Терміни та показники у медіаплануванні
- Які бувають аудиторні показники?
- Які бувають вартісні показники?
- Які бувають порівняльні показники?
- Відмінності статистики в різних медіа.
- Що таке частота контактів, визначення ефективної частоти?
Медіадані та медіа дослідження
- Поняття про медіадані;
- Медіа дослідження;
- Вимірювання медіа параметрів;
- Моніторинг реклами у медіа;
- Особливості медіадосліджень та медіа характеристик для різних медіа;
- Pre - та post-campaign розрахунки медіа ефективності.
Стратегічне медіапланування
- Вибір медіа-міксу рекламної кампанії;
- Основні правила та підходи;
- Регіональність кампанії;
- Якісні властивості;
- Економічні характеристики: CPP, CPT;
- Підходи та методи визначення рекламного бюджету
Поняття про медіабаїнг
- Зв'язок планування та баїнгу.
Медіапланування та бюджетування в контекстній рекламі
- Моделі оплати в контекстній рекламі.
- Планування витрати у контекстній рекламі.
- Ручної стратегії призначення ставок.
- Розподіл бюджетів та інструментів при медіаплануванні.
- Підрахунок прогнозованого трафіку на сайт, конверсій та продажів.
- Підрахунок прогнозованої рентабельності інвестицій.
- Вибір оптимальної стратегії ставок.
Організація Trade -маркетингу на підприємстві
- Вплив структури відділу на результати продажу: основні засади формування підрозділу
- Основні функції та документообіг трейд - маркетингового підрозділу.
- Типові документи: стандарти, інструкції, бізнес-процеси та ін.
- Створення системи контролю та принципи мотивації Trade -маркетинг менеджера
- Алгоритм організації та схема контролю акцій, що проводяться. Основні помилки та як їх уникнути
- Класифікація методів стимулювання: основні переваги та недоліки
- Методи стимулювання та навчання персоналу відділу продажу: основні правила та формати для досягнення максимальної ефективності. Практика успішної взаємодії
Річне планування трейд - маркетингових активностей. Приведення плану у відповідність до маркетингової стратегії, виробничої та фінансової можливостей компанії.
Розрахунок вартості одного контакту. Затвердження бюджету. Визначення ступеня гнучкості річного плану. Формування плану продажів у розрізі каналів збуту та SKU з урахуванням трейд-маркетингового коефіцієнта зростання.
Розробка, реалізація та контроль трейд-маркетингових заходів у рамках затвердженого плану.
Види службової документації, необхідної для затвердження та реалізації трейд-маркетингових акцій.
Робота з підрядниками: складання брифу, організація та проведення тендеру, визначення критеріїв успішності співпраці. Організація та застосування схеми контролю на етапі введення, реалізації та завершення трейд-маркетингових акцій. Аналіз отриманих результатів, визначення критеріїв успішності проекту.
Методи ефективної взаємодії з учасниками дистрибуційного ланцюжка
- Управління процесом стимулювання посередницької мережі: як врахувати їхні вимоги без шкоди інтересів компанії
- Ефективні мотиваційні програми: що запропонувати крім стандартних знижок та бонусів. Матриця "Мета акції - Формати акції". Вирішення «проблемних зон»
- Негативні ефекти мотивації та як не звести стимулювання до «звички». "Тонкі" моменти у відносинах: як не порушити баланс
- Посередник як бізнес-партнер — розробка та приклади програм лояльності
Мережевий роздріб: специфіка роботи та способи оптимізації взаємодії
- Управління відносинами з мережевим роздрібом: хто відповідає за стимулювання та як оцінити перспективність роботи (авторська методика), практичні навички формування комерційної пропозиції
- Секрети успішного стимулювання торгового персоналу на місцях продажу, особливості проведення програм у мережевому роздробі, аналіз та приклади найбільш ефективних акцій
- Як збільшити продажі за допомогою професійного мерчендайзингу : правила розташування товарів та розробка стандартів
Стимулювання кінцевих споживачів у BTL: Consumer promotion
- Системний підхід до планування та розробка акцій для споживачів: основні цілі та типи
- Найефективніші формати акцій (специфіка): конкурси, мобільні акції, акції в мережі інтернет
- Малобюджетний формат акцій: приклади та практика розробки та застосування
- Послідовність кроків щодо вибору типу акції, розробка сценарію та ключові моменти реалізації. Організаційні проблеми, що виникають при реалізації програм, як їх уникнути
- Вибір та оцінка креативності ідеї промо-акції
- Залучення промо-персоналу. Структура проведення тренінгів з промоутерами. Контроль роботи промоутерів
Системний підхід до планування, оцінки та прогнозу ефективності стимулювання
- Алгоритм формування комплектного плану акцій щодо компанії з урахуванням різних асортиментних позицій компанії: як уникнути конфлікту під час проведення акцій
- Бюджетування промо-заходів
- Як вибрати промо-агентство і що врахувати при взаємодії. Цілісний погляд на варіанти співробітництва та контролю. Критерії створення брифу.
- Створення нестандартних промо-рішень ( промоформа промоутерів, нестандартні тексти, оформлення супутнього інвентарю для промоутерів, POS)
- Типові помилки під час проведення промо-акцій. Що може розповісти аналіз успішних та провальних акцій. Приклади
- Спеціальні заходи ( Special Events ) залежно від завдань, цільової аудиторії, територіального охоплення, термінів проведення
- Просування нового товару - секрети успішної взаємодії з торговим персоналом, інструменти впливу
Як спрогнозувати ефективність акцій та програм: основні інструменти та методи оцінки
- Об'єктивні результати стимулювання: оцінка та аналіз причин втрачених можливостей
- Приклади розрахунків ефективності за типовими програмами
Комплекс маркетингу компанії: основні цілі та завдання
- Зони контролю директора з маркетингу у маркетингу компанії.
- Постановка рекламних завдань. Перехід від маркетингу процесу до маркетингу результату.
- Генерування прибутку: які зони відповідальності передавати до відділу маркетингу?
- Як мотивувати працівників, які відповідають за маркетинг? Які KPI мають бути у відділу маркетингу? Детальна карта.
Комплекс маркетингу для залучення клієнтів
- Найважливіша відповідальність маркетингу – точки контакту компанії з клієнтом. Повний перелік точок контакту та рекомендації щодо роботи з ними. Формуємо план робіт за точками контакту.
- Розбір вашого прайс-листа - чи продає він без менеджерів?
- Чому ваші комерційні пропозиції не читають? Які зміни внести до КП, щоб збільшити кількість відгуків у 1,5-2 рази?
- Скільки пунктів у списку конкурентних переваг? Спробуємо правильно «упакувати» наявні і, наскільки можна, збільшити їх число.
- Що ви продаєте клієнтам, а що купують клієнти? Чи є різниця? Чи правильно маркетинг вибудовує комунікацію із новими клієнтами?
- Детальна карта факторів, що впливають на вибір постачальника у продажу В2В. Що треба зробити, щоб ваша компанія продавала щось більше, ніж найнижча ціна та найбільша відстрочка. Менеджер може продавати 19 із 30 факторів, а зазвичай продає 3.
- Принципи відбудови конкурентів. Як зробити, щоб клієнти віддавали перевагу вам і робили вибір на користь вашої пропозиції?
Комплекс маркетингу для розвитку клієнтів
- План збільшення відвантажень чинним клієнтам. Як розширювати асортимент, суму та періодичність замовлень? Понад 30 інструментів.
- Способи просування продажів усередині компанії. Як зробити так, щоб менеджери хотіли та любили продавати свою продукцію?
- Email -маркетинг. Завдання, послідовність та інструменти. Детальна мапа дій.
- Конкурентинг . Взаємодія з конкурентами та протидія їм: що допоможе вам продавати більше?
- Сегментування клієнтів: практичні нюанси. Приклади сегментації, що збільшує виторг.
Комплекс маркетингу для утримання клієнтів
- Які чинники впливають цінове сприйняття клієнта? Що має зробити маркетинг, щоб зменшити ціновий тиск клієнтів?
- 17 цінових трюків, як викликати у клієнтів почуття задоволення від покупок.
- Конкурентне ціноутворення. Реальні кейси ціноутворення, як не втратити прибуток навіть у гострій конкурентній ситуації.
- Переосмислення знижок. Ваші знижки збільшують продаж та прибуток? Які знижки запровадити, які скасувати? Як розрахувати та відслідковувати ефективність політики знижок?
- Побудова клієнтоорієнтованої компанії. Стратегія застосування клієнтоорієнтованості на різних рівнях.
- Управління задоволеністю клієнта – понад 40 точок докладання зусиль.
- Програми лояльності для клієнтів залежно від розв'язуваних завдань. Приклади та розбір результатів.
- Як маркетинг може забезпечити кращий сервіс, щоб клієнти не втікали до конкурента, якщо там стало на копійку дешевше?
Практична частина
- Формуємо показники ефективності відділу маркетингу компанії.
- Складаємо план заходів для покращення точок контакту компанії.
- Формуємо комплекс конкурентних переваг Вашої компанії.
- Структуруємо пропозицію виходячи з потреб клієнта.
- Формуємо для своєї компанії перелік факторів, на підставі якого ваші клієнти роблять вибір на вашу користь або, навпаки, на користь конкурентів.
- Розробляємо план збільшення відвантажень чинним клієнтам.
- Коригуємо систему знижок з метою підвищення її віддачі на клієнта.
- Плануємо комплекс заходів для підвищення клієнтоорієнтованості компанії та лояльності клієнтів.
Психологія спілкування з клієнтами:
Психологія успішного спілкування з клієнтами
- Імідж та його складові в очах клієнта
- Чи не вербальні характеристики іміджу - зовнішній вигляд, особливості пластики, міміки, невербальних характеристик мови.
- Вербальні характеристики – вибір мови спілкування, культура спілкування, грамотність мови (професійний сленг, слова паразити тощо). Важливість грані між дружелюбністю та фамільярністю, впевненістю у собі та самовпевненістю, вимогливістю та нахабством.
- Репутація та «легенда про себе», значення, прості способи створення правильної «легенди».
- Темперамент, характер, цінності та установки. Які особливості допомагають, а які заважають встановленню правильних стосунків із клієнтом.
- Підстроювання. Психоманіпулятивні техніки, що підвищують ефективність спілкування (переконливість мови, вміння викликати довіру і просто подобатися людям).
- Основи НЛП – заборонені слова та фрази, способи формування «позитивних формул». Мовні сигнали від клієнта, їх важливість та робота з ними.
- Заборонені теми для обговорення з клієнтами.
- Заборонені теми для обговорення між колегами у клієнтах.
Клієнт.
- Класифікація клієнтів за гендерними, віковими, соціальними та психологічними особливостями.
- Особливості сприйняття жінки – клієнта та чоловіка – клієнта.
- Особливості роботи з різними віковими категоріями.
- Соціальний статус клієнта та його значення.
- Психологічні особливості клієнта, способи виявлення, їх облік у роботі з клієнтом.
- Потреби, бажання та цілі клієнта – головний орієнтир у побудові роботи з клієнтом.
- Виявлення потреб, бажань та цілей клієнта за допомогою техніки активного слухання.
Конфлікт.
- Робота зі скаргами та запереченнями.
- Слова - конфліктогени;
- Види претензій: обгрунтовані, необгрунтовані, з метою шантажу;
- Необхідність привітання заперечень;
- Основні помилки під час прийняття скарг;
- Як правильно говорити "ні";
- Робота із стандартними претензіями;
- Чим можуть бути корисні Вам претензії та скарги клієнтів;
- Коли необхідно залучати адміністрацію до вирішення ситуації.
Формування особистої реальності
- Головний ресурс у житті та бізнесі – час!
- Врахування своїх індивідуальних особливостей в управлінні часом. Практика - "Визначення циклу дії". Робочий стиль.
- Ефективне керування часом. Рольова гра - Чи є у вас план?
Практика - Створення дерева цілей. "Основні життєві цінності". Місія - Мета - Завдання - Виконання.
- Інвентаризація часу. Хронометраж та оцінка особистої ефективності. Практика – портрет робочого дня. Відстеження показників у особистій роботі (пиріг часу).
- Самоменеджмент із використанням щоденника часу, календарика-пінарика, ментальних карт.
- Аналіз «поглиначів» часу (хронофагів) та їх усунення. Визначення тривалості непродуктивної роботи. Виявлення резервів часу.
Навички ефективного планування та цілепокладання.
- Аналіз цінностей та цілей. Основні цілі життя та їх розглобалізація. Визначення глобальної мети. Перевіряємо за критеріями формулювання цілей SMART. Практика "Вимірювання цілей". Кейс – Золота рибка.
- Прийняття рішень: розкрити резерви продуктивності. практика.
- Необхідність ухвалення рішень.
- Огляд популярних програм для керування часом
Ефективне керування часом
- Принципи та правила планування часу. Кольорове планування. Принцип Парето (співвідношення 80:20). Принцип "3 цвяхи".
- Встановлення пріоритетів з допомогою аналізу АБВ. Аналіз переліку справ учасників.
- Прискорений аналіз за принципом Ейзенхауера. Практика – «Важливо/Неважливо».
- Практика – «Цінності та пріоритети».
Індивідуальні особливості у плануванні та сприйнятті часу
- Індивідуальні можливості оптимізації витрати часу (як у сфері професійної діяльності, так і поза нею)
- Конфлікт як джерело часу.
- Ефективна міжособистісна взаємодія як засіб економії ресурсів.
- Нераціональний розподіл часу як потенційне джерело стресу.
Вибір інструменту для планування часу
- Традиційні засоби управління часом на паперових носіях.
- Програмні засоби для керування часом. Таск-трекери (таск-менеджери) - послуги для спільної роботи – основні цифрові помічники сучасних менеджерів різного рівня.
Додаткові предмети за бажанням:Google Ads. Ефективна реклама в Інтернеті:
Введення у контекстну рекламу
- Визначення, види та типи контекстної реклами.
- Кому підійде контекстна реклама як інструмент реклами.
- Що можна і не можна рекламувати з погляду законодавства та правил модерації рекламних систем.
- Основні системи контекстної реклами.
- Офіційні джерела та матеріали.
- Пошукова реклама
- Реклама у мережах.
- Ретаргетинг/ремаркетинг.
- Цілі та завдання, які вирішує та не вирішує контекстна реклама.
Системи веб-статистики та аналітики, необхідні для роботи з контекстною рекламою
- Основні системи веб-статистики.
- Дані статистики, які цікавлять нас з точки зору інтернет-маркетингу.
- Що таке UTM розмітка та як з нею працювати.
- Дані, які важливо знати про користувачів.
- Аналіз сайту за допомогою систем веб-статистики.
Підготовчий етап перед настроюванням рекламних кампаній
- Аналіз бізнес та маркетингових цілей та завдань клієнта.
- Дослідження попиту.
- Бенчмаркінг конкурентного середовища.
- Етапи, необхідні перед настроюванням реклами.
- План зі збирання та кластеризації семантичного ядра та мінус-слів.
Медіапланування
- Види медіаплану.
- Як прогнозувати результати рекламної кампанії
- Google Keyword Planner (прогноз бюджету Google Ads).
- Середньоринкові показники конверсії.
- Прогнозування CTR.
- Прогноз середніх ставок за клік у пошуку.
Створення та налаштування рекламних кампаній через інтерфейс Google Ads на пошуку
- Реєстрація в Google Ads.
- Налаштування облікового запису.
- Налаштування рекламної кампанії.
- Налаштування групи об'яв.
- Типи відповідності фраз у Google Ads.
- Налаштування рекламного оголошення.
- Налаштування додаткових розширень рекламного оголошення.
- Відмінник мінус-слів Google Ads.
- Копіювання груп оголошень та кампаній у веб-інтерфейсі.
- Модерація та способи оплати.
Збір семантичного ядра для рекламних кампаній Google Ads
- Робота з програмою зі збирання семантичного ядра.
- Оператори уточнень.
- Збір семантичного ядра та мінус-слів.
Звітність для подальшої оптимізації рекламних кампаній
- Оцінка ефективності контекстної реклами.
- Інструменти з метою оцінки ефективності контекстної реклами.
- Методи взаємодії між підрядниками з реклами та клієнтом, точки контролю.
- Поведінкові показники.
- Показники якості рекламної кампанії
- Фінансові показники.
- Формати звітності.
- Де та які дані беремо для звітів.
- Чек-лист перевірки результативності рекламних кампаній.
Оптимізація рекламних кампаній
- Оптимізація рекламних кампаній на пошуку Google Ads.
- Оптимізація рекламних кампаній у мережах Google Ads.
Реклама на YouTube та автоматизація рекламних кампаній.
- Налаштування та оптимізація відеореклами.
- Автоматизація реклами базовими засобами Google Ads.
- Модуль із контекстної реклами.
Google Ads. Ефективна реклама в КМС, ТР, ремаркетинг (2)
Поліпшення якості рекламних кампаній
- Підвищення якості оголошення.
- Особливості об'яв під мобільні пристрої.
- Структурування рекламного облікового запису.
- Шаблони в оголошеннях. Прийом використання.
- Методи написання заголовків.
- Надмірно низький або високий CTR. Ознаки помилок у складанні оголошень.
- Практична робота - створення оголошення з функцією динамічної вставки.
Ефективна реклама
- Навіщо потрібний бриф?
- Аналіз продукту. УТП.Оффер у форматі 4U
- Складання портрета цільової аудиторії.
- Аналіз конкурентів.
- Цілепокладання.
- Етапи вирви залучення.
- Переваги тієї чи іншої формату реклами кожному етапі воронки.
- Недоліки контекстної реклами різного типу бізнесу.
- Показники ефективності реклами кожному етапі воронки.
Заповнення шаблону для завантаження рекламної кампанії через Google Editor
- Робота з Excel шаблон для завантаження великого обсягу даних через Google Ads Editor.
- Написання заголовків та текстів рекламних об'яв під формат Google.
- Проставляння цільових URL і UTM розмітка.
Завантаження та налаштування рекламної кампанії через Google Editor
- Основні правила роботи з Google Editor.
- Імпорт рекламної кампанії з шаблону Excel.
- Налаштування типу відповідності ключових фраз.
- Експорт кампанії.
- Експорт кампанії до Google Ads.
- Налаштування рекламної кампанії у Google Ads.
- Стратегії призначення ставок за клік.
Контекстно-медійна мережа Google Ads
- Особливості реклами у контекстно-медійній мережі.
- Типи та цілі кампаній у медійній мережі.
- Стратегії призначення ставок у контекстно-медійних кампаніях.
- Види націлень у контекстно-медійної мережі та приклади їх підбору, виходячи з цільової аудиторії.
- Формати оголошень та вимоги до них.
- Приклади структури кампаній у медійній мережі.
- Налаштування групи об'яв.
- Налаштування рекламного оголошення.
- Налаштування додаткових розширень рекламного оголошення.
- Вимоги до зображень та відео.
Створення кампанії в медійній мережі
- Розробка структури кампаній у медійній мережі.
- Підбір націлень та їх комбінацій.
- Запуск рекламної кампанії (вибір налаштувань та стратегій призначення ставок).
- Створення медійних об'яв.
- Вилучення нерелевантних майданчиків.
- Основні звіти та метрики для аналізу кампаній у контекстно-медійній мережі.
Ремаркетинг
- Ремаркетинг, види ремаркетингу (класичний у контекстно-медійній мережі, пошуковий, динамічний, відео).
- Стратегії ремаркетингу.
- Кому не доступний ремаркетинг.
- Що потрібно для налаштування класичного, динамічного та відеоремаркетингу.
- Створення аудиторій ремаркетингу та вимоги до них.
- Особливості медійних оголошень для ремаркетингу.
Торгові кампанії Google Shopping
- Що таке Google Shopping?
- Принципи роботи торгової кампанії.
- Формат товарного оголошення.
- Вимоги до сайту до запуску.
- Створення облікового запису в Merchant Center.
- Типи фідів даних.
- Специфікація фіду та атрибути товарів.
- Підготовка та завантаження фіда.
- Правила перетворення Фіда.
- Зв'язування облікових записів Merchant Center та Google Ads.
- Вибір структури торгової кампанії у Google Ads. Стратегії сегментування товарів.
- Мінус-слова.
- Стратегії призначення ставок.
- Розумні ТК.
- Аналіз та оптимізація роботи торгових кампаній.
Маркетинг та просування в соціальних медіа: Facebook, Instagram, таргетована реклама
Основи маркетингу у соціальних мережах
- Комплекс маркетингу (4P)
- Види монетизації інтернет-проектів
- Базові інструменти маркетингу, необхідні для SMM
- Успішні кейси швидкого розкручування SMM-спільнот
- Орієнтир на аудиторію в залежності від мережі
- Практика: Створення контент-плану
Контентна стратегія
- Види та типи контенту в соціальних мережах
- Особливості SMM для B2C та B2B
- Аналіз присутності конкурентів у соцмережах.
- SMM Planner - ефективна допомога при просуванні в соц.мережах Плюси відкладеного постінгу як інструменту розвитку соц.мереж
- Практика: Створення контент-плану
Створення та управління спільнотою
- Реєстрація та оформлення спільнот у Facebook
- Особливості дизайну груп/ пабліків/спільнот у мобільному та десктопному споживанні
- Технології прямого продажу через соціальні мережі: картки товарів, організація заходів.
- Безкоштовні/умовно-безкоштовні методи просування товарів та послуг, плюси та мінуси: Використання хештегов, геолокацій, коментарів, респостів, нарощування органічного охоплення, взаємний піар
- Автоматизація контенту Facebook
- Аналітика облікового запису та аналіз поведінки користувачів (LiveDune, POPSTERS). Внутрішні та зовнішні сервіси аналітики
- Постановка релевантних цілей та відстеження їх досягнення у Facebook та за його межами.
- Типи публікацій та їх цільове застосування.
- Формування креативної концепції та брендування спільнот.
- Робота з промоакціями для комунікації з користувачами.
- Інструменти для просування та їх розподіл.
- Типи рекламних кампаній у Facebook
- Розподіл бюджету за найрентабельнішими та конверсійними оголошеннями, постійний контроль та перерозподіл.
Оформлення спільноти
- Візуальна єдність контенту та оформлення спільноти (вплив впізнаваності на продаж)
- Тренди контенту Нововведення 2022р. в оформленні: слайдери, динамічні обкладинки (відео, короткі ролики, вертикальний сторис)
- Практика: Створення технічного завдання для дизайнера на оформлення спільнот
Просування в Instagram
- Опис, аватар та вибір типу облікового запису.
- Налаштування та керування обліковим записом.
- Користувальницька поведінка в Instagram .
- Специфіка контенту, зміст та основні цілі.
- Розробка візуального стилю профіля.
- Навіщо потрібні Instagram Stories , IGTV, AR-маски.
- Можливості Instagram 2022: Shopping Tags , Поради, Reels .
- Затребувані формати публікацій та візуалів .
- Формування матриці контенту для Instagram сторінки.
- Позиціонування в Instagram та методи аналізу свого облікового запису.
- Актуальні способи просування в Instagram підвищення органічного трафіку.
- Колаборації в Instagram .
- З чого почати просування товарів та послуг через Instagram .
- Працюючі види реклами в Instagram .
- Робота із аудиторіями.
- Аналіз ключових показників ефективності реклами.
Просування спільноти в соціальних мережах
- Пошукове просування для соціальних мереж
- Необхідні інструменти SMM для підвищення якості пошукової видачі сайту
- Формати роботи з теплою аудиторією: що таке піксель і для чого він потрібен. Ретаргетинг .
- Що таке UTM мітки та як їх використовувати.
- Як враховувати дзвінки із соц. Мереж.
- Реєстрація та базове налаштування пікселя
- Практика: Тест KPI для контролю ефективності
Партнерський маркетинг
- Розрахунок та складання медіа-плану проведення рекламної кампанії (Оглядово про цілі/завдання медіапланування при просуванні спільноти)
- Робота з лідерами думок, блогерами
- Проведення вірусних акцій, конкурсів та опитувань у соціальних медіа
- Практика: розрахунок витрат та віддачі від публікацій у сторонніх спільнотах. Медіаплан.
KPI
- Головні KPI для керівника: складання та читання звітів
- Як виміряти ефективність SMM маркетингу
Таргетована реклама Facebook та Instagram
- Що таке реклама, що таргетує.
- Знайомство з Facebook Business Manager , Business Suite , Ads Manager .
- Типи рекламних кампаній у Facebook та Instagram .
- Основні місця розміщення реклами.
- Формати та типи рекламних оголошень.
- Вибір аудиторій для реклами
- Структурування кампанії (кампанія – група оголошень – оголошення).
- Підготовка візуальних та текстових матеріалів (розміри, формати, можливості).
- Причини блокування рекламного кабінету.
- Робота з Facebook Pixel .
- Створення та настроювання реклами у Facebook та Instagram.
- Таргетинг в Ads Manager Facebook .
- Налаштування ретаргетингу .
- Тестування рекламних кампаній.
- Оптимізація рекламної реклами.
- Складання бюджету та медіаплану .
Google Analytics. Професійна аналітика та оцінка ефективності сайтів:
Аналітика ефективності роботи сайту
- Навіщо потрібна аналітика
- Збір даних, обробка, аналіз – основні функції систем аналітики
- Види систем аналітики
- Критерії ефективності роботи сайту, основні KPI
- Конверсія та показники конверсії
- Цільові сторінки та їх зв'язок із конверсією
- Базові поняття аналітики – параметри, показники, хіти, сесії, юзери.
- Принципи передачі аналітики, блокування передачі, усунення проблем
- Види цілей для інтернет-ресурсів, вибір та визначення коректних цілей.
- Інструментарій аналітика – плагіни, вбудовані функції браузерів
- Практична робота: аудит поточного стану інтернет-проекту з погляду Інтернет-аналітики.
Налаштування систем аналітики, встановлення кодів відстеження на сайти, перевірка коректності установки
- Огляд популярних аналітичних систем
- Google Analytics – платна та безкоштовна версія системи, відмінності, обмеження
- Яндекс.Метрика
- Реєстрація та встановлення Google Analytics
- Створення облікового запису Google
- Додавання сайту
- Налаштування облікового запису
- Керування користувачами
- Реєстрація та налаштування Яндекс.Метрики
- Створення облікового запису Яндекс.Метрики
- Додавання сайту
- Налаштування облікового запису
- Керування користувачами
- Реєстрація облікового запису Google Tag Manager
- Створення облікового запису GTM
- Налаштування тега відстеження, тригера, змінних Google Analytics
- Встановлення коду відстеження на сайт – основні способи
- Перевірка статусу відстеження
Принципи використання інтерфейсу та правила побудови звітів
- Новий інтерфейс Google Analytics .
- Основні можливості щодо побудови звітів.
- Сегментація як основний метод аналізу даних.
- Види графічних звітів.
- Види табличних уявлень у системі.
- Управління періодами дат для побудови звітів.
- Практична робота. Підключення демо-акаунта Google Analytics до свого.
Аналіз аудиторії сайту
- Демографічні звіти в Google Analytics , дані про групи інтересів відвідувачів.
- Аналіз брендової стратегії просування ресурсу – залучення, зацікавленість, частота повернень, інтереси користувачів.
- Карта навігації аудиторії на сайті.
- Звіти про типи пристроїв, географії користувачів.
- Метод сегментації Drill down під час побудови нестандартних звітів.
- Лабораторна робота. Побудова нестандартних звітів з урахуванням вбудованих.
Аналіз джерел та каналів трафіку
- Види джерел та каналів трафіку.
- Аналіз якості трафіку каналами.
- Група каналів.
- Аналіз пошукових систем та ключових слів, ефективності SEO-просування.
- Мітки в URL. Чому слід використовувати UTM-мітки.
- Інструмент «Компонувальник URL».
- Виправлення невірно визначених джерел та каналів.
- Практична робота. Розмітка джерел та каналів для врахування ефективності посилань, реклами, соцмереж.
- Аналіз якості та кількості трафіку для SMM.
- Способи оцінки ефективності е-мейл розсилок.
- Звіти з рекламних джерел.
- Інтеграція з Google Ads ( Adwords ).
- Аналіз звітів по Google Ads ( Adwords ).
- Основні переваги використання Google Analytics при розміщенні реклами в Adwords .
Аналіз ефективності змісту сайту та досягнення цілей
- Аналіз змісту сайтів, популярних сторінок, сторінок із помилками.
- Виявлення переваг користувачів.
- Аналіз пошуку на сайті.
- Види цілей у Google Analytics .
- Цілі та конверсія.
- Способи обліку конверсій на веб-сайті.
- Способи налаштування відстеження конверсій через цілі.
- Цінність мети, ROI: Повернення інвестицій, методики оцінки.
- Перевірка правильності вибраних цілей.
- Практична робота. Налаштування цілей для відстеження конверсій.
Фільтри на рівні уявлень
- Призначення та використання фільтрів.
- Фільтри у звітах.
- Фільтри лише на рівні уявлень як другий інструмент сегментації.
- Використання різних уявлень для сегментації трафіку за допомогою фільтрів.
- Користувальницькі фільтри.
- Практична робота. Створення додаткової вистави з фільтрами.
- Практична робота. Налаштування фільтрів реферального спаму.
Відстеження подій за допомогою Google Tag Manager
- Відстеження подій, призначення та використання.
- Код відстеження подій.
- Події як із видів цілей.
- Відстеження кліків, скролів на сайті.
- Практична робота. Інтеграція коду відстеження подій через GTM.
Розширені сегменти
- Третій метод сегментації даних у Google Analytics – розширені сегменти – переваги та обмеження.
- Використання вбудованих сегментів.
- Створення власних сегментів.
- Коли використовувати сегментацію через фільтри уявлень, а коли розширені сегменти.
- Практична робота. Використання розширених сегментів для очищення засміченого трафіку.
Практичні кейси роботи аналітика
- Основи коректного аналізу даних.
- Статистична достовірність та як її досягти у Google Analytics .
- Основні помилки, які допускаються аналітиками, і до чого вони призводять.
- Побудова моделей, перевірка гіпотез.
- Практична робота. Розбір аналітичного кейсу, вирішення його через Звіти користувача.
Звіти порівняння, вивантаження даних, e- commerce
- Бенчмаркінг – звіти порівняння з конкурентами.
- Огляд можливостей E - commerce у GA та основні звіти.
- Практична робота. Вивантаження даних із Google Analytics в табличні редактори для подальшої обробки.
Інтернет - маркетинг, просування та пошукова оптимізація сайтів (SEO):
Введення в Інтернет-технології
- Як працюють браузери з сайтами, як працює інтернет
- Принципи формування URL-адрес
- Що таке мова розмітки HTML? Основні теги
- Правила оформлення HTML-документу Основний синтаксис
- Основні поняття CSS та способи визначення стилів
- Що таке кодування тексту та як з ними працювати
Хостинг
- Що таке хостинг
- Що таке домени
- Що таке DNS і як його настроювати
- FTP, ftp -клієнти, як працювати з файловою системою сайту
- Навіщо потрібен SSH і як із цим працювати
- Налаштування переадресацій на Apache
Сучасне сайтобудування
- Процес розробки інтернет-сайту, динамічні та статичні сайти
- CMS – принципи побудови сайтів
- Заголовки сервера в HTTP та коди відповіді
- Cookies , параметри сесії, кукіси в браузерах, їх використання
- Що таке бази даних і навіщо вони потрібні сайтам
- Огляд мов програмування Javascript та PHP
Що таке SEO, принципи роботи пошукових машин, основні терміни
- Огляд каналів інтернет-маркетингу та місце SEO серед них
- Структура сторінки видачі пошукових систем та її елементи
- База "Що таке SEO" - пошук, запит, сторінка, сайт
- Індексація, збережена копія, апдейти
- Поняття релевантності та унікальності
- Актуальні фільтри та алгоритми Яндекса та Google
- Бан та методи просування: чорні, білі, сірі
- Фактори ранжування сайтів у пошуковій видачі
- Основні етапи просування сайту
- Особливості просування нового сайту з нуля
Складання семантичного ядра, типи запитів
- Види пошукових запитів
- Інструменти підбору запитів
- Лабораторна робота: підбір запиту для просування сторінки у SEO-тренажері
Технічна база оптимизації
- Коди відповіді сервера та їх перевірка
- Пошук битих посилань та їх усунення
- 301-е редиректи
- Оформлення сторінки 404-ї помилки
- Способи налаштування редиректів на сайті та їх перевірка
- Дзеркала та дублі та причини їх появи
- Управління індексацією сторінки у її коді
- Файл robots.txt
- Карта сайту sitemap.xml
- Лабораторна робота: перевірка кодів відповіді сервера, написання та перевірка файлу robots.txt
Внутрішня оптимізація
- Розробка контенту: правила написання SEO текстів, постановка завдання копірайтера, інструменти перевірки якості тексту
- Оптимізація мета-тегів title , description , robots , тегів h1-h6 та ін.
- Правила написання сніпету з високим CTR
- Оптимізація зображень
- Використання семантичної розмітки ( мікророзмітки )
Зовнішня оптимізація
- Вага посилання та його передача
- Оптимізація внутрішніх посилань (перелінкування)
- Посилальна маса та способи її нарощування, крауд -маркетинг для посилань
- Правила підбору донорів та оцінка авторитетності донорів
- Лабораторна робота: аналіз маси посилань за допомогою сторонніх сервісів
Сервіси для оптимізатора
- Google Search Console
- Яндекс.Метрика і Google Analytics
Глобальні зміни у сучасному SEO. Стратегія, конкурентний аналіз, оцінка ефективності просування
- Машинне навчання в алгоритмах сучасного пошуку
- Принципи семантичної релевантності - LSI (ІДС)
- Аудит просування сайтів
- Параметри аналізу конкурентів для розробки стратегії просування
- Показники ефективності у SEO-просуванні
- Розробка збалансованого KPI для оцінки якості робіт SEO-фахівця
Дати початку занять можна подивитися на сайті Навчального Центру:
https://ua.anastasi.kiev.ua/school_biz.php?nom_stat=13&nom_poz=1
Документи про закінчення та працевлаштування:
По закінченню навчання випускники отримують диплом навчального центру (український) та/або диплом міжнародного зразка (англійський), і можуть працювати.
- 48 годин
- Навчальні матеріали
- необмежений по часу
Які навички ви отримаєте
Після закінчення курсу Ви будете вміти:
- використовувати важливі маркетингові моделі та концепції на практиці;
- розробляти маркетингову стратегію;
- сегментувати ринок, вибирати цільові сегменти та розробляти позиціонування;
- використовувати SWOT-аналіз;
- розробляти тактичний план маркетингових операцій, включаючи управління товаром, ціноутворення та управління каналами та місцями продажу.
- керувати маркетингом у періоди криз;
- керувати маркетинговими комунікаціями компанії;
- розуміти та використовувати особливості засобів реклами;
- розробляти план рекламної кампанії, план брендингу та маркетинговий план;
- реалізовувати рекламні кампанії та маркетингові плани, а також оцінювати їх ефективність та результативність.
Переваги курсу
Викладачі- директори з маркетингу з великим досвідом. Доступна ціна
Дивіться також усі курси в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, репетиторів в Києві, тренінги в Києві, роботу в Києві.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.