Менеджер з маркетингу

  • 6 480 грн за курс


Пробне заняття є, перше теоретичне
Вік аудиторії Студенти, дорослі
Початок курсу 08.01, 09.01, 14.01, 16.01, 22.01, 29.01
Тривалість 1-1,5 місяці
Формат офлайн/онлайн
Графік денні групи з 9:30 до 12:30; з 12:30 до 15:30, з 15:30 до 18:30+ субота з 10:00 до 16:00 (не всі суботи). вечірні групи з 18:30 до 21:30, з 18:45 до 21:45 + субота з 10:00 до 16:00 (не всі суботи).
Група 8-10
Рівень з нуля
Сертифікат Диплом
Мова Українська
Домашні завдання так
Іспит / випускна робота випускна робота

48 ак години (12 занять по 4 ак години, 1 ак год = 45 хв).  Тривалість: від 1 до 1,5 місяців. 3-5 разів в тиждень (на вибір). Можні підлаштувати під свій графік роботи.

Час навчання в групі (на вибір):

  • денні групи з 9:30 до 12:30; з 12:30 до 15:30, з 15:30 до 18:30+ субота з 10:00 до 16:00 (не всі суботи).
  • вечірні групи з 18:30 до 21:30, з 18:45 до 21:45 + субота з 10:00 до 16:00 (не всі суботи).

Вартість навчання  (очно або онлайн) без контекстної реклами (48 ак години) для фіз осіб:

  • 6  480 грн. (при оплаті за весь курс (передоплата)

Вартість навчання (очно або онлайн) з контекстною рекламою (за бажанням) (84 ак годин) для фізосіб:

  • 11  340 грн. (при оплаті частинами - за кожні 12 занять - 6480 грн),
  • 10  206 грн. (при оплаті за весь курс (передоплата) - знижка 10% - (економія 1134 грн).

Структура навчальної програми:

В програму входять наступні дисципліни:

Контекстна реклама (36 ак години) додатково за бажанням:

  • Google Реклама. Ефективна реклама в інтернеті (1)
  • Google Реклама. Ефективна реклама у КМС, ТР, ремаркетинг (2).
  • Google Analytics . Професійна аналітика та оцінка ефективності сайтів.
  • Маркетинг та просування в соціальних мережах
  • Інтернет - маркетинг, просування та пошукова оптимізація сайтів (SEO)

Навчальна програма:

 Маркетинг та маркетингове управління:

Розвиток стратегічного маркетингового мислення

  • Основні елементи стратегії маркетингу
  • Основні тенденції у сучасному маркетингу
  • Функції маркетингу у компанії

Бізнес-стратегія та планування маркетингу

  • Цілі маркетингової стратегії
  • Джерела зростання продажів
  • Зв'язок товарної та цінової стратегії компанії, брендингу, комунікаційної та товарної стратегії
  • Побудова диференціації товарів та послуг
  • Стратегічний план маркетингу: етапи створення маркетингової стратегії та планування.
  • Матриця Абеля, маркетингова стратегія Портера, стратегія зростання Ансоффа .
  • Конкурентна стратегія
  • Довгострокове та короткострокове планування

Управління комплексом маркетингу

  • Елементи комплексу маркетингу (4P)
  • Комплекс маркетингу у сфері послуг
  • Розробка комплексу маркетингу

Побудова ефективного маркетингу у компанії

  • Основні концепції управління фірмою з погляду маркетингу
  • Маркетинг як функція управління та як функція обслуговування
  • Організаційна структура служби маркетингу
  • Аналіз типових помилок та шляхів їх вирішення при створенні та організації служби маркетингу

Маркетинговий аудит

  • Зовнішній маркетинговий аудит та PEST-аналіз
  • Оцінка рушійних сил ринку
  • Внутрішній маркетинговий аудит та SWOT-аналіз

Аналіз конкурентів

  • Поняття маркетингового середовища: макро-, мікро- та мезофактори .
  • DEPEST – аналіз.
  • Оцінка розміру ринку, його ємності та потенціалу

Swot- аналіз

  • Оцінка ринкових можливостей та загроз
  • Визначення критичних факторів успіху компанії

Розуміння споживача у маркетингу

  • Потреби споживачів
  • Система цінностей споживачів
  • Моделі поведінки споживачів та покупців
  • Customer Journey Map (виявлення точок і каналів взаємодії зі споживачами, визначення проблем клієнтів, усунення перешкод на шляху до покупки)
  • Perceptual map - карти сприйняття брендів

Внутрішнє середовище компанії

  • Аналіз внутрішнього середовища компанії
  • Business model canvas
  • Модель Остервальдера _
  • Модель оцінки організації 7S,
  • Модель SERVQUAL
  • Модель збалансованих показників
  • Розрахунок рентабельності товарних ліній та одиниць товару (послуги)
  • Аналіз привабливості інвестицій на основі даних ROI, NPV, IRR, вартості бренду та його капіталу

Сегментування, вибір цільового ринку, позиціонування

  • Сегментування ринку та визначення найбільш привабливих сегментів
  • Позиціювання
  • Критерії стратегії сегментування
  • Макро- та мікро-сегментація
  • Вибір цільового ринку

Особливості промислового маркетингу

  • Закупівельний центр та його структура
  • Зміна ролі продажів на промислових ринках
  • Створення нових ринкових ніш

Аналіз продуктового портфеля компанії

  • Життєвий цикл продукту
  • Методи портфельного аналізу
  • Маркетингові інструменти підвищення прибутковості компанії

Оперативний маркетинг

  • Товарна політика компанії
  • Цінова політика компанії
  • Управління просуванням
  • Розвиток каналів збуту

Оцінка ефективності маркетингу

  • Комунікаційна ефективність
  • Економетрична ефективність
  • Економічна ефективність

Маркетингове управління

  • Маркетингові стратегії зростання
  • Сучасне розуміння маркетингу та його місце у структурі компанії
  • Аналіз поточних ресурсів та можливостей компанії, визначення переваг компанії
  • Позбавляємося пожирачів ресурсів: кількісний та якісний аналіз пропозиції компанії
  • Пошук вікон можливостей: 5 напрямків для пошуку точок зростання
  • Моделі отримання прибутку за Андріаном Сливоцьким та їх застосування в практиці компанії
  • Оцінка ефективності маркетингу та завдання цільових показників
  • Концепції, що використовуються: Життєвий цикл, моделі отримання прибутку Андріана Сливоцьки , концепція ключових компетенцій, матриці BCG, McKinsey та інші.

Управління сервісом та лояльність споживачів

  • Способи отримання прибутку від сервісу
  • Способи оцінки споживчої задоволеності
  • Розрахунок прибутковості клієнтів для оцінки економічної ефективності сервісу
  • Визначення розривів у сфері сервісу: методика SERQUAL
  • Як відійти від належних інструкцій та підвищити рівень обслуговування
  • Вимоги до персоналу сервісно-орієнтованої організації
  • Поняття внутрішньої клієнтоорієнтованості
  • Взаємозв'язок задоволеності, захоплення та лояльності
  • Нове розуміння лояльності споживачів
  • Способи керування споживчою лояльністю
  • Концепції, що використовуються: довічна цінність клієнтів (CLV), SERQUAL, концепції споживчої лояльності і т.д.

Маркетингові дослідження та поведінка споживачів

  • Постановка аналітичної функції маркетингу та системи маркетингової інформації та маркетингових досліджень на підприємстві
  • Як часто та в яких ситуаціях необхідно проводити маркетингові дослідження?
  • Типи маркетингових досліджень: моніторинги маркетингового середовища, інноваційні та ситуативні дослідження.
  • Основні види та джерела отримання маркетингової інформації. Методи оцінки релевантності, вартість придбання.
  • Методи та способи оцінки доцільності придбання готових досліджень.
  • Методи конкурентної розвідки Інтернет.

Маркетингові дослідження

  • Процедура маркетингового дослідження: основні етапи та їх зміст. Розробка концепції дослідження: основні етапи, прийоми запобігання непереборним помилкам дослідження.
  • Загальні підходи розробки робочого інструментарію. Пілотування робочого інструментарію: сутність та призначення етапу, основні правила пілотування.
  • Вибір підходу до проведення маркетингового дослідження: проведення досліджень самостійно або за допомогою сторонніх організацій – аргументи за та проти, розбір типових ситуацій.
  • Основні джерела потенційних помилок у польовому маркетинговому дослідженні
  • Форми та методи контролю якості польової роботи дослідницьких організацій, польових бригад. Багатоликий фальсифікат і як з ним боротися.
  • Поняття одиниці спостереження, генеральної сукупності, вибірки, загальні засади проведення вибіркових маркетингових досліджень.
  • Методи вибірки (випадкові, невипадкові): особливості та межі застосування. Приклади побудови вибірок маркетингових досліджень.
  • Методи визначення обсягу генеральної сукупності. Джерела інформації про розмір та структуру генеральної сукупності.
  • Визначення ємності ринку товарів та послуг: базові підходи, їх переваги та недоліки. Вихідна інформація визначення ємності ринку.
  • Розробка research brief (запиту на проведення маркетингового дослідження) та рекомендації щодо аналізу research proposals (комерційні пропозиції від дослідницьких організацій).
  • Рекомендації щодо вибору партнера з проведення маркетингового дослідження розробці технічного завдання для проведення маркетингового дослідження.

Поведінка споживачів

  • Сучасні уявлення про процес прийняття рішення про купівлю на ринках товарів та послуг B2C (домогосподарство, індивідуум) та В2В (підприємство).
  • Використання знань про мотиваційну структуру споживачів у брендингу та маркетингових комунікаціях.
  • Споживча цінність товару та її складові. Класифікація потреб та властивостей продуктів по Норіякі Кано. Використання технології Кано у розвитку продуктів.
  • Аналіз конкурентоспроможності брендів шляхом спільного аналізу.

Сегментація споживачів

  • Сегментація споживачів: суть, основні підходи, алгоритм.
  • Базові критерії та основні моделі сегментації споживачів на ринках В2В та В2С.
  • Складання та порівняння «профілів» сегментів споживачів.
  • Критерії та основні методики відбору цільових сегментів ринку.
  • Аналіз позиціонування підприємства (товару, бренду) над ринком. Принципи побудови та аналіз карт позиціонування (сприйняття).

Методи якісних польових досліджень споживачів

  • Польові дослідження споживачів та конкурентів: ринкові проблеми, що потребують польових досліджень, переваги та недоліки емпіричної інформації, отриманої в результаті польових досліджень.
  • Якісні дослідження споживачів: засекречені та відкриті, області їх застосування. Фокус-групи та глибинні інтерв'ю: призначення, переваги та недоліки, основні правила проведення.
  • Розбір інструментарію реальних маркетингових досліджень методом фокус-груп (групова робота).

Методи кількісних польових досліджень кінцевих споживачів

  • Опитування досліджень споживачів: анкетування, особисті формалізовані інтерв'ю, телефонні інтерв'ю, он-лайн дослідження. Їх переваги та недоліки.
  • Критерії вибору методу опитування. Методи зниження недосяжності респондентів.
  • Структура анкети, основні вимоги до складання анкет, порядок складання анкети.
  • Містері -шопінг на споживчому ринку та ринку В2В: галузі застосування, методи організації та проведення.

Польові дослідження споживачів сектора В2В та конкурентів

  • Методи отримання релевантної польової маркетингової інформації конкурентів.
  • Дослідницькі методи виділення основних конкурентів підприємства.
  • Специфіка дослідження корпоративних споживачів.
  • Методи легендованих (засекречених) опитувань корпоративних споживачів та конкурентів. Ефективні інформаційні легенди-прикриття та прийоми стимулювання респондентів до участі у дослідженні.

 Брендинг:

Бренд та брендинг

  • Що таке бренд – Основні визначення бренду та брендингу. Ролі бренду для споживачів та власників бренду.
  • Можливості та переваги брендингу. Його обмеження. Відмінності бренду від товару та товарного знаку.
  • Ринок товару, ринок споживача, ринок виробника, ринок місця продажу, ринок дистрибуції, ринок бренду.
  • Місце брендингу у маркетинговій діяльності.
  • Вигода споживачам від використання брендів.
  • Вигода для виробників від користування брендами.
  • Що можна брендувати: товари, послуги, організації, людей, місця продажу, канали дистрибуції, країни, географічні місця, політичні партії, події, ідеї тощо. 

Образ бренду

  • Що таке бренд?
  • Що таке капітал бренду: Проінформованість про бренд. Якість бренду, що сприймається. Лояльність до бренду. Асоціація з брендом.
  • Створення потужних брендів: чому це складно.
  • Практичний кейс: створення бренду Saturn компанії General Motors.

Ідентичність бренду

  • Історія компанії Virgin Atlantic Airlines. Визначення та пастки ідентичності бренду. Модель планування ідентичності бренду.
  • Чотири аспекти ідентичності: бренд як товар. Бренд як організація. Бренд як «особистість». Бренд як символ.
  • Пропозиція цінності бренду. Забезпечення довіри.
  • Підсумок: встановлення взаємовідносин між брендом та споживачами. Робота з множинними ідентичностями бренду.

Асоціації з організацією

  • Історія бренду The Body Shop. Бренд як організація.
  • Асоціації з організацією і як вони працюють.

Індивідуальність бренду

  • Історія бренду Harley Davidson.
  • Вимірювання індивідуальності бренду.
  • Як створюється індивідуальність бренду.
  • Модель задоволення потреб у самовираженні. Модель взаємин «бренд-клієнт».
  • Модель надання функціональних вигод. Індивідуальність бренду та образ користувача.
  • Індивідуальність бренду як підтримки конкурентної переваги.

Реалізація та ідентичність бренду

  • Позиція бренду – Як досягти визначних результатів у позиціонуванні бренду. Трекінг та стратегічний аналіз брендів.
  • Сила ідентичності та позиції бренду. Стратегії розвитку бренду у часі. Історія бренду Smirnoff.
  • Навіщо потрібно змінювати ідентичність, позицію чи реалізацію бренду? Використання принципу сталості у часі.
  • Пошук джерел молодості для бренду.

Архітектура бренду

  • Історія бренду Marriott.
  • Що таке архітектура брендів? Схеми взаємин брендів. Роль спонукаючого бренду.
  • Роль підтримуючого бренду. Стратегічні бренди.
  • Ролі суббрендів.
  • Брендінг вигод.
  • «Срібні кулі»
  • Скільки брендів включатимуть у марочний портфель.

Створення бренду – реклама не найголовніше

  • Уроки створення брендів Adidas та Nike. Роль спонсорства.
  • Роль Інтернету.
  • Створення брендів за рамками реклами та ЗМІ. Що таке брендбук?
  • Структура брендбуку – практичні кейси.

Вимірювання капіталу бренду за товарними категоріями та ринками

  • Для чого проводять вимірювання капіталу бренду за товарними категоріями та ринками. Оцінка активів бренду за методом Young & Rubicam
  • Система Equi Trend компанії Total Research.
  • "Десятка" показників капіталу бренду.

Організація процесу створення бренду

  • Відповідальність та обов'язки співробітників компанії, що займаються створенням брендів.

 Управління рекламою:

Введення у рекламу

  • Цілі та завдання рекламної діяльності.
  • Реклама у бізнесі та соціумі.
  • Фахівці та рекламні агенції
  • Основні професійні поняття.

Реклама як важлива частина комплексу просування.

  • Напрями реклами. Класифікація та види реклами.
  • Реклама як частина рекламного комплексу.
  • Зв'язок реклами з цілями бізнесу та цілями маркетингу.
  • Постановка рекламних цілей та завдань.
  • Моделі спілкування.
  • AIDA та інші формули ефективної комунікації.
  • Компоненти рекламного повідомлення.

Види реклами, особливості розробки та застосування. Взаємодія та зв'язок з іншими інструментами просування. Інтегровані маркетингові комунікації (ІМК).

  • Інтегровані маркетингові комунікації (ІМК).
  • Класична реклама (ATL): ТВ-реклама, друкована реклама, радіореклама, зовнішня реклама. Особливості застосування.
  • Реклама та BTL
  • Реклама та трейд-маркетинг (POS-матеріали та ін.)
  • Реклама та digital -просування.
  • Реклама та SMM
  • Реклама та директ-маркетинг.
  • Реклама та PR
  • Реклама та брендинг.
  • Специфічні види реклами (вірусна реклама тощо).
  • Контекстна реклама

Елементи рекламного дизайну.

  • Логотип. Його різновиди, призначення, структура, образна мова.
  • Фірмовий стиль.
  • Шрифт. Взаємозв'язок форми та семантики. Правила конструювання, використання та поєднання шрифтів у рекламному повідомленні.
  • Піктографіка. Універсальність комунікативного інструментарію, особливості стильових рішень.
  • Інфографіки. Принципи візуалізації інформації. Типи інфографіки, напрями її використання.
  • Дизайн рекламного модуля.
  • Комплексний підхід до вирішення рекламної задачі.

Креативність та логіка у створенні дизайну реклами.

  • Правила, що є основою створення рекламних повідомлень.
  • Бриф як основа впорядкованої взаємодії. Логічна структура рекламної діяльності.
  • Використання стандартних та креативних прийомів у різних видах реклами.
  • Виробництво реклами. Основні принципи та правила. Рекламні носії
  • Рекламні носії Тенденція розвитку, життєвий цикл.
  • Виробництво друкованої реклами
  • Фотографія та реклама
  • Виробництво ТВ-реклами, відеореклами
  • Виробництво радіореклами
  • Виробництво зовнішньої реклами
  • Виробництво POS –матеріалів та рекламних матеріалів для трейд-маркетингу та BTL.
  • Виробництво реклами для digital та SMМ.
  • Нативна реклама
  • Виробництво специфічної реклами (вірусної, прихованої, технології хайпа тощо).

Створення брендбуку. Різні аспекти рекламної діяльності.

  • Брендбук. Його розробка та використання для цілей рекламного дизайну. Варіанти та структура брендбука.
  • Дизайн-проект від ескізу варіантів до подачі та супроводу.

Рекламна діяльність фірми

  • Планування рекламної кампанії: основні етапи її підготовки та здійснення.
  • Аналіз впливу реклами обсяги продажів.

Промо акції

  • Чому промо-акції - з погляду компанії та покупця?
  • Відмінності між рекламою загалом та промо-акціями.
  • Порівняння промо-акцій коїться з іншими видами реклами.
  • Основні питання промо-акцій.
  • Що можуть, а що не можуть зробити акції?
  • Коли ми маємо використовувати промо-акції?
  • Чинники впливають ефективність промо-акций.
  • Два основних види промо-акцій - trade (робота з торговими точками) та consumer (робота зі споживачами). Їх цілі та стратегії.
  • Види промо-акцій, орієнтованих на покупця: Купони, Конкурси, Лотереї, Розпродаж, Відшкодування, Пропозиція премій, Реклама на спеціальних товарах, Програма пропозиції, Зразки, Семплінг , Інтерактивне просування.
  • Види промо-акцій, орієнтовані на посередника (торгові точки/ trade ): Стенди в місцях продажу, Конкурси та лотереї для посередників, Торгові ярмарки, виставки та презентації, Гроші за просування, Дилерська премія, Торговельна угода, Таємничий покупець.
  • Cross-promo (спільна промо-акція). Наскільки це потрібне?
  • Flash Mob – новий вид промо. Що це таке та як його можна використовувати.
  • Розрахунок ефективності промо-акцій – розрахунок Incremental volume .
  • Чинники, що впливають обсяг продажів. Оптимальний час початку та проведення промо-акцій.
  • Розробка, підготовка промо-акцій.
  • Правила оформлення рекламних матеріалів, оголошень у пресі та ін. Обов'язкові пункти.
  • Бюджет акцій. Типи акцій з бюджетів. Категорії витрат.
  • Вибір виконавця.
  • Здійснення та підбиття підсумків.
  • Типові помилки промо-акцій. Дрібниц немає! Зекономлені 200 доларів можуть обернутися даремно витраченим бюджетом.
  • Аудит промо-акцій. Цілі аудиту. Механіка аудиту. Використання результатів.
  • Законодавство та промо-акції.
  • Бази даних, отримані в результаті промо-акцій - зміст, структура та подальше використання.

Special Events (спеціальні заходи)

  • Класифікація в залежності від завдань, за спрямованістю, за цільовою аудиторією, за територіальним охопленням, за термінами проведення.
  • Створення нових заходів, участь у існуючих.
  • Завдання, які можна вирішити за допомогою спеціальних заходів
  • Спонсорство.
  • Виставки, конференції
  • Спеціальні заходи як логічне завершення промо-акцій.

Програми лояльності

  • Цілі, завдання.
  • Ключові фактори набуття лояльності.
  • Ключові фактори втрати лояльності.
  • 12 законів клієнтської лояльності.
  • Цільові аудиторії програм лояльності
  • Здійснення, витрати, результати.
  • Бонусні системи заохочення лояльних споживачів. Їхні види.
  • Сфери застосування програм.

 Медіапланування і бюджетування:

Медіапланування

  • Роль та місце медіапланування в системі маркетингових комунікацій;
  • Цілі та завдання медіапланування;
  • Стратегічне та тактичне медіапланування.
  • Процес формування медіастратегії
  • Аналіз категорії.
  • Аналіз аудиторії.
  • Бюджетування.
  • Флоучарт.
  • Оцінка ефективності кампанії.
  • Способи визначення та опису цільової аудиторії (ЦА);
  • Сегментація ЦА, основна та додаткова ЦА, ядро ЦА;
  • Специфічні цільові групи та ситуації: особливості медіапланування.

Основні медіа характеристики

  • Рейтинг, охоплення, частка аудиторії, їхній взаємозв'язок;
  • Індекс відповідності. GRPs , TRPs , OTS, середня частота;
  • Поняття частотного розподілу рекламної дії;
  • Поняття рекламного навантаження (ad clutter) носія.

Терміни та показники у медіаплануванні

  • Які бувають аудиторні показники?
  • Які бувають вартісні показники?
  • Які бувають порівняльні показники?
  • Відмінності статистики в різних медіа.
  • Що таке частота контактів, визначення ефективної частоти?

Медіадані та медіа дослідження

  • Поняття про медіадані;
  • Медіа дослідження;
  • Вимірювання медіа параметрів;
  • Моніторинг реклами у медіа;
  • Особливості медіадосліджень та медіа характеристик для різних медіа;
  • Pre - та post-campaign розрахунки медіа ефективності.

Стратегічне медіапланування

  • Вибір медіа-міксу рекламної кампанії;
  • Основні правила та підходи;
  • Регіональність кампанії;
  • Якісні властивості;
  • Економічні характеристики: CPP, CPT;
  • Підходи та методи визначення рекламного бюджету

Поняття про медіабаїнг

  • Зв'язок планування та баїнгу.

Медіапланування та бюджетування в контекстній рекламі

  • Моделі оплати в контекстній рекламі.
  • Планування витрати у контекстній рекламі.
  • Ручної стратегії призначення ставок.
  • Розподіл бюджетів та інструментів при медіаплануванні.
  • Підрахунок прогнозованого трафіку на сайт, конверсій та продажів.
  • Підрахунок прогнозованої рентабельності інвестицій.
  • Вибір оптимальної стратегії ставок.

 Trade-маркетинг:

Організація Trade -маркетингу на підприємстві

  • Вплив структури відділу на результати продажу: основні засади формування підрозділу
  • Основні функції та документообіг трейд - маркетингового підрозділу.
  • Типові документи: стандарти, інструкції, бізнес-процеси та ін.
  • Створення системи контролю та принципи мотивації Trade -маркетинг менеджера
  • Алгоритм організації та схема контролю акцій, що проводяться. Основні помилки та як їх уникнути
  • Класифікація методів стимулювання: основні переваги та недоліки
  • Методи стимулювання та навчання персоналу відділу продажу: основні правила та формати для досягнення максимальної ефективності. Практика успішної взаємодії

Річне планування трейд - маркетингових активностей. Приведення плану у відповідність до маркетингової стратегії, виробничої та фінансової можливостей компанії.

Розрахунок вартості одного контакту. Затвердження бюджету. Визначення ступеня гнучкості річного плану. Формування плану продажів у розрізі каналів збуту та SKU з урахуванням трейд-маркетингового коефіцієнта зростання.

Розробка, реалізація та контроль трейд-маркетингових заходів у рамках затвердженого плану.

Види службової документації, необхідної для затвердження та реалізації трейд-маркетингових акцій.

Робота з підрядниками: складання брифу, організація та проведення тендеру, визначення критеріїв успішності співпраці. Організація та застосування схеми контролю на етапі введення, реалізації та завершення трейд-маркетингових акцій. Аналіз отриманих результатів, визначення критеріїв успішності проекту.

Методи ефективної взаємодії з учасниками дистрибуційного ланцюжка

  • Управління процесом стимулювання посередницької мережі: як врахувати їхні вимоги без шкоди інтересів компанії
  • Ефективні мотиваційні програми: що запропонувати крім стандартних знижок та бонусів. Матриця "Мета акції - Формати акції". Вирішення «проблемних зон»
  • Негативні ефекти мотивації та як не звести стимулювання до «звички». "Тонкі" моменти у відносинах: як не порушити баланс
  • Посередник як бізнес-партнер — розробка та приклади програм лояльності

Мережевий роздріб: специфіка роботи та способи оптимізації взаємодії

  • Управління відносинами з мережевим роздрібом: хто відповідає за стимулювання та як оцінити перспективність роботи (авторська методика), практичні навички формування комерційної пропозиції
  • Секрети успішного стимулювання торгового персоналу на місцях продажу, особливості проведення програм у мережевому роздробі, аналіз та приклади найбільш ефективних акцій
  • Як збільшити продажі за допомогою професійного мерчендайзингу : правила розташування товарів та розробка стандартів

Стимулювання кінцевих споживачів у BTL: Consumer promotion

  • Системний підхід до планування та розробка акцій для споживачів: основні цілі та типи
  • Найефективніші формати акцій (специфіка): конкурси, мобільні акції, акції в мережі інтернет
  • Малобюджетний формат акцій: приклади та практика розробки та застосування
  • Послідовність кроків щодо вибору типу акції, розробка сценарію та ключові моменти реалізації. Організаційні проблеми, що виникають при реалізації програм, як їх уникнути
  • Вибір та оцінка креативності ідеї промо-акції
  • Залучення промо-персоналу. Структура проведення тренінгів з промоутерами. Контроль роботи промоутерів

Системний підхід до планування, оцінки та прогнозу ефективності стимулювання

  • Алгоритм формування комплектного плану акцій щодо компанії з урахуванням різних асортиментних позицій компанії: як уникнути конфлікту під час проведення акцій
  • Бюджетування промо-заходів
  • Як вибрати промо-агентство і що врахувати при взаємодії. Цілісний погляд на варіанти співробітництва та контролю. Критерії створення брифу.
  • Створення нестандартних промо-рішень ( промоформа промоутерів, нестандартні тексти, оформлення супутнього інвентарю для промоутерів, POS)
  • Типові помилки під час проведення промо-акцій. Що може розповісти аналіз успішних та провальних акцій. Приклади
  • Спеціальні заходи ( Special Events ) залежно від завдань, цільової аудиторії, територіального охоплення, термінів проведення
  • Просування нового товару - секрети успішної взаємодії з торговим персоналом, інструменти впливу

Як спрогнозувати ефективність акцій та програм: основні інструменти та методи оцінки

  • Об'єктивні результати стимулювання: оцінка та аналіз причин втрачених можливостей
  • Приклади розрахунків ефективності за типовими програмами

 Практичний маркетинг:

Комплекс маркетингу компанії: основні цілі та завдання

  • Зони контролю директора з маркетингу у маркетингу компанії.
  • Постановка рекламних завдань. Перехід від маркетингу процесу до маркетингу результату.
  • Генерування прибутку: які зони відповідальності передавати до відділу маркетингу?
  • Як мотивувати працівників, які відповідають за маркетинг? Які KPI мають бути у відділу маркетингу? Детальна карта.

Комплекс маркетингу для залучення клієнтів

  • Найважливіша відповідальність маркетингу – точки контакту компанії з клієнтом. Повний перелік точок контакту та рекомендації щодо роботи з ними. Формуємо план робіт за точками контакту.
  • Розбір вашого прайс-листа - чи продає він без менеджерів?
  • Чому ваші комерційні пропозиції не читають? Які зміни внести до КП, щоб збільшити кількість відгуків у 1,5-2 рази?
  • Скільки пунктів у списку конкурентних переваг? Спробуємо правильно «упакувати» наявні і, наскільки можна, збільшити їх число.
  • Що ви продаєте клієнтам, а що купують клієнти? Чи є різниця? Чи правильно маркетинг вибудовує комунікацію із новими клієнтами?
  • Детальна карта факторів, що впливають на вибір постачальника у продажу В2В. Що треба зробити, щоб ваша компанія продавала щось більше, ніж найнижча ціна та найбільша відстрочка. Менеджер може продавати 19 із 30 факторів, а зазвичай продає 3.
  • Принципи відбудови конкурентів. Як зробити, щоб клієнти віддавали перевагу вам і робили вибір на користь вашої пропозиції?

Комплекс маркетингу для розвитку клієнтів

  • План збільшення відвантажень чинним клієнтам. Як розширювати асортимент, суму та періодичність замовлень? Понад 30 інструментів.
  • Способи просування продажів усередині компанії. Як зробити так, щоб менеджери хотіли та любили продавати свою продукцію?
  • Email -маркетинг. Завдання, послідовність та інструменти. Детальна мапа дій.
  • Конкурентинг . Взаємодія з конкурентами та протидія їм: що допоможе вам продавати більше?
  • Сегментування клієнтів: практичні нюанси. Приклади сегментації, що збільшує виторг.

Комплекс маркетингу для утримання клієнтів

  • Які чинники впливають цінове сприйняття клієнта? Що має зробити маркетинг, щоб зменшити ціновий тиск клієнтів?
  • 17 цінових трюків, як викликати у клієнтів почуття задоволення від покупок.
  • Конкурентне ціноутворення. Реальні кейси ціноутворення, як не втратити прибуток навіть у гострій конкурентній ситуації.
  • Переосмислення знижок. Ваші знижки збільшують продаж та прибуток? Які знижки запровадити, які скасувати? Як розрахувати та відслідковувати ефективність політики знижок?
  • Побудова клієнтоорієнтованої компанії. Стратегія застосування клієнтоорієнтованості на різних рівнях.
  • Управління задоволеністю клієнта – понад 40 точок докладання зусиль.
  • Програми лояльності для клієнтів залежно від розв'язуваних завдань. Приклади та розбір результатів.
  • Як маркетинг може забезпечити кращий сервіс, щоб клієнти не втікали до конкурента, якщо там стало на копійку дешевше?

Практична частина

  • Формуємо показники ефективності відділу маркетингу компанії.
  • Складаємо план заходів для покращення точок контакту компанії.
  • Формуємо комплекс конкурентних переваг Вашої компанії.
  • Структуруємо пропозицію виходячи з потреб клієнта.
  • Формуємо для своєї компанії перелік факторів, на підставі якого ваші клієнти роблять вибір на вашу користь або, навпаки, на користь конкурентів.
  • Розробляємо план збільшення відвантажень чинним клієнтам.
  • Коригуємо систему знижок з метою підвищення її віддачі на клієнта.
  • Плануємо комплекс заходів для підвищення клієнтоорієнтованості компанії та лояльності клієнтів.

Психологія спілкування з клієнтами:

Психологія успішного спілкування з клієнтами

  • Імідж та його складові в очах клієнта
  • Чи не вербальні характеристики іміджу - зовнішній вигляд, особливості пластики, міміки, невербальних характеристик мови.
  • Вербальні характеристики – вибір мови спілкування, культура спілкування, грамотність мови (професійний сленг, слова паразити тощо). Важливість грані між дружелюбністю та фамільярністю, впевненістю у собі та самовпевненістю, вимогливістю та нахабством.
  • Репутація та «легенда про себе», значення, прості способи створення правильної «легенди».
  • Темперамент, характер, цінності та установки. Які особливості допомагають, а які заважають встановленню правильних стосунків із клієнтом.
  • Підстроювання. Психоманіпулятивні техніки, що підвищують ефективність спілкування (переконливість мови, вміння викликати довіру і просто подобатися людям).
  • Основи НЛП – заборонені слова та фрази, способи формування «позитивних формул». Мовні сигнали від клієнта, їх важливість та робота з ними.
  • Заборонені теми для обговорення з клієнтами.
  • Заборонені теми для обговорення між колегами у клієнтах.

Клієнт.

  • Класифікація клієнтів за гендерними, віковими, соціальними та психологічними особливостями.
  • Особливості сприйняття жінки – клієнта та чоловіка – клієнта.
  • Особливості роботи з різними віковими категоріями.
  • Соціальний статус клієнта та його значення.
  • Психологічні особливості клієнта, способи виявлення, їх облік у роботі з клієнтом.
  • Потреби, бажання та цілі клієнта – головний орієнтир у побудові роботи з клієнтом.
  • Виявлення потреб, бажань та цілей клієнта за допомогою техніки активного слухання.

Конфлікт.

  • Робота зі скаргами та запереченнями.
  • Слова - конфліктогени;
  • Види претензій: обгрунтовані, необгрунтовані, з метою шантажу;
  • Необхідність привітання заперечень;
  • Основні помилки під час прийняття скарг;
  • Як правильно говорити "ні";
  • Робота із стандартними претензіями;
  • Чим можуть бути корисні Вам претензії та скарги клієнтів;
  • Коли необхідно залучати адміністрацію до вирішення ситуації.

  Тайм-менеджмент:

Формування особистої реальності

  •  Головний ресурс у житті та бізнесі – час!
  • Врахування своїх індивідуальних особливостей в управлінні часом. Практика - "Визначення циклу дії". Робочий стиль.
  • Ефективне керування часом. Рольова гра - Чи є у вас план?

Практика - Створення дерева цілей. "Основні життєві цінності". Місія - Мета - Завдання - Виконання.

  • Інвентаризація часу. Хронометраж та оцінка особистої ефективності. Практика – портрет робочого дня. Відстеження показників у особистій роботі (пиріг часу).
  • Самоменеджмент із використанням щоденника часу, календарика-пінарика, ментальних карт.
  • Аналіз «поглиначів» часу (хронофагів) та їх усунення. Визначення тривалості непродуктивної роботи. Виявлення резервів часу.

Навички ефективного планування та цілепокладання.

  • Аналіз цінностей та цілей. Основні цілі життя та їх розглобалізація. Визначення глобальної мети. Перевіряємо за критеріями формулювання цілей SMART. Практика "Вимірювання цілей". Кейс – Золота рибка.
  • Прийняття рішень: розкрити резерви продуктивності. практика.
  • Необхідність ухвалення рішень.
  • Огляд популярних програм для керування часом

Ефективне керування часом

  • Принципи та правила планування часу. Кольорове планування. Принцип Парето (співвідношення 80:20). Принцип "3 цвяхи".
  • Встановлення пріоритетів з допомогою аналізу АБВ. Аналіз переліку справ учасників.
  • Прискорений аналіз за принципом Ейзенхауера. Практика – «Важливо/Неважливо».
  • Практика – «Цінності та пріоритети».

Індивідуальні особливості у плануванні та сприйнятті часу

  • Індивідуальні можливості оптимізації витрати часу (як у сфері професійної діяльності, так і поза нею)
  • Конфлікт як джерело часу.
  • Ефективна міжособистісна взаємодія як засіб економії ресурсів.
  • Нераціональний розподіл часу як потенційне джерело стресу.

 Вибір інструменту для планування часу

  • Традиційні засоби управління часом на паперових носіях.
  • Програмні засоби для керування часом. Таск-трекери (таск-менеджери) - послуги для спільної роботи – основні цифрові помічники сучасних менеджерів різного рівня.

Додаткові предмети за бажанням:Google Ads. Ефективна реклама в Інтернеті:

Введення у контекстну рекламу 

  • Визначення, види та типи контекстної реклами.
  • Кому підійде контекстна реклама як інструмент реклами.
  • Що можна і не можна рекламувати з погляду законодавства та правил модерації рекламних систем.
  • Основні системи контекстної реклами.
  • Офіційні джерела та матеріали.
  • Пошукова реклама
  • Реклама у мережах.
  • Ретаргетинг/ремаркетинг.
  • Цілі та завдання, які вирішує та не вирішує контекстна реклама.

Системи веб-статистики та аналітики, необхідні для роботи з контекстною рекламою

  • Основні системи веб-статистики.
  • Дані статистики, які цікавлять нас з точки зору інтернет-маркетингу.
  • Що таке UTM розмітка та як з нею працювати.
  • Дані, які важливо знати про користувачів.
  • Аналіз сайту за допомогою систем веб-статистики.

 Підготовчий етап перед настроюванням рекламних кампаній

  • Аналіз бізнес та маркетингових цілей та завдань клієнта.
  • Дослідження попиту.
  • Бенчмаркінг конкурентного середовища.
  • Етапи, необхідні перед настроюванням реклами.
  • План зі збирання та кластеризації семантичного ядра та мінус-слів.

 Медіапланування

  • Види медіаплану.
  • Як прогнозувати результати рекламної кампанії
  • Google Keyword Planner (прогноз бюджету Google Ads).
  • Середньоринкові показники конверсії.
  • Прогнозування CTR.
  • Прогноз середніх ставок за клік у пошуку.

Створення та налаштування рекламних кампаній через інтерфейс Google Ads на пошуку

  • Реєстрація в Google Ads.
  • Налаштування облікового запису.
  • Налаштування рекламної кампанії.
  • Налаштування групи об'яв.
  • Типи відповідності фраз у Google Ads.
  • Налаштування рекламного оголошення.
  • Налаштування додаткових розширень рекламного оголошення.
  • Відмінник мінус-слів Google Ads.
  • Копіювання груп оголошень та кампаній у веб-інтерфейсі.
  • Модерація та способи оплати.

Збір семантичного ядра для рекламних кампаній Google Ads

  • Робота з програмою зі збирання семантичного ядра.
  • Оператори уточнень.
  • Збір семантичного ядра та мінус-слів.

 Звітність для подальшої оптимізації рекламних кампаній

  • Оцінка ефективності контекстної реклами.
  • Інструменти з метою оцінки ефективності контекстної реклами.
  • Методи взаємодії між підрядниками з реклами та клієнтом, точки контролю.
  • Поведінкові показники.
  • Показники якості рекламної кампанії
  • Фінансові показники.
  • Формати звітності.
  • Де та які дані беремо для звітів.
  • Чек-лист перевірки результативності рекламних кампаній.

Оптимізація рекламних кампаній

  • Оптимізація рекламних кампаній на пошуку Google Ads.
  • Оптимізація рекламних кампаній у мережах Google Ads.

 Реклама на YouTube та автоматизація рекламних кампаній.

  • Налаштування та оптимізація відеореклами.
  • Автоматизація реклами базовими засобами Google Ads.
  • Модуль із контекстної реклами.

Google Ads. Ефективна реклама в КМС, ТР, ремаркетинг (2)

Поліпшення якості рекламних кампаній

  • Підвищення якості оголошення.
  • Особливості об'яв під мобільні пристрої.
  • Структурування рекламного облікового запису.
  • Шаблони в оголошеннях. Прийом використання.
  • Методи написання заголовків.
  • Надмірно низький або високий CTR. Ознаки помилок у складанні оголошень.
  • Практична робота - створення оголошення з функцією динамічної вставки.

Ефективна реклама

  • Навіщо потрібний бриф?
  • Аналіз продукту. УТП.Оффер у форматі 4U
  • Складання портрета цільової аудиторії.
  • Аналіз конкурентів.
  • Цілепокладання.
  • Етапи вирви залучення.
  • Переваги тієї чи іншої формату реклами кожному етапі воронки.
  • Недоліки контекстної реклами різного типу бізнесу.
  • Показники ефективності реклами кожному етапі воронки.

Заповнення шаблону для завантаження рекламної кампанії через Google Editor

  • Робота з Excel шаблон для завантаження великого обсягу даних через Google Ads Editor.
  • Написання заголовків та текстів рекламних об'яв під формат Google.
  • Проставляння цільових URL і UTM розмітка.

Завантаження та налаштування рекламної кампанії через Google Editor

  • Основні правила роботи з Google Editor.
  • Імпорт рекламної кампанії з шаблону Excel.
  • Налаштування типу відповідності ключових фраз.
  • Експорт кампанії.
  • Експорт кампанії до Google Ads.
  • Налаштування рекламної кампанії у Google Ads.
  • Стратегії призначення ставок за клік.

Контекстно-медійна мережа Google Ads

  • Особливості реклами у контекстно-медійній мережі.
  • Типи та цілі кампаній у медійній мережі.
  • Стратегії призначення ставок у контекстно-медійних кампаніях.
  • Види націлень у контекстно-медійної мережі та приклади їх підбору, виходячи з цільової аудиторії.
  • Формати оголошень та вимоги до них.
  • Приклади структури кампаній у медійній мережі.
  • Налаштування групи об'яв.
  • Налаштування рекламного оголошення.
  • Налаштування додаткових розширень рекламного оголошення.
  • Вимоги до зображень та відео.

Створення кампанії в медійній мережі

  • Розробка структури кампаній у медійній мережі.
  • Підбір націлень та їх комбінацій.
  • Запуск рекламної кампанії (вибір налаштувань та стратегій призначення ставок).
  • Створення медійних об'яв.
  • Вилучення нерелевантних майданчиків.
  • Основні звіти та метрики для аналізу кампаній у контекстно-медійній мережі.

Ремаркетинг

  • Ремаркетинг, види ремаркетингу (класичний у контекстно-медійній мережі, пошуковий, динамічний, відео).
  • Стратегії ремаркетингу.
  • Кому не доступний ремаркетинг.
  • Що потрібно для налаштування класичного, динамічного та відеоремаркетингу.
  • Створення аудиторій ремаркетингу та вимоги до них.
  • Особливості медійних оголошень для ремаркетингу.

Торгові кампанії Google Shopping

  • Що таке Google Shopping?
  • Принципи роботи торгової кампанії.
  • Формат товарного оголошення.
  • Вимоги до сайту до запуску.
  • Створення облікового запису в Merchant Center.
  • Типи фідів даних.
  • Специфікація фіду та атрибути товарів.
  • Підготовка та завантаження фіда.
  • Правила перетворення Фіда.
  • Зв'язування облікових записів Merchant Center та Google Ads.
  • Вибір структури торгової кампанії у Google Ads. Стратегії сегментування товарів.
  • Мінус-слова.
  • Стратегії призначення ставок.
  • Розумні ТК.
  • Аналіз та оптимізація роботи торгових кампаній.

 Маркетинг та просування в соціальних медіа: Facebook, Instagram, таргетована реклама

Основи маркетингу у соціальних мережах

  • Комплекс маркетингу (4P)
  • Види монетизації інтернет-проектів
  • Базові інструменти маркетингу, необхідні для SMM
  • Успішні кейси швидкого розкручування SMM-спільнот
  • Орієнтир на аудиторію в залежності від мережі
  • Практика: Створення контент-плану

Контентна стратегія

  • Види та типи контенту в соціальних мережах
  • Особливості SMM для B2C та B2B
  • Аналіз присутності конкурентів у соцмережах.
  • SMM Planner - ефективна допомога при просуванні в соц.мережах Плюси відкладеного постінгу як інструменту розвитку соц.мереж
  • Практика: Створення контент-плану

Створення та управління спільнотою

  • Реєстрація та оформлення спільнот у Facebook
  • Особливості дизайну груп/ пабліків/спільнот у мобільному та десктопному споживанні
  • Технології прямого продажу через соціальні мережі: картки товарів, організація заходів.
  • Безкоштовні/умовно-безкоштовні методи просування товарів та послуг, плюси та мінуси: Використання хештегов, геолокацій, коментарів, респостів, нарощування органічного охоплення, взаємний піар
  • Автоматизація контенту Facebook
  • Аналітика облікового запису та аналіз поведінки користувачів (LiveDune, POPSTERS). Внутрішні та зовнішні сервіси аналітики
  • Постановка релевантних цілей та відстеження їх досягнення у Facebook та за його межами.
  • Типи публікацій та їх цільове застосування.
  • Формування креативної концепції та брендування спільнот.
  • Робота з промоакціями для комунікації з користувачами.
  • Інструменти для просування та їх розподіл.
  • Типи рекламних кампаній у Facebook
  • Розподіл бюджету за найрентабельнішими та конверсійними оголошеннями, постійний контроль та перерозподіл.

Оформлення спільноти

  • Візуальна єдність контенту та оформлення спільноти (вплив впізнаваності на продаж)
  • Тренди контенту Нововведення 2022р. в оформленні: слайдери, динамічні обкладинки (відео, короткі ролики, вертикальний сторис)
  • Практика: Створення технічного завдання для дизайнера на оформлення спільнот

Просування в Instagram 

  • Опис, аватар та вибір типу облікового запису.
  • Налаштування та керування обліковим записом.
  • Користувальницька поведінка в Instagram .
  • Специфіка контенту, зміст та основні цілі.
  • Розробка візуального стилю профіля.
  • Навіщо потрібні Instagram Stories , IGTV, AR-маски.
  • Можливості Instagram 2022: Shopping Tags , Поради, Reels .
  • Затребувані формати публікацій та візуалів .
  • Формування матриці контенту для Instagram сторінки.
  • Позиціонування в Instagram та методи аналізу свого облікового запису.
  • Актуальні способи просування в Instagram підвищення органічного трафіку.
  • Колаборації в Instagram .
  • З чого почати просування товарів та послуг через Instagram .
  • Працюючі види реклами в Instagram .
  • Робота із аудиторіями.
  • Аналіз ключових показників ефективності реклами.

Просування спільноти в соціальних мережах

  • Пошукове просування для соціальних мереж
  • Необхідні інструменти SMM для підвищення якості пошукової видачі сайту
  • Формати роботи з теплою аудиторією: що таке піксель і для чого він потрібен. Ретаргетинг .
  • Що таке UTM мітки та як їх використовувати.
  • Як враховувати дзвінки із соц. Мереж.
  • Реєстрація та базове налаштування пікселя
  • Практика: Тест KPI для контролю ефективності

Партнерський маркетинг

  • Розрахунок та складання медіа-плану проведення рекламної кампанії (Оглядово про цілі/завдання медіапланування при просуванні спільноти)
  • Робота з лідерами думок, блогерами
  • Проведення вірусних акцій, конкурсів та опитувань у соціальних медіа
  • Практика: розрахунок витрат та віддачі від публікацій у сторонніх спільнотах. Медіаплан.

KPI

  • Головні KPI для керівника: складання та читання звітів
  • Як виміряти ефективність SMM маркетингу

Таргетована реклама Facebook та Instagram 

  • Що таке реклама, що таргетує.
  • Знайомство з Facebook Business Manager , Business Suite , Ads Manager .
  • Типи рекламних кампаній у Facebook та Instagram .
  • Основні місця розміщення реклами.
  • Формати та типи рекламних оголошень.
  • Вибір аудиторій для реклами
  • Структурування кампанії (кампанія – група оголошень – оголошення).
  • Підготовка візуальних та текстових матеріалів (розміри, формати, можливості).
  • Причини блокування рекламного кабінету.
  • Робота з Facebook Pixel .
  • Створення та настроювання реклами у Facebook та Instagram.
  • Таргетинг в Ads Manager Facebook .
  • Налаштування ретаргетингу .
  • Тестування рекламних кампаній.
  • Оптимізація рекламної реклами.
  • Складання бюджету та медіаплану .

 Google Analytics. Професійна аналітика та оцінка ефективності сайтів:

Аналітика ефективності роботи сайту

  • Навіщо потрібна аналітика
  • Збір даних, обробка, аналіз – основні функції систем аналітики
  • Види систем аналітики
  • Критерії ефективності роботи сайту, основні KPI
  • Конверсія та показники конверсії
  • Цільові сторінки та їх зв'язок із конверсією
  • Базові поняття аналітики – параметри, показники, хіти, сесії, юзери.
  • Принципи передачі аналітики, блокування передачі, усунення проблем
  • Види цілей для інтернет-ресурсів, вибір та визначення коректних цілей.
  • Інструментарій аналітика – плагіни, вбудовані функції браузерів
  • Практична робота: аудит поточного стану інтернет-проекту з погляду Інтернет-аналітики.

Налаштування систем аналітики, встановлення кодів відстеження на сайти, перевірка коректності установки

  • Огляд популярних аналітичних систем
  • Google Analytics – платна та безкоштовна версія системи, відмінності, обмеження
  • Яндекс.Метрика
  • Реєстрація та встановлення Google Analytics
  • Створення облікового запису Google
  • Додавання сайту
  • Налаштування облікового запису
  • Керування користувачами
  • Реєстрація та налаштування Яндекс.Метрики
  • Створення облікового запису Яндекс.Метрики
  • Додавання сайту
  • Налаштування облікового запису
  • Керування користувачами
  • Реєстрація облікового запису Google Tag Manager
  • Створення облікового запису GTM
  • Налаштування тега відстеження, тригера, змінних Google Analytics
  • Встановлення коду відстеження на сайт – основні способи
  • Перевірка статусу відстеження

Принципи використання інтерфейсу та правила побудови звітів

  • Новий інтерфейс Google Analytics .
  • Основні можливості щодо побудови звітів.
  • Сегментація як основний метод аналізу даних.
  • Види графічних звітів.
  • Види табличних уявлень у системі.
  • Управління періодами дат для побудови звітів.
  • Практична робота. Підключення демо-акаунта Google Analytics до свого.

Аналіз аудиторії сайту

  • Демографічні звіти в Google Analytics , дані про групи інтересів відвідувачів.
  • Аналіз брендової стратегії просування ресурсу – залучення, зацікавленість, частота повернень, інтереси користувачів.
  • Карта навігації аудиторії на сайті.
  • Звіти про типи пристроїв, географії користувачів.
  • Метод сегментації Drill down під час побудови нестандартних звітів.
  • Лабораторна робота. Побудова нестандартних звітів з урахуванням вбудованих.

Аналіз джерел та каналів трафіку

  • Види джерел та каналів трафіку.
  • Аналіз якості трафіку каналами.
  • Група каналів.
  • Аналіз пошукових систем та ключових слів, ефективності SEO-просування.
  • Мітки в URL. Чому слід використовувати UTM-мітки.
  • Інструмент «Компонувальник URL».
  • Виправлення невірно визначених джерел та каналів.
  • Практична робота. Розмітка джерел та каналів для врахування ефективності посилань, реклами, соцмереж.
  • Аналіз якості та кількості трафіку для SMM.
  • Способи оцінки ефективності е-мейл розсилок.
  • Звіти з рекламних джерел.
  • Інтеграція з Google Ads ( Adwords ).
  • Аналіз звітів по Google Ads ( Adwords ).
  • Основні переваги використання Google Analytics при розміщенні реклами в Adwords .

Аналіз ефективності змісту сайту та досягнення цілей

  • Аналіз змісту сайтів, популярних сторінок, сторінок із помилками.
  • Виявлення переваг користувачів.
  • Аналіз пошуку на сайті.
  • Види цілей у Google Analytics .
  • Цілі та конверсія.
  • Способи обліку конверсій на веб-сайті.
  • Способи налаштування відстеження конверсій через цілі.
  • Цінність мети, ROI: Повернення інвестицій, методики оцінки.
  • Перевірка правильності вибраних цілей.
  • Практична робота. Налаштування цілей для відстеження конверсій.

Фільтри на рівні уявлень

  • Призначення та використання фільтрів.
  • Фільтри у звітах.
  • Фільтри лише на рівні уявлень як другий інструмент сегментації.
  • Використання різних уявлень для сегментації трафіку за допомогою фільтрів.
  • Користувальницькі фільтри.
  • Практична робота. Створення додаткової вистави з фільтрами.
  • Практична робота. Налаштування фільтрів реферального спаму.

Відстеження подій за допомогою Google Tag Manager 

  • Відстеження подій, призначення та використання.
  • Код відстеження подій.
  • Події як із видів цілей.
  • Відстеження кліків, скролів на сайті.
  • Практична робота. Інтеграція коду відстеження подій через GTM.

Розширені сегменти

  • Третій метод сегментації даних у Google Analytics – розширені сегменти – переваги та обмеження.
  • Використання вбудованих сегментів.
  • Створення власних сегментів.
  • Коли використовувати сегментацію через фільтри уявлень, а коли розширені сегменти.
  • Практична робота. Використання розширених сегментів для очищення засміченого трафіку.

Практичні кейси роботи аналітика

  • Основи коректного аналізу даних.
  • Статистична достовірність та як її досягти у Google Analytics .
  • Основні помилки, які допускаються аналітиками, і до чого вони призводять.
  • Побудова моделей, перевірка гіпотез.
  • Практична робота. Розбір аналітичного кейсу, вирішення його через Звіти користувача.

Звіти порівняння, вивантаження даних, e- commerce 

  • Бенчмаркінг – звіти порівняння з конкурентами.
  • Огляд можливостей E - commerce у GA та основні звіти.
  • Практична робота. Вивантаження даних із Google Analytics в табличні редактори для подальшої обробки.

 Інтернет - маркетинг, просування та пошукова оптимізація сайтів (SEO):

Введення в Інтернет-технології

  • Як працюють браузери з сайтами, як працює інтернет
  • Принципи формування URL-адрес
  • Що таке мова розмітки HTML? Основні теги
  • Правила оформлення HTML-документу Основний синтаксис
  • Основні поняття CSS та способи визначення стилів
  • Що таке кодування тексту та як з ними працювати

Хостинг

  • Що таке хостинг
  • Що таке домени
  • Що таке DNS і як його настроювати
  • FTP, ftp -клієнти, як працювати з файловою системою сайту
  • Навіщо потрібен SSH і як із цим працювати
  • Налаштування переадресацій на Apache

Сучасне сайтобудування

  • Процес розробки інтернет-сайту, динамічні та статичні сайти
  • CMS – принципи побудови сайтів
  • Заголовки сервера в HTTP та коди відповіді
  • Cookies , параметри сесії, кукіси в браузерах, їх використання
  • Що таке бази даних і навіщо вони потрібні сайтам
  • Огляд мов програмування Javascript та PHP

Що таке SEO, принципи роботи пошукових машин, основні терміни

  • Огляд каналів інтернет-маркетингу та місце SEO серед них
  • Структура сторінки видачі пошукових систем та її елементи
  • База "Що таке SEO" - пошук, запит, сторінка, сайт
  • Індексація, збережена копія, апдейти
  • Поняття релевантності та унікальності
  • Актуальні фільтри та алгоритми Яндекса та Google
  • Бан та методи просування: чорні, білі, сірі
  • Фактори ранжування сайтів у пошуковій видачі
  • Основні етапи просування сайту
  • Особливості просування нового сайту з нуля

Складання семантичного ядра, типи запитів

  • Види пошукових запитів
  • Інструменти підбору запитів
  • Лабораторна робота: підбір запиту для просування сторінки у SEO-тренажері

Технічна база оптимизації

  • Коди відповіді сервера та їх перевірка
  • Пошук битих посилань та їх усунення
  • 301-е редиректи
  • Оформлення сторінки 404-ї помилки
  • Способи налаштування редиректів на сайті та їх перевірка
  • Дзеркала та дублі та причини їх появи
  • Управління індексацією сторінки у її коді
  • Файл robots.txt
  • Карта сайту sitemap.xml
  • Лабораторна робота: перевірка кодів відповіді сервера, написання та перевірка файлу robots.txt

Внутрішня оптимізація

  • Розробка контенту: правила написання SEO текстів, постановка завдання копірайтера, інструменти перевірки якості тексту
  • Оптимізація мета-тегів title , description , robots , тегів h1-h6 та ін.
  • Правила написання сніпету з високим CTR
  • Оптимізація зображень
  • Використання семантичної розмітки ( мікророзмітки )

Зовнішня оптимізація

  • Вага посилання та його передача
  • Оптимізація внутрішніх посилань (перелінкування)
  • Посилальна маса та способи її нарощування, крауд -маркетинг для посилань
  • Правила підбору донорів та оцінка авторитетності донорів
  • Лабораторна робота: аналіз маси посилань за допомогою сторонніх сервісів

Сервіси для оптимізатора

  • Google Search Console
  • Яндекс.Метрика і Google Analytics

Глобальні зміни у сучасному SEO. Стратегія, конкурентний аналіз, оцінка ефективності просування

  • Машинне навчання в алгоритмах сучасного пошуку
  • Принципи семантичної релевантності - LSI (ІДС)
  • Аудит просування сайтів
  • Параметри аналізу конкурентів для розробки стратегії просування
  • Показники ефективності у SEO-просуванні
  • Розробка збалансованого KPI для оцінки якості робіт SEO-фахівця

Дати початку занять можна подивитися на сайті Навчального Центру:

https://ua.anastasi.kiev.ua/school_biz.php?nom_stat=13&nom_poz=1 

Документи про закінчення та працевлаштування:

По закінченню навчання випускники отримують  диплом навчального центру (український) та/або диплом міжнародного зразка (англійський), і можуть працювати. 

  • 48 годин
  • Навчальні матеріали
  • необмежений по часу

Після закінчення курсу Ви будете вміти: 

  • використовувати важливі маркетингові моделі та концепції на практиці;
  • розробляти маркетингову стратегію;
  • сегментувати ринок, вибирати цільові сегменти та розробляти позиціонування;
  • використовувати SWOT-аналіз;
  • розробляти тактичний план маркетингових операцій, включаючи управління товаром, ціноутворення та управління каналами та місцями продажу.
  • керувати маркетингом у періоди криз;
  • керувати маркетинговими комунікаціями компанії;
  • розуміти та використовувати особливості засобів реклами;
  • розробляти план рекламної кампанії, план брендингу та маркетинговий план;
  • реалізовувати рекламні кампанії та маркетингові плани, а також оцінювати їх ефективність та результативність.

Переваги курсу

Переваги курсу

Викладачі- директори з маркетингу з великим досвідом. Доступна ціна


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Дивіться також усі курси в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, репетиторів в Києві, тренінги в Києві, роботу в Києві.

  • 6 500 грн за курс
  • Професійні, підвищення кваліфікації - Готельно-ресторанний бізнес, туризм, HoReCa, Маркетинг, реклама, PR.
  • Середня школа, студенти, дорослі, пенсіонери.
  • вул. Богдана Гаврилишина, 7, оф. 709/15, м. Київ
  • 5 000 грн за курс
  • Професійні, підвищення кваліфікації - Маркетинг, реклама, PR.
  • Студенти, дорослі.
  • вул. Сверстюка, 19; вул. Борисоглібська, 15-г; просп. Берестейський, 118. м. Київ
  • 7 000 грн
  • Професійні, підвищення кваліфікації - Маркетинг, реклама, PR.
  • Дорослі.
  • IMB Academy
  • вул. Антоновича, 172, м. Київ