PR і Рeклама в бізнесі. В чому різниця? Як користуватися цими інструментами на практиці
17-те засідання Дискусійного клубу «Міцний горішок» пройде під гаслом «Піар і рекламуйся». В цей день у стінах «КORONA-CLUB» дозволено рекламувати і себе, і компанію.
Але нагадуємо, що клуб засідатиме лише 2 години. А після, для ближчого знайомства, гра в Мафію!
Організатор заходу: компанія BogushTime
То хто ці PR і реклама? Як ними користуватися? Хто збуджує апетит? А хто змушує віддати останнє за продукт? А, може, ми і ви чогось не знаємо?
Приходьте 19 жовтня 2011р. З 18.30 до 20.30 будуть рішення! А після – гра!
Експерти:
Юрій Андросюк, генеральний директор ТОВ «Мафія», співавтор PR-проекту «Mafia-Party від Business People в D’Lux», «Business People Party» та інші;
Вікторія Якушева, піар-директор українського глянцевого журналу «Сезоны Моды», в минулому: виконавчий продюсер ICTV - редакції публіцистичних і розважальних програм, керівник PR і прес-служби Ukrainian Fashion Week, виконавчий продюсер продюсерського центру "Шоу-Біз",
Олена Сибірякова, політичний радник;
Олександр Астремський, засновник, бізнес-консультант в маркетинговому агентстві "Pushkin".
Віта Кравчук, керуючий партнер Business People | SMM Group;
Анатоль Тишкевич, продюсер «Караоке на Майдані», співатор «Шансу». За плечима: рекламні кампанії для «Королівський смак», завод «Дарниця», пиво «Чернігівське», напій «Шейк».
Модератор – Артем Золотар, провідний бізнес-тренер компанії BogushTime, веселий і кмітливий, експерт з тайм-менеджменту.
Вартість участі – 150 грн.Вартість гри в Мафію – 50грн. Зареєструватись ви можете вже зараз! Контактна особа – Юлія Бойко. Телефонуйте [відкрити контакти] , [відкрити контакти] або надсилайте запит на e-mail: [відкрити контакти] .
Адреса: м. Київ, вул. Рогнідинська, 4, «КORONA-CLUB» (неподалік М. Льва Толстого, М. Палац спорту).
Інформаційні партнери: Рекламастер, Українські новини, Главред.
Попередні засідання Міцного горішка:
- «Власник і топ-менеджер: хто є хто?»
- «Робота чи гроші: що важливіше?»
- «Корпоративна культура« з характером »
- «Розробка корпоративної стратегії: помилки і знахідки»
- «Як почати власний бізнес?»
- «Що має бути брендом: ім'я або компанія?»
- «Хочеш насмішити Бога - розкажи йому про свої плани»
- Що за звірі стратегія і тактика?
- Як «розворушити» співробітників - батогом або пряником?
- Чи потрібен дрес-код в організації?
- Створення бренду з нуля
- Особистість бренду
- Як сформувати команду?
- Сімейний бізнес. Хто кого поглине: сім’я бізнес чи бізнес сім’ю?
- Життєві цілі: Кому потрібен свідомий персонал?
- Як знайти професіонала продавця?
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії Новини