Сімейний бізнес. Хто кого поглине: сім’я бізнес чи бізнес сім’ю?
Гаряче? Хочеться сієсти? Зробіть перерву 16 червня та приходьте у затишний ресторан «BEEF мясо&вино» обговорити питання «Сімейного бізнесу» у діловому колі щомісячного Дискусійного клубу «Міцний горішок».
Сім’я – це ворог бізнесу? Чи бізнес - це ворог сім’ї? Який бізнес має більший успіх: створений членами родини чи подружжям? Чи варто створювати сімейний бізнес? Чи комфортно працювати персоналу в компаніях, де працюють родини?
До речі, 16 червня – це щаслива дата для створення справи, ТМ і для Інтернет-трансляцій. Про це говорить історія: 1903 — Заснована «The Ford Motor Company», 1903 — У США зареєстрована торговельна марка «Пепсі-кола», 1925 — В Криму відкрився табір Артек, 1963 — У космос полетіла Валентина Терешкова, перша у світі жінка-космонавт, 1998 — Вперше в прямому ефірі по Інтернету показали пологи. 40-річна американка з Флориди, котра погодилась на цей експеримент, народила хлопчика на ім'я Шон.2011 — ?
16 червня 2011 з 18.30 до 20.30 в ресторані«BEEF мясо&вино»
Експерти та Олена відомий Ламанова, фахівець по управлінню персоналом у сімейному бізнесі, власник та директор компанії «Трілліум™», намагатимуться розколоти міцні горішки учасників – важкі питання. Модератор дискусії – бізнес-тренер, засновник і власник Студії управління часом BogushTime Людмила Богуш.
Приєднуйтесь до бізнес-дискусії! Вартість участі – 100 грн. Зареєструватись ви можете вже зараз! Контактні особи – Ольга Андросова та Артем Золотар. Телефонуйте: [відкрити контакти] , [відкрити контакти] або надсилайте запит на e-mail: [відкрити контакти] або [відкрити контакти]
Адреса: Шота Руставели, 11
Попередні засідання Міцного горішка:
- Власник і топ-менеджер: хто є хто?
- Робота чи гроші: що важливіше?
- Корпоративна культура "з характером"
- Розробка корпоративної стратегії: помилки і знахідки
- Як почати власний бізнес?»
- Що має бути брендом: ім'я або компанія?
- Хочеш насмішити Бога - розкажи йому про свої плани
- Що за звірі стратегія і тактика?
- Як «розворушити» співробітників - батогом або пряником?
- Чи потрібен дрес-код в організації?
- Створення бренду з нуля
- Особистість бренду
- Як сформувати команду?
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії Новини