Стратегічна ціль чи поточні питання?
Власники бізнесу часто на собі тягнуть все. Вони займають всі водночас посади і знають, що, коли і де відбувається.
Вони панічно все контролюють. Вирішують завдання, які наймані працівники можуть виконати набагато краще зі знанням тонкощів з висоти свого досвіду.
Чому власник все контролює?
По-перше, працівники можуть бути не в курсі цілі компанії. Вся інформація у власника у голові.
По-друге, власник не може донести свою ідею до персоналу.
По-третє, негативний досвід власника у часи найманого працівника підказує, що компанія може зруйнуватись через працівників.
По-четверте, власник не знає своїх функцій.
Які цілі власник повинен переслідувати?
- Прописана стратегія і прописані обов’язки кожного «гвинтика» компанії – працівника.
- Більше простору для себе: управляти часом, а значить знаходити час на роботу, сім’ю, здоровий спосіб життя, особистісний розвиток.
- Розширення території компанії.
- Виведення компанії на новий рівень.
- Тримати на пульсі провідні технології створення стратегічних планів і їх введення в компанії.
Який бізнес-тренер є власником бізнесу?
Людмила Богуш – засновниця і власниця Студії управління часом BogushTime, авторка бізнес-інструменту – популярного планувальника BogushBook, автор Дискусійного клубу для топ-менеджерів і власників компанії «Міцний горішок», автор понад 200 публікацій. Саме вона придумала своє життя і реалізовує успішно, як і власне свою компанію. Її рекомендації практичні – з власного досвіду.
І на тренінгу «Управління часом для власників бізнесу» Людмила Богуш дає рішення одвічних проблем власників:
Функції власника, визначення цілей, складання плану, доведення ідеї до успішного фіналу, стратегія компанії, погодження своїх цілей з компанією, час на досягнення цілей, технологія розроблення стратегії на тиждень, місяць і рік, зацікавлення персоналу своїми ідеями, щоб він рвався їх реалізовувати.
І це тільки початок того, що отримаєте на тренінгу
- БОНУС – шкіряний планувальник BogushBook.
- неформальне знайомство і неформальне спілкування з потенційними партнерами і клієнтами.
- смачні кофі-брейки.
- роздатковий матеріал.
- стильний сертифікат.
- смачна і корисна їжа.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії Новини