Стратегічна ціль чи поточні питання?

Власники бізнесу часто на собі тягнуть все. Вони займають всі водночас посади і знають, що, коли і де відбувається.

Вони панічно все контролюють. Вирішують завдання, які наймані працівники можуть виконати набагато краще зі знанням тонкощів з висоти свого досвіду.

Чому власник все контролює?

По-перше, працівники можуть бути не в курсі цілі компанії. Вся інформація у власника у голові.

По-друге, власник не може донести свою ідею до персоналу.

По-третє, негативний досвід власника у часи найманого працівника підказує, що компанія може зруйнуватись через працівників.

По-четверте, власник не знає своїх функцій.

Які цілі власник повинен переслідувати?

- Прописана стратегія і прописані обов’язки кожного «гвинтика» компанії – працівника.

- Більше простору для себе: управляти часом, а значить знаходити час на роботу, сім’ю, здоровий спосіб життя, особистісний розвиток.

- Розширення території компанії.

- Виведення компанії на новий рівень.

- Тримати на пульсі провідні технології створення стратегічних планів і їх введення в компанії.

Який бізнес-тренер є власником бізнесу?

Людмила Богуш – засновниця і власниця Студії управління часом BogushTime, авторка бізнес-інструменту – популярного планувальника BogushBook, автор Дискусійного клубу для топ-менеджерів і власників компанії «Міцний горішок», автор понад 200 публікацій. Саме вона придумала своє життя і реалізовує успішно, як і власне свою компанію. Її рекомендації практичні – з власного досвіду.

І на тренінгу «Управління часом для власників бізнесу» Людмила Богуш дає рішення одвічних проблем власників:

Функції власника, визначення цілей, складання плану, доведення ідеї до успішного фіналу, стратегія компанії, погодження своїх цілей з компанією, час на досягнення цілей, технологія розроблення стратегії на тиждень, місяць і рік, зацікавлення персоналу своїми ідеями, щоб він рвався їх реалізовувати.

І це тільки початок того, що отримаєте на тренінгу

  • БОНУС – шкіряний планувальник BogushBook.
  • неформальне знайомство і неформальне спілкування з потенційними партнерами і клієнтами.
  • смачні кофі-брейки.
  • роздатковий матеріал.
  • стильний сертифікат.
  • смачна і корисна їжа.


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії Новини