Як сформувати команду?

Як сформувати команду?

13-те засідання Дискусійного клубу «Міцний горішок» відбудеться в п’ятницю тринадцятого в УНІАНІ.

Студія управління часом BogushTime запрошує на шабаш власників бізнесу, топ-менеджерів, hr-менеджерів, рекрутерів. Тема зібрання: «Як сформувати команду?».

Приходьте вчасно і до сутінків! Хвилина спізнення – 1 гривня!

Успіх компанії в людських ресурсах.

Як підібрати персонал під компанію і її цілі?
Хто її повинен обирати?
Хто ставить вимоги до поста і контролює дотримання їх?
Скільки компанії потрібно проводити співбесід?
Який випробний термін має пройти кожний кадр?
Скільки залишається людей в компанії після співбесід, випробних термінів?
Чи повинна компанія прощатися з конфліктним персоналом та тим, що не приносить результати?
Успішні приклади команд?
13 травня 2011 з 18.30 до 20.30 в УНІАНІ

Експерти намагатимуться сформувати нову успішну команду. Модератор шабашу – відомий бізнес-тренер, засновник і власник Студії управління часом BogushTime Людмила Богуш.

Приєднуйтесь до шабашу! Вартість участі – 150 грн. Зареєструватись ви можете вже зараз! Контактна особа – Юлія Бойко. Телефонуйте [відкрити контакти]+38 (066) 716-79-87, [відкрити контакти]044 223 24 93 або надсилайте запит на e-mail: [відкрити контакти][email protected].

Адреса УНІАН: вул. Хрещатик, 4

Попереднє засідання Дискусійного клубу «Міцний горішок» на тему «Особистість бренду» відбулося 7 квітня 2011 року в залі УНІАН. Підсумки можна переглянути тут:

Інформаційні партнери: ReklaMaster, Українські новини

Попередні засідання Міцного горішка:

  • «Власник і топ-менеджер: хто є хто?»

  • «Робота чи гроші: що важливіше?»

  • «Корпоративна культура« з характером »

  • «Розробка корпоративної стратегії: помилки і знахідки»

  • «Як почати власний бізнес?»

  • «Що має бути брендом: ім'я або компанія?»

  • «Хочеш насмішити Бога - розкажи йому про свої плани»

  • Що за звірі стратегія і тактика?

  • Як «розворушити» співробітників - батогом або пряником?

  • Чи потрібен дрес-код в організації?

  • Створення бренду з нуля

  • Особистість бренду


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії Новини