Вперше Дискусійний клуб «Міцний Горішок» в інформагентстві УНІАН!

Вперше Дискусійний клуб «Міцний Горішок» в інформагентстві УНІАН!

12-та зустріч «Міцного горішка» за темою «Особистість бренда» виходить за рамки Студії управління часом BogushTime

7 квітня 2011 року всі учасники зустрінуться в центрі Києва – в самому серці величезного комбінату по виробництву новин та інформаційних продуктів - Українському Незалежному Інформаційному Агентстві Новин (УНІАН).

Дискусія вдруге змінює місце зустрічі. Вперше – це було шосте засідання під спільним гаслом «Що має бути брендом: ім'я або компанія?» на території агенції «Pulse».

Чому ми знаємо про Стіва Джобса, Юлію Тимошенко, Анжелу Меркель, Андрія Шевченко, братів Кличків, Руслану, Аллу Пугачову, Віктора Пінчука, Рената Ахметова? Чому інші люди для нас не такі відомі і не такі цікаві, і ми їх не називаємо брендами?

Що в людині відіграє вирішальну роль? Чи дійсно характеристики особистості вирішують більше, ніж імідж і ціла команда професіоналів? Яка вона, особистість-бренд? Чи можна її виховати в собі?

7 квітня з 19.00 до 21.00 в конференц-залі УНІАН

Експерти: головний редактор «УНІАН» Олександр Харченко, автор бестселерів «Стратегії геніїв» Валентин Бадрак, мандрівник та письменник Максим Кідрук і політичний радник Олена Сибірякова намагатимуться розколоти новий горішок.

Модератор зустрічі – відомий бізнес-тренер, засновник і власник “Студії управління часом “BogushTime”, Людмила Богуш.

Приєднуйтесь до дискусії! Вартість участі – 150 грн.

Зареєструватись ви можете вже зараз! Контактна особа – Юлія Бойко

Телефонуйте: [відкрити контакти](044) 223-24-93, або надсилайте запит на e-mail: [відкрити контакти][email protected]



Адреса УНІАН: вул. Хрещатик, 4, (Європейська площа).

Інформаційні партнери: ReklaMaster, Українські новини

Попередні засідання Міцного горішка:

  • «Власник і топ-менеджер: хто є хто?»

  • «Робота чи гроші: що важливіше?»

  • «Корпоративна культура« з характером »

  • «Розробка корпоративної стратегії: помилки і знахідки»

  • «Як почати власний бізнес?»

  • «Що має бути брендом: ім'я або компанія?»

  • «Хочеш насмішити Бога - розкажи йому про свої плани»

  • Що за звірі стратегія і тактика?

  • Як «розворушити» співробітників - батогом або пряником?

  • Чи потрібен дрес-код в організації?

  • Створення бренду з нуля


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії Новини