Страх телефонних дзвінків. Або Будемо вчитись? Чи далі боятись?

Страх телефонних дзвінків. Або Будемо вчитись? Чи далі боятись?

Більше дзвінків – вищі продажі, кращий оборот, більший заробіток, премії, винагороди, визнання.... Яким чином можна цього досягти?

Холодні дзвінки, чому ми їх боїмося?
Знімаємо слухавку, набираємо номер, ідуть гудки, один-два-три.....все. Ніхто не підняв слухавку, УРА! Ми зателефонували? Та-а-ак. Роботу виконано! Або ж слухавку підняли, терпляче вислухали і толєрантно відмовились. І знов нам здається, що дзвінок „здійснено”. А те, що ніхто не зацікавився вашою пропозицією, ну це вже інше ...(Їхні клопоти, а ми свою роботу зробили). Тут з’являється те старе, заяложене, совітське: „мое дело предложыть , ваше – отказатся”
І яка ж користь ? Гріш-ціна десяткам і сотням таких дзвінків, а все через страх перед відмовою. Про що ми думаємо, коли знімаємо слухавку, що уявляємо, яку картинку бачимо в уяві? Цікаво, а від цього залежить якість телефонного дзвінка? Можливо, а наскільки?
Як правильно обрати час для здійснення дзвінка? З 10.00 як правило на більшості компаній проводять виробничі наради, перед 13.00, тобто перед обідом люди налаштовані на коротку перерву і відпочинок, особливо мужчини, і вряд чи погодяться на вашу пропозицію, правильно, ми так думаємо, отже, в обід тобто з 12 до 15 не варто телефонувати. А ще наприкінці робочого дня, тобто після 16, бо деякі фірми працюють тільки до 17, більшість працівників буде поспішати до дому, тому також не варто телефонувати! Ну і що у нас виходить? Скільки ми маємо часу, годин, хвилин для того щоб зробити правильний, грамотний, результативний, позитивний телефонний дзвінок? Правильно! Замало! А треба? Правильно! Більше! Більше чого: часу чи дзвінків?! Так ми думаєм, так я думала, спочатку. І це правда, частково.
Чому трубка важка?
Відчуття. Передчуття того що΄нам можуть сказати i що ми можемо почути. Дорогий товар, не потрібна послуга, незручний час, і взагалі „ми все знаємо два інститути закінчили і нашо мені той ваш тренінг?!”...
А що ми пропонуємо? Товар? Який? Послугу? Яку? Повітря, воду, що?
Ми продаємо ... вигоду! Потребу! Перевагу! Доки ми самі цього не зрозуміємо, не усвідомимо, ми не зможемо нічого продати, навіть у найзручніший час і в найкращих умовах! Потрібно мати тверду впевненість і розуміння того що наш товар чи послуга допоможуть вирішити проблеми нашого Клієнта. Саме тоді страх відпускає нас і з’являється впевненість і задоволення від цієї роботи.
Як? Як це зробити? А в цьому і полягає мистецтво! І цьому можна навчитися! Ну що? Будемо вчитись? Чи далі боятися?


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії Переговори, риторика, ораторське мистецтво