Страх телефонних дзвінків. Або Будемо вчитись? Чи далі боятись?
Більше дзвінків – вищі продажі, кращий оборот, більший заробіток, премії, винагороди, визнання.... Яким чином можна цього досягти?
Холодні дзвінки, чому ми їх боїмося?
Знімаємо слухавку, набираємо номер, ідуть гудки, один-два-три.....все. Ніхто не підняв слухавку, УРА! Ми зателефонували? Та-а-ак. Роботу виконано! Або ж слухавку підняли, терпляче вислухали і толєрантно відмовились. І знов нам здається, що дзвінок „здійснено”. А те, що ніхто не зацікавився вашою пропозицією, ну це вже інше ...(Їхні клопоти, а ми свою роботу зробили). Тут з’являється те старе, заяложене, совітське: „мое дело предложыть , ваше – отказатся”
І яка ж користь ? Гріш-ціна десяткам і сотням таких дзвінків, а все через страх перед відмовою. Про що ми думаємо, коли знімаємо слухавку, що уявляємо, яку картинку бачимо в уяві? Цікаво, а від цього залежить якість телефонного дзвінка? Можливо, а наскільки?
Як правильно обрати час для здійснення дзвінка? З 10.00 як правило на більшості компаній проводять виробничі наради, перед 13.00, тобто перед обідом люди налаштовані на коротку перерву і відпочинок, особливо мужчини, і вряд чи погодяться на вашу пропозицію, правильно, ми так думаємо, отже, в обід тобто з 12 до 15 не варто телефонувати. А ще наприкінці робочого дня, тобто після 16, бо деякі фірми працюють тільки до 17, більшість працівників буде поспішати до дому, тому також не варто телефонувати! Ну і що у нас виходить? Скільки ми маємо часу, годин, хвилин для того щоб зробити правильний, грамотний, результативний, позитивний телефонний дзвінок? Правильно! Замало! А треба? Правильно! Більше! Більше чого: часу чи дзвінків?! Так ми думаєм, так я думала, спочатку. І це правда, частково.
Чому трубка важка?
Відчуття. Передчуття того що΄нам можуть сказати i що ми можемо почути. Дорогий товар, не потрібна послуга, незручний час, і взагалі „ми все знаємо два інститути закінчили і нашо мені той ваш тренінг?!”...
А що ми пропонуємо? Товар? Який? Послугу? Яку? Повітря, воду, що?
Ми продаємо ... вигоду! Потребу! Перевагу! Доки ми самі цього не зрозуміємо, не усвідомимо, ми не зможемо нічого продати, навіть у найзручніший час і в найкращих умовах! Потрібно мати тверду впевненість і розуміння того що наш товар чи послуга допоможуть вирішити проблеми нашого Клієнта. Саме тоді страх відпускає нас і з’являється впевненість і задоволення від цієї роботи.
Як? Як це зробити? А в цьому і полягає мистецтво! І цьому можна навчитися! Ну що? Будемо вчитись? Чи далі боятися?
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії Переговори, риторика, ораторське мистецтво