Оптимізація, мінімізація, та планування податку на прибуток, ПДВ та ПДФО/військового збору: як зберегти кошти підприємства, не порушуючи податкового законодавства

Запрошуємо на авторський вебінар Олени Самарченко, експерта з оподаткування та бухгалтерського обліку, де ви дізнаєтесь про ефективні способи збереження фінансових ресурсів підприємства, враховуючи сучасні податкові вимоги.

Мінімізація, оптимізація та планування податку на прибуток, ПДВ та ПДФО/військового збору:

як зберегти кошти підприємства, не порушуючи податкового законодавства

Авторський вебінар:

Самарченко Олени Романівни

Незалежного консультанта з питань оподаткування та бухгалтерського обліку, автор багатьох публікацій в бухгалтерській пресі

У програмі:

День перший (18 грудня)

1. Операції з обіговими коштами та з мінімальним податковим навантаженням:

  • Безвідсоткова поворотна фінансова допомога від засновників і не тільки:
    •  допомога з терміном повернення більше 1 року - проблематична операція при перевірці! Як уникнути дисконтування, використовуючи умови договору;
    •  фіндопомога від підприємців-платників єдиного податку. Чим ця операція «не подобається» податківцям. Варіанти уникнення небезпек;
    • фіндопомога, надана фізичним особам (строки, умови повернення, особливості списання/прощення боргу)
  • Безповоротна фінансова допомога між платниками податків – пов’язаними особами.Як уникнути втрати податкових витрат тому, хто надає допомогу
  • Операції з надання/отримання забезпечень та гарантій (а ні доходів/витрат, а ні ПДВ):в яких випадках податково вигідно застосовувати такі операції;
    • як правильно сформулювати умови договорів, аби уникнути нарахування ПДВ
  •  Штрафні санкції (неустойка, пеня, відшкодування шкоди) в обліку:
    • дата визнання доходів/витрат в періоді отримання/сплати коштів.
    • вплив формулювань договору на наявність/відсутність ПДВ.
  • «Заміна» передоплати на поворотну/безповоротну фінансову допомогу:
    • яке «підводне каміння» існує в частині ПДВ. Аналіз позиції податківців.

2. Безоплатне надання товарів, послуг:

  • Загальні правила оподаткування ПДВ та податком на прибуток. Чи завжди це невигідні операції для надавача
  • Операції з безоплатної передачі товарів/послуг, які не вимагають нарахування ПДВ (реклама, маркетингове просування тощо). Як правильно оформити документи
  • Безоплатне надання товарів, послуг в межах «військової допомоги». Які існують податкові пільги та за яких умов можна на них розраховувати?
  • Подарунки фізичним особам. Як правильно розрахувати базу для ПДФО і військового збору, щоб з бюджету були сплачені правильні суми, а фізична особа фінансово не постраждала.
  • Як вигідніше здійснювати благодійні витрати неприбутковим організаціям, якщо компанія не має оподатковуваного прибутку?

3. Операції з необоротними активами:

  • «Легалізація» необоротних активів. Що вигідніше, «знайти» об'єкт чи отримати як подарунок? Відображення в обліку
  • Бухгалтерська дооцінка основних засобів як механізм збільшення чистих активів. Чи може дооцінка збільшити податкові витрати? Як дооцінка може бути пов’язана з «прибутковими коригуваннями» в деяких операціях з нерезидентами?
  • Продаж необоротних активів (в тому числі за мінімальними цінами).
    • що бажано зробити перед продажем, щоб заощадити на податках (прибуток, ПДВ, ПДФО).
    • коли і для чого бажано проводити оцінку майна? Чи існують альтернативи дороговартісній оцінці?
  • Ліквідація/списання необоротних активів «з користю» для витрат та ПДВ.
    • В чому різниця між ліквідацією та списанням і як це може вплинути на облік? Документальне оформлення ліквідації.
    • Списання майна (як необоротних активів, так і товарів, продукції тощо), зруйнованого внаслідок бойових дій.
    • документальне оформлення. Оподаткування.

4. Операції з запасами (товарами, сировиною, матеріалами):

  • Перейменування товару (як на етапі придбання, так і на стадії продажу покупцеві).
  • Продаж товарів з «прив'язкою» ціни до валютного еквівалента. Необхідні та бажані застереження в договорах.
  • Уцінка невикористаних і списання зіпсованих товарів:
    • виконання вимог бухгалтерських стандартів зі збільшенням податкових витрат. Обмеження щодо уцінки сировини/матеріалів для виробників продукції;
    • чи вигідно проводити уцінку, якщо товари пошкоджено під час війни?
    • які існують альтернативні варіанти?

День другий (19 грудня)

1. Операції з заборгованостями:

  • Заборгованості, які неможливо погасити внаслідок воєнних дій. Чи є вони сумнівними, чи треба створювати резерв, як оформити документи?
  • Прощення боргу покупцям/позичальникам. З якими проблемами може стикнутись підприємство-продавець (позикодавець). Як краще скласти документи, щоб отримати податкові витрати
  • Прощення боргу власником компанії: бухгалтерські особливості, які безпосередньо впливають на податковий облік. Особливості прощення боргу за процентними позиками.
  • Дохід від списання кредиторської заборгованості:
    • визначення моменту списання боргів. Як можна відстрочити списання боргів
    •  коригування ПДВ. Коли воно необхідне, і як це правильно зробити
  • Валютна заборгованість перед нерезидентом. Як законно можна уникнути розрахунку курсових різниць
  • Дебіторська заборгованість нерезидента, яку неможливо погасити. Варіанти уникнення нарахування штрафної санкції (пені).

2. Реорганізація підприємств як спосіб «позбутися» активів/зобов'язань без податкових наслідків в частині ПДВ. Підвищена увага податківців до таких операцій: в чому вона полягає та на яких підставах.

3. Операції, що допоможуть зекономити на ПДФО та військовому зборі

  • Допомога на лікування (медичне обслуговування, медикаменти та ін.) як альтернатива подарункам та медичному страхуванню. Умови звільнення від оподаткування.
  • Благодійна допомога (цільова та нецільова):кому і в якій сумі може виплачуватись?
    • назва виплати як захист ненарахування податків. Як правильно скласти первинні документи.
  • Витрати на відрядження (добові) замість заробітної плати торгових представників та інших співробітників, робота яких передбачає поїздки. Чим вигідніше оформлення відрядження, документальне оформлення.
  • Користування майном фізичної особи:
    • орендна плата чи компенсація: як вибрати найкращий варіант. Юридичне оформлення, сума, витрати (в тому числі пов'язані з утриманням майна)
    •  позичка (безкоштовне користування): плюси і мінуси, законодавча база, оподаткування.

4. Як підприємству законно уникнути «мобілізаційного обліку» працівників.

Вартість участі у дводенному вебінарі 3700,00 грн без ПДВ


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії Новини Аудит, стандартизація, ISO Бухгалтерія, облік та податки