Оптимізація, мінімізація, та планування податку на прибуток, ПДВ та ПДФО/військового збору: як зберегти кошти підприємства, не порушуючи податкового законодавства
Запрошуємо на авторський вебінар Олени Самарченко, експерта з оподаткування та бухгалтерського обліку, де ви дізнаєтесь про ефективні способи збереження фінансових ресурсів підприємства, враховуючи сучасні податкові вимоги.
Мінімізація, оптимізація та планування податку на прибуток, ПДВ та ПДФО/військового збору:
як зберегти кошти підприємства, не порушуючи податкового законодавства
Авторський вебінар:
Незалежного консультанта з питань оподаткування та бухгалтерського обліку, автор багатьох публікацій в бухгалтерській пресі
У програмі:
День перший (18 грудня)
1. Операції з обіговими коштами та з мінімальним податковим навантаженням:
- Безвідсоткова поворотна фінансова допомога від засновників і не тільки:
- допомога з терміном повернення більше 1 року - проблематична операція при перевірці! Як уникнути дисконтування, використовуючи умови договору;
- фіндопомога від підприємців-платників єдиного податку. Чим ця операція «не подобається» податківцям. Варіанти уникнення небезпек;
- фіндопомога, надана фізичним особам (строки, умови повернення, особливості списання/прощення боргу)
- Безповоротна фінансова допомога між платниками податків – пов’язаними особами.Як уникнути втрати податкових витрат тому, хто надає допомогу
- Операції з надання/отримання забезпечень та гарантій (а ні доходів/витрат, а ні ПДВ):✓ в яких випадках податково вигідно застосовувати такі операції;
- як правильно сформулювати умови договорів, аби уникнути нарахування ПДВ
- Штрафні санкції (неустойка, пеня, відшкодування шкоди) в обліку:
- дата визнання доходів/витрат в періоді отримання/сплати коштів.
- вплив формулювань договору на наявність/відсутність ПДВ.
- «Заміна» передоплати на поворотну/безповоротну фінансову допомогу:
- яке «підводне каміння» існує в частині ПДВ. Аналіз позиції податківців.
2. Безоплатне надання товарів, послуг:
- Загальні правила оподаткування ПДВ та податком на прибуток. Чи завжди це невигідні операції для надавача
- Операції з безоплатної передачі товарів/послуг, які не вимагають нарахування ПДВ (реклама, маркетингове просування тощо). Як правильно оформити документи
- Безоплатне надання товарів, послуг в межах «військової допомоги». Які існують податкові пільги та за яких умов можна на них розраховувати?
- Подарунки фізичним особам. Як правильно розрахувати базу для ПДФО і військового збору, щоб з бюджету були сплачені правильні суми, а фізична особа фінансово не постраждала.
- Як вигідніше здійснювати благодійні витрати неприбутковим організаціям, якщо компанія не має оподатковуваного прибутку?
3. Операції з необоротними активами:
- «Легалізація» необоротних активів. Що вигідніше, «знайти» об'єкт чи отримати як подарунок? Відображення в обліку
- Бухгалтерська дооцінка основних засобів як механізм збільшення чистих активів. Чи може дооцінка збільшити податкові витрати? Як дооцінка може бути пов’язана з «прибутковими коригуваннями» в деяких операціях з нерезидентами?
- Продаж необоротних активів (в тому числі за мінімальними цінами).
- що бажано зробити перед продажем, щоб заощадити на податках (прибуток, ПДВ, ПДФО).
- коли і для чого бажано проводити оцінку майна? Чи існують альтернативи дороговартісній оцінці?
- Ліквідація/списання необоротних активів «з користю» для витрат та ПДВ.
- В чому різниця між ліквідацією та списанням і як це може вплинути на облік? Документальне оформлення ліквідації.
- Списання майна (як необоротних активів, так і товарів, продукції тощо), зруйнованого внаслідок бойових дій.
- документальне оформлення. Оподаткування.
4. Операції з запасами (товарами, сировиною, матеріалами):
- Перейменування товару (як на етапі придбання, так і на стадії продажу покупцеві).
- Продаж товарів з «прив'язкою» ціни до валютного еквівалента. Необхідні та бажані застереження в договорах.
- Уцінка невикористаних і списання зіпсованих товарів:
- виконання вимог бухгалтерських стандартів зі збільшенням податкових витрат. Обмеження щодо уцінки сировини/матеріалів для виробників продукції;
- чи вигідно проводити уцінку, якщо товари пошкоджено під час війни?
- які існують альтернативні варіанти?
День другий (19 грудня)
1. Операції з заборгованостями:
- Заборгованості, які неможливо погасити внаслідок воєнних дій. Чи є вони сумнівними, чи треба створювати резерв, як оформити документи?
- Прощення боргу покупцям/позичальникам. З якими проблемами може стикнутись підприємство-продавець (позикодавець). Як краще скласти документи, щоб отримати податкові витрати
- Прощення боргу власником компанії: бухгалтерські особливості, які безпосередньо впливають на податковий облік. Особливості прощення боргу за процентними позиками.
- Дохід від списання кредиторської заборгованості:
- визначення моменту списання боргів. Як можна відстрочити списання боргів
- коригування ПДВ. Коли воно необхідне, і як це правильно зробити
- Валютна заборгованість перед нерезидентом. Як законно можна уникнути розрахунку курсових різниць
- Дебіторська заборгованість нерезидента, яку неможливо погасити. Варіанти уникнення нарахування штрафної санкції (пені).
2. Реорганізація підприємств як спосіб «позбутися» активів/зобов'язань без податкових наслідків в частині ПДВ. Підвищена увага податківців до таких операцій: в чому вона полягає та на яких підставах.
3. Операції, що допоможуть зекономити на ПДФО та військовому зборі
- Допомога на лікування (медичне обслуговування, медикаменти та ін.) як альтернатива подарункам та медичному страхуванню. Умови звільнення від оподаткування.
- Благодійна допомога (цільова та нецільова):✓ кому і в якій сумі може виплачуватись?
- назва виплати як захист ненарахування податків. Як правильно скласти первинні документи.
- Витрати на відрядження (добові) замість заробітної плати торгових представників та інших співробітників, робота яких передбачає поїздки. Чим вигідніше оформлення відрядження, документальне оформлення.
- Користування майном фізичної особи:
- орендна плата чи компенсація: як вибрати найкращий варіант. Юридичне оформлення, сума, витрати (в тому числі пов'язані з утриманням майна)
- позичка (безкоштовне користування): плюси і мінуси, законодавча база, оподаткування.
4. Як підприємству законно уникнути «мобілізаційного обліку» працівників.
Вартість участі у дводенному вебінарі 3700,00 грн без ПДВ
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії Новини Аудит, стандартизація, ISO Бухгалтерія, облік та податки