Чому для успішного делегування необхідні навички професійної комунікації?

Чому для успішного делегування необхідні навички професійної комунікації?

Делегування відбувається під час спілкування керівника з підлеглим (підлеглими). І ось від того, як відбувається це спілкування, керівник отримає (або не отримає…) той результат від співробітника, який був запланований керівником.

Делегування — це така організація роботи, коли керівник розподіляє між підлеглими конкретні завдання.

Делегування є формою поділу праці, і, відповідно, поділу відповідальності.

8 правил делегування

  1. Передавайте свої повноваження не з міркувань престижу, а виключно на користь справи.
  2. Використовуйте делегування як посилення впевненості підлеглих у своїх силах.
  3. Будьте готові підтримати того, кому ви делегували завдання.
  4. Делегуйте безпосередньо.
  5. Враховуйте можливість того, що отримавши завдання, підлеглий прийматиме не найточніші, а часом і помилкові рішення.
  6. При здійсненні співробітниками помилок у виконанні делегованих функцій розбирайте об'єктивну сутність справи, суть помилки, а не особисті якості, недоліки та прорахунки підлеглого.
  7. Передавши підлеглому завдання та відповідні повноваження, намітивши контрольні точки звітності про хід виконання завдання, не втручайтесь у хід її вирішення без досить вагомих підстав.
  8. Приймайте на себе відповідальність за всі рішення, зроблені вашими підлеглими відповідно до ваших повноважень.

Що стосується успіху - віддайте його підлеглому, тобто, безпосередньому виконавцю завдання, у разі невдачі – візьміть відповідальність на себе.

Делегування відбувається під час спілкування керівника з підлеглим (підлеглими).

І ось від того, як відбувається це спілкування, керівник отримає (або не отримає…) той результат від співробітника, який був запланований керівником.

Усі види комунікацій (розмови, листування та ін.) між керівником та підлеглим (або між колегами) можна умовно розділити на два типи комунікацій, які лежать в основі класифікації ситуаційних стилів Керівництва/Лідерства:

1. Комунікації за завданням

  • що потрібно зробити, яким чином, до якого терміну, яким складом, які кінцеві показники тощо;

2. Комунікації з взаємин

  • як взаємодіяти у процесі виконання завдання, як обговорювати проміжні результати, як змінювати організацію та ін.
  • Ви хочете знати, як необхідно спілкуватися, щоб професійно делегувати завдання?
  • Ви хочете знати алгоритм професійного делегування?
  • Ви хочете розвинути свої навички та вміння під час практичного моделювання ділових ситуацій?

Запрошую Вас узяти участь у тренінгу консалтингового центру ШАУЗ:

Результативна управлінська комунікація без конфліктів та маніпуляцій,

де Ви отримаєте знання та чіткий алгоритм практичних дій для вирішення Ваших конкретних завдань власника бізнесу чи керівника.

Перейдіть на сайт https://galina-zimina.com/ та ознайомтеся з графіком та переліком усіх доступних тренінгів для керівників. Тренінги проходять у онлайн форматі, що дозволить вам взяти участь у ньому з будь-якої точки світу.

Я буду рада відповісти на всі ваші запитання та надати професійні поради із питань професійної управлінської комунікації.

Бажаю Вам Успішних комунікацій для Успішного Бізнесу!

Галина Зіміна

Засновник та керівник консалтингового центру ШАУЗ,

Системний консультант, бізнес-тренер, коуч перших осіб компаній,

Аудитор міжнародної кваліфікації (ІSO 9001)


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії Новини Відносини, комунікація Лідерство, тімбілдинг