Що таке ефективно працююча система корпоративного управління?

Що таке ефективно працююча система корпоративного управління?

Системна технологія корпоративного управління є незамінною для підприємств, що працюють на результат, для компаній, які прагнуть змусити обставини працювати на себе.

Завдання Керівника-Лідера полягає в тому, щоб досягати результатів швидко, продуктивно та з найменшими витратами.

Успішне управління компанією, якщо:

  1. Співробітники одержують результати, які були заплановані;
  2. Результату досягнуто саме в ті терміни, які були намічені;
  3. Результату досягнуто у межах того бюджету, який було виділено;
  4. Результат досягнуто із запланованою якістю.

Досвід найуспішніших компаній світу демонструє, що найбільших успіхів за останні двадцять років досягли компанії, в яких Керівники бізнесу перейшли від закликів "працюйте краще" до системної стандартизації процесів компанії та натхнення працівників ідеєю постійного спільного вдосконалення.

Системна технологія корпоративного управління дозволяє поєднати стандартизацію управлінської діяльності та діяльності співробітників (у форматі процесів) та творчість/креативність/інновації організаційного розвитку (у форматі проектів).

Це дає можливість компанії бути успішною у жорсткій конкурентній боротьбі, швидко реагувати на зовнішні та внутрішні зміни, економити час та гроші.

Системні технології управління застосовні для підприємств будь-якої сфери діяльності, чисельності персоналу та продукції, що випускається.

Основний критерій - це бажання випускати якісну продукцію/товар/послуги у короткі терміни та з мінімальними витратами!

Системна технологія корпоративного управління є незамінною для підприємств, що працюють на результат, для компаній, які прагнуть змусити обставини працювати на себе.

Загальне якісне управління (Total Quality Management, TQM) - загальноорганізаційний метод безперервного підвищення якості всіх корпоративних процесів.

Принципи TQM також відомі як «загальне покращення якості», «якість світового рівня», «безперервне покращення якості», «загальна якість послуг» та «загальна якість системи корпоративного управління».

Слово «загальне» у понятті «загальна якість системи корпоративного управління» означає, що в цей процес повинен бути залучений кожен співробітник організації, слово «якість» означає турботу про задоволення потреб клієнта, і слово «управління» відноситься до співробітників та процесів, необхідних для досягнення необхідного рівня якості.

Стандарт ISO 9001 містить мінімальні вимоги до моделі TQM, а стандарт ISO 9004 містить рекомендації щодо впровадження повноцінної моделі TQM.

Ви хочете покращити роботу своєї компанії, підрозділу, відділу?

Ви хочете мати системну технологію управління, що дозволяє використовувати свої ресурси значно ефективніше, ніж конкуренти?

Запрошую вас узяти участь у тренінгах:

  • Система ощадливого  та ефективного управління бізнесом на основі LEAN, Kaizen;
  • Основи системи управління якістю на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015;
  • Системний менеджмент: Компетенції високоефективного Керівника-Лідера

На цих тренінгах Ви отримаєте практичний інструментарій та алгоритми конкретних дій для підвищення ефективності Вашого бізнесу.

Перейдіть на сайт https://galina-zimina.com/ та ознайомтеся з графіком та переліком усіх доступних тренінгів для керівників. Тренінги проходять у форматі онлайн-зустрічей, що дозволить вам взяти участь у ньому з будь-якої точки світу.

Бажаю Вам вдачі та ефективних результатів!

І головне, що завжди необхідно пам'ятати керівнику – будь-які зміни необхідно планувати та реалізовувати через залучення всіх співробітників компанії!

І, як наслідок, Ваша компанія буде працювати результативно та ефективно!

Галина Зіміна

Засновник та керівник консалтингового центру ШАУЗ,

Системний консультант, бізнес-тренер, коуч перших осіб компаній,

Аудитор міжнародної кваліфікації (ІSO 9001)


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії Аудит, стандартизація, ISO Менеджмент, керування, KPI Ощадливе виробництво, управління ризиками