Як впроваджувати організаційні зміни без хаосу та конфліктів
У повній протилежності до Автократичного Керівника є Високоефективний Керівник! Високоефективні Керівники бачать компанію як спільноту, а не машину; бачать бізнес як набір індивідуальних надій та мрій, націлених на загальну корпоративну мету.
На жаль, дуже багато менеджерів все ще вважають, що співробітників можна переконати, сформулювавши пишномовні цінності і вимовляючи промови. Але більшість таких заяв – марна данина моді. Вони нічим не підкріплені і є наборами банальностей, які лише посилюють скептицизм працівників. Заява лише формулює цінності, а життя в них вдихають системи управління.
(Майкл Хаммер та Джеймс Чампі з книги
«Реінжиніринг корпорації: маніфест революції у бізнесі»)
Сучасний бізнес – дуже динамічне середовище.
Щоб бути успішними, компанії повинні підлаштовувати умови ведення бізнесу під ринкову ситуацію, що постійно змінюється.
У результаті ті чи інші організаційні зміни відбуваються в кожній компанії досить регулярно.
І, щоб вдихнути життя та ентузіазм у поточну діяльність співробітників, Керівнику краще застосовувати командний стиль управління.
Чому?
Та тому, що Керівник-автократ сприймає компанію як машину, де співробітники грають роль гвинтиків.
Керівники-автократи створюють жорсткі структури, встановлюють жорсткі правила, а потім намагаються зберегти контроль над махіною, смикаючи за важелі і крутячи штурвал (створюючи стресові ситуації для себе і для всіх навколо…).
І, водночас, щиро дивуються з того, що співробітники безініціативні (!?!?...)
У повній протилежності до Автократичного Керівника є Високоефективний Керівник!
Високоефективні Керівники бачать компанію як спільноту, а не машину; бачать бізнес як набір індивідуальних надій та мрій, націлених на загальну корпоративну мету.
Використовуючи командний стиль управління, вони надихають співробітників присвятити себе продуктивній роботі для особистого успіху, а отже і успіху всієї компанії.
Високоефективні Керівники задають загальний напрямок руху, а потім беруть на себе забезпечення співробітників ресурсами, які необхідні для успішної роботи.
Вони надають право прийняття рішення підлеглим, що дозволяє команді виробляти власні правила і втручаються лише у надзвичайних ситуаціях.
Високоефективні Керівники при впровадженні нових технологій, обмірковують та планують способи розвитку у співробітниках нових компетенцій, ініціативності, творчості, відповідальності та покращення взаємин.
Високоефективні Керівники знають, що успіх можливий лише в тому випадку, якщо співробітники компанії використовують нові ідеї та нові підходи до бізнесу.
А Ви хочете управляти в режимі високої ефективності?
Запрошую вас узяти участь у тренінгу:
- Системний менеджмент: Компетенції високоефективного Керівника-Лідера
Перейдіть на сайт https://galina-zimina.com/ та ознайомтеся з переліком та графіком усіх доступних тренінгів для керівників. Тренінги проходять у форматі онлайн-зустрічей, що дозволить вам взяти участь у ньому з будь-якої точки світу.
Рада сприяти Вашому прагненню професійно керувати людьми та бізнесом!
Галина Зіміна
- Засновник та керівник консалтингового центру ШАУЗ,
- Системний консультант, бізнес-тренер, коуч перших осіб компаній,
- Аудитор міжнародної кваліфікації (ІSO 9001)
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії Лідерство, тімбілдинг Менеджмент, керування, KPI Ощадливе виробництво, управління ризиками