Емоційний багаж на роботі: не викидай, а пакуй акуратно

Емоційний багаж на роботі: не викидай, а пакуй акуратно

Чому ми взагалі обговорюємо емоції на роботі, якщо всі радять: «залишай свої проблеми поза офісом»?

Взагалі-то, якщо ви не можете керувати емоціями при спілкуванні із колегами, клієнтами або керівником, всі інші унікальні компетенції відходять на другий план.

І часом існування на роботі схоже на боксерський ринг, де у вас повна сумка запальної суміші 💥

Давно доведений факт: у командах, де панує культура проговорення своїх емоцій, плинність кадрів значно нижча.

Однак, як проговорити те, що навіть не знаєш, як називається?

«Колесо Емоцій» вам в допомогу 😌 

Щоб навчитися опановувати свої емоції, спочатку треба їх визнати та назвати, наприклад: «Я зараз злюсь / гніваюсь / дивуюсь / радію / сумую».

Це перший і мега важливий крок.

Робіть паузу протягом дня із питанням до себе: «Що я зараз відчуваю?».

А ще радимо завести невеличкий щоденник, щоб відстежувати почуття: «яка емоція мого дня сьогодні?».

Цікавих вам спостережень за собою!


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії Новини HR, менеджер з персоналу, рекрутинг Психологія, емоційний інтелект