Емоційний багаж на роботі: не викидай, а пакуй акуратно

Емоційний багаж на роботі: не викидай, а пакуй акуратно

Чому ми взагалі обговорюємо емоції на роботі, якщо всі радять: «залишай свої проблеми поза офісом»?

Взагалі-то, якщо ви не можете керувати емоціями при спілкуванні із колегами, клієнтами або керівником, всі інші унікальні компетенції відходять на другий план.

І часом існування на роботі схоже на боксерський ринг, де у вас повна сумка запальної суміші 💥

Давно доведений факт: у командах, де панує культура проговорення своїх емоцій, плинність кадрів значно нижча.

Однак, як проговорити те, що навіть не знаєш, як називається?

«Колесо Емоцій» вам в допомогу 😌 

Щоб навчитися опановувати свої емоції, спочатку треба їх визнати та назвати, наприклад: «Я зараз злюсь / гніваюсь / дивуюсь / радію / сумую».

Це перший і мега важливий крок.

Робіть паузу протягом дня із питанням до себе: «Що я зараз відчуваю?».

А ще радимо завести невеличкий щоденник, щоб відстежувати почуття: «яка емоція мого дня сьогодні?».

Цікавих вам спостережень за собою!


Залишити коментар
Введіть ваше ім’я.
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Введіть ел. пошту.
або Відмінити

Інші статті в категорії Новини HR, менеджер з персоналу, рекрутинг Психологія, емоційний інтелект