Емоційний багаж на роботі: не викидай, а пакуй акуратно
Чому ми взагалі обговорюємо емоції на роботі, якщо всі радять: «залишай свої проблеми поза офісом»?
Взагалі-то, якщо ви не можете керувати емоціями при спілкуванні із колегами, клієнтами або керівником, всі інші унікальні компетенції відходять на другий план.
І часом існування на роботі схоже на боксерський ринг, де у вас повна сумка запальної суміші 💥
Давно доведений факт: у командах, де панує культура проговорення своїх емоцій, плинність кадрів значно нижча.
Однак, як проговорити те, що навіть не знаєш, як називається?
«Колесо Емоцій» вам в допомогу 😌
Щоб навчитися опановувати свої емоції, спочатку треба їх визнати та назвати, наприклад: «Я зараз злюсь / гніваюсь / дивуюсь / радію / сумую».
Це перший і мега важливий крок.
Робіть паузу протягом дня із питанням до себе: «Що я зараз відчуваю?».
А ще радимо завести невеличкий щоденник, щоб відстежувати почуття: «яка емоція мого дня сьогодні?».
Цікавих вам спостережень за собою!
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії Новини HR, менеджер з персоналу, рекрутинг Психологія, емоційний інтелект