Три найважливіші запитання для бізнесу
Уся діяльність підприємства, має орієнтуватися на кінцеву мету — задоволення потреб клієнта. Чому? А тому, що продати клієнту / замовнику / покупцю можна тільки той продукт, який йому необхідний!
З чого починається маркетинг взаємовідносин зі споживачами?
Звичайно, з вивчення потреб та очікувань споживачів!
Адже принцип, закладений в основу маркетингу, в тому, що вся діяльність підприємства, має орієнтуватися на кінцеву мету — задоволення потреб клієнта.
А задовольнити його потреби можна, якщо зробити та продати йому той продукт, який йому необхідний!
І тільки те підприємство досягає успіху (лідирує в конкурентному середовищі), яке задовольняє головну потребу своїх клієнтів краще, ніж його конкуренти!
Як виявлено цю потребу: внаслідок систематичного аналізу ринку чи інтуїтивно — немає значення.
Але визначає її лише той, хто глибоко заглиблюється у проблеми ринку!
Споживачі та їх бажання постійно змінюються.
І безперервні зміни ринку є його нормальним станом.
Але саме в цьому поряд із шансами на успіх криється і ризик.
Кому не вдається пристосуватися до цих змін, той потрапляє у скрутне становище.
Подобається вам це чи ні, але «працюють» об'єктивні ринкові закони.
І немає значення, наскільки високо ви самі оцінюєте товар…
Якщо ринок його не потребує і ви не можете переконати споживачів у його перевагах, товар не буде проданий.
Тому маркетологи підприємств постійно шукають правильні відповіді на ТРИ КЛЮЧОВІ ЗАПИТАННЯ (і НАЙВАЖЛИВІШІ!!!):
- КОМУ ПРОДАВАТИ?
- ЩО ПРОДАВАТИ?
- ЯК ПРОДАВАТИ?
Якщо ви хочете побудувати системно-процесну Модель управління та більш ефективно керувати всіма корпоративними ресурсами, то запрошую вас узяти участь у тренінгах:
- Система ощадливого та ефективного управління бізнесом на основі LEAN, Kaizen;
- Основи системи управління якістю на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015;
- Системний менеджмент: Компетенції високоефективного Керівника-Лідера.
На цих тренінгах ви отримаєте практичний інструментарій та алгоритми конкретних дій для підвищення ефективності Вашого бізнесу.
Перейдіть на сайт https://galina-zimina.com/ та ознайомтеся з графіком та переліком усіх доступних тренінгів для керівників. Тренінги проходять у форматі онлайн-зустрічей, що дозволить вам взяти участь у ньому з будь-якої точки світу.
Бажаю вам успіху в пізнанні ринкових потреб ваших покупців та ефективному управлінні компанією!
Галина Зіміна,
Засновник та керівник консалтингового центру ШАУЗ,
Системний консультант, бізнес-тренер, коуч перших осіб компаній,
Аудитор міжнародної кваліфікації (ІSO 9001).
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії Лідерство, тімбілдинг Менеджмент, керування, KPI Ощадливе виробництво, управління ризиками