Три найважливіші запитання для бізнесу

Три найважливіші запитання для бізнесу

Уся діяльність підприємства, має орієнтуватися на кінцеву мету — задоволення потреб клієнта. Чому? А тому, що продати клієнту / замовнику / покупцю можна тільки той продукт, який йому необхідний!

З чого починається маркетинг взаємовідносин зі споживачами?

Звичайно, з вивчення потреб та очікувань споживачів!

Адже принцип, закладений в основу маркетингу, в тому, що вся діяльність підприємства, має орієнтуватися на кінцеву мету — задоволення потреб клієнта.

А задовольнити його потреби можна, якщо зробити та продати йому той продукт, який йому необхідний!

І тільки те підприємство досягає успіху (лідирує в конкурентному середовищі), яке задовольняє головну потребу своїх клієнтів краще, ніж його конкуренти!

Як виявлено цю потребу: внаслідок систематичного аналізу ринку чи інтуїтивно — немає значення.

Але визначає її лише той, хто глибоко заглиблюється у проблеми ринку!

Споживачі та їх бажання постійно змінюються.

І безперервні зміни ринку є його нормальним станом.

Але саме в цьому поряд із шансами на успіх криється і ризик.

Кому не вдається пристосуватися до цих змін, той потрапляє у скрутне становище.

Подобається вам це чи ні, але «працюють» об'єктивні ринкові закони.

І немає значення, наскільки високо ви самі оцінюєте товар…

Якщо ринок його не потребує і ви не можете переконати споживачів у його перевагах, товар не буде проданий.

Тому маркетологи підприємств постійно шукають правильні відповіді на ТРИ КЛЮЧОВІ ЗАПИТАННЯ (і НАЙВАЖЛИВІШІ!!!):

- КОМУ ПРОДАВАТИ?

- ЩО ПРОДАВАТИ?

- ЯК ПРОДАВАТИ?

Якщо ви хочете побудувати системно-процесну Модель управління та більш ефективно керувати всіма корпоративними ресурсами, то запрошую вас узяти участь у тренінгах:

- Система ощадливого  та ефективного управління бізнесом на основі LEAN, Kaizen;

- Основи системи управління якістю на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015;

- Системний менеджмент: Компетенції високоефективного Керівника-Лідера.

На цих тренінгах ви отримаєте практичний інструментарій та алгоритми конкретних дій для підвищення ефективності Вашого бізнесу.

Перейдіть на сайт https://galina-zimina.com/ та ознайомтеся з графіком та переліком усіх доступних тренінгів для керівників. Тренінги проходять у форматі онлайн-зустрічей, що дозволить вам взяти участь у ньому з будь-якої точки світу.

Бажаю вам успіху в пізнанні ринкових потреб ваших покупців та ефективному управлінні компанією!

Галина Зіміна,

Засновник та керівник консалтингового центру ШАУЗ,

Системний консультант, бізнес-тренер, коуч перших осіб компаній,

Аудитор міжнародної кваліфікації (ІSO 9001).


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії Лідерство, тімбілдинг Менеджмент, керування, KPI Ощадливе виробництво, управління ризиками