Важливий інструмент управління для керівника — це ефективні та результативні наради
Для того, щоб наради не перетворювалися на формат «Давайте поговоримо», можна використовувати зручний чек-лист із питаннями самоперевірки стану справ щодо службових нарад.
Хочу поділитися з Вами інформацією, яку можна використовувати при аналізі, оцінці та вдосконаленні нарад.
Для того, щоб наради не перетворювалися на формат «Давайте поговоримо», можна використовувати зручний чек-лист із питаннями самоперевірки стану справ щодо службових нарад.
Вам необхідно просто відповісти на ці запитання:
1. Організація нарад
- Чи планується графік проведення нарад на період?
- Чи існує регламент нарад?
- Чи ознайомлені учасники з графіком нарад?
- Чи визначено заздалегідь склад учасників нарад?
- Чи розроблено формат порядку денного та протоколу нарад?
2. Підготовка нарад
- Учасників заздалегідь попереджаються про нараду.
- Порядок денний заздалегідь надсилається учасникам.
- Звітні матеріали заздалегідь надсилаються учасникам.
- Відповідальні готують звіти письмово.
- Підготовка та оснащення кімнати нарад перевіряється.
3. Проведення нарад
- Порядок розгляду порядку денного дотримується.
- Чи враховується час на теми порядку денного?
- Учасники нарад коректні та вислуховують один одного.
- Відповідальні та виступаючі завжди пропонують рішення.
- Учасники на з'ясування особистих стосунків у дискусіях не переходять.
4. Завершення нарад
- Протокол підготовлено та погоджено на поточній нараді.
- Що робити за протоколом після наради, всім зрозуміло.
- Нарада проведена в рамках планового часу.
- Порядок денний та учасників наступної наради визначено.
5. Контроль нарад
- Протокол затверджено та розіслано зацікавленим особам.
- Доручення своєчасно доведено до виконавців.
- Звіти щодо виконання своєчасно надсилаються секретареві.
- Причини невиконання доручень встановлюються та обговорюються.
- Хід виконання доручень завжди контролюється.
- Виконавча дисципліна оцінюється та висновки робляться.
6. Аналіз нарад
- Історія розгляду питань нарад аналізується.
- Витрати часу на теми наради аналізуються.
- Матеріали з бази даних нарад використовуються в роботі.
- Статистика використовується учасниками нарад.
- Трудовитрати учасників наради аналізуються.
Якщо Ви хочете високоефективним керівникам, то запрошую вас узяти участь у тренінгу:
– Системний менеджмент: Компетенції високоефективного Керівника-Лідера
Перейдіть на сайт https://galina-zimina.com/ та ознайомтеся з переліком та графіком усіх доступних тренінгів для керівників. Тренінги проходять у форматі онлайн-зустрічей, що дозволить вам взяти участь у ньому з будь-якої точки світу.
Я буду рада відповісти на всі ваші запитання, надати професійні поради із питань системного та ефективного менеджменту.
Рада сприяти Вашому прагненню професійно керувати людьми та бізнесом!
Галина Зіміна
Засновник та керівник консалтингового центру ШАУЗ,
Системний консультант, бізнес-тренер, коуч перших осіб компаній,
Аудитор міжнародної кваліфікації (ІSO 9001)
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії HR, менеджер з персоналу, рекрутинг Лідерство, тімбілдинг Менеджмент, керування, KPI