Роль автоматизації в роботі PPC-спеціаліста
Щоб зберегти й роботу, і менталку, кожен фахівець шукає спосіб виконувати таски швидше. Один із топових способів — автоматизація.
Роль автоматизації в роботі PPC-спеціаліста
Work-life balance — найгарячіша тема digital-працівників у 2024 році. І зрозуміло, адже кожен хоче жити своє найкраще життя, чи не так? Й ось для того, аби зберегти і роботу, і менталку, кожен шукає спосіб виконувати таски швидше. Один із топових способів — автоматизація.
Ось і в роботі PPC-спеціаліста автоматизація — спосіб, що спрощує щоденну рутину.
Ручне управління рекламними кампаніями в будь-якому рекламному кабінеті може бути надзвичайно трудомістким і забирати величезну кількість часу. Й особливо це стосується інструментів контекстної реклами, таких, як Google Ads. Впровадження автоматизації допомагає оптимізувати робочий процес, заощаджувати цінні ресурси — як час, так і гроші — та підвищувати загальну ефективність рекламних кампаній.
Звільняючи PPC-спеціалістів від рутинних завдань, автоматизація дає змогу їм зосередитися на стратегічних та аналітичних аспектах роботи, що в кінцевому підсумку призводить до кращих результатів та дає змогу працювати з більшою кількістю проєктів.
Інструменти автоматизації можуть узяти на себе рутинні, повторювані та трудомісткі завдання. Зокрема: налаштування стратегій призначення ставок, створення звітів, управління ключовими словами та ще багато іншого.
Автоматизація процесів значно зменшує ймовірність людських помилок та забезпечує завжди якісне виконання завдань. На відміну від людини, машина не втомлюється, не робить помилок та не пропускає кроків у складних процесах.
Також інструменти автоматизації розв’язують проблему масштабування акаунтів, коли під час зростання кількості елементів (кампаній, оголошень, товарів), якими треба управляти та відстежувати їхню ефективність, якість роботи PPC спеціаліста природно знижується.
Без автоматизації було б неможливо працювати з деякими типами кампаній. І тут, аби не обтяжувати великою кількістю даних, пропонуємо чекнути цікавий кейс із внутрішнім сервісом Promodo — G-MOS.
Інструменти автоматизації для PPC-спеціалістів
На ринку доступна величезна кількість потужних сервісів автоматизації, які можуть значно полегшити роботу PPC спеціалістів. Але всі вони платні, мають обмежений набір функцій, їм бракує кастомізації конкретні потреби. Також необхідно платити за всі функції, навіть якщо не користуєтесь ними.
Тому зазвичай спеціалісти зупиняються на інших рішеннях:
- скриптах Google Ads;
- кастомних рішеннях на базі Google Ads API;
- автоматизованих правилах;
- Google Spreadsheets.
Скрипти Google Ads є оптимальним інструментом з огляду на їхній функціонал та часові витрати, необхідні для розроблення готових рішень. Вони пишуться на JavaScript, не потребують поглиблених знань у програмуванні. Також вони не потребують окремого середовища виконання, тобто не треба орендувати сервер для їх запуску. У мережі є багато готових безплатних рішень.
За допомогою скриптів можна створювати складні звіти на основі різних наборів даних, організовувати структуру рекламних кампаній та груп оголошень, автоматично генерувати нові ключові слова та оголошення, і багато іншого. Але, вони є більш обмеженими в контексті доступних дій, порівнюючи з Google Ads API
До речі, у нас в Promodo Academy є унікальний курс щодо скриптів — 45 відеоуроків, файли з усім кодом, завдання до кожного уроку, підтримання лектора. Шукай за посиланням: https://academy.promodo.ua/course/avtomatizaciya-akauntiv-google-ads
Що стосується кастомних рішень на базі Google Ads API, то для їх написання необхідно мати хороші знання однієї з мов програмування: Java, C#, PHP, Python, Ruby, Perl. Також необхідно мати сервер для запуску програми, створити окремий інтерфейс для роботи з програмою. І вартість створення рішень на одному рівні з будь-якими іншими програмістськими тасками. Більша вартість рішень на базі Google Ads API компенсується тим, що через API доступні практично всі ті самі дії, що і в інтерфейсі Google Ads, тобто можна автоматизувати купу процесів роботи з акаунтом — від аналізу даних до створення кампаній за шаблоном та управління налаштуваннями залежно від ефективності товарів за даними з CRM.
Автоматизовані правила можна використовувати для простих задач та їхнє створення не потребує ніяких спеціальних знань, на відміну від усіх інших рішень. Єдине, у чому автоматизовані правила не мають рівних за витраченими ресурсами — перевірка мільйонів URL.
В Google Spreadsheets доступні не лише розширення для роботи з даними, завантаження статистики з рекламних кабінетів (наприклад, Supermetrics). У них також доступна потужна платформа Google Apps Script, яка відкриває можливості не тільки з автоматизації роботи з Таблицями, але й з іншими сервісами Google — документами, презентаціями, Gmail, Drive тощо.
Знання з Apps Script також будуть корисними для тих, хто розробляє скрипти Google Ads, адже Таблиці часто використовуються як інтерфейс скриптів, для збереження даних, експорту статистики, візуалізації даних тощо.
Із чого почати?
Якщо ви ще ніколи не використовували жодні з інструментів автоматизації, то радимо для початку сформувати перелік завдань, які на вашу думку, варто автоматизувати. Потім ознайомтесь із можливостями інструментів, згаданих у статті, оцініть потенційні витрати та виберіть оптимальний саме для вас.
Загальний алгоритм впровадження автоматизації виглядає таким чином:
- Визначення проблеми.
- Пошук інструментів для розв’язання проблеми.
- Створення алгоритму рішення на основі обраних інструментів.
- Реалізація алгоритму.
- Перевірка рішення.
- Доповнення/масштабування (за необхідності).
Сподіваємося, що вам було цікаво й корисно. Тепер робота PPC-спеціаліста стане ще крутіше та зручніше. А якщо відчуваєте потребу в додаткових знаннях і навичках, то маємо ще дві топові поради:
- Записуйтеся на курс «Автоматизація акаунтів Google Ads» у Promodo Academy. Тут навчимо користуватися всім тим, про що розповіли та додамо ще кілька крутих інсайтів. Тисни на посилання: https://academy.promodo.ua/course/avtomatizaciya-akauntiv-google-ads
- Для всіх, хто хоче бустнути свій бізнес, — звертайтеся до Promodo. Де команда професіоналів допоможе з усіма digital-питаннями.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії Time management, управління часом Аудит, стандартизація, ISO Маркетинг, реклама, PR