Які основні чинники посилення ефективності роботи компанії
Ефективність неспроможна виникнути в самостійному режимі і тим більше неспроможна посилюватися самостійно. Ефективність — це наслідок, результат впливу чотирьох взаємозалежних чинників.
Цілком природно, що у стані сучасної нестабільності компанії не можуть працювати так, як працювали раніше:
- губляться раніше завойовані ринкові позиції,
- як наслідок — знижуються обсяги продажу,
- падає прибуток.
Для того щоб вижити та розвиватися у складні для бізнесу часи, потрібно дуже швидко робити конкретні кроки.
Які?
Ефективність неспроможна виникнути в самостійному режимі і тим більше неспроможна посилюватися самостійно.
Ефективність — це наслідок, результат впливу чотирьох взаємозалежних чинників.
Перший (базовий) чинник — професійний менеджмент у компанії.
Без правильного налаштування цього чинника решта втрачає сенс.
Якщо компетентність вищого менеджменту базується на розумінні та застосуванні технології, методів, інструментарію міжнародної теорії та практики системного управління, то всі співробітники системно діють.
Другий чинник ефективності — професійне регулювання фінансових потоків у компанії.
Використання управлінського обліку, бюджетування дає керівникам своєчасну «картинку» фінансового здоров'я компанії.
Третій чинник ефективності — використання процесного підходу на всіх організаційних рівнях в компанії.
Це дає можливість упорядкувати діяльність усіх функціональних служб і налаштувати на створення цінності для споживача/замовника.
Четвертий чинник ефективності — використання ощадливого LEAN мислення та ощадливих дій на управлінському й операційному рівнях.
Звичайно, всі (керівники та співробітники) чудово розуміють, що на величину прибутку істотно впливає величина витрат.
Суть LEAN концепції — це підвищення ефективності компанії через орієнтацію на дії, що додають цінність СПОЖИВАЧУ.
Якщо ви хочете побудувати системно-процесну модель управління та більш ефективно керувати всіма корпоративними ресурсами, то запрошую вас узяти участь у тренінгах:
- Система ощадливого та ефективного управління бізнесом на основі LEAN, Kaizen.
- Основи системи управління якістю на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015.
- Системний менеджмент: Компетенції високоефективного Керівника-Лідера.
На цих тренінгах ви отримаєте практичний інструментарій та алгоритми конкретних дій для підвищення ефективності Вашого бізнесу.
Перейдіть на сайт https://galina-zimina.com/ та ознайомтеся з переліком усіх доступних тренінгів для керівників. Тренінги проходять у форматі онлайн-зустрічей, що дозволить вам взяти участь у ньому з будь-якої точки світу.
Я буду рада відповісти на всі ваші запитання, надати професійні поради із питань системного та ефективного менеджменту.
Бажаю вам вдачі та ефективних результатів!
Галина Зіміна,
Засновник та керівник консалтингового центру ШАУЗ,
Системний консультант, бізнес-тренер, коуч перших осіб компаній,
Аудитор міжнародної кваліфікації (ІSO 9001).
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії Менеджмент, керування, KPI Ощадливе виробництво, управління ризиками