Як виконати вимоги ISO 9001 щодо продукції та послуг
Усі розділи контракту або замовлення повинні бути проаналізовані для того, щоб переконатися, чи здатна ваша організація виконати взяті на себе зобов'язання.
Вимоги ISO 9001, 8.2. Вимоги до продукції та послуг
Цей розділ стандарту стосується переважно товарів та послуг, які ви постачаєте /плануєте постачати своїм споживачам.
Але не слід забувати про те, що вимоги можуть охоплювати інші аспекти, такі як державні вимоги та вимоги законодавства, правила поставок, умови платежів та інше.
Усі розділи контракту або замовлення повинні бути проаналізовані для того, щоб переконатися, чи здатна ваша організація виконати взяті на себе зобов'язання.
Звичайно, необхідно врахувати всі ризики, що можуть виникнути в зовнішньому та внутрішньому середовищах.
Якщо з тієї чи іншої причини вносять зміни у тендер, замовлення або в обидва документи, то ці зміни мають бути проаналізовані та узгоджені в тому самому порядку, що й вихідні документи.
Якщо зміни прийнято, то важливо, щоб усі зацікавлені особи в організації були про це поінформовані.
Будь-які тендери та замовлення споживачів та будь-які зміни до них повинні опрацьовуватися відповідно до вимог стандарту — ISO 9001, пункт 7.5 Задокументована інформація.
Ви хочете знати більше про системну роботу згідно ISO серії 9000?
Запрошуємо на тренінги та коучинг-програми консалтингового центру ШАУЗ https://galina-zimina.com/, де ви отримаєте знання та чіткий алгоритм практичних дій.
Бажаю вам успішного бізнесу!
Галина Зіміна,
Засновник та керівник консалтингового центру ШАУЗ,
Системний консультант, бізнес-тренер, коуч перших осіб компаній,
Аудитор міжнародної кваліфікації (ІSO 9001).
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії Аудит, стандартизація, ISO Менеджмент, керування, KPI Ощадливе виробництво, управління ризиками