Вимоги ISO 9001 передбачають раціональність, логічність та практичність дій
Ринок споживачів у конкурентному середовищі вимагає від організації рівень якості продукту, який задовольняє його потреби та очікування. Адже так?
Ви впевнені в тому, що правильно розумієте та здатні виконати вимоги споживачів?
Впровадження Системи якісного управління допомагає правильно налаштувати роботу Вашого підприємства відповідно до ринкової взаємодії законів ПОПИТУ та ПРОПОЗИЦІЇ.
ЯКЩО є ПОПИТ на продукт «N» (у ваших замовників є потреба + фінансові можливості) і ваше підприємство має необхідний внутрішній потенціал для його виробництва — виробляйте та поставляйте на ринок (ваша ПРОПОЗИЦІЯ).
Хочете мати Сертифікат відповідності ISO 9001?
Будь ласка!
Вимоги міжнародного стандарту ISO 9001 передбачають раціональність, логічність та практичність дій і у пункті 1 СФЕРА ЗАСТОСУВАННЯ вказує наступне:
- СФЕРА ЗАСТОСУВАННЯ
Цей стандарт установлює вимоги до системи управління якістю, якщо організація
- повинна показати свою здатність постійно надавати продукцію та послуги, які задовольняють вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги;
- повинна показати свою здатність постійно надавати продукцію та послуги, які задовольняють вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги;
- зорієнтована на підвищення задоволеності замовника завдяки результативному застосовуванню системи, зокрема процесів поліпшування системи та забезпечування відповідності вимогам замовника й застосовним законодавчим і регламентувальним вимогам.
Усі вимоги цього стандарту — загальні, вони призначені для застосування будь-якою організацією, незалежно від її типу чи розміру, а також від продукції, яку вона постачає, та послуг, які вона надає.
Примітка 1. У цьому стандарті терміни «продукція» чи «послуга» поширюють лише на продукцію та послуги, які призначено для замовника чи які потребує замовник.
Примітка 2. Законодавчі та регламентувальні вимоги може бути подано як правові вимоги.
Тому логіка вимог ISO 9001 вкладається в декілька питань:
- Хто ваші споживачі / клієнти / замовники / покупці та інші зацікавлені (стосовно Вашої компанії) особи?
- Які у них потреби, очікування?
- Ваше планування діяльності зорієнтовано на задоволення їх потреб?
- Ви проаналізували та врахували ризики зовнішнього та внутрішнього середовища?
- Ви побудували відповідну модель процесів, які дадуть в результаті ту якість продукту, яку очікує споживач?
- Ви отримали зворотний зв’язок від споживача та інших зацікавлених сторін щодо рівня якості?
Ви хочете знати більше про системну роботу згідно ISO серії 9000?
Запрошуємо на тренінги та коучинг-програми консалтингового центру ШАУЗ https://galina-zimina.com/, де ви отримаєте знання та чіткий алгоритм практичних дій.
Бажаю вам успішного бізнесу!
Галина Зіміна,
Засновник та керівник консалтингового центру ШАУЗ,
Системний консультант, бізнес-тренер, коуч перших осіб компаній,
Аудитор міжнародної кваліфікації (ІSO 9001).
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії Аудит, стандартизація, ISO Менеджмент, керування, KPI Ощадливе виробництво, управління ризиками