Ви теж налаштовані на просту LEAN казку?

Ви теж налаштовані на просту LEAN казку?

Суть LEAN концепції — це підвищення ефективності компанії через орієнтацію на дії, що додають цінність споживачу.

Усі компанії хочуть бути конкурентоспроможними!

Термін «конкурентна перевага» має цілком конкретний фінансово-економічний зміст.

Що це означає?

Компанія має конкурентну перевагу на певному ринку товарів / послуг, якщо розмір економічного прибутку, який стійко (у довгостроковому періоді) забезпечують його операції, у середньому перевищує розмір економічного прибутку фірм-конкурентів, які діють на тому ж самому ринку.

Звичайно, всі (керівники та співробітники) чудово розуміють, що на величину прибутку істотно впливає величина витрат.

Ухвалюється рішення:

Необхідно впроваджувати Lean production (ощадливе виробництво)!

І ось тут починається найцікавіше — усі налаштовуються на казку…

Особливо ту, у якій все відбувається по-щучому наказу, та за моїм бажанням.

Керівництво починає активно планувати та розгортати в компанії локальні, не пов'язані між собою заходи щодо економії витрат, а співробітники не менш активно починають саботувати ці впроваджувальні проєкти.

Чомусь найчастіше беруть за основу словосполучення — Lean production (ощадливе виробництво).

І в результаті всі перетворення обмежуються перестановками обладнання, авторитарним тиском на співробітників (щоб працювали по-новому!), наведенням ладу на робочих місцях і т.п.

Таке «клаптикове» впровадження LEAN (ощадливої) концепції звичайно не може призвести до ефективності роботи компанії «як у Toyota».

Шановні колеги! Шановні Керівники!

Хочу привернути вашу увагу, що будь-які позитивні зміни в компанії можуть відбутися, якщо змінюється стиль і методи управління, тобто має відбуватися системне впровадження LEAN (ощадливий) менеджмент!

Тому що суть LEAN концепції — це підвищення ефективності компанії через орієнтацію на дії, що додають цінність СПОЖИВАЧУ.

Адже цільовим призначенням корпоративних / виробничих витрат, тобто використання ресурсів, є отримання запланованого результату.

І головне питання, на яке необхідно отримати відповідь: «Чи вдалося цей результат отримати, і яка «ціна» цього результату?».

І, звичайно, чим краще працюватиме підприємство (інтенсивніше буде використовувати виробничі ресурси, позбавлятися втрат, успішніше вдосконалювати техніку, технологію, організацію виробництва), то дедалі нижчою буде собівартість продукції.

А значить — усе більше підвищуватиметься рівень конкурентоспроможності підприємства!!!

Ви хочете цього? Готова вам у цьому професійно допомогти!

Якщо ви хочете побудувати системно-процесну модель управління та більш ефективно керувати всіма корпоративними ресурсами, то запрошую вас узяти участь у тренінгу:

Система ощадливого та ефективного управління бізнесом на основі LEAN, Kaizen, де ви отримаєте практичний інструментарій та алгоритм конкретних дій для підвищення ефективності вашого бізнесу.

Перейдіть на сайт https://galina-zimina.com/ та ознайомтеся з переліком усіх доступних тренінгів для керівників. Тренінги проходять у форматі онлайн-зустрічей, що дозволить вам узяти участь у ньому з будь-якої точки світу.

Я буду рада відповісти на всі ваші запитання та надати професійні поради із питань системного менеджменту.

Бажаю вам вдачі та ефективних результатів!

Галина Зіміна,

засновник та керівник консалтингового центру ШАУЗ,

системний консультант, бізнес-тренер, коуч перших осіб компаній,

аудитор міжнародної кваліфікації (ІSO 9001).


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії Виробництво, промисловiсть Менеджмент, керування, KPI Ощадливе виробництво, управління ризиками