Ефективна комунікація допомагає професійно та ефективно керувати
Фахівці в галузі науки управління стверджують, що до 80 % робочого часу керівника займають комунікації.
У вас у голові можуть народжуватися чудові ідеї, але,
якщо ви не вмієте донести їх до свідомості слухачів,
ви нічого не досягнете.
/Лі Якокка/
Фахівці у галузі науки управління стверджують, що до 80% робочого часу керівника займають комунікації.
Тому керівник як представник «розмовного жанру» має досконало володіти навичками ефективної комунікації.
І від того, як ми це робимо, часом залежить дуже багато…
Адже ми говоримо для того, щоб чогось досягти, щось розповісти, переконати, поставити завдання.
Бажаємо отримати результати!
Ми хочемо отримати заплановані результати!
І, звичайно, ви хочете, щоб ваша інформація досягала мети.
Адже так?
Тоді, плануючи результат, який ви хочете отримати від співробітника (колеги, партнера, аудиторії, …), усвідомлено плануйте сприйняття вас цим комунікантом / комунікантами (людиною або людьми, до якої / яких ви звертаєтеся).
Адже спілкування — це сприйняття та розуміння інформації, яку ми отримуємо від оточення.
Сприйняття та розуміння — це процес, завдяки якому люди відбирають, організовують та інтерпретують інформацію, створюючи у своїй свідомості картину навколишнього світу.
Кожен із нас це робить по-різному…
І, звичайно, всі ми хочемо бути впевненими, сильними, яскравими, переконливими...
Адже професійна діяльність керівника-лідера пов'язана зі спілкуванням та впливом на інших людей.
Оскільки спілкування людей здійснюється з допомогою вербальних і невербальних комунікацій, необхідно уважно ставиться до її складових.
І якщо ви бажаєте бути професійним керівником, розвинути свої здібності та компетенції, то запрошую вас узяти участь у тренінгу консалтингового центру ШАУЗ:
Результативна управлінська комунікація без конфліктів та маніпуляцій,
де ви отримаєте знання та чіткий алгоритм практичних дій для вирішення ваших конкретних завдань власника бізнесу чи керівника.
Перейдіть на сайт https://galina-zimina.com/ та ознайомтеся з переліком усіх доступних тренінгів для керівників. Тренінги проходять у форматі онлайн-зустрічей, що дозволить вам взяти участь у ньому з будь-якої точки світу.
Я буду рада відповісти на всі ваші запитання та надати професійні поради із питань професійної управлінської комунікації.
Бажаю вам успішних комунікацій для успішного бізнесу!
Галина Зіміна,
Засновник та керівник консалтингового центру ШАУЗ,
Системний консультант, бізнес-тренер, коуч перших осіб компаній,
Аудитор міжнародної кваліфікації (ІSO 9001).
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії Відносини, комунікація Менеджмент, керування, KPI Переговори, риторика, ораторське мистецтво