Сутність процесної моделі корпоративного менеджменту

Сутність процесної моделі корпоративного менеджменту

Процесний погляд на компанію дозволяє «поставити в основу» клієнта та задоволення його потреб. Процеси дозволяють стандартизувати (закріпити для повторюваності) методи успішного ведення бізнесу.

Сьогодні конкуренція змістилася з виробничих характеристик бізнесу на вміння передбачати та задовольняти потреби клієнтів.

Щоб «вижити» або навіть досягти успіху в умовах усе більш жорсткої конкуренції, компаніям необхідно «вийти» за рамки функціонального принципу побудови своїх підрозділів та звернути увагу на процеси.

Процесний погляд на компанію дозволяє «поставити в основу» клієнта та задоволення його потреб.

Процеси дозволяють стандартизувати (закріпити для повторюваності) методи успішного ведення бізнесу.

Звісно, побудова системно-процесної архітектури роботи компанії передбачає виконання певних умов.

Наприклад:

- процеси послідовні, безперервні та підкріплені документально;

- у процеси мають бути вбудовані механізми внутрішнього контролю;

- процеси вибудовуються так, щоб керівництво мало можливість відстежувати важливу інформацію;

- процеси організуються так, щоб передати частину повноважень щодо прийняття поточних рішень середній ланці керівництва за умови наявності відповідних знань, спільності цілей та стандартів, що відповідають вимогам підприємства;

- процеси вибудовуються так, щоб виключити витрачання подвійних зусиль;

- процеси спираються на письмові методи передачі інформації (документування);

- процеси мають бути ефективними та результативними.

Важливо не лише добре організувати процеси, а й забезпечити структуру та напрямок руху документів.

Як побудувати таку системно-процесну структуру

Запрошуємо на тренінги та коучинг-програми консалтингового центру ШАУЗ, де ви отримаєте знання та чіткий алгоритм практичних дій:

- Практикум впровадження системи управління якістю на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015;

- Практикум внутрішнього аудиту системи менеджменту якості на основі ДСТУ ISO 9001:2015 та ДСТУ ISO 19011:2018;

- Система ощадливого  та ефективного управління бізнесом   на основі LEAN, Kaizen,

де ви отримаєте практичний інструментарій та алгоритм конкретних дій для підвищення ефективності вашого бізнесу.

Перейдіть на сайт https://galina-zimina.com/ та ознайомтеся з переліком усіх доступних тренінгів для керівників. Тренінги проходять у форматі онлайн-зустрічей, що дозволить вам взяти участь у ньому з будь-якої точки світу.

Я буду рада відповісти на всі ваші запитання та надати професійні поради із питань системного менеджменту.

Бажаю вам вдачі та ефективних результатів!

Галина Зіміна,

Засновник та керівник консалтингового центру ШАУЗ,

Системний консультант, бізнес-тренер, коуч перших осіб компаній,

Аудитор міжнародної кваліфікації (ІSO 9001).


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії Аудит, стандартизація, ISO Менеджмент, керування, KPI Ощадливе виробництво, управління ризиками