Як оптимізувати витрати? Оптимізуйте бізнес-процеси
Основний запит бізнесу сьогодні — оптимізація витрат та підвищення прибутковості.
Більш ефективно керувати всіма корпоративними ресурсами для забезпечення конкурентоспроможності товарів та послуг, що випускаються, можливо тільки через підвищення ефективності ключових бізнес-процесів.
Процесний підхід — одна з ключових умов успішного функціонування організації, одна з базових концепцій сучасного менеджменту.
Чому?
Основні причини розвитку процесного підходу в управлінні:
- Фактично реальна робота виробляється виходячи з горизонтальних процесів, незалежно від цього, як структурована організація.
- Компанії дедалі більше фокусуються на своїх клієнтах, а формування цінності для клієнтів — це потокова дія, процес.
- Розширення застосування компаніями Європейської Моделі Ділового Удосконалення Організації, в якій велике значення має критерій 5 «ПРОЦЕСИ».
Процес (process) — сукупність взаємозалежних чи взаємодіючих видів діяльності, що перетворює входи у виходи.
Керувати процесами це означає:
- бачити та виділяти процеси як послідовність взаємопов'язаних дій,
- вимірювати та аналізувати результати процесів,
- контролювати зв'язок результатів з ресурсами, необхідними для їх досягнення,
- вживати заходів щодо безперервного поліпшення процесів.
Ефективність (Efficiency) — співвідношення між досягнутим результатом та витраченими ресурсами.
Результативність (Effectiveness) — ступінь реалізації запланованої діяльності та досягнення запланованих результатів.
При впровадженні системно-процесного управління, керівництво компанії отримує ясну картину руху ресурсів, функцій виконавців, розподілу відповідальності в організаційній структурі, має можливість чітко фіксувати місця виникнення проблем та вживати своєчасних заходів щодо їх усунення.
Найголовніше для підвищення ефективності бізнес-процесів підприємства (а, отже, й ефективності всього бізнесу):
- розуміння виробництва як єдиного процесу, від постачання та первинної обробки сировини до виготовлення готових виробів та відстеження її використання споживачем,
- «побачити» взаємозв'язок процесів у компанії зі створення результату (з обов'язковим процесним контролем), за який споживач/замовник згоден заплатити (так званий потік створення цінності споживача),
- заздалегідь змоделювати можливі зміни в існуючих процесах або розробити нові.
Якщо Ви хочете побудувати системно-процесну Модель управління та більш ефективно керувати всіма корпоративними ресурсами, то запрошую вас узяти участь у тренінгу:
Система ощадливого та ефективного управління бізнесом на основі LEAN, Kaizen, де Ви отримаєте практичний інструментарій та алгоритм конкретних дій для підвищення ефективності Вашого бізнесу.
Перейдіть на сайт https://galina-zimina.com/ та ознайомтеся з переліком усіх доступних тренінгів для керівників. Тренінги проходять у форматі онлайн-зустрічей, що дозволить вам взяти участь у ньому з будь-якої точки світу.
Я буду рада відповісти на всі ваші запитання та надати професійні поради із питань системного менеджменту.
Бажаю вам вдачі та ефективних результатів!
Галина Зіміна,
Засновник та керівник консалтингового центру ШАУЗ,
Системний консультант, бізнес-тренер, коуч перших осіб компаній,
Аудитор міжнародної кваліфікації (ІSO 9001).
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії Аудит, стандартизація, ISO Менеджмент, керування, KPI Ощадливе виробництво, управління ризиками