Про духовну мудрість представників допомагаючих професій
Бути експертом у своїй галузі й дуже гарно розумітися на різних питаннях, працюючи з людьми, недостатньо. Дуже важливо мати «духовну мудрість» у донесенні інформації, щоб не зашкодити клієнту.
Я — вічний студент, тобто постійно навчаюсь і сама ходжу на консультації.
І це виражається не лише в тому, що я керую Центром розвитку «Альянс-М», а взагалі моїм стилем життя.
Моя місія — ДОПОМОГА ЛЮДЯМ через інтерес до знань, яка реалізується у сфері бізнес-тренінгів та консалтингу, а також моїх особистих консультацій.
У моєму досвіді було дві невдалі консультації, які проводили для мене.
Що означає «невдалі»? — Це коли після такого спілкування ти не можеш отямитися 2-3 тижні! 🙃
Але цей негативний досвід дуже допоміг у моїй роботі, тому що я на власній шкірі відчула ефект подачі інформації в руйнівному ключі. Як може почуватися людина, коли консультант поводиться зверхньо, не враховує твій психологічний стан, критикує, залякує та посилює рівень страху, забуває про головну мету — допомогти клієнту?
А потім на одному з семінарів я почула, що для людей допомагаючих професій дуже важлива «духовна мудрість» у донесенні інформації, щоб не нашкодити!
Тому я дуже «трепетно» ставлюся до роботи зі своїми клієнтами, торкаючись їхньої долі.
Робота ведеться:
- завжди на позитиві;
- з описом сильних сторін;
- мінуси та гострі моменти розглядаються як можливості росту;
- кризові ситуації як пошук виходу на новий рівень;
- в активному діалозі;
- з використанням різних інструментів дослідження, що дає цілісну картину Карти життя;
- діагнозів не ставлю;
- надихаюче показую «світло в кінці тунелю» 🤗💕☀️🌈
З повагою
Анна Мозгова.
Моя сторінка в Інстаграм: @annamozgova_ua
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії Коучинг, менторство Психологія, емоційний інтелект Саморозвиток