Сутність процесної моделі корпоративного менеджменту
Важливо не лише добре організувати процеси, а й забезпечити структуру та напрям руху документів.
Сьогодні конкуренція змістилася з виробничих характеристик бізнесу на вміння передбачати та задовольняти потреби клієнтів. Щоб «вижити» та досягти успіху в умовах все більш жорсткої конкуренції, компаніям необхідно «вийти» за рамки функціонального принципу побудови своїх підрозділів і звернути увагу на процеси. Процесний погляд на компанію дозволяє зосередитися на клієнтах і задоволення їх потреб. Процеси дозволяють стандартизувати (закріпити для повторюваності) методи успішного ведення бізнесу. Звісно, побудова системно-процесної архітектури роботи компанії передбачає виконання певних умов. Наприклад:
• Процеси послідовні, безперервні та підкріплені документально.
• Процеси мають вбудовані механізми внутрішнього контролю.
• Процеси вибудовуються так, щоб керівництво мало можливість відстежувати важливу інформацію.
• Процеси організуються так, щоб передати частину повноважень щодо прийняття поточних рішень середній ланці керівництва за умови наявності відповідних знань, спільності цілей та стандартів, що відповідають вимогам підприємства.
• Процеси вибудовуються так, щоб унеможливити витрачання подвійних зусиль.
• Процеси спираються на письмові методи передачі інформації (документування).
• Процеси мають бути ефективними та результативними.
Важливо не лише добре організувати процеси, а й забезпечити структуру та напрям руху документів. Як побудувати таку структуру?
Запрошую вас узяти участь у моїх авторських тренінгах, де ви отримаєте знання та чіткий алгоритм практичних дій, які направлені на розвиток у Керівника-Лідера здібностей, навичок професійного виконання своєї управлінської роботи, створення сильної Команди та підвищенню продуктивності компанії.
Перейдіть на сайт https://galina-zimina.com/ та ознайомтеся з переліком усіх доступних тренінгів для керівників. Тренінги проходять у форматі онлайн-зустрічей, що дозволить вам взяти участь у ньому з будь-якої точки світу. Я буду рада відповісти на всі ваші запитання та надати професійні поради із цих питань менеджменту.
Бажаю вам вдачі та ефективних результатів!
Галина Зіміна
Засновник та керівник консалтингового центру ШАУЗ,
Системний консультант, бізнес-тренер, коуч перших осіб компаній,
Аудитор міжнародної кваліфікації (ІSO 9001).
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії Аудит, стандартизація, ISO Менеджмент, керування, KPI Ощадливе виробництво, управління ризиками