Професійна комунікація керівника посилює результативність працівників
Слова — це лише символи, це набір звуків. Слова можуть щось позначати, але тільки в тому випадку, якщо людина, яка їх почула, розуміє їхній зміст.
Завдання керівника — керувати (кермо в руках тримати).
Словами чи невербально вказувати підлеглим, що треба робити (керівник сказав – інші зробили).
А чи завжди працівники роблять так, як хотів (передбачав) керівник?
Ставиться завдання, нібито все зрозуміло, просто та розумно (так вважає керівник!).
— «Зрозумів?»
— «Зрозумів!»
Пішов… і зробив…
Але не так, як керівник планував виконання цього завдання…
В підсумку:
— «Я ж тобі сказав зробити ...».
— «Так?!?!?... А я зрозумів, що…».
Чому відбуваються ці спотворення?
Як уникнути непорозуміння та покращити комунікації всередині компанії?
Слова — це лише символи, це набір звуків.
Слова можуть щось позначати, але тільки в тому випадку, якщо людина, яка їх почула, розуміє їхній зміст.
Щоб передати зміст кожного слова, потрібно:
- Так вимовити, щоб ці слова були чітко сказані.
- Так вимовити, щоб їх почули, причому обов'язково!
- Щоб почувши, слухач зрозумів зміст сказаного.
І добре, коли завдання ставиться «безпосередньо» співробітнику.
Можна одразу уточнити та відкоригувати складні питання.
Але ж у великих компаніях досить часто завдання ставиться через кількох людей (через управлінські рівні, за ієрархією).
Звичайно, в такому ланцюжку легко припускаються помилок. (І це ще добре, якщо помилки незначні).
Адже іноді сенс може змінюватися до невпізнання… (ефект зіпсованого телефону).
І тоді виникають історичні запитання: «Хто винен?» і «Що робити?».…
Хто винен? ...
Система комунікацій у компанії!
Що робити? …
Відрегулювати існуючу Систему Комунікації або «вибудувати» нову систему!
Як?
Є технології та алгоритми.
Запрошую! Приходьте на мої комунікаційні тренінги і Ви легко в цьому зможете розібратися та зробити!
Я завжди рада бути вам корисною!
Перейдіть на сайт https://galina-zimina.com/ та ознайомтеся з переліком усіх доступних тренінгів для керівників. Тренінги проходять у форматі онлайн-зустрічей, що дозволить вам взяти участь у них з будь-якої точки світу. Я буду рада відповісти на всі ваші запитання та надати професійні поради із цих питань менеджменту.
Бажаю Вам Удачі та Результативної Комунікації!
Галина Зіміна
Засновник та керівник консалтингового центру ШАУЗ,
Системний консультант, бізнес-тренер, коуч перших осіб компаній,
Аудитор міжнародної кваліфікації (ІSO 9001).
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії Відносини, комунікація Лідерство, тімбілдинг Менеджмент, керування, KPI